Ar Lietuva gali šalies reklamai išleisti 40 mln. Eur

Publikuota: 2020-06-21
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Tiek Vilniaus, tiek ir Lietuvos skaitmeninio matomumo pozicija šiemet pasaulinėse miestų varžybose turėtų gerokai išaugti.

„Priežasčių taip teigti turime ne vieną. Arba perfrazuojant, COVID-19 yra geriausia, kas tik galėjo nutikti Lietuvai. Toks teiginys šokiruoja, tad iškart dera pabrėžti, kad kalbame ne apie visuomenę, mūsų sveikatą ar verslą, kurie, be jokių abejonių, buvo neigiamai paveikti globalios pandemijos bangos. Tačiau būtent pandemijos akivaizdoje Vilniaus ir Lietuvos matomumas skaitmeninėje erdvėje tapo kone didžiausias per pastaruosius 30 m.“, – įsitikinęs Marius Gurskas, Lietuvos įvaizdžio grupės vadovas.

Pasak jo, Vilniaus miesto plėtros agentūros „GO Vilnius“ netradicinės ir kūrybiškos iniciatyvos (Vilnius – viena didelė kavinė po atviru dangumi, Vilniaus kaukių mados savaitė, manekenai Vilniaus baruose ir kavinėse ir kt.) sulaukė didžiausių pasaulio žiniasklaidos priemonių dėmesio ir šimtais skaičiuojamų straipsnių, kupinų pagyrų mūsų sostinei už išradingumą ir sumanią komunikaciją COVID-19 akivaizdoje.

„Vilnius peršoko iš Baltijos lygos į pasaulinę, ir ne kaip stiprus autsaideris garbingai kibo į atlapus favoritams, bet kitiems liko tik sekti iš paskos. Pasaulinėje miestų lygoje Vilnius padarė tai, ką Danija padarė futbole 1992-aisiais, „Žalgiris“ krepšinyje 1999-aisiais, „Leicester“ Anglijoje 2016-aisiais“, – „Facebook“ paskyroje pabrėžia Vilniaus miesto mero patarėjas Karolis Žukauskas.

Žymusis burbulas

„Aktyviai komunikuodamos apie išskirtinius sprendimus kovoje su COVID-19, taip pat naujas galimybes verslui kurtis šalyje, turistams atrasti Lietuvą, viešosios įstaigos „Investuok Lietuvoje“, „Versli Lietuva“ ir „Keliauk Lietuvoje“ taip pat prisideda prie šalies matomumo ir žinomumo didinimo. Pliusą deda ir įvykiai, kuriais šį kartą pasinaudojame. Vienas tokių – iniciatyva „The Baltic Travel Bubble“, kuri jau tapo saugumą garantuojančiu prekės ženklu tarptautinėje žiniasklaidoje“, – kalba M. Gurskas.

Jis pažymi, kad žinia apie trijų Baltijos valstybių planuojamą kurti „kelionių burbulą“ sulaukė išskirtinio pasaulio žiniasklaidos dėmesio ir padidino Lietuvos skaitmeninį matomumą – per mažiau nei 2 savaites pasirodė daugiau nei 1.000 publikacijų visame pasaulyje, kuriose Lietuva, Latvija ir Estija įvardytos kaip sektinas koronaviruso suvaldymo pavyzdys, o suformuotas šalių „kelionių burbulas“ įvertintas kaip įdomus sprendimas ieškant ekonomikos atgaivinimo būdų.

Kaip prekės ženklas

Apie „kelionių burbulą“, paminėdami Lietuvą, rašė tokie žiniasklaidos gigantai kaip BBC, „The Guardian“, „The Telegraph“, Prancūzijos „France24“, JAV CNN, „New York Times“, „USA Today“, „Yahoo“, „Forbes“, Australijos „News.com.au“, Japonijos „The Japan Times“, Vokietijos DW, Austrijos „DerStandard“ ir kt.

„Įdomu, kad visame pranešimų sraute būtent Lietuva tapo naujienos epicentru – Lietuvos premjero įrašai „Twitter“ socialiniame tinkle virto citatomis. Jeigu palygintume trijų Baltijos šalių premjerų matomumą šiame informaciniame sraute, tai vienareikšmiškai galime pasakyti, kad Lietuva iš „kelionių burbulo“ gavo daugiausia matomumo (beveik 300 straipsnių su Lietuvos premjero citata didžiausiuose pasaulio naujienų šaltiniuose, palyginimui, Estijos premjero paminėjimų – 40, o Latvijos – nė vieno)“, – skaičiuoja M. Gurskas.

nuotrauka::1

Lietuvos įvaizdžio grupė, naudodama žiniasklaidos ir socialinių tinklų stebėsenos sistemą „Meltwater“, apskaičiavo, kad žiniasklaidos turinio, kuriame pasirodė šios citatos, vertė didesnė nei 12 mln. Eur.

„Jeigu bandytume įvertinti „The Baltic Travel Bubble“ kaip komercinį prekės ženklą ir jo sugeneruotą vertė tarptautinėje žiniasklaidoje, suma siektų daugiau nei 40 mln. Eur“, – vertina M. Gurskas.

Jis priduria, kad nuo „Baltic Travel Bubble“ pradžios jau prabėgo daugiau nei mėnuo, bet ši iniciatyva ir šiandien kuria pridėtinę vertę Lietuvai – šalies žinomumo ir matomumo taupyklė pasipildo kasdien.

„CNN, BBC, „Reuters“ ir kiti įtakingiausi pasaulio naujienų šaltiniai beveik kiekvieną dieną atnaujina informaciją ir rekomendacijas dėl kelionių bei saugių vykimo krypčių. Šiame informaciniame sraute nuolat primenama apie Baltijos šalių „kelionių burbulo“ fenomeną. Taip ne tik didinamas šalies, regiono matomumas ir žinomumas, bet ir formuojama tam tikra reputacija – Lietuva, Latvija ir Estija, sėkmingai įveikusios pirmąją COVID-19 bangą, yra saugios šalys keliauti ir atostogauti. Šis naratyvas labai svarbus ypač dabar, kai dauguma šalių konkuruoja dėl potencialių turistų ir pasaulinės verslo bendruomenės dėmesio“, – kalba M. Gurskas.

Svarbu išnaudoti šansą

„Kartu kyla abejonių, ar sugebėsime tinkamai pasinaudoti įgytu tam tikru konkurenciniu pranašumu. Gal, pasinaudodami „The Baltic Travel Bubble“ uždirbta reputacija, galėtume pasiūlyti latviams, estams ir lenkams sukurti bendrą turizmo sektorių vertės paketą? Gal galėtų gimti bendri šalių kultūros projektai? Išskirtiniai laikai reikalauja netradicinių sprendimų, o šalies ar miesto matomumas ir žinomumas skaitmeninėje erdvėje dabar yra kaip niekad svarbus, – pabrėžia M. Gurskas. – Tačiau globalios pandemijos akivaizdoje Lietuva įrodė, kad kai mums iškyla grėsmė, sugebame rasti išskirtinius sprendimo būdus, kurie nustebina ne tik mus pačius, bet ir pasaulį.“

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Dizaino agentūra „Critical“ turi naują vadovą

Prekių ženklų ir paslaugų dizaino agentūros „Critical“ vadovu tapo vienas jos įkūrėjų, Lietuvos dizaino...

Rinkodara
2020.07.02
Reputacijos laurai: IKEA, „Thermo Fisher“, „Lidl“ ir „Camelia“ Premium 3

Geriausios reputacijos titulą šiemet pelnė IKEA, nuomonės lyderių akyse – „Thermo Fisher Scientific“,...

Rinkodara
2020.07.01
„Luminor“ komunikacijos vadove tapo I. Baltrušaitienė 5

Indrė Baltrušaitienė, neseniai pasitraukusi iš prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės pareigų, tokias...

Rinkodara
2020.06.29
Kelionių organizatorių įvaizdis – žemyn, prekybininkų – aukštyn Premium 1

Komunikacijos įtakos rodiklio analizė rodo, kad per pandemiją labiausiai krito kelionių organizatorių...

Rinkodara
2020.06.29
„About You“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Į Lietuvą įžengusi Vokietijos e. platforma „About You“ žiniasklaidos planavimo ir reklamos partneriais...

Rinkodara
2020.06.25
„Hero group“ įsteigė vaizdo komunikacijos agentūrą

Komunikacijos grupė „Hero group“ įsteigė vaizdo komunikacijos agentūrą „CUT! Films“, kuri koncentruosis į...

Rinkodara
2020.06.22
Ar Lietuva gali šalies reklamai išleisti 40 mln. Eur 8

Tiek Vilniaus, tiek ir Lietuvos skaitmeninio matomumo pozicija šiemet pasaulinėse miestų varžybose turėtų...

Rinkodara
2020.06.21
Startuoja virtualus „Kanų liūtų“ festivalis

Didžiausias reklamos ir kūrybingumo festivalis „Kanų liūtai“ („Cannes Lions“) šiemet, kaip ir daugelis...

Rinkodara
2020.06.20
„Lik namie“ kampaniją keičia į „Lik Lietuvoje“ 1

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ su nauja rinkodaros kampanija kviečia visus iš naujo perkurti savo...

Rinkodara
2020.06.20
„Telia Lietuva“ pratęsė sutartį su reklamos agentūra „All Caps“

Telekomunikacijų paslaugas teikiančios bendrovės „Telia Lietuva“ skelbtą taktinės kūrybinės agentūros...

Rinkodara
2020.06.17
Energijos tiekėja „Enefit“ dirbs su „INK agency“ ir „bigNow“

Komunikacijos „INK agency“ ir skaitmeninių paslaugų agentūra „bigNow“ pasirašė metų bendradarbiavimo sutartį...

Rinkodara
2020.06.16
NT vystytoja „Omberg“ pasirinko komunikacijos partnerius

Nekilnojamojo turto vystymo bendrovė „Omberg“ pasirašė metų bendradarbiavimo sutartį su komunikacijos...

Rinkodara
2020.06.16
„Penkių kontinentų“ įmonių grupės komunikacija rūpinsis A. Zubriakovas 8

Technologijų UAB „Penki kontinentai“ įmonių grupės komunikacijos vadovu šiandien pradeda dirbti Aleksandras...

Rinkodara
2020.06.15
COVID-19 krizė apkarpė rinkodaros išlaidas, tačiau sukūrė naujų galimybių

Visame pasaulyje viruso pandemija sukrėtė įmones, koregavo jų biudžetus ir ateities planus. Lietuvoje du...

Rinkodara
2020.06.14
Emocijos rimsta, žmonės daugiau laiko skiria maloniems dalykams

„Žmogaus studijų centro“ ir „Baltijos tyrimų“ Lietuvos emocinio klimato ketvirtoji tyrimo banga, atlikta...

Rinkodara
2020.06.13
Metų komunikacijos agentūra – „Integrity PR“

„PR Impact Awards 2020“ paskelbti geriausi komunikacijos projektai, o Metų agentūra tapo „Integrity PR“,...

Rinkodara
2020.06.12
Eksperimentas per karantiną: komunikacija veiksmingesnė

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ karantino metu atliktas eksperimentas „Tyla pražūtinga“ rodo,...

Rinkodara
2020.06.12
A. Zubriakovas palieka FNTT atstovo viešiesiems ryšiams pareigas

Aleksandras Zubriakovas penktadienį pranešė paliekantis Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) atstovo...

Rinkodara
2020.06.12
Prekybos tinklą „Iki“ palieka komunikacijos vadovė 2

Prekybos tinklą „Iki“ nuo šiandien palieka komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė. Šias pareigas ji ėjo...

Rinkodara
2020.06.12
Laurai už komunikaciją: K. Žukauskui, R. Šimašiui ir P. Masiuliui

„Metų komunikatoriumi 2020“ išrinktas Vilniaus miesto mero patarėjas Karolis Žukauskas už efektyviai...

Rinkodara
2020.06.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus