42 projektai varžosi „Koronaviruso iššūkis“ kategorijoje

Publikuota: 2020-05-28
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Komunikacijos metiniame renginyje „PR Impact Awards 2020“ dėl specialiųjų apdovanojimų „Koronaviruso iššūkis“ varžosi 42 projektai.

Finalininkai paaiškės birželio 5 d., o geriausiuosius pandemijos metu įgyvendintus komunikacijos veiksmus bei socialines iniciatyvas organizatoriai paskelbs ir apdovanos birželio 12 d. „PR Impact Awards 2020“ metu.

Beveik po lygiai paraiškų pateikta į visas keturias konkurso „Koronaviruso iššūkis“ kategorijas: viešojo sektoriaus išorinė komunikacija; privataus sektoriaus išorinė komunikacija; vidinė komunikacija ir socialinė iniciatyva.

„Koronaviruso iššūkis“ kategorijai pateikti projektai iš skirtingų Lietuvos miestų bei tarptautiniu mastu lietuvių vykdytų komunikacijos projektų, kuriais pandemijos metu imtasi spręsti kilusius iššūkius: nuo informavimo apie grėsmes iki darbuotojų ir visuomenės mobilizavimo.

Savo patirtį, kaip pandemijos metu komunikavo su darbuotojais, aprašė bei vidinės komunikacijos kategorijai paraiškas pateikė ir viešojo sektoriaus organizacijos, ir didieji šalies prekių ženklai: „Bitė Lietuva“, ERGO, „Eurovaistinė“, „Girteka Logistics“, „Ignitis“, „Lietuvos draudimas“, Lietuvos transporto saugos administracija, „Omnisend“, „Rimi Lietuva“, SEB global services ir „Versli Lietuva“.

Geriausius socialinės atsakomybės projektus bei asmenis, kurių komunikacija, jų nuomone, davė daugiausiai naudos visuomenei šios krizės metu, birželio pradžioje rinks ne tik Lietuvos ekspertų vertinimo komisija, bet ir visuomenė balsavimo būdu.

Specialiųjų apdovanojimų „Koronaviruso iššūkis“ vertinimo komisiją sudaro: žurnalo „Verslo klasė“ redaktorius Aurelijus Katkevičius, nepriklausomas komunikacijos konsultantas Mindaugas Ardišauskas, komunikacijos ekspertė, Vilniaus universiteto docentė Dalia Kutraitė-Giedraitienė, Europos komunikacijos direktorių asociacijos (EACD) ambasadorė ir koordinatorė Lietuvai Lina Jakučionienė ir „Tele 2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas.

Septintus metus organizuojamas „PR Impact Awards 2020“ yra jungtinis komunikacijos specialistus vienijančios Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) bei Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) projektas.

Be „Koronaviruso iššūkio“ kategorijai pateiktų paraiškų, „PR Impact Awards 2020“ varžosi 85 projektai.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Dizaino agentūra „Critical“ turi naują vadovą

Prekių ženklų ir paslaugų dizaino agentūros „Critical“ vadovu tapo vienas jos įkūrėjų, Lietuvos dizaino...

Rinkodara
2020.07.02
Reputacijos laurai: IKEA, „Thermo Fisher“, „Lidl“ ir „Camelia“ Premium 2

Geriausios reputacijos titulą šiemet pelnė IKEA, nuomonės lyderių akyse – „Thermo Fisher Scientific“,...

Rinkodara
2020.07.01
„Luminor“ komunikacijos vadove tapo I. Baltrušaitienė 5

Indrė Baltrušaitienė, neseniai pasitraukusi iš prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės pareigų, tokias...

Rinkodara
2020.06.29
Kelionių organizatorių įvaizdis – žemyn, prekybininkų – aukštyn Premium 1

Komunikacijos įtakos rodiklio analizė rodo, kad per pandemiją labiausiai krito kelionių organizatorių...

Rinkodara
2020.06.29
„About You“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Į Lietuvą įžengusi Vokietijos e. platforma „About You“ žiniasklaidos planavimo ir reklamos partneriais...

Rinkodara
2020.06.25
„Hero group“ įsteigė vaizdo komunikacijos agentūrą

Komunikacijos grupė „Hero group“ įsteigė vaizdo komunikacijos agentūrą „CUT! Films“, kuri koncentruosis į...

Rinkodara
2020.06.22
Ar Lietuva gali šalies reklamai išleisti 40 mln. Eur 8

Tiek Vilniaus, tiek ir Lietuvos skaitmeninio matomumo pozicija šiemet pasaulinėse miestų varžybose turėtų...

Rinkodara
2020.06.21
Startuoja virtualus „Kanų liūtų“ festivalis

Didžiausias reklamos ir kūrybingumo festivalis „Kanų liūtai“ („Cannes Lions“) šiemet, kaip ir daugelis...

Rinkodara
2020.06.20
„Lik namie“ kampaniją keičia į „Lik Lietuvoje“ 1

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ su nauja rinkodaros kampanija kviečia visus iš naujo perkurti savo...

Rinkodara
2020.06.20
„Telia Lietuva“ pratęsė sutartį su reklamos agentūra „All Caps“

Telekomunikacijų paslaugas teikiančios bendrovės „Telia Lietuva“ skelbtą taktinės kūrybinės agentūros...

Rinkodara
2020.06.17
Energijos tiekėja „Enefit“ dirbs su „INK agency“ ir „bigNow“

Komunikacijos „INK agency“ ir skaitmeninių paslaugų agentūra „bigNow“ pasirašė metų bendradarbiavimo sutartį...

Rinkodara
2020.06.16
NT vystytoja „Omberg“ pasirinko komunikacijos partnerius

Nekilnojamojo turto vystymo bendrovė „Omberg“ pasirašė metų bendradarbiavimo sutartį su komunikacijos...

Rinkodara
2020.06.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus