Buvęs „vipcommunications“ vadovas palieka agentūrą

Publikuota: 2019-10-21
Iš „vipcommunications“ pasitraukia buvęs ilgametis agentūros vadovas Giedrius Galdikas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Iš „vipcommunications“ pasitraukia buvęs ilgametis agentūros vadovas Giedrius Galdikas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Bertai Čaikauskaitei įsigijus komunikacijos agentūros „vipcommunications“ akcijas ir tapus vadove, iš įmonės pasitraukia buvęs ilgametis agentūros vadovas Giedrius Galdikas.

Šio rudens pradžioje, paskelbus apie valdymo pokyčius „vipcommunications“, kiek daugiau nei 10 m. agentūrai vadovęs G. Galdikas buvo paskirtas klientų strateginio ir krizių valdymo konsultantu.

VŽ primena, kad B. Čaikauskaitė, pastaruosius ketverius metus buvusi atsakinga už prekybos tinklo „Iki“ komunikaciją, rugsėjo pradžioje tapo „vipcommunications“ vykdomąja partnere ir pradėjo eiti įmonės vadovės pareigas. Praėjusią savaitę paskelbta, kad ji iš agentūros įkūrėjo Dariaus Gudelio įsigijo 100% akcijų paketą.

B. Čaikauskaitė patvirtino, kad šiandien sulaukė G. Galdiko prašymo atleisti jį iš darbo.

„Pokyčių kartais reikia visiems, kartu norisi pabrėžti, kad darbo atmosfera agentūroje – puiki. Kolektyvas nusiteikęs augimui ir stiprėjimui“, – VŽ teigia B. Čaikauskaitė.

G. Galdikas šiandien taip pat patvirtino praėjusį penktadienį neigtus rinkoje pasklidusius gandus apie pasitraukimą.

„Kol kas turėsiu kūrybines atostogas, o toliau – žiūrėsime“, – teigia G. Galdikas.

Jis priduria, kad per daugiau nei 10 m. vadovavimo laikotarpį vis sulaukdavo naujų darbo pasiūlymų, kuriuos daugiau ar mažiau svarstydavo.

VŽ rašė, kad „vipcommunications“ pirkinio kaina ir finansavimo šaltiniai liko konfidencialūs. Naujoji vadovė ketina keisti agentūros pavadinimą, tik kol kas nėra nuspręsta, koks jis bus.

2018 m. „vipcommunications“ pajamos siekė 2,8 mln. Eur. 2019 m. įmonė planuoja pasiekti 3 mln. Eur apyvartą. Agentūrą valdančios įmonės „VIP Viešosios informacijos partneriai“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 234.398 Eur, 2017 m. jis sudarė 105.846 Eur, rodo Registrų centro duomenys.

VŽ primena, kad agentūra šį pavasarį buvo patekusi į nemalonią situaciją, kai „15min.lt“ teisėsaugai perdavė informaciją apie atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko privačią veiklą renkant informaciją, kurią jis perdavė „Dariaus Gudelio kontorai“, agentūrai „vipcommunications“. Policija tyrimą nutraukė. Po šio įvykio verslo bendruomenėje agentūra buvo vertinama nevienareikšmiai.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

Rinkodara
14:00
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06
„Vienos kėdės istorija“: neįgyvendinti lūkesčiai ir neplanuota pabaiga

Vilniaus Katedros aikštėje nuo rugsėjo vidurio vyksta paramos fondo „Mamų unija“ projektas „Vienos kėdės...

Rinkodara
2019.11.05
„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija 3

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas...

Rinkodara
2019.11.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau