„Elektrum Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Publikuota: 2019-12-12
Martynas Giga, nepriklausomos elektros energijos tiekėjos UAB „Elektrum Lietuva“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Martynas Giga, nepriklausomos elektros energijos tiekėjos UAB „Elektrum Lietuva“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Baltijos šalių elektros gamintojos „Latvenergo“ antrinė įmonė „Elektrum Lietuva“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius – bendradarbiavimo sutartį pasirašė su agentūra „Idea prima“.

Agentūra energetikos bendrovei teiks konsultavimo, išorinės komunikacijos ir rinkodaros paslaugas.

„Būdami didžiausiu alternatyviu elektros tiekėju Lietuvos įmonėms, artimiausiais metais ne tik toliau stiprinsime partnerystę su verslu, bet ir įgyvendinsime ambicingus plėtros planus saulės jėgainių, kitose integruotų energetikos sprendimų srityse. Neabejojame, kad naujieji komunikacijos partneriai prisidės prie šių tikslų įgyvendinimo“, – išplatintame pranešime pažymi „Elektrum Lietuva“ direktorius Martynas Giga.

Nuo 2008 m. Lietuvos rinkoje veikianti „Elektrum Lietuva“ šių metų pirmąjį pusmetį užėmė 14,9% mažmeninės elektros tiekimo rinkos – daugiausia iš alternatyvių tiekėjų. UAB „Elektrum Lietuva“ pajamos 2019 m. pirmąjį pusmetį siekė 35,5 mln. Eur, tai 48,3% daugiau nei prieš metus. Bendrovė 2019 m. tiekė elektrą 7.500 Lietuvos įmonių ir įrengė daugiau nei 140 saulės elektrinių.

Ligšioliniai „Elektrum Lietuva“ ilgamečiais komunikacijos partneriais buvo agentūra „Novamedia“.

Nuo 2002 m. veikianti komunikacijos ir rinkodaros agentūra „Idea prima“ teikia paslaugas daugiau nei 30 klientų, tarp kurių – „Akropolis Group“, „Circle K“, draudimo bendrovė BTA, „Gintarinė vaistinė“, verslo advokatų bendrija „Magnusson“, koncernas SBA ir SBA grupės įmonės „Urban Inventors“ bei „Capitalica Asset Management“, tyrimų bendrovė „Nielsen“ ir t.t.

„Idea prima“ šiemetiniuose Baltijos šalių komunikacijos kampanijų apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ pripažinta Lietuvos metų agentūra, tokį pat titulą agentūra pelnė ir didžiausiame Lietuvos ryšių su visuomene renginyje „PR Impact Awards 2019“, kur šiuo titulu šiemet dalijasi su komunikacijos agentūra „Fabula Hill + Knowlton Strategies“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
IKEA keičia darbdavio komunikacijos kryptį

IKEA keičia darbdavio komunikaciją – dirbti bendrovėje kvies jos esami darbuotojai.

Rinkodara
2020.09.27
Džiaugsmo kartėlis tarp „Akropolio“ ir restorano „Džiaugsmas“ Premium 3

Valstybinis patentų biuras nagrinėja kelis ginčus tarp UAB „Akropolis Group“ ir UAB „Džiugu“, valdančios...

Rinkodara
2020.09.24
„Fielmann“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Optikos bendrovė „Fielmann“ pradeda bendradarbiavimą su žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“.

Rinkodara
2020.09.23
Dizaino darbai vėl varžysis „NAPA Baltic“

Lietuvos dizaino asociacija (LDA) produktų pakuočių kūrėjus ir verslus kviečia teikti paraiškas į jau šeštus...

Rinkodara
2020.09.20
IPRA konkursas keliamas į kitus metus

Tarptautinė ryšių su visuomene asociacija (IPRA) nukėlė šių metų spalį Vilniuje planuotą komunikacijos...

Rinkodara
2020.09.20
„Lidl Lietuva“ ir „Tele2“ apsikeitė vietomis

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad liepą fiksuodamas spartesnis reklamos rinkos atsigavimas.

Rinkodara
2020.09.20
TV3 turi naują komercijos direktorių

Naują TV sezoną TV3 žiniasklaidos grupė pasitinka ne tik su pokyčiais programoje, bet ir įmonės vadovybėje –...

Rinkodara
2020.09.18
Paskelbtas konkursas šalies vizualiniam ženklui kurti

Vyriausybės kanceliarija paskelbė konkursą vizualinėms šalies identiteto sukūrimo paslaugoms pirkti.

Rinkodara
2020.09.18
„Telios“ pamokos – didžiųjų prekių ženklų kaina arba stručio galva smėlyje Premium 23

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nutraukė visuomenėje nemenką ažiotažą sukėlusią „Ežio“ reklamos...

Rinkodara
2020.09.18
„Httpool“ tapo „Spotify“ atstovais Baltijos šalyse

Agentūra „Httpool“ plečia savo partnerystę su „Spotify“ ir nuo šiol turės išskirtines reklamos atstovavimo...

Rinkodara
2020.09.17
Teismas: „Philip Morris Baltic“ bauda skirta pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė pareiškėjos UAB „Philip Morris Baltic“ skundą dėl...

Rinkodara
2020.09.16
Reklamos verslo senbuviai įkūrė naują agentūrą

Naujai įsteigta reklamos agentūra „Marios“ į vieną kūrybinę komandą sujungė žmones, pastaruosius kelis...

Rinkodara
2020.09.16
„Telia“ stabdo „Ežio“ reklamą su dvyniais krepšininkais 76

Po socialiniuose tinkluose kilusios diskusijos, „Telia Lietuva“ priėmė sprendimą sustabdyti „Ežio“ reklaminę...

Rinkodara
2020.09.16
LTG grupės komunikacijos partnere tapo „Idea prima“

„Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) grupės skelbtą integruotos komunikacijos paslaugų viešąjį pirkimą laimėjo...

Rinkodara
2020.09.16
SAM: atrinkti projektai, kurie stiprins žinias apie sveikatą

Valstybinis visuomenės sveikatos stiprinimo fondas (VVSSF) atrinko šviečiamuosius ir informacinius projektus,...

Rinkodara
2020.09.16
Į ūkio atsigavimo traukinį šoka ir reklamos rinka Premium

Bendras reklamos rinkos kiekis įvairiose žiniasklaidos priemonėse per sausį–liepą, palyginti su pernai tuo...

Rinkodara
2020.09.16
Kuriant šalies prekės ženklą, siūlys eiti estų ar švedų pavyzdžiu 4

Artimiausiu metu Vyriausybės kanceliarija skelbs konkursą vizualiniam šalies prekės ženklo identitetui...

Rinkodara
2020.09.13
Politinė komunikacija: nuosaikesni biudžetai ir kuklesnės partnerystės

Šie Seimo rinkimai nėra dosnūs ir ryšių su visuomene ar reklamos agentūroms – dauguma partijų, tarp jų ir...

Rinkodara
2020.09.13
Tradicinei žiniasklaidai politikai dar rodo špygą Premium

Per septynis šių metų mėnesius politinės reklamos dalis tradicinėje žiniasklaidoje tesudarė 0,2% – dėl...

Rinkodara
2020.09.11
T. Ramanauskas: naujoji įvaizdžio strategija nėra šūkio ar logotipo pristatymas Premium

Jungtinė keturių agentūrų komanda parengė Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 m. strategiją, kuri remiasi...

Rinkodara
2020.09.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus