„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą

Komentarai
Komentuoti gali prisijungę skaitytojai.
Prekybininkų komunikacijos skyriai nuolat balansuoja ties riba

Maistu prekiaujančių prekybininkų komunikacijos specialistų darbas yra specifinis ir jie nuolat sprendžia...

Rinkodara
17:41
D. Runkevičius: jei turinys neatneša pardavimų, jis – beveik bevertis Premium

Kiekvieną dieną tūkstančiai naujienų portalų bei šimtai tūkstančių žmonių socialinėje medijoje kalba...

Rinkodara
15:48
Influencerių reklamos žymėjimas: pliusų daugiau nei minusų

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba vykdo tolimesnę influencerių stebėseną, tačiau dar neskuba skirti baudų,...

Rinkodara
2020.02.15
T. Ramanauskas: „Bendro šalies įvaizdžio prasme neturime nieko per visus 30 metų“ Premium 7

Bandoma atversti naują šalies įvaizdžio lapą – reklamos agentūra „New! su partneriais kurs dešimtmečio...

Rinkodara
2020.02.14
Dirbtinis intelektas atskleidė aiškiausiai kalbančius TV žinių vedėjus

Kalbą tekstu paverčiantis dirbtinis intelektas nustatė, kurie šalies TV žinių vedėjai kalba aiškiausiai.

Rinkodara
2020.02.12
Vidinės komunikacijos proceso spragos „Maximai“ sukėlė krizę  Premium

Dar penktadienį atrodė, kad „Maximos“ reakcija ir komunikacija pavyzdinė – galimai salmonelėmis užkrėsta...

Rinkodara
2020.02.12
Reklamos agentūra „Clinic 212“ steigia naują padalinį

Kūrybinė reklamos agentūra „Clinic 212“ stiprina savo pozicijas rinkoje – atidarė naują ženklodaros ir...

Rinkodara
2020.02.11
KOMAA valdybos pirmininkė: sprendžiame egzistencinius klausimus

Komunikacijos ir reklamos agentūrų asociacija KOMAA sprendžia egzistencinę dilemą, nebeveikia ir jos...

Rinkodara
2020.02.11
L. Aleksandravičė: patys vartotojai tampa „influencerių reklamos policija“ Premium

Gruodį paskelbusi rekomendacines gaires, kaip influenceriai turi žymėti reklamą socialiniuose tinkluose,...

Rinkodara
2020.02.11
Reklamos rinkos pūliniai – mažiausios kainos konkursai Premium 1

Reklamos agentūros laviruoja tarp vis dažniau rengiamų ir smulkesnių konkursų bei teigia, kad mažiausios...

Rinkodara
2020.02.10
„McDonald‘s“ reklamos – be prekės ženklo ir pavadinimo

Reklama – be logotipo, pavadinimo ir vaizdų, tačiau puikiai identifikuojama vartotojų. Reklamos agentūra „Leo...

Rinkodara
2020.02.08
Provokacijos ir saviironijos koziriai naujoje „Go Vilnius“ reklamoje Premium 1

Sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ pristatė naują sostinės reklamą. Ekspertai pliusą...

Rinkodara
2020.02.05
„Kaunas 2022“ iš privataus sektoriaus viliasi pritraukti 2 mln. Eur

Europos kultūros sostine besiruošiantis tapti Kaunas į programą siekia įtraukti ir Lietuvoje veikiančias...

Rinkodara
2020.02.04
„Publicum“ augina vadovų komandą

Ryšių su visuomene agentūros „Publicum“ projektų direktoriumi tapo buvęs Registrų centro komunikacijos...

Rinkodara
2020.02.03
LiMA pakeitė komunikacijos partnerius

Rinkodaros ir komunikacijos specialistus vienijančios Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) komunikacija nuo...

Rinkodara
2020.02.03
J. Razmus: strategijos socialiniuose tinkluose ne visada reikia Premium

Prekės ženklai augina investicijas ir partnerystes su nuomonės formuotojais socialiniuose tinkluose ir...

Rinkodara
2020.01.28
Dėmesys – „Tele2“ kalėdinei „bombai“, simpatijos – „Telios“ merginai Premium

Iš šiemečių kalėdinių lietuviškų reklamų galima išskirti tris aiškias lyderes: tai „Tele2“ klipas apie „La...

Rinkodara
2020.01.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau