„PR Impact Awards 2020“ akiratyje – reputacijos kaina

Publikuota: 2020-02-24
RSVA nuotr.
svg svg
RSVA nuotr.

Prasideda paraiškų teikimas į septintą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR Impact Awards 2020“. Šiemetinio renginio tema – privataus ir viešojo sektoriaus organizacijų reputacija.

„Pastaruoju metu nuskambėjusios istorijos apie privačių įmonių bei viešojo sektoriaus organizacijų patiriamus iššūkius atkreipia dėmesį į reputacijos reikšmę. Kiek ir kaip verta į ją investuoti? Koks ryšys tarp organizacijos reputacijos ir siekiamų tikslų bei kaip reputacija gali padėti krizinėse situacijose? Kaip reputacija kuriama viešajame sektoriuje? Siekdami atsakyti į minėtus klausimus šių metų renginio tema skelbiame „Reputacijos kainą“, – išplatintame pranešime pažymi Romualda Stonkutė, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos RSVA Tarybos pirmininkė.

Konferencijos metu bus analizuojama, kiek organizacijos skiria dėmesio reputacijos kūrimui ir kiek į tai investuoja, aptariamos reputacijos sudėtinės dalys ir tendencijos.

„Reputacijos fenomenas išties yra daugiasluosnis ir ne toks jau paprastas, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio. Dar daugiau klausimų apie reputaciją modernioje bei itin dinamiškai kintančioje visuomenėje kyla, kai pradedame galvoti apie sudėtingų struktūrų – verslo įmonių bei viešojo sektoriaus institucijų, reputaciją. Ar yra patikimų reputacijos kūrimo receptų? Kiek ją veikia vadovo asmenybė? Kaip pastebėti pirmuosius pavojaus signalus? Ar galima „pakilti iš pelenų“ ir kaip tai padaryti?“ – vardina šiemetinio renginio temas Elena Martinonienė, Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) Tarybos pirmininkė.

„PR Impact Awards“ yra jungtinis komunikacijos specialistus vienijančios asociacijos LTKA bei RSVA, jungiančios komunikacijos bendroves, projektas.

Paraiškas į „PR Impact Awards 2020“ galima teikti iki gegužės pradžios.

Lietuvos ir užsienio ekspertų vertinimo komisija išrinks laimėtojus 13-oje kategorijų, o „Metų agentūra“ taps daugiausiai laimėjimų konkurse iškovojusi ryšių su visuomene agentūra.

Taip pat bus renkamas geriausias „Metų komunikatorius“, skiriamos nominacijos „Išbandymas viešumu valdžioje 2020“, „Verslo nuomonės lyderis 2020“.

VŽ primena, kad pernai „Metų agentūros“ titulas buvo skirtas dviem agentūroms: „Idea Prima“ ir „Fabula Hill + Knowlton Strategies“. „Metų komunikatoriaus 2019“ titulas pernai atiteko Andriui Baranauskui, „Tele2“ komunikacijos vadovui, „Verslo nuomonės lyderio“ – „Maximos“ vadovei Kristinai Meidei, „Išbandymas viešumu 2019“ – premjero patarėjui Skirmantui Malinauskui.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Rekomendacijos, kaip komunikuoti krizinėje situacijoje

Siekdama prisidėti prie tinkamo pandemijos sukeltos krizinės situacijos valdymo, Lietuvos komunikacijos...

Rinkodara
2020.04.04
Labiausiai apkarpys išlaidas pramogoms, maistui – netaupys 1

Paklausus, kaip Lietuvos gyventojai prognozuoja savo išlaidas per ateinančius 3 mėnesius, jaučiamas didelės...

Rinkodara
2020.04.04
Skirs nominacijas už geriausią komunikaciją pandemijos metu

„PR Impact Awards 2020“ rengėjai įsteigė specialius apdovanojimus projektams ir iniciatyvoms, kuriais...

Rinkodara
2020.04.02
Premjeras: Vyriausybė ieškos būdų, kaip padėti žiniasklaidai 4

Ministras Pirmininkas Saulius Skvernelis nuotoliniu būdu bendravo su žiniasklaidos asociacijų atstovais dėl...

Rinkodara
2020.04.02
Prie „Inspired UM“ komandos jungiasi D. Apanavičius

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ turinio skyriaus vadovu pradeda dirbti buvęs ryšių su...

Rinkodara
2020.04.02
„Demaskuok.lt“: dezinformacijos apie koronavirusą netrūksta

Karantino įvedimas ir visuomeninio gyvenimo persikėlimas į skaitmeninę erdvę itin suaktyvino...

Rinkodara
2020.04.02
Reklamos agentūros sujungė jėgas socialinei kampanijai

Sostinėje ir kituose šalies miestuose netrukus startuos reklaminė kampanija, skatinanti atsakingą piliečių...

Rinkodara
2020.03.31
Komunikavimo pamokos krizių akivaizdoje

Koronaviruso pandemija ir žmonėms, ir verslams tapo vienu rimčiausių išbandymų, todėl laiku pateikiama ir...

Rinkodara
2020.03.30
Kaip keičiasi klientų aptarnavimas karantino laikotarpiu

Šalyje paskelbus karantiną dauguma klientų aptarnavimo įmonių arba laikinai uždarė savo duris arba stipriai...

Rinkodara
2020.03.28
Gyventojai bendrą ekonominę padėtį vertina santūriau, viliasi indėlio iš verslo 1

Reprezentatyvus šalies gyventojų tyrimas dėl COVID-19 viruso situacijos rodo, kad be paliovos linksniuojama...

Rinkodara
2020.03.26
Prekybininkų komunikacijos mažiau, bet nuolaidų reklamų – dar apstu Premium 1

Prekybininkams, prekiaujantiems fizinėse parduotuvėse, Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) rekomenduoja...

Rinkodara
2020.03.26
„Telia“ ir „Bitė“ keičia tinklo pavadinimus per karantiną 7

Vyriausybei svarstant pratęsti karantiną dviems savaitėms, „Telia“ ir „Bitė“ jungiasi prie visame pasaulyje...

Rinkodara
2020.03.25
Vartotojų elgsena: dėl visuomenei opių klausimų išgyvena labiau nei dėl asmeninių finansų Premium

Vartotojų elgsenos tyrimas rodo, kad dabar, siaučiant koronaviruso pandemijai, didesnį susirūpinimą žmonėms...

Rinkodara
2020.03.25
TV3 vadovė: labiausiai neramina emociniai, nepamatuoti sprendimai Premium

Tebesitęsiant karantinui, žiniasklaida atsidūrė dviprasmiškoje padėtyje: skaičiuoja žiūrimumo ir skaitomumo...

Rinkodara
2020.03.23
Žmonės nori informaciją gauti iš medikų, lyderystės – iš darbdavių

7 iš 10 žmonių kasdien ieško informacijos apie koronavirusą. 85% teigia norintys mažiau žinių girdėti iš...

Rinkodara
2020.03.23
Reklamos industrija: netikrumo daug, bet darbai vyksta Premium

Reklamos ir komunikacijos paslaugų agentūros pažymi, kad nors smulkesnių prekių ženklų užsakymų anuliacijų...

Rinkodara
2020.03.20
Prašo paramos žiniasklaidai: reklamos rinka gali trauktis iki 60 mln.

Žiniasklaidos priemones vienijančios asociacijos kreipėsi į šalies institucijas paramos.

Rinkodara
2020.03.17
Koronaviruso tema Baltijos šalyse: panikos ir baimių netrūksta Premium

Lietuvoje nuo sausio mėnesio pradžios koronavirusas minėtas 27.933 žiniasklaidos pranešimuose, skaičiai...

Rinkodara
2020.03.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus