Darbdavio komunikacijos kampanijų viražai – ir ant kavos puodelio

Publikuota: 2022-10-01
Bendrov. nuotr.
svg svg
Bendrov. nuotr.

Talentų pritraukimas – karšta tema įvairiuose verslo sektoriuose, o iššūkiai diktuoja ir naujus kūrybos sprendimus. Štai vaizdo žaidimų studija Lietuvoje „Nordcurrent“ drauge su kavinių tinklu „Vero Cafe“ pradeda naują darbdavio komunikacijos kampaniją, o kvietimas kurti pasaulinius žaidimus – ant karšto gėrimo puodelio.

„Retas į savo CV įrašo, kad mėgsta žaisti vaizdo žaidimus ar svajoja žaidimą sukurti pats. Tačiau būtent tokių žmonių reikia „Nordcurrent“. Todėl kampanijai įgyvendinti pasirinkome miestų erdves. Tikimės pasiekti žmones ir tinkamu momentu įžiebti kibirkštį – keisti kasdienybę bei siekti daryti tai, ką trokšti. Troleibuso laukimas stotelėje, pasivaikščiojimas, o nuo šiol ir jaukus pokalbis „Vero Cafe” prie puodelio kavos – tam puiki aplinka. Belieka nuskaityti QR kodą ant kampanijai paruoštų puodelių ir svajonė jau ranka pasiekiama“, – vilioja Simonas Stūrys, „Nordcurrent“ rinkodaros vadovas . 

Pasak jo, naujas komunikacijos kanalas leidžia pasiekti kelis dalykus vienu metu. Kuriamas emocinis ryšys su bendruomene, skatinamas sprendimo keisti karjeros kelią priėmimas ir išbandomas visiškai naujas kanalas auditorijoms pasiekti.

„Šis bendradarbiavimas su žaidimų studija – ryškus, žaismingas ir dar niekur nematytas. „Nordcurrent“ puodelius mūsų kavinių lankytojai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Druskininkuose gaus kiekvieną kartą užsisakę karštą gėrimą išsinešti. Tikiu, jog ši kampanija sukurs daug naujų pokalbių, virstančių kandidatų sėkmės istorijomis žaidimų industrijoje“, – išplatintame pranešime teigia Laima Vėželienė, kavinių tinklo „Vero Cafe“ įkūrėja ir direktorė.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Darbdavio komunikacijos kampanijos veidais parinkti penki populiariausių „Nordcurrent“ žaidimų personažai, taip siekiant atkreipti dėmesį ir į kuriančiųjų indėlį – tai barista Michelle iš „Cooking Fever“, stiuardesė Sky „Airplane Chefs“, medicinos sesuo Marie iš „Happy Clinics“, stilistės iš „Pocket Styler“ ir detektyvė Anna iš „Murder in the Alps“.

Pasaulinius žaidimus kurianti „Nordcurrent“ iš viso yra sukūrusi bei išleidusi jau daugiau nei 50 žaidimų įvairioms platformoms, o žaidimų atsisiuntimai viršija 500 mln. kartų.

Pasak S. Stūrio, „Nordcurrent“ yra didžiausia žaidimų kūrėja Lietuvoje, o taip pat ir Baltijos šalyse, šešta – šiaurės Europoje, o vieną populiariausių bendrovės sukurtų žaidimų „Cooking Fever“ kas mėnesį aktyviai žaidžia apie 3 mln. žmonių.

„Jei verslas galvoja apie žaidimus ir žaidėjus tik kaip apie „sunkiuosius geimerius“, jie klysta, nes pasaulis per pastaruosius 10 m. pasikeitė. Žaidimai vis dažniau atrandami mobiliuosiuose įrenginiuose, o jų auditorija vis plečiasi“, – VŽ kiek anksčiau teigė S. Stūrys.

Plačiau skaitykite:

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

„Švyturys-Utenos alus“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Lietuvos aludarė „Švyturys-Utenos alus“ (ŠUA) pasirinko naują komunikacijos partnerį – juo tapo kūrybinė...

Rinkodara
2023.02.06
Vyšnia ant torto ir taip tobulam „Tesonet“ įvaizdžiui Premium 31

Penktadienį per Lietuvą nuvilnijo bene skambiausia darbdavio įvaizdžio kampanija: verslo akseleratorius...

Rinkodara
2023.02.04
„Vitaminų“ lašelinių ir reklamos manipuliacijos: medicinos įstaigos dvigubų standartų girnose Premium

Socialiniuose tinkluose netrūksta nuomonės formuotojų vilionių pasinaudoti stebuklingomis, organizmą...

Rinkodara
2023.02.03
A. Zubriakovas grįžo vadovauti „Penkių kontinentų“ komunikacijai 2

Bankinių technologijų, mažmeninės prekybos įrangos ir interneto tiekėjos „Penki kontinentai“ komunikacijai po...

Vadyba
2023.02.02
EP nariai siūlo skaidrinti politinę reklamą

Ketvirtadienį Europos Parlamentas pritarė politinės reklamos taisyklių pataisoms, siekdami padidinti rinkimų...

Rinkodara
2023.02.02
J. Banys: organizacinė kultūra Lietuvoje suprantama gan primityviai Premium

Jonas Banys, komunikacijos agentūros „Ogilvy Vilnius“ strateginio planavimo konsultantas, VŽ podkaste...

Vadyba
2023.01.31
Nuteistas „filmai.in“ piratas, nuspręsta konfiskuoti beveik 200.000 Eur turto Premium 48

Kauno apylinkės teismas išnagrinėjo daugiau nei 5 m. trukusią baudžiamąją bylą, kurioje du Lietuvos piliečiai...

Žiniasklaida
2023.01.30
Lietuva vienijasi: prasideda didžiausia akcija Ukrainai palaikyti 19

Jau bemaž metai, kai Ukrainoje vyksta Rusijos pradėtas nuožmus karas, pakeitęs ne tik ukrainiečių, bet ir...

Verslo aplinka
2023.01.30
Prie „Swedbank“ komunikacijos komandos jungiasi V. Lopeta 4

„Swedbank“ komunikacijos ir tvarumo tarnybą papildė komunikacijos bei ryšių su visuomene ekspertas Valdas...

Rinkodara
2023.01.25
Geriausios agentūros Baltijos šalyse titulą „Not Perfect“ grąžina į Lietuvą

Geriausių Baltijos šalių reklamos agentūrų reitinge 2022 m. laurai atiteko Lietuvos agentūrai „Not Perfect...

Rinkodara
2023.01.24
„Forbes“, „Vanity Fair“ ar CNN: kaip Lietuvos verslui būti pastebėtam Premium

Pernai ne viena Lietuvos įmonė sulaukė publikacijų tarptautinėje žiniasklaidoje. Ekspertės dalijasi...

Rinkodara
2023.01.22
Reklamos agentūra „All Caps“ atskyrė 3D dizaino studiją 1

Pastaruosius metus veikęs kaip reklamos agentūros „All Caps“ vidinis 3D skyrius, nuo šiol „Big Eyeballs“...

Rinkodara
2023.01.21
„Novaturo“ komandoje – nauja komunikacijos vadovė

Kelionių operatoriaus „Novaturas“ stiprina vadovų komandą. Nuo sausio vidurio prie bendrovės prisijungė ir...

Rinkodara
2023.01.19
Sandorių nuojauta žiniasklaidos rinkoje: TV3 akiratyje – M-1 grupė Premium 3

Žiniasklaidos rinkoje jau kurį laiką sklando kalbos, kad UAB „All Media Lithuania“, jungianti TV3 grupę, turi...

Žiniasklaida
2023.01.18
Reputacijos matavimo sprendimą sukūrusi „Repsense“ pritraukė 0,5 mln. Eur investiciją 1

Lietuvių įkurta duomenų analizės bendrovė „Repsense“, praėjusių metų pabaigoje pristačiusi pirmąjį...

Inovacijos
2023.01.17
E. komercijos kūrėja „Adeo Web“ turi naują vadovą Premium 2

Prie informacinių technologijų ir e. komercijos sprendimų kūrėjos „Adeo Web“ vairo stojo ilgametis bendrovės...

Rinkodara
2023.01.15
D. Acemoglu. Tikrų socialinių tinklų pabaiga

Milijardai žmonių visame pasaulyje negali atsitraukti nuo savo mobiliųjų telefonų, tačiau jų vartojama...

Nuomonės
2023.01.15
Taikli reakcija į įvykius: įspūdingi rezultatai su nuliniu biudžetu Premium

Prekių ženklai Lietuvoje ne taip dažnai yra linkę reaguoti įvykius ir juos pasitelkti savo komunikacijai,...

Rinkodara
2023.01.08
„Jaunimo linija“ atnaujina prekės ženklą

32 m. veikianti ir emocinę paramą jaunimui visą parą teikianti nevyriausybinė organizacija „Jaunimo linija“...

Rinkodara
2023.01.07
Rezoliucijų Naujiesiems iliuzija: mažiau skambių pažadų, daugiau mažų žingsnių Premium

Metų sandūra – gera proga pagalvoti apie nuveiktus darbus, apie tai, kaip galėtume būti geresni kitąmet tiek...

Rinkodara
2023.01.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku