Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę

Prekybos tinklo Iki komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus ėjusi Lietuvos oro uostų Strateginės komunikacijos skyriaus vadovės pareigas.
Ji taip pat yra dirbusi ryšių su visuomene agentūroje INK Agency bei banko Finasta komunikacijos ir rinkodaros projektų vadybininke.
I. Baltrušaitienė keičia Bertą Čaikauskaitę, kuri nuo šio rugsėjo tapo integruotos komunikacijos agentūros vipcommunications vykdomąja partnere bei vadove.
Tikimės, kad I. Baltrušaitienės sukaupta profesinė patirtis bei strateginės komunikacijos žinios neabejotinai prisidės prie mūsų įmonės sklandaus ir efektyvaus bendravimo su visuomene bei padės išlaikyti lyderiaujančias pozicijas itin konkurencingoje mažmeninės prekybos rinkoje, teigia Nijolė Kvietkauskaitė, prekybos tinklo Iki komercijos ir rinkodaros direktorė, valdybos narė.
Naujos pareigos skamba ambicingai, tačiau, tikiu, kad asmeninės ir profesinės savybės padės įveikti būsimus iššūkius, išplatintame pranešime pažymi I. Baltrušaitienė.
Po neįvykusio susijungimo su Rimi prekybos tinklas Iki pabrėžia turintis ambicingų planų stiprinti savo pozicijas rinkoje: visoje Lietuvoje plečiamas ir modernizuojamas parduotuvių tinklas, didinamos investicijos į darbuotojų kompetencijų kėlimą.
Šiemet duris atvėrė dvi Iki Akademijos, įsikūrusios Vilniuje bei Klaipėdoje, kurių tikslas užtikrinti sklandų naujų darbuotojų įvedimą ir kompetencijų ugdymą.
Savo ruožtu B. Čaikauskaitė buvo viena ryškiausių verslo nuomonės lyderių.
Kaip rodo Kantar tyrimų duomenys, per pirmą šių metų pusmetį pagal komunikacijos aktyvumą pirmauja Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas (625 citatos), antroje sąrašo vietoje minimu periodu su daugiau kaip 300 citatų esanti B. Čaikauskaitė, palypėjusi į šią poziciją per 6 laiptelius aukštyn.
Vasarą B. Čaikauskaitė pasitraukė iš Iki komandos, laikas parodys, kaip seksis šiam prekybos tinklui išlaikyti savo atstovės turėtą mažmeninės prekybos komentatorėsflagmanės poziciją. Tai aukščiausias šiemet šuolis dvidešimtuke ir bene geriausias prekybos tinklų rezultatas per stebėjimo istoriją, nuomonių lyderių tyrimą komentuoja Kantar Lietuvoje komunikacijos analizės vadovas Linas Spėčius.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti