„Circle K“ turi naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Kanados kapitalo bendrovės Alimentation Couche-Tard valdomas degalinių tinklas Circle K pradėjo dirbti su žiniasklaidos planavimo agentūra MediaCom.
Circle K rengtame tarptautiniame konkurse dalyvavusi ir dar 17-a agentūrų nugalėjusi MediaCom tapo pirmąja globalia tinklo partnere, kuri paslaugas degalinių tinklui teiks Europoje, JAV ir Kanadoje.
Circle K Lietuva rinkodaros ir komunikacijos vadovė Lina Katinė išplatintame pranešime pažymi, kad sutelkti žiniasklaidos planavimą ir strategiją vienoje pasaulinėje agentūroje buvo strateginis sprendimas.
Prieš trejus metus Circle K tinklas Europoje persitvarkė, pakeisdamas savo prekės ženklą. Įtvirtindami jį įgyvendinome sėkmingas lokalias ir globalias rinkodaros strategijas. Mes puoselėjame dideles ambicijas dar labiau auginti prekės ženklą bei pardavimus, todėl tikimės, kad naujosios partnerės patirtis bei veržlumas suteiks pokyčiams daugiau dinamikos, teigia ji.
Ligi šiol Circle K Lietuva ne vienerius metus dirbo su žiniasklaidos planavimo agentūra Lion Communications Vilnius.
Tai yra pirmas kartas, kai Circle K konsoliduoja savo žiniasklaidos planavimą ir strategiją vienoje pasaulinėje agentūroje. Anot L. Katinės, tai yra puikus pavyzdys, kai tarptautinis tinklo mastas išnaudojamas siekiant efektyvumo bei sinergijos.
Circle K ir MediaCom pasirašė sutartį trims metams su galimybe ją pratęsti.
VŽ rašė, kad pagal 2019 m. pardavimus tarp didžiausių žiniasklaidos planavimo agentūrų Lion Communications Vilnius rikiavosi penktoje pozicijoje, Mediacom (UAB Trendmark) dešimta.
Plačiau skaitykite čia.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti