Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę

Publikuota: 2019-10-14
Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė. Juditos Vadeikės nuotr.
Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė. Juditos Vadeikės nuotr.

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus ėjusi Lietuvos oro uostų Strateginės komunikacijos skyriaus vadovės pareigas.

Ji taip pat yra dirbusi ryšių su visuomene agentūroje „INK Agency“ bei banko „Finasta“ komunikacijos ir rinkodaros projektų vadybininke.

I. Baltrušaitienė keičia Bertą Čaikauskaitę, kuri nuo šio rugsėjo tapo integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ vykdomąja partnere bei vadove.

„Tikimės, kad I. Baltrušaitienės sukaupta profesinė patirtis bei strateginės komunikacijos žinios neabejotinai prisidės prie mūsų įmonės sklandaus ir efektyvaus bendravimo su visuomene bei padės išlaikyti lyderiaujančias pozicijas itin konkurencingoje mažmeninės prekybos rinkoje“, – teigia Nijolė Kvietkauskaitė, prekybos tinklo „Iki“ komercijos ir rinkodaros direktorė, valdybos narė.

„Naujos pareigos skamba ambicingai, tačiau, tikiu, kad asmeninės ir profesinės savybės padės įveikti būsimus iššūkius“, – išplatintame pranešime pažymi I. Baltrušaitienė.

Po neįvykusio susijungimo su „Rimi“ prekybos tinklas „Iki“ pabrėžia turintis ambicingų planų stiprinti savo pozicijas rinkoje: visoje Lietuvoje plečiamas ir modernizuojamas parduotuvių tinklas, didinamos investicijos į darbuotojų kompetencijų kėlimą.

Šiemet duris atvėrė dvi „Iki Akademijos“, įsikūrusios Vilniuje bei Klaipėdoje, kurių tikslas – užtikrinti sklandų naujų darbuotojų įvedimą ir kompetencijų ugdymą.

Savo ruožtu B. Čaikauskaitė buvo viena ryškiausių verslo nuomonės lyderių.

Kaip rodo „Kantar“ tyrimų duomenys, per pirmą šių metų pusmetį pagal komunikacijos aktyvumą pirmauja Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas (625 citatos), antroje sąrašo vietoje minimu periodu – su daugiau kaip 300 citatų esanti B. Čaikauskaitė, palypėjusi į šią poziciją per 6 laiptelius aukštyn.

„Vasarą B. Čaikauskaitė pasitraukė iš „Iki“ komandos, laikas parodys, kaip seksis šiam prekybos tinklui išlaikyti savo atstovės turėtą mažmeninės prekybos komentatorės–flagmanės poziciją. Tai aukščiausias šiemet šuolis dvidešimtuke ir bene geriausias prekybos tinklų rezultatas per stebėjimo istoriją“, – nuomonių lyderių tyrimą komentuoja „Kantar“ Lietuvoje komunikacijos analizės vadovas Linas Spėčius.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06
„Vienos kėdės istorija“: neįgyvendinti lūkesčiai ir neplanuota pabaiga

Vilniaus Katedros aikštėje nuo rugsėjo vidurio vyksta paramos fondo „Mamų unija“ projektas „Vienos kėdės...

Rinkodara
2019.11.05
„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija 3

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas...

Rinkodara
2019.11.04
„Iki“ nutraukia sutartį su „vipcommunications“

Prekybos tinklas „Iki“ nutraukia sutartį su integruotos komunikacijos agentūra „VIP Viešosios informacijos...

Rinkodara
2019.10.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau