„Aprangos“ komunikacijos kampanija – su darbuotojais ir nemokamais skėčiais

Apranga tęsia komunikacijos liniją, kurioje pagrindinis dėmesys skiriamas įmonės darbuotojams. Šį kartą greta reklaminių stendų su įmonės darbuotojais skirtingose Vilniaus vietose praeiviai ras ir skėčių dalijimosi stoteles.
Per dvi savaites vilniečiams ir miesto svečiams numatoma išdalinti 700 skėčių.
Jei kuo galima būti tikram, tai kad rudenį Lietuvoje neišvengiamai lis. Tikimės, kad skėčiai padės nesušlapti ir vis grįš į stoteles, o praėjus rudeniškiems orams klientų namuose sulauks pavasario liūčių, išplatintame pranešime cituojama Agnė Brukštaitė-Fominienė, APB Apranga Rinkodaros skyriaus vadovė.
Skėčius bus galima rasti centrinėje Vilniaus dalyje aštuoniose stotelėse prie reklaminių stendų su įmonės darbuotojų nuotraukomis bei žinute, kad blogo oro nebūna.
VŽ rašė, kad dar šį pavasarį Apranga savo reklamos komunikacijoje pristatė realius žmonesdarbuotojus ir jų asmeninius pomėgius. O vasaros pabaigoje bendrovė pakvietė darbuotojų vaikus į fotosesiją jų nuotraukos tapo artėjančio rudensžiemos sezono reklamine kampanija parduotuvėse ir socialiniuose tinkluose.
Šį kartą dalyvių atranka buvo itin didelė. Dalyvauti fotosesijoje norą išreiškė beveik šimtas įmonės darbuotojų iš trijų Baltijos šalių. Į finalinį fotosesijos lietuje etapą pateko po du darbuotojus iš kiekvienos šalies. Rezultatai rodo, kad darbuotojų įsitraukimas yra iš ties didelis, džiaugiamės, kad įgyvendinant šią kampaniją ir dalindami skėčius gerų emocijų suteikiame ir darbuotojams, ir klientams, teigia A. Brukštaitė-Fominienė.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti