Paskelbti „JCDecaux premijos 2022“ laureatai

Publikuota: 2022-11-26
„allsofeatherlightseven“ fragmentas. Andrej Vasilenko nuotr.
svg svg
„allsofeatherlightseven“ fragmentas. Andrej Vasilenko nuotr.

Šiuolaikinio meno centras (ŠMC) ir lauko reklamos kompanija „JCDecaux Lietuva“ skelbia, kad šiemet jų bendro projekto konkursinės parodos „JCDecaux premija: Galimybių bangos“ laureatais tapo „allsofeatherlightseven“ ir Rokas Janušonis.

Tarptautinė komisija pagrindinį apdovanojimą ir piniginę premiją skyrė Gabijos Pernavaitės ir Žygimanto Bėronto duetui „allsofeatherlightseven“ už kūrinį „Saulė yra virš daiktų“.

Menininkams atiteko lauko reklamos kompanijos „JCDecaux Lietuva“ įsteigta 4.000 Eur premija bei galimybė savo kūrybinius projektus pristatyti lauko reklamos erdvėse.

Tarptautinės vertinimo komisijos nariai vienbalsiai nusprendė, kad šiemet pagrindinė konkursinės parodos premija turėtų atitekti duetui „allsofeatherlightseven“, kurių praktikoje svarbiausia yra į poetiškumą sutelkto vizualinio ir tekstinio naratyvo kūrimas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Kertinis žiuri sprendimą nulėmęs veiksnys buvo dueto pasiūlyta nuosekli meninė programa, įveiklinanti neapibrėžtumą, trapumą, neapsisprendimą ir sprendimų laikinumą. Kūrėjai modifikavo, pildė ir tobulino fizinę instaliaciją, tuo pat metu vitriną Vokiečių gatvėje naudodami kaip sceną savo nuolatiniam pokalbiui. Nors tokie post factum pakeitimai dažnai gali būti suvokiami kaip nesaugumo ženklas, šiuo atveju žiuri juos interpretavo kaip simbolizuojančius į procesą orientuotą požiūrį, kuriuo ginčijama nuostata, jog parodos turinčios būti „statiškos“, „išbaigtos“ ir „nebekintamai įgyvendintos,“ – rašoma komisijos vertinimo laiške.

Paroda „JCDecaux premija“ šiemet buvo perkelta į naują erdvę, Dailininkų sąjungos galeriją, ŠMC kaimynystėje.

Parodos lankytojai tradiciškai turėjo galimybę ir patys išrinkti savo favoritą bei balsuoti už jiems labiausiai patikusį kūrinį.

Daugiausia publikos simpatijų sulaukė menininko Roko Janušonio kūrinys „Absurdo vitrina“. Kūrinyje autorius telkiasi į dvi sau artimas sritis –  piešimą ir keramiką. Savo kūriniu menininkas griauna stereotipinį vitrinos vaizdinį, persvarsto ir atmeta svarbiausią jos paskirtį – siekį parduoti.

Publikos simpatijų prizas menininkui suteiks galimybę pasinaudoti „JCDecaux Lietuva“ lauko reklamos erdvėmis įgyvendinant kūrybinius projektus.

 

 

 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

Lietuva vienijasi: prasideda didžiausia akcija Ukrainai palaikyti

Jau bemaž metai, kai Ukrainoje vyksta Rusijos pradėtas nuožmus karas, pakeitęs ne tik ukrainiečių, bet ir...

Prie „Swedbank“ komunikacijos komandos jungiasi V. Lopeta 4

„Swedbank“ komunikacijos ir tvarumo tarnybą papildė komunikacijos bei ryšių su visuomene ekspertas Valdas...

Rinkodara
2023.01.25
Geriausios agentūros Baltijos šalyse titulą „Not Perfect“ grąžina į Lietuvą

Geriausių Baltijos šalių reklamos agentūrų reitinge 2022 m. laurai atiteko Lietuvos agentūrai „Not Perfect...

Rinkodara
2023.01.24
„Forbes“, „Vanity Fair“ ar CNN: kaip Lietuvos verslui būti pastebėtam Premium

Pernai ne viena Lietuvos įmonė sulaukė publikacijų tarptautinėje žiniasklaidoje. Ekspertės dalijasi...

Rinkodara
2023.01.22
Reklamos agentūra „All Caps“ atskyrė 3D dizaino studiją 1

Pastaruosius metus veikęs kaip reklamos agentūros „All Caps“ vidinis 3D skyrius, nuo šiol „Big Eyeballs“...

Rinkodara
2023.01.21
„Novaturo“ komandoje – nauja komunikacijos vadovė

Kelionių operatoriaus „Novaturas“ stiprina vadovų komandą. Nuo sausio vidurio prie bendrovės prisijungė ir...

Rinkodara
2023.01.19
Sandorių nuojauta žiniasklaidos rinkoje: TV3 akiratyje – M-1 grupė Premium 3

Žiniasklaidos rinkoje jau kurį laiką sklando kalbos, kad UAB „All Media Lithuania“, jungianti TV3 grupę, turi...

Žiniasklaida
2023.01.18
Reputacijos matavimo sprendimą sukūrusi „Repsense“ pritraukė 0,5 mln. Eur investiciją 1

Lietuvių įkurta duomenų analizės bendrovė „Repsense“, praėjusių metų pabaigoje pristačiusi pirmąjį...

Inovacijos
2023.01.17
E. komercijos kūrėja „Adeo Web“ turi naują vadovą Premium 2

Prie informacinių technologijų ir e. komercijos sprendimų kūrėjos „Adeo Web“ vairo stojo ilgametis bendrovės...

Rinkodara
2023.01.15
D. Acemoglu. Tikrų socialinių tinklų pabaiga

Milijardai žmonių visame pasaulyje negali atsitraukti nuo savo mobiliųjų telefonų, tačiau jų vartojama...

Nuomonės
2023.01.15
Taikli reakcija į įvykius: įspūdingi rezultatai su nuliniu biudžetu Premium

Prekių ženklai Lietuvoje ne taip dažnai yra linkę reaguoti įvykius ir juos pasitelkti savo komunikacijai,...

Rinkodara
2023.01.08
„Jaunimo linija“ atnaujina prekės ženklą

32 m. veikianti ir emocinę paramą jaunimui visą parą teikianti nevyriausybinė organizacija „Jaunimo linija“...

Rinkodara
2023.01.07
Rezoliucijų Naujiesiems iliuzija: mažiau skambių pažadų, daugiau mažų žingsnių Premium

Metų sandūra – gera proga pagalvoti apie nuveiktus darbus, apie tai, kaip galėtume būti geresni kitąmet tiek...

Rinkodara
2023.01.05
„Ignitis grupė“ pasirinko dar vienus komunikacijos partnerius 2

Kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ laimėjo „Ignitis grupės“ paskelbtą integruotos...

Rinkodara
2023.01.05
Panevėžio sporto arena metus pasitinka su nauju vardu

Panevėžio sporto centras pasirašė generalinio rėmėjo sutartį su „Kalnapilio-Tauro grupe“. Naujasis...

Rinkodara
2023.01.04
T. Varnas palieka „Good one“, bet skaitmeninės rinkodaros neapleidžia Premium

Praėjusių metų gruodžio 31 d. buvo paskutinė Tomo Varno darbo diena skaitmeninėje agentūroje „Good one“. Jis...

Rinkodara
2023.01.03
Viešbučių ir autorių teisių asociacijų ginčai: teismų karuselėje – šimtatūkstantinės pretenzijos Premium 2

Teismai už neteisėtą kūrinių ir gretutinių teisių objektų naudojimą – TV turinio retransliacijas kambariuose...

Rinkodara
2023.01.02
Darbą pradeda nauja Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba 1

Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) vairą perima dviejų metų kadencijai visuotiniame susirinkime...

Rinkodara
2023.01.02
TOP 10 skaitomiausių rinkodaros rubrikos straipsnių

2022 m. daugiausiai „Verslo žinių“ „Premium“ turinio skaitytojų dėmesio sulaukė registruojami nauji vardai...

Rinkodara
2023.01.01
„Dentsu“: kitąmet reklamos išlaidų didėjimą lėtins infliacija ir neapibrėžtumas

Prognozuojama, kad 2023 m. Lietuvoje reklamos išlaidos didės 5,9% ir sieks 216 mln. Eur. Pasaulinėje reklamos...

Rinkodara
2022.12.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku