Lietuvos įmonių reputacijos tyrimas šiemet – po didžiųjų išbandymų

Publikuota: 2020-04-10
Atnaujinta 2020-04-10 09:55
VŽ koliažas.
svg svg
VŽ koliažas.

Penktus metus iš eilės atliekamas Lietuvos įmonių reputacijos tyrimas šį kartą bus daromas ne tradiciškai pavasarį, o perkeliamas į birželį, siekiant išsiaiškinti, kaip verslo organizacijų reputaciją paveikė pandemijos sukelta krizė.

„Kiekvienas šiuo įtemptu metu priimtas verslo sprendimas sulaukia didelio visuomenės, socialinių medijų dėmesio ir daro ilgalaikį poveikį įmonės reputacijai“, – sako Rūta Gaudiešienė, vienos iš tyrimo iniciatorių, reputacijos tyrimą atliekančios ir indeksą sudarančios bendrovės „Customer Centric Consultancy“, vadovė ir „Civitta“ partnerė.

Pasak Ramintos Rimkienės, komunikacijos paslaugų agentūros „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ vadovės, daugumos organizacijų vadovai dėl staigių permainų ir nuolat kintančių aplinkybių šiandien atsiduria situacijoje, kuri yra tarsi pirma verslo diena.

„Dabartinėje verslo aplinkoje tvyro kaip niekada daug neapibrėžtumo, tačiau būtent šiuo metu geriausiai išryškėja organizacijų prioritetai ir kryptys, kurias rodo jų vertybiniai kompasai. Todėl kiekvienas žingsnis arba sustiprina, arba susilpnina verslo reputaciją“, – išplatintame pranešime teigia R. Rimkienė.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasak jos, krizės metu bendruomenės ieško lyderių ir kuria griežtas taisykles. Būtent verslo gebėjimas rodyti lyderystę, priimti sprendimus ir laikytis taisyklių šiandien lemia, kokią poziciją visuomenės akyse organizacija užims ateityje: ar bus vertinama kaip aktyvi sąjungininkė, ar kaip pasyvi stebėtoja, ar kaip priešiška savanaudė.

R. Gaudiešienė kelia prielaidą, kad šiemet reputacijos indekse gali būti kur kas didesnių pokyčių negu anksčiau: „Jeigu ketverius metus iš eilės reputacijos tyrime stebėjome gana lėtas slinktis, tai šiemet galime laukti dramatiškų lūžių arba galingų šuolių aukštyn“.

nuotrauka::1

Reputacijos tyrimą atlieka tyrimų bendrovė „Customer Centric Consultancy“ kartu su Investuotojų forumu ir komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“. Šiemet prie jo prisijungia ir LiMA.

Reputacijos tyrimo metu pernai buvo apklausti 1.259 respondentai, suskirstyti į tris grupes: plačiosios visuomenės atstovų, nuomonės lyderių (ekspertų, tinklaraštininkų, žurnalistų ir t. t.), sprendimų priėmėjų (didžiausių Lietuvos įmonių vadovų, verslo organizacijų arba asociacijų vadovų, žiniasklaidos savininkų, ambasadorių ir t. t.).

VŽ primena, kad pernai geriausios reputacijos titulą ketvirtus metus iš eilės pelnė moderniųjų biotechnologijų bendrovė „Thermo Fisher Scientific Baltics“, visuomenės akyse – „Camelia“.

Tarp B2C įmonių į viršų šoktelėjo „Circle K“, IKEA bei „Lidl“. Plačiau skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

I. Trakimaitė-Šeškuvienė vadovaus „Maxima LT“ komunikacijai 1

Nuo 2022 m. spalio be nuolatinio Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento vadovo dirbusi...

Prekyba
09:41
Didžiausi atlyginimai žiniasklaidos segmente: TV lyderystė Premium

Didžiausius atlyginimus iš žiniasklaidos bendrovių moka komercinės televizijos – dosniausiu vidutiniu atlygiu...

„Iki“ pristato naujo formato parduotuves: pirmojo etapo investicija – 5 mln. Eur Premium 8

Vienai stambiausių Vokietijos mažmeninės prekybos įmonių grupių „Rewe“ priklausantis antras pagal dydį...

Prekyba
2023.03.23
Iš Rygos komunikacijos agentūros grįžta su apdovanijomais 1

Rygoje vykusiuose Baltijos šalių komunikacijos kampanijų apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication...

Rinkodara
2023.03.13
Aukojimo metai: kaip tai paveikė įmonių biudžeto eilutes Premium 1

Jau daugiau kaip metus Ukrainą niokoja Rusijos pradėtas karas, prie paramos projektų intensyviai prisideda ir...

Rinkodara
2023.03.12
D. Dundulio fenomenas kitiems vadovams nepasiekiamas Premium 7

Trejetuke tarp dažniausiai žiniasklaidoje matomų ir cituojamų vadovų per antrąjį 2022-ųjų pusmetį atsirado...

Rinkodara
2023.03.10
„IAB Baltics“ vadovaus M. Reinikis

Mindaugas Reinikis tampa vykdančiuoju „IAB Baltics“ direktoriumi. Pastaruosius trejus metus jis vadovavo...

Rinkodara
2023.03.09
Padidėjo „Havas Media“ vadovų komanda

Žiniasklaidos planavimo agentūra „Havas Media“ turi naują projektų skyriaus direktorių, kuriuo tapo medijos...

Rinkodara
2023.03.08
„Password 2023“: rinkodaros sprendimai nepatogioje realybėje

Jau dvidešimtą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo.

Rinkodara
2023.03.07
MO ir „Erudito licėjus“ susitarė dėl dviejų metų partnerystės – ugdys vizualinį mąstymą Verslo tribūna

MO muziejus ir „Erudito licėjus“ susitarė dėl ilgalaikės 2023 – 2024 metų partnerystės. Pasak MO atstovų, tai...

Rinkodara
2023.03.06
Didžiausius atlyginimus mokančios komunikacijos ir rinkodaros agentūros Premium

Didžiausius atlyginimus tarp šių skirtingų segmentų bendrovių moka komunikacijos agentūros, o dosniausiu...

Rinkodara
2023.03.03
TOP 30 nuomonės lyderių, formuojančių verslo komunikacijos lauką

Aktyviausiai žiniasklaidoje komunikavę nuomonės lyderiai pastaruoju metu buvo Gediminas Šimkus, Lietuvos...

Rinkodara
2023.03.01
Savivaldos rinkimai: akį rėžianti saviveikla ir interneto sofos burbulas Premium 1

Šį sekmadienį vyks savivaldos rinkimai. Ekspertai politikų komunikacijos kampaniją vadina nuobodžia, baksnoja...

Rinkodara
2023.03.01
Keičiasi Maisto ir veterinarijos tarnybos atstovas

Maisto ir veterinarijos tarnybos atstovas spaudai Rosvaldas Gorbačiovas palieka pareigas. Jį nuo trečiadienio...

Rinkodara
2023.02.28
Pranešėjas ar pasakotojas? Verslo tribūna

Šiandien į google paiešką suvedus žodį „pranešėjas“ pirmiausia iškrenta nuorodos į vieną naujai išleistą...

Verslo aplinka
2023.02.27
Naujas „Nokia“ veidas: keičia kultinį prekės ženklą 2

„Nokia“ skelbia apie prekės ženklo pokyčius: pirmą kartą per beveik 60 metų keičiamas technologijų kompanijos...

Rinkodara
2023.02.27
Trys būdai pradžiuginti savo darbuotojus ar partnerius „Kino pavasariu“ Verslo tribūna

Žaibiška darbuotojų kaita ir tuščios kėdės biuruose skatina įmones verstis iš kailio, norint pritraukti bei...

Rinkodara
2023.02.27
Talinas pasirašė 21 m. trukmės sutartį su „JCDecaux“ 2

Lauko reklamos įmonė „JCDecaux“ skelbia, kad „JCDecaux Eesti“ Estijos sostinėje Taline laimėjo mažojo formato...

Rinkodara
2023.02.26
„Lidl“ ribos sveikatai nepalankių produktų reklamą vaikams 2

Skatindama sveiką visuomenės mitybą, „Lidl Lietuva“ nuo kovo mėnesio pradeda riboti sveikatai nepalankių...

Rinkodara
2023.02.25
„Baltic Clipper“ pasirinko komunikacijos partnerius

Kelionių agentūrų „Baltic Clipper“, pasaulinio verslo kelionių aptarnavimo tinklo „BCD Travel“ atstovė...

Rinkodara
2023.02.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku