„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą

Publikuota: 2020-01-22
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės ženklą. Reklamos serialo „Draugų draugai“ personažus televizijoje pakeitė internete žinomi vlogeriai, o logotipe esanti raidė D tapo šypseną vaizduojančiu simboliu.

„Bet kuri į jaunimą orientuota paslauga, norėdama būti sėkminga, šiandien turi nuolat keistis, tobulėti ir atitikti tokių milžinių kaip „Netflix“ ar „Uber“ standartus. Mes ne tik būname ten, kur yra jaunimas, bet ir stengiamės kalbėti jų kalba“, – išplatintame pranešime teigia Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Jis priduria, kad praėjusiais metais supaprastino planų užsakymą, sąskaitos pildymą bei likučių tikrinimą, pritaikėme aplikaciją „iOS“ aplinkai ir t.t.

„Pagerinę patirtį, nusprendėme atnaujinti ir vizualinį identitetą“, – kalba P. Masiulis, pridurdamas, kad televizijos žiūrovai jau galėjo pastebėti, kad vietoje daugelį metų pažįstamų „Pildyk“ reklamų personažų: Ozio, Sandrutės, Rembo, Džeronimo ir kitų, „Pildyk“ reklamoje atsirado platformoje „YouTube“ išgarsėję vlogeriai.

„Reklamos serialas pokyčiams pribrendo natūraliai – ankstesni jo herojai paprasčiausiai „išaugo“ jį ir studentišką butą. Visuomet stengiamės būti aktualūs jaunimui“, – sako Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ prekės ženklo vadovė.

Naujieji veidai televizijai skirtose „Pildyk“ reklamose buvo pasirinkti ne atsitiktinai – vlogerius Laurittą, Andrių Talžūną, „sTimo media“ (broliai Artūras ir Miroslavas Traškos) bei Vėjavaikį „Pildyk“ prekės ženklas jau beveik dvejus metus yra įdarbinęs ir savo komunikacijai „YouTube“ kanale.

Daugiau nei dešimtmetį rodomo komiškų situacijų serialo personažų komanda keitėsi ne kartą, tačiau tai pirmas kartas, kai iš karto atsinaujino beveik visa komanda (iš senųjų personažų liko tik Rolas).

Atnaujintame „Pildyk“ logotipe taip pat nebeliko ir nuo 2010-ųjų jame buvusių spalvotos lavos elementų. Be to, pasikeitė ir bendroji spalvinė gama – buvo grįžta prie originaliosios „Pildyk“ raudonos ir mėlynos, prekės ženklo naudotos dar savo pirmajame, benzino kolonėlę vaizdavusiame logotipe.

nuotrauka::1nocrop

Iki šiol buvusio logotipo versija nesikeitė nuo 2014-ųjų.

Naująjį „Pildyk“ prekės ženklo identitetą sukūrė dizaino bendrovė „GodSpeed Branding“, o tolimesne jo plėtra rūpinsis ilgametų „Tele2“ partnerė, reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Naująjį „Laisvės TV“ įvaizdį nulydėjo kritikos lavina Premium

„Laisvės TV“ prisistato naują įvaizdį, atsinaujinusią programą ir naują ženklą „Laisvės Media Group“, po...

Rinkodara
2020.02.25
Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai vadovaus A. Jonkus

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija RSVA tarybos pirmininku dvejų metų kadencijai išrinko agentūros...

Rinkodara
2020.02.25
„PR Impact Awards 2020“ akiratyje – reputacijos kaina

Prasideda paraiškų teikimas į septintą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2020.02.24
„Bitė“ rinksis dar vienus komunikacijos partnerius

Siekdama stiprinti darbdavio komunikaciją, „Bitė Lietuva“ skelbia komunikacijos agentūros konkursą.

Rinkodara
2020.02.24
„Wide Wings“ nusitaikė į eksporto rinkas Premium

Vaizdo kūrybos studija „Wide Wings“ pradėjo aktyviau tyrinėti eksporto rinkas. Bendrovė tikisi, kad čia...

Rinkodara
2020.02.23
IKEA darbuotojai su pirkėjais dalijasi knygomis

Šią savaitę IKEA parduotuvėje Vilniuje startavo darbuotojų iniciatyva „#nesiskaito“, kurios tikslas skatinti...

Rinkodara
2020.02.23
Socialiniai tinklai 2020: stebinantis „TikTok“ fenomenas 3

Socialiniai tinklai – neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2020.02.23
„Paysera“ dar neįvykdė pažado neteikti paslaugų piratų svetainei „Filmai.in“ 11

Po Lietuvos banko Priežiūros tarnybos kreipimosi, Lietuvos mokėjimų bendrovė „Paysera“ pranešė stabdanti...

Rinkodara
2020.02.19
Startas „Metų CMO 2020“ rinkimams 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA šeštą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2020.02.19
K. Gečas: „INK agency“ priaugo stiklines rinkos „lubas“ Premium

Integruotosios komunikacijos agentūros „INK agency“ ir jos įsteigtos skaitmeninės komunikacijos agentūros...

Rinkodara
2020.02.19
Komunikacijos agentūros atnaujino veiklos kokybės standartus

Audito bendrovė „Nexia“ patvirtino, kad visos komunikacijos agentūros, priklausančios Ryšių su visuomene...

Rinkodara
2020.02.18
Komunikacija dėl pinigų plovimo: „Swedbank“ nukentėjo labiau nei SEB

Į pinigų plovimo skandalus pernai įsivėlę didžiausi Lietuvoje skandinaviško kapitalo bankai „Swedbank“ ir SEB...

Rinkodara
2020.02.18
„Tamro“ pasirinko naujus komunikacijos planavimo partnerius 1

Vaistų mažmeninė įmonė „Tamro Lietuva“, valdanti mažmeninės prekybos prekės ženklą „Benu“, žiniasklaidos...

Rinkodara
2020.02.17
„Password 2020“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Jau septynioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos...

Rinkodara
2020.02.17
Prekybininkų komunikacijos skyriai nuolat balansuoja ties riba

Maistu prekiaujančių prekybininkų komunikacijos specialistų darbas yra specifinis ir jie nuolat sprendžia...

Rinkodara
2020.02.16
D. Runkevičius: jei turinys neatneša pardavimų, jis – beveik bevertis Premium

Kiekvieną dieną tūkstančiai naujienų portalų bei šimtai tūkstančių žmonių socialinėje medijoje kalba...

Rinkodara
2020.02.16
Influencerių reklamos žymėjimas: pliusų daugiau nei minusų

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba vykdo tolimesnę influencerių stebėseną, tačiau dar neskuba skirti baudų,...

Rinkodara
2020.02.15
T. Ramanauskas: „Bendro šalies įvaizdžio prasme neturime nieko per visus 30 metų“ Premium 6

Bandoma atversti naują šalies įvaizdžio lapą – reklamos agentūra „New! su partneriais kurs dešimtmečio...

Rinkodara
2020.02.14
Dirbtinis intelektas atskleidė aiškiausiai kalbančius TV žinių vedėjus

Kalbą tekstu paverčiantis dirbtinis intelektas nustatė, kurie šalies TV žinių vedėjai kalba aiškiausiai.

Rinkodara
2020.02.12
Vidinės komunikacijos proceso spragos „Maximai“ sukėlė krizę  Premium

Dar penktadienį atrodė, kad „Maximos“ reakcija ir komunikacija pavyzdinė – galimai salmonelėmis užkrėsta...

Rinkodara
2020.02.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau