„Password 2022“ finale – 16-a stipriausių rinkodaros projektų

Rinkodaros ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 16 efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai savo geriausius metų darbus pristatys konferencijoje Password 2022 gegužės 34 d.
Po dalyvių pristatymų konferencijoje Password 2022 bus renkami atskirų kategorijų laimėtojai, o iš šių nugalėtoja, kuri pasipuoš efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulu.
.jpg)
Iš viso šiemetiniam konkursui buvo pateikta 47 paraiška. Daugiausia jų pateikta į Efektyviausios pardavimų skatinimo (17) ir į Įvaizdinės rinkodaros kampanijų (13) kategorijas.
Kaip ir ankstesniais metais, Password konkurso dalyviai galėjo pretenduoti į penkias skirtingas kategorijas, kurios sugrupuotos pagal didelio ir mažo biudžeto segmentus.
[infogram id="55cf3203-585f-4fa7-adbd-0f944e5e2971" prefix="QU2" format="interactive" title="Password_2022"]
Pagrindiniai efektyviausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%), įgyvendinimas (20%) ir rezultatai (40%).
VŽ primena, kad pernai efektyviausios kampanijos Password 2021 laurus skynė Tele2 valdomo prekės ženklo Pildyk YouTube kanalo įvaizdinė kampanija.
Plačiau skaitykite čia.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti