„Circle K“ turi naujus žiniasklaidos planavimo partnerius
„Circle K“ rengtame tarptautiniame konkurse dalyvavusi ir dar 17-a agentūrų nugalėjusi „MediaCom“ tapo pirmąja globalia tinklo partnere, kuri paslaugas degalinių tinklui teiks Europoje, JAV ir Kanadoje.
„Circle K Lietuva“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Lina Katinė išplatintame pranešime pažymi, kad sutelkti žiniasklaidos planavimą ir strategiją vienoje pasaulinėje agentūroje buvo strateginis sprendimas.
„Prieš trejus metus „Circle K“ tinklas Europoje persitvarkė, pakeisdamas savo prekės ženklą. Įtvirtindami jį įgyvendinome sėkmingas lokalias ir globalias rinkodaros strategijas. Mes puoselėjame dideles ambicijas dar labiau auginti prekės ženklą bei pardavimus, todėl tikimės, kad naujosios partnerės patirtis bei veržlumas suteiks pokyčiams daugiau dinamikos“, – teigia ji.
Ligi šiol „Circle K Lietuva“ ne vienerius metus dirbo su žiniasklaidos planavimo agentūra „Lion Communications Vilnius“.
Tai yra pirmas kartas, kai „Circle K“ konsoliduoja savo žiniasklaidos planavimą ir strategiją vienoje pasaulinėje agentūroje. Anot L. Katinės, tai yra puikus pavyzdys, kai tarptautinis tinklo mastas išnaudojamas siekiant efektyvumo bei sinergijos.
„Circle K“ ir „MediaCom“ pasirašė sutartį trims metams su galimybe ją pratęsti.
VŽ rašė, kad pagal 2019 m. pardavimus tarp didžiausių žiniasklaidos planavimo agentūrų „Lion Communications Vilnius“ rikiavosi penktoje pozicijoje, „Mediacom“ (UAB „Trendmark“) – dešimta.
Plačiau skaitykite čia.