Darbdavio komunikacijos kampanijų viražai – ir ant kavos puodelio

Talentų pritraukimas karšta tema įvairiuose verslo sektoriuose, o iššūkiai diktuoja ir naujus kūrybos sprendimus. Štai vaizdo žaidimų studija Lietuvoje Nordcurrent drauge su kavinių tinklu Vero Cafe pradeda naują darbdavio komunikacijos kampaniją, o kvietimas kurti pasaulinius žaidimus ant karšto gėrimo puodelio.
Retas į savo CV įrašo, kad mėgsta žaisti vaizdo žaidimus ar svajoja žaidimą sukurti pats. Tačiau būtent tokių žmonių reikia Nordcurrent. Todėl kampanijai įgyvendinti pasirinkome miestų erdves. Tikimės pasiekti žmones ir tinkamu momentu įžiebti kibirkštį keisti kasdienybę bei siekti daryti tai, ką trokšti. Troleibuso laukimas stotelėje, pasivaikščiojimas, o nuo šiol ir jaukus pokalbis Vero Cafe prie puodelio kavos tam puiki aplinka. Belieka nuskaityti QR kodą ant kampanijai paruoštų puodelių ir svajonė jau ranka pasiekiama, vilioja Simonas Stūrys, Nordcurrent rinkodaros vadovas .
Pasak jo, naujas komunikacijos kanalas leidžia pasiekti kelis dalykus vienu metu. Kuriamas emocinis ryšys su bendruomene, skatinamas sprendimo keisti karjeros kelią priėmimas ir išbandomas visiškai naujas kanalas auditorijoms pasiekti.
Šis bendradarbiavimas su žaidimų studija ryškus, žaismingas ir dar niekur nematytas. Nordcurrent puodelius mūsų kavinių lankytojai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Druskininkuose gaus kiekvieną kartą užsisakę karštą gėrimą išsinešti. Tikiu, jog ši kampanija sukurs daug naujų pokalbių, virstančių kandidatų sėkmės istorijomis žaidimų industrijoje, išplatintame pranešime teigia Laima Vėželienė, kavinių tinklo Vero Cafe įkūrėja ir direktorė.
Darbdavio komunikacijos kampanijos veidais parinkti penki populiariausių Nordcurrent žaidimų personažai, taip siekiant atkreipti dėmesį ir į kuriančiųjų indėlį tai barista Michelle iš Cooking Fever, stiuardesė Sky Airplane Chefs, medicinos sesuo Marie iš Happy Clinics, stilistės iš Pocket Styler ir detektyvė Anna iš Murder in the Alps.
Pasaulinius žaidimus kurianti Nordcurrent iš viso yra sukūrusi bei išleidusi jau daugiau nei 50 žaidimų įvairioms platformoms, o žaidimų atsisiuntimai viršija 500 mln. kartų.
Pasak S. Stūrio, Nordcurrent yra didžiausia žaidimų kūrėja Lietuvoje, o taip pat ir Baltijos šalyse, šešta šiaurės Europoje, o vieną populiariausių bendrovės sukurtų žaidimų Cooking Fever kas mėnesį aktyviai žaidžia apie 3 mln. žmonių.
Jei verslas galvoja apie žaidimus ir žaidėjus tik kaip apie sunkiuosius geimerius, jie klysta, nes pasaulis per pastaruosius 10 m. pasikeitė. Žaidimai vis dažniau atrandami mobiliuosiuose įrenginiuose, o jų auditorija vis plečiasi, VŽ kiek anksčiau teigė S. Stūrys.
Plačiau skaitykite:
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti