Lietuvos įmonių reputacijos tyrimas šiemet – po didžiųjų išbandymų

Penktus metus iš eilės atliekamas Lietuvos įmonių reputacijos tyrimas šį kartą bus daromas ne tradiciškai pavasarį, o perkeliamas į birželį, siekiant išsiaiškinti, kaip verslo organizacijų reputaciją paveikė pandemijos sukelta krizė.
Kiekvienas šiuo įtemptu metu priimtas verslo sprendimas sulaukia didelio visuomenės, socialinių medijų dėmesio ir daro ilgalaikį poveikį įmonės reputacijai, sako Rūta Gaudiešienė, vienos iš tyrimo iniciatorių, reputacijos tyrimą atliekančios ir indeksą sudarančios bendrovės Customer Centric Consultancy, vadovė ir Civitta partnerė.
Pasak Ramintos Rimkienės, komunikacijos paslaugų agentūros Fabula Hill+Knowlton Strategies vadovės, daugumos organizacijų vadovai dėl staigių permainų ir nuolat kintančių aplinkybių šiandien atsiduria situacijoje, kuri yra tarsi pirma verslo diena.
Dabartinėje verslo aplinkoje tvyro kaip niekada daug neapibrėžtumo, tačiau būtent šiuo metu geriausiai išryškėja organizacijų prioritetai ir kryptys, kurias rodo jų vertybiniai kompasai. Todėl kiekvienas žingsnis arba sustiprina, arba susilpnina verslo reputaciją, išplatintame pranešime teigia R. Rimkienė.
Pasak jos, krizės metu bendruomenės ieško lyderių ir kuria griežtas taisykles. Būtent verslo gebėjimas rodyti lyderystę, priimti sprendimus ir laikytis taisyklių šiandien lemia, kokią poziciją visuomenės akyse organizacija užims ateityje: ar bus vertinama kaip aktyvi sąjungininkė, ar kaip pasyvi stebėtoja, ar kaip priešiška savanaudė.
R. Gaudiešienė kelia prielaidą, kad šiemet reputacijos indekse gali būti kur kas didesnių pokyčių negu anksčiau: Jeigu ketverius metus iš eilės reputacijos tyrime stebėjome gana lėtas slinktis, tai šiemet galime laukti dramatiškų lūžių arba galingų šuolių aukštyn.
nuotrauka::1
Reputacijos tyrimą atlieka tyrimų bendrovė Customer Centric Consultancy kartu su Investuotojų forumu ir komunikacijos paslaugų agentūra Fabula Hill+Knowlton Strategies. Šiemet prie jo prisijungia ir LiMA.
Reputacijos tyrimo metu pernai buvo apklausti 1.259 respondentai, suskirstyti į tris grupes: plačiosios visuomenės atstovų, nuomonės lyderių (ekspertų, tinklaraštininkų, žurnalistų ir t. t.), sprendimų priėmėjų (didžiausių Lietuvos įmonių vadovų, verslo organizacijų arba asociacijų vadovų, žiniasklaidos savininkų, ambasadorių ir t. t.).
VŽ primena, kad pernai geriausios reputacijos titulą ketvirtus metus iš eilės pelnė moderniųjų biotechnologijų bendrovė Thermo Fisher Scientific Baltics, visuomenės akyse Camelia.
Tarp B2C įmonių į viršų šoktelėjo Circle K, IKEA bei Lidl. Plačiau skaitykite čia.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti