Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio

Publikuota: 2020-01-11
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip niekad gerai ir su viltimi žvelgia į ateitį.

Reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa rodo, kad 2019 m. laimingais arba labai laimingais save vadino net 72,7% šalies gyventojų.

Tai yra aukščiausias vertinimas nuo 2008 m. ir 3% didesnis nei prieš metus. Prasčiausią savijautą „Žmogaus studijų centras“, jau 12 m. atliekantis šią stebėseną, fiksavo 2010-2011 m.

„Laimės jausmo ir priklausymo bendruomenei srityje reikalai šoktelėjo į viršų. Lietuvos tautinė savimonė pasiekė rekordines aukštumas. Būdami Lietuvos piliečiais didžiuojasi net 85,3% apklaustųjų. Tai taip pat aukščiausias rodiklis nuo 2008 m.“, – išplatintame pranešime teigia dr. Gintaras Chomentauskas, „Žmogaus studijų centro“ vadovas.

Teigiamą gyvenimo kokybės vertinimą rodo ir ryškiai sumažėjęs ketinančių emigruoti skaičius. 38,1% apklaustųjų išvyktų dirbti pagal specialybę ir gyventi į išsivysčiusią šalį (pvz., Vakarų Europą, JAV ar kitą šalį). Tai yra mažiausias rodiklis per 12 metų, o nuo 2016 metų jis sumenko net 13,7%.

G. Chomentauskas pabrėžia, kad Lietuvos bendrą atmosferą apibūdina vėl išaugęs optimizmas ir geresnės ateities lūkestis – į ateitį su viltimi ir entuziazmu žvelgia net 71,1% apklaustųjų.

„Atrodo, kad Lietuvos emocinis klimatas įveikė augimo ligas, pesimizmą ir, padėjęs į šalį juodus akinius, pradeda keistis teigiama kryptimi“, – teigia psichologas.

Reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa buvo atlikta 2019 metų lapkričio 14 d. – gruodžio 6 d. Pagal „Žmogaus studijų centro“ klausimyną apklausą atliko UAB „Baltijos tyrimai“. Tyrimo metu buvo apklausta 1.020 Lietuvos gyventojai (18 m. ir vyresnių).

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio 2

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip...

Rinkodara
2020.01.11
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
Dulkės nuo „Grigeo“ krizės plano nupūstos nebuvo Premium 1

Popieriaus gamybos „Grigeo“, kurios antrinė įmonė Klaipėdoje įtariama nevalytomis nuotekomis ilgą laiką...

Rinkodara
2020.01.10
„Japan Airlines“ per 2020 m. olimpiadą Tokijuje turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų

Skrydžių bendrovė „Japan Airlines“ užsienio turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų į vidinius reisus,...

Paslaugos
2020.01.07
Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia pavadinimą

Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia prekės ženklą ir nuo šiol vadinsis „co:agency“.

Rinkodara
2020.01.06
Influencerių rožinė pasaka bliūkšta – svarbūs parametrai menksta Premium

Nors nuomonės formuotojų rinkodarai socialiniuose tinkluose prekių ženklai vis dar didina išlaidas, tyrimai...

Rinkodara
2020.01.03
TOP10 rinkodaros ir komunikacijos šūvių per 2019-uosius

Pateikiame dešimties šių metų daugiausiai VŽ skaitytojų dėmesio sulaukusių, labiausiai skaitytų straipsnių...

Rinkodara
2019.12.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau