Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai vadovaus A. Jonkus

Publikuota: 2020-02-25
Ryšių su visuomene agentūrų asociacija RSVA tarybos pirmininku dvejų metų kadencijai išrinko agentūros „Agency 1323“ partnerį Artūrą Jonkų.
svg svg
Ryšių su visuomene agentūrų asociacija RSVA tarybos pirmininku dvejų metų kadencijai išrinko agentūros „Agency 1323“ partnerį Artūrą Jonkų.

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija RSVA tarybos pirmininku dvejų metų kadencijai išrinko agentūros „Agency 1323“ partnerį Artūrą Jonkų.

Jis perima asociacijos vairą iš agentūros „PR Service“ vadovės Romualdos Stonkutės, kuri RSVA tarybos pirmininke buvo maksimalų laiką – dvi kadencijas.

A. Jonkus ryšių su visuomene srityje dirba daugiau kaip 20 m. ir laikomas vienu iš Lietuvos ryšių su visuomene rinkos pradininkų.

Asociacijos visuotinio susirinkimo metu taip pat buvo perrinkta RSVA taryba. Jos nariais, be A. Jonkaus, dvejus metus bus Ieva Naujalytė (agentūra „Adverum“), Lina Venskaitytė („Nova media“), Paulius Tamulionis („Idea prima“) ir R. Stonkutė.

RSVA Garbės teismo pirmininke perrinkta agentūros „Integrity PR“ vadovė Daiva Lialytė. Į Garbės teismą, kuris nagrinėja skundus dėl galimų ryšių su visuomene etikos principų pažeidimų, be išorės ekspertų, taip pat išrinkta RSVA atstovė Lina Venskaitytė.

„Pirmiausia noriu padėkoti Romualdai ir visai buvusiai tarybai už darbą ir skirtą laiką. Pastaraisiais metais asociacija aktyviai veikė skaidrindama ryšių su visuomene rinką, bendradarbiaujame su viešojo sektoriaus ir verslo organizacijomis komunikacijos paslaugų konkursų organizavimo srityje. 2016 m. įdiegtas Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų veiklos standartas rinkoje tapo agentūrų kokybės ir patikimumo ženklu. Ir toliau dirbsime šia kryptimi – skatinsime atsakingą elgesį rinkoje“, – išplatintame pranešime teigia naujai išrinktas RSVA tarybos pirmininkas A. Jonkus.

Pasak jo, RSVA ir toliau didžiausią dėmesį skirs veiklos standartų ir verslo aplinkos gerinimui, konkursų skaidrinimui, organizuos šviečiamojo pobūdžio renginius aktualiomis komunikacijos temomis, bendradarbiaus su komunikacijos specialistus ruošiančiomis švietimo įstaigomis.

2009 m. įkurta ryšių su visuomene agentūrų asociacija vienija 8 šalies komunikacijos agentūros: „Adverum“, Agency 1323“, „co:agency“, „Headline“, „Idea prima“, „Integrity“, „Nova media“ ir „PR Service“.

Šių metų vasarį nepriklausoma audito bendrovė „Nexia“ patvirtino, kad visos RSVA vienijamos agentūros atitinka aukščiausius Veiklos kokybės standarto reikalavimus: Atskaitinga agentūra, Atsakinga agentūra, Skaidri agentūra, Tobulėjanti agentūra, Visuomeniška agentūra.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Rekomendacijos, kaip komunikuoti krizinėje situacijoje

Siekdama prisidėti prie tinkamo pandemijos sukeltos krizinės situacijos valdymo, Lietuvos komunikacijos...

Rinkodara
2020.04.04
Labiausiai apkarpys išlaidas pramogoms, maistui – netaupys 1

Paklausus, kaip Lietuvos gyventojai prognozuoja savo išlaidas per ateinančius 3 mėnesius, jaučiamas didelės...

Rinkodara
2020.04.04
Skirs nominacijas už geriausią komunikaciją pandemijos metu

„PR Impact Awards 2020“ rengėjai įsteigė specialius apdovanojimus projektams ir iniciatyvoms, kuriais...

Rinkodara
2020.04.02
Premjeras: Vyriausybė ieškos būdų, kaip padėti žiniasklaidai 4

Ministras Pirmininkas Saulius Skvernelis nuotoliniu būdu bendravo su žiniasklaidos asociacijų atstovais dėl...

Rinkodara
2020.04.02
Prie „Inspired UM“ komandos jungiasi D. Apanavičius

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ turinio skyriaus vadovu pradeda dirbti buvęs ryšių su...

Rinkodara
2020.04.02
„Demaskuok.lt“: dezinformacijos apie koronavirusą netrūksta

Karantino įvedimas ir visuomeninio gyvenimo persikėlimas į skaitmeninę erdvę itin suaktyvino...

Rinkodara
2020.04.02
Reklamos agentūros sujungė jėgas socialinei kampanijai

Sostinėje ir kituose šalies miestuose netrukus startuos reklaminė kampanija, skatinanti atsakingą piliečių...

Rinkodara
2020.03.31
Komunikavimo pamokos krizių akivaizdoje

Koronaviruso pandemija ir žmonėms, ir verslams tapo vienu rimčiausių išbandymų, todėl laiku pateikiama ir...

Rinkodara
2020.03.30
Kaip keičiasi klientų aptarnavimas karantino laikotarpiu

Šalyje paskelbus karantiną dauguma klientų aptarnavimo įmonių arba laikinai uždarė savo duris arba stipriai...

Rinkodara
2020.03.28
Gyventojai bendrą ekonominę padėtį vertina santūriau, viliasi indėlio iš verslo 1

Reprezentatyvus šalies gyventojų tyrimas dėl COVID-19 viruso situacijos rodo, kad be paliovos linksniuojama...

Rinkodara
2020.03.26
Prekybininkų komunikacijos mažiau, bet nuolaidų reklamų – dar apstu Premium 1

Prekybininkams, prekiaujantiems fizinėse parduotuvėse, Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) rekomenduoja...

Rinkodara
2020.03.26
„Telia“ ir „Bitė“ keičia tinklo pavadinimus per karantiną 7

Vyriausybei svarstant pratęsti karantiną dviems savaitėms, „Telia“ ir „Bitė“ jungiasi prie visame pasaulyje...

Rinkodara
2020.03.25
Vartotojų elgsena: dėl visuomenei opių klausimų išgyvena labiau nei dėl asmeninių finansų Premium

Vartotojų elgsenos tyrimas rodo, kad dabar, siaučiant koronaviruso pandemijai, didesnį susirūpinimą žmonėms...

Rinkodara
2020.03.25
TV3 vadovė: labiausiai neramina emociniai, nepamatuoti sprendimai Premium

Tebesitęsiant karantinui, žiniasklaida atsidūrė dviprasmiškoje padėtyje: skaičiuoja žiūrimumo ir skaitomumo...

Rinkodara
2020.03.23
Žmonės nori informaciją gauti iš medikų, lyderystės – iš darbdavių

7 iš 10 žmonių kasdien ieško informacijos apie koronavirusą. 85% teigia norintys mažiau žinių girdėti iš...

Rinkodara
2020.03.23
Reklamos industrija: netikrumo daug, bet darbai vyksta Premium

Reklamos ir komunikacijos paslaugų agentūros pažymi, kad nors smulkesnių prekių ženklų užsakymų anuliacijų...

Rinkodara
2020.03.20
Prašo paramos žiniasklaidai: reklamos rinka gali trauktis iki 60 mln.

Žiniasklaidos priemones vienijančios asociacijos kreipėsi į šalies institucijas paramos.

Rinkodara
2020.03.17
Koronaviruso tema Baltijos šalyse: panikos ir baimių netrūksta Premium

Lietuvoje nuo sausio mėnesio pradžios koronavirusas minėtas 27.933 žiniasklaidos pranešimuose, skaičiai...

Rinkodara
2020.03.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus