Reklamos rinka: gyvename sprinto laikais, ne maratono

Pasaulinės pandemijos sudrebinti metai iš verslo pareikalavo greitos reakcijos, gebėjimo persiorientuoti ir keistis per parą ar net greičiau. To verslui spartesniais žingsniais žengiančiam į skaitmeninę erdvę reikės ir 2021-aisiais.
2020-aisiais daug kas vyko pirmą kartą. Pirmą sykį susiduriame tiek su globalia pandemija, tiek su valstybės įvestais ribojimais verslui, tiek ir su vartotojų reakcija, teigia Mindaugas Savickas, Tele2 rinkodaros direktorius. Pasak jo, ilgalaik ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus vz.lt, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti