Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Publikuota: 2020-01-20
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“.

Be nugalėtojų, konkurse dar dalyvavo ryšių su visuomene agentūra „Berta And“, socialinių tinklų agentūros „Caption“, „Cocos.lt“, „Market Smart“.

Iki šiol Lietuvos pašto socialinės žiniasklaidos komunikacijos partneriai buvo „Mediapark“ bei „Gauminos“ junginys.

Artimiausiu metu Lietuvos paštas ketina sutartį pasirašyti ir su naujais reklamos partneriais, taip pat artimiausiu metu ketinama skelbti žiniasklaidos planavimo agentūros konkursą.

Tarp didžiausių „Open Agency“ klientų šiandien yra prekybos tinklas „Iki“, „Perlas Network“, „Carlsberg Grupė“, Lietuvos draudimas, „Pigu.lt“ grupė ir kt.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Bitė“ rinksis dar vienus komunikacijos partnerius

Siekdama stiprinti darbdavio komunikaciją, „Bitė Lietuva“ skelbia komunikacijos agentūros konkursą.

Rinkodara
11:35
„Wide Wings“ nusitaikė į eksporto rinkas Premium

Vaizdo kūrybos studija „Wide Wings“ pradėjo aktyviau tyrinėti eksporto rinkas. Bendrovė tikisi, kad čia...

Rinkodara
2020.02.23
IKEA darbuotojai su pirkėjais dalijasi knygomis

Šią savaitę IKEA parduotuvėje Vilniuje startavo darbuotojų iniciatyva „#nesiskaito“, kurios tikslas skatinti...

Rinkodara
2020.02.23
Socialiniai tinklai 2020: stebinantis „TikTok“ fenomenas 3

Socialiniai tinklai – neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2020.02.23
„Paysera“ dar neįvykdė pažado neteikti paslaugų piratų svetainei „Filmai.in“ 11

Po Lietuvos banko Priežiūros tarnybos kreipimosi, Lietuvos mokėjimų bendrovė „Paysera“ pranešė stabdanti...

Rinkodara
2020.02.19
Startas „Metų CMO 2020“ rinkimams 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA šeštą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2020.02.19
K. Gečas: „INK agency“ priaugo stiklines rinkos „lubas“ Premium

Integruotosios komunikacijos agentūros „INK agency“ ir jos įsteigtos skaitmeninės komunikacijos agentūros...

Rinkodara
2020.02.19
Komunikacijos agentūros atnaujino veiklos kokybės standartus

Audito bendrovė „Nexia“ patvirtino, kad visos komunikacijos agentūros, priklausančios Ryšių su visuomene...

Rinkodara
2020.02.18
Komunikacija dėl pinigų plovimo: „Swedbank“ nukentėjo labiau nei SEB

Į pinigų plovimo skandalus pernai įsivėlę didžiausi Lietuvoje skandinaviško kapitalo bankai „Swedbank“ ir SEB...

Rinkodara
2020.02.18
„Tamro“ pasirinko naujus komunikacijos planavimo partnerius 1

Vaistų mažmeninė įmonė „Tamro Lietuva“, valdanti mažmeninės prekybos prekės ženklą „Benu“, žiniasklaidos...

Rinkodara
2020.02.17
„Password 2020“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Jau septynioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos...

Rinkodara
2020.02.17
Prekybininkų komunikacijos skyriai nuolat balansuoja ties riba

Maistu prekiaujančių prekybininkų komunikacijos specialistų darbas yra specifinis ir jie nuolat sprendžia...

Rinkodara
2020.02.16
D. Runkevičius: jei turinys neatneša pardavimų, jis – beveik bevertis Premium

Kiekvieną dieną tūkstančiai naujienų portalų bei šimtai tūkstančių žmonių socialinėje medijoje kalba...

Rinkodara
2020.02.16
Influencerių reklamos žymėjimas: pliusų daugiau nei minusų

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba vykdo tolimesnę influencerių stebėseną, tačiau dar neskuba skirti baudų,...

Rinkodara
2020.02.15
T. Ramanauskas: „Bendro šalies įvaizdžio prasme neturime nieko per visus 30 metų“ Premium 6

Bandoma atversti naują šalies įvaizdžio lapą – reklamos agentūra „New! su partneriais kurs dešimtmečio...

Rinkodara
2020.02.14
Dirbtinis intelektas atskleidė aiškiausiai kalbančius TV žinių vedėjus

Kalbą tekstu paverčiantis dirbtinis intelektas nustatė, kurie šalies TV žinių vedėjai kalba aiškiausiai.

Rinkodara
2020.02.12
Vidinės komunikacijos proceso spragos „Maximai“ sukėlė krizę  Premium

Dar penktadienį atrodė, kad „Maximos“ reakcija ir komunikacija pavyzdinė – galimai salmonelėmis užkrėsta...

Rinkodara
2020.02.12
Reklamos agentūra „Clinic 212“ steigia naują padalinį

Kūrybinė reklamos agentūra „Clinic 212“ stiprina savo pozicijas rinkoje – atidarė naują ženklodaros ir...

Rinkodara
2020.02.11
KOMAA valdybos pirmininkė: sprendžiame egzistencinius klausimus

Komunikacijos ir reklamos agentūrų asociacija KOMAA sprendžia egzistencinę dilemą, nebeveikia ir jos...

Rinkodara
2020.02.11
L. Aleksandravičė: patys vartotojai tampa „influencerių reklamos policija“ Premium

Gruodį paskelbusi rekomendacines gaires, kaip influenceriai turi žymėti reklamą socialiniuose tinkluose,...

Rinkodara
2020.02.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau