Prie „Revolut“ komandos prisijungė V. Cucėnas

Publikuota: 2019-12-19
„Revolut“, turinčio lietuvišką bankinę licenciją, komunikacija Baltijos šalyse nuo šiol rūpinsis Vaidotas Cucėnas.  Asmen. nuotr.
„Revolut“, turinčio lietuvišką bankinę licenciją, komunikacija Baltijos šalyse nuo šiol rūpinsis Vaidotas Cucėnas. Asmen. nuotr.

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuolio „Revolut“, turinčio lietuvišką bankinę licenciją, komunikacija Baltijos šalyse nuo šiol rūpinsis Vaidotas Cucėnas.

Prieš tai jis dirbo pagrindinio „Vilniaus prekybos“ akcininko Nerijaus Numavičiaus šeimos biure, paskutinius dvejus metus buvo atsakingas ir už „Vilniaus prekybos“ komunikaciją.

„Bankinis sektorius man visada buvo artimas, 9 m. dirbau banke „Nordea“. „Revolut“ pasiūlymo prisijungti prie komandos negalėjau atsisakyti – Lietuvoje šiuo metu kuriamas pasaulinio lygio bankas, ir aš noriu prie to prisidėti, žengti koją kojon su technologijomis, kurios padeda žmonėms taupyti laiką, palengvina kasdienių finansų tvarkymą“, – teigia V. Cucėnas.

Anot jo, šiuo metu „Revolut“ išgyvena labai įdomų procesą tiek Lietuvoje, tiek ir visame pasaulyje – iš startuolio tampa korporacija, kurioje jau šiandien dirba per 1.800 darbuotojų, iš kurių per 100 – Lietuvoje.

Biurai steigiami ne tik Europoje, bet ir JAV, Singapūre, Australijoje, Japonijoje. Šiuo metu „Revolut“ visame pasaulyje turi per 9 mln. klientų. „Revolut“ paslaugomis Lietuvoje naudojasi apie 300.000 klientų.

„Ateinu čia padėti „Revolut Bank“ vadovui Virgilijui Mirkės ir jo buriamai naujajai komandai kurti banką. Manau, kad finansinių technologijų startuolis gali konkuruoti su tradiciniais vietos rinkos žaidėjais, o tradicinę bankų komunikaciją galima suderinti su „fintech“ stiliumi ir mąstysena. Ne taip seniai padėti indėlį į banką ar pasiimti vartojimo paskolą, naudojant mobiliojo telefono programėlę, atrodė misija neįmanoma – dėl duomenų apsaugos, technologijų. Džiaugiuosi, kad labai greitai, „Revolut Bank“ savo klientams jau galės pasiūlyti ir šias paslaugas“, – išplatintame pranešime pažymi V. Cucėnas.

Lietuvos komanda plečiasi

VŽ rašė, kad šį birželį Vilniuje steigiamo „Revolut Bank“ vadovu tapo Virgilijus Mirkės, prieš tai vadovavęs „SEB investicijų valdymui“. Iš viso jis SEB grupėje dirbo 15 m.

Vasaros pabaigoje JK „fintech“ startuolis „Revolut Ltd“ Lietuvoje įsteigė „Revolut Ltd filialą“. Registrų centro duomenimis, filialas įsteigtas rugpjūčio 14 d. Pasak startuolio atstovų, filialas pasitarnaus grupės vidaus operacijoms (outsource).

Dabar Lietuvoje įregistruoti trys su JK „fintech“ startuoliu susiję vienetai – specializuoto banko licenciją turintis UAB „Revolut Bank“, elektroninių pinigų įstaigos licenciją turintis UAB „Revolut Payments“ ir „Revolut Ltd filialas“.

VŽ rašė, kad Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuolis „Revolut“, turintis lietuvišką bankinę licenciją, pernai didino nuostolius, tačiau įmonės įkūrėjas sako, kad jau po kelių metų įmonės vertė pasieks ir viršys 10 mlrd. USD.

Londone įsikūrusi finansinė platforma „Revolut Ltd“ pernai patyrė 32,8 mln. GBP grynųjų metinių nuostolių – 2,2 karto daugiau, nei 2017 m. (14,8 mln. GBP). Spalio 1 d. kursu, nuostoliai būtų atitinkamai 36,9 mln. ir 16,6 mln. Eur.

Pasak bendrovės, nuostolius lėmė investicijos „į rinkoje pirmaujančius produktus ir paslaugas“.

„Revolut Ltd“ pernai gavo 58,2 mln. GBP pajamų – 4,5 karto daugiau, nei 2017 metais, kai jos buvo 12,8 mln. GBP (atitinkamai – 65,4 mln. ir 14,4 mln. Eur).

Planuojama, kad šiemet kompanijos pajamos turėtų tris kartus viršyti 2018 m. gautąsias.

Bendras „Revolut“ klientų skaičius Jungtinėje Karalystėje ir Europoje neseniai perkopė 9 mln.

„Revolut“, kaip skaitmeninę alternatyvą tradiciniams bankams, 2015 m. liepą įkūrė buvę „Credit Suisse” ir „Deutsche Bank“ investicijų bankininkai Nikolajus Storonskis ir Vladas Yatsenko.

„Revolut“ išlieka viena greičiausiai augančių „fintech“ kompanijų Lietuvoje, kurioje 2019 m. pabaigoje dirbo per 100 darbuotojų.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 4

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio 2

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip...

Rinkodara
2020.01.11
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
Dulkės nuo „Grigeo“ krizės plano nupūstos nebuvo Premium 1

Popieriaus gamybos „Grigeo“, kurios antrinė įmonė Klaipėdoje įtariama nevalytomis nuotekomis ilgą laiką...

Rinkodara
2020.01.10
„Japan Airlines“ per 2020 m. olimpiadą Tokijuje turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų

Skrydžių bendrovė „Japan Airlines“ užsienio turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų į vidinius reisus,...

Paslaugos
2020.01.07
Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia pavadinimą

Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia prekės ženklą ir nuo šiol vadinsis „co:agency“.

Rinkodara
2020.01.06
Influencerių rožinė pasaka bliūkšta – svarbūs parametrai menksta Premium

Nors nuomonės formuotojų rinkodarai socialiniuose tinkluose prekių ženklai vis dar didina išlaidas, tyrimai...

Rinkodara
2020.01.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau