RSVA narių apyvarta augo 15%

Publikuota: 2020-07-27
Artūras Jonkus, „Agency 1323“ direktorius, RSVA asociacijos Tarybos pirmininkas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Artūras Jonkus, „Agency 1323“ direktorius, RSVA asociacijos Tarybos pirmininkas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Komunikacijos asociacijos RSVA agentūrų pajamos pernai augo 15,2%, o tiesioginės pajamos – 11,4%. Asociacijai priklausančios aštuonios agentūros pernai uždirbo 4,84 mln. Eur tiesioginių pajamų (2018 m. – 4,35 mln.), o bendroji apyvarta išaugo iki 9,77 mln. Eur (8,48 mln. Eur).

VŽ rašė, kad 30-ies didžiausių komunikacijos agentūrų pardavimai per praėjusius metus ūgtelėjo 13,6%, tiesioginės pajamos – 2,8%.

Gerokai sėkmingesnius metus skaičiuoja rinkos lyderės – visos pirmajame šešetuke esančios agentūros skaičiuoja dviženklį šuolį, riebesnį rinkos kąsnį pernai pavyko atsiriekti ir ne vienai mažesnei komunikacijos bendrovei.

Kaip rodo VŽ sudaryta lentelė, per 2019 m. 30-ies didžiausių agentūrų pardavimo pajamos siekė 22,94 mln. Eur ir buvo 13,6% didesnės nei 2018 m. Atitinkamai agentūrų tiesioginės pajamos – eilutė, kuria komunikacijos bendrovės labiausiai linkusios matuoti savo veiklą, – pakilo kiek kukliau – 2,8%, iki 11,5 mln. Eur. Grynojo pelno agentūros gavo 3,6% mažiau nei ankstesniais metais. Plačiau skaitykite čia.

RSVA asociacija jungia 8-ias agentūras, jai nepriklauso ddižiausius pardavimus skaičiuojančios komunikacijos rinkos lyderės „Publicum“, „Berta And“, „Fabula Hill+Knowlton Strategies“.

Iššūkių netrūks

Artūras Jonkus, RSVA asociacijos Tarybos pirmininkas, išplatintame pranešime pažymi, kad labiausiai pernai metų rezultatus augino RSVA agentūrų lankstumas ir sėkmingai įgyvendinti skaitmeninės komunikacijos, darbdavio įvaizdžio ir vidinės komunikacijos sprendimai bei drąsūs, didelės apimties viešojo sektoriaus komunikacijos projektai.

Tiesiogines pajamas pernai daugiausiai padidinusios agentūros „Idea prima“ direktorius, RSVA Tarybos narys, Paulius Tamulionis sako, kad 2019 m. komunikacijos sektoriui buvo vieni geriausių per pastaruosius penkerius metus.

Apyvartą trečdaliu pernai padidinusios agentūros „co:agency“ partneris Donatas Bedulskis priduria, kad 2020-ųjų pradžia komunikacijos rinkoje taip pat žadėjo vienus sėkmingiausių metų.

„Mūsų agentūrai pirmasis ketvirtis buvo geriausias per dešimtmetį: aktyvūs buvo ir esami klientai, taip pat turėjome daug užklausų dėl naujų užsakymų. Pandemija ir karantinas viską staigiai pakoregavo. Visgi gegužės viduryje klientų optimizmas grįžo, o daliai organizacijų tai netgi tapo paskata atsigręžti į komunikaciją. Galiausiai karantiną baigėme pasirašę 5 sutartis su naujais klientais, o daugelis esamų grįžo prie turėtų planų įgyvendinimo. Todėl lūkesčiai dėl šių metų rezultatų, nepaisant užklupusios „juodosios gulbės“, yra gan pozityvūs“, – pranešime pažymi D. Bedulskis, pridurdamas, jog, žinoma, viskas gali greitai keistis, kol išlieka nežinia dėl viruso.

Pasak P. Tamulionio, koronaviruso pandemija turėjo įtakos ir komunikacijos turiniui: kaip niekada aktuali tapo socialinė, bendruomeniškumo tematika.

Kalbėdamas apie artimiausius iššūkius, agentūros „Idea prima“ vadovas vardina tai, kad „šiais metais agentūrai svarbu padėti ilgamečiams klientams prisitaikyti prie aplinkos pokyčių, atsižvelgus į jų įtaką adaptuoti ilgalaikės komunikacijos strategijos kryptis, taip pat prisidėti prie mažiausiai pandemijos krizės paveiktų verslo sektorių augimo“.

„Naujoji realybė“

Grynajį pelną per 2019 m. beveik 40% padidinusios komunikacijos agentūros „Adverum“ vadovė, RSVA Tarybos narė, Ieva Naujalytė sako, kad pernai įvyko sugrįžimas prie komunikacijos profesijos „pamatų“ – atsigręžimas į pasakojamos istorijos emocinę ir faktinę vertę, siekiant padidinti jos poveikį tikslinėms auditorijoms.

„Adverum“ vadovė sako, kad šiais metais svarbiausia fokusuotis į naujų komunikacijos formų integravimą tradiciniuose komunikacijos sprendimuose, skaitmeninės transformacijos projektus, naujos realybės darbdavio komunikaciją ir vidinės komunikacijos projektus, didinančius organizacijų efektyvumą.

„Pandemija padarė nemažą įtaką ir komunikacijai, todėl dar pavasarį pradėjome sekti ir tirti tendencijas, susijusias su taip vadinamąja „nauja realybe“. Sukūrėme paslaugą, skirtą darbdavio komunikacijai pandemijos metu, galvojame ir apie kitas komunikacijas sritis, kurias paveikė šis neįprastas laikotarpis. Šiemet toliau išnaudosime savo tarptautinės komunikacijos kompetencijas ir koncentruosimės į darbą su komunikacijos be sienų projektais, siekiant išvežti lietuviškus prekės ženklus į tarptautines rinkas – šioje srityje esame sukaupę nemažai patirties“, – kalba I. Naujalytė.

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija RSVA įkurta 2009 m. siekiant užtikrinti agentūrų veiklos etikos ir profesinius standartus bei gerinti komunikacijos verslo aplinką šalyje.

RSVA vienija aštuonias agentūras: „Adverum“, „Agency 1323“, „co:agency“ (buvę „Gravitas Partners“), „Headline“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „Nova media“ ir „PR Service / Edelman Affiliate“.

Visoms 8 asociacijos vienijamoms agentūroms 2020 m. suteikti Veiklos kokybės standarto ženklai: Atsakinga agentūra, Atskaitinga agentūra, Skaidri agentūra, Tobulėjanti agentūra ir Visuomeniška agentūra.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Buvusi „Publicum“ vadovė stojo prie Registrų centro komunikacijos vairo

Registrų centro komunikacijai nuo šio pirmadienio vadovauja Daiva Bumblytė, ligšiolinė komunikacijos...

Rinkodara
15:16
S. Skvernelis apskundė knygos „Kabinetas 339“ reklamą

Premjeras Saulius Skvernelis Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai apskundė knygos „Kabinetas 339“...

Rinkodara
13:01
Komunikacijos rinka: riebesnį šuolį darė didžiosios agentūros

Kaip rodo VŽ sudaryta lentelė, per 2019 m. 30-ies didžiausių agentūrų pardavimo pajamos siekė 22,94 mln. Eur...

Rinkodara
2020.08.02
Kita pandemijos pusė: kūrybos žmonėms – pats įdomiausias laikas

20-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos gamybos agentūrų pardavimai per 2019 m. išaugo bemaž 18%, jos gavo...

Rinkodara
2020.08.01
„Bitė Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ skelbto ryšių su visuomene konkurso laimėtoja tapo agentūra...

Rinkodara
2020.07.31
Reklamos agentūros: po pernykščio šuolio ir pandemijos vėzdo optimizmo nepraranda Premium

20-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos gamybos agentūrų pardavimai per 2019 m. išaugo bemaž 18%, jos gavo...

Rinkodara
2020.07.27
RSVA narių apyvarta augo 15%

Komunikacijos asociacijos RSVA agentūrų pajamos pernai augo 15,2%, o tiesioginės pajamos – 11,4%. Asociacijai...

Rinkodara
2020.07.27
Pirmasis pandemijos egzaminas išlaikytas, didžiausi iššūkiai – rudenį Premium 3

30-ies didžiausių komunikacijos agentūrų pardavimai per praėjusius metus ūgtelėjo 13,6%, tiesioginės pajamos...

Rinkodara
2020.07.27
Automatiniai atsakymai per atostogas: ką galima pasakyti 1

Automatinės žinutės, aktualios per atostogas, – taip pat yra turinys. Todėl nustatant tokias, reikia...

Gazelė
2020.07.26
Tyrimas: dažniausiai 2020 m. žiniasklaidoje kalbantys vadovai Premium

Šiemet visuomenėje išaugo lyderystės poreikis, todėl įmonės vis daugiau dėmesio skiria vadovų komunikacijai.

Rinkodara
2020.07.21
„Swedbank“ komunikuoti padės dvi agentūros  1

„Swedbank“ pratęsė savo partnerystę su komunikacijos agentūra „Integrity PR“, kuri bankui toliau padės...

Rinkodara
2020.07.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus