„Elektrum Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Publikuota: 2019-12-12
Martynas Giga, nepriklausomos elektros energijos tiekėjos UAB „Elektrum Lietuva“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Martynas Giga, nepriklausomos elektros energijos tiekėjos UAB „Elektrum Lietuva“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Baltijos šalių elektros gamintojos „Latvenergo“ antrinė įmonė „Elektrum Lietuva“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius – bendradarbiavimo sutartį pasirašė su agentūra „Idea prima“.

Agentūra energetikos bendrovei teiks konsultavimo, išorinės komunikacijos ir rinkodaros paslaugas.

„Būdami didžiausiu alternatyviu elektros tiekėju Lietuvos įmonėms, artimiausiais metais ne tik toliau stiprinsime partnerystę su verslu, bet ir įgyvendinsime ambicingus plėtros planus saulės jėgainių, kitose integruotų energetikos sprendimų srityse. Neabejojame, kad naujieji komunikacijos partneriai prisidės prie šių tikslų įgyvendinimo“, – išplatintame pranešime pažymi „Elektrum Lietuva“ direktorius Martynas Giga.

Nuo 2008 m. Lietuvos rinkoje veikianti „Elektrum Lietuva“ šių metų pirmąjį pusmetį užėmė 14,9% mažmeninės elektros tiekimo rinkos – daugiausia iš alternatyvių tiekėjų. UAB „Elektrum Lietuva“ pajamos 2019 m. pirmąjį pusmetį siekė 35,5 mln. Eur, tai 48,3% daugiau nei prieš metus. Bendrovė 2019 m. tiekė elektrą 7.500 Lietuvos įmonių ir įrengė daugiau nei 140 saulės elektrinių.

Ligšioliniai „Elektrum Lietuva“ ilgamečiais komunikacijos partneriais buvo agentūra „Novamedia“.

Nuo 2002 m. veikianti komunikacijos ir rinkodaros agentūra „Idea prima“ teikia paslaugas daugiau nei 30 klientų, tarp kurių – „Akropolis Group“, „Circle K“, draudimo bendrovė BTA, „Gintarinė vaistinė“, verslo advokatų bendrija „Magnusson“, koncernas SBA ir SBA grupės įmonės „Urban Inventors“ bei „Capitalica Asset Management“, tyrimų bendrovė „Nielsen“ ir t.t.

„Idea prima“ šiemetiniuose Baltijos šalių komunikacijos kampanijų apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ pripažinta Lietuvos metų agentūra, tokį pat titulą agentūra pelnė ir didžiausiame Lietuvos ryšių su visuomene renginyje „PR Impact Awards 2019“, kur šiuo titulu šiemet dalijasi su komunikacijos agentūra „Fabula Hill + Knowlton Strategies“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio 2

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip...

Rinkodara
2020.01.11
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
Dulkės nuo „Grigeo“ krizės plano nupūstos nebuvo Premium 1

Popieriaus gamybos „Grigeo“, kurios antrinė įmonė Klaipėdoje įtariama nevalytomis nuotekomis ilgą laiką...

Rinkodara
2020.01.10
„Japan Airlines“ per 2020 m. olimpiadą Tokijuje turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų

Skrydžių bendrovė „Japan Airlines“ užsienio turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų į vidinius reisus,...

Paslaugos
2020.01.07
Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia pavadinimą

Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia prekės ženklą ir nuo šiol vadinsis „co:agency“.

Rinkodara
2020.01.06
Influencerių rožinė pasaka bliūkšta – svarbūs parametrai menksta Premium

Nors nuomonės formuotojų rinkodarai socialiniuose tinkluose prekių ženklai vis dar didina išlaidas, tyrimai...

Rinkodara
2020.01.03
TOP10 rinkodaros ir komunikacijos šūvių per 2019-uosius

Pateikiame dešimties šių metų daugiausiai VŽ skaitytojų dėmesio sulaukusių, labiausiai skaitytų straipsnių...

Rinkodara
2019.12.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau