Klaipėdoje jungtinei veiklai buriasi rinkodaros, komunikacijos ir medijų specialistai

Publikuota: 2019-09-21
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Uostamiestyje veiklai po vienu „Media dia“ vardu buriasi 13 komunikacijos ir rinkodaros specialistų.

„Mūsų žiniomis, tai pirmoji tokia jungtinė komanda Vakarų Lietuvoje, teikianti rinkodaros ir komunikacijos paslaugas verslui nuo A iki Ž. Mes ir iki šiol kartas nuo karto vis susidurdavome prie bendrų projektų, tačiau dabar nusprendėme pasirašyti jungtinės veiklos sutartį ir dirbti komandoje. Viliamės, taip pasieksime geresnių rezultatų“, – kalba agentūros „Media dia“ steigėja Edita Valinčienė.

Agentūroje „Media dia“, kaip rodo „Rekvizitai.lt“ duomenys, dirba 2 darbuotojai.

„Renkamės jungtinės veiklos modelį: komanda nėra įdarbinama kaip etatiniai darbuotojai, kiekvienas mūsų turi atskirą juridinį statusą, tiesiog kartu dirbsime po vienu prekės ženklu. Poreikis visiems tampriau susiburti atsirado per penkerius agentūros veiklos metus, o verslui bus patogiau, kai visi procesai nuo idėjos, strategijos sukūrimo ir įgyvendinimo bus vienose rankose“, – įsitikinusi E. Valinčienė.

Ji pažymi, kad kiekvieno, prisijungusio prie komandos, patirtis komunikacijos ir rinkodaros srityje ne mažesnė nei 8 m.

„Media dia“ komandos nariai yra įgyvendinę projektus Skandinavijos šalyse, Nyderlanduose, Vokietijoje, Šveicarijoje, taip pat Ukrainoje, Kinijoje.

Naujai suburtoje komandoje – trys strategai: ekonomikos mokslų daktaras, rinkodaros konsultantas Donatas Jonikas, E. Valinčienė, turizmo verslo konsultantas doktorantas Edgaras Vaškaitis. Taip pat keturi skirtingo profilio fotografai, du grafikos ir gaminių dizaineriai, vaizdo projektų komanda, rengianti reprezentacinius verslo pristatymus, TV reportažus.

„Media dia“ komandos narių klientai: „DFDS Seaways“, „Klaipėdos smeltė“, „TowMar Baltic“, „Admen“, „Philip Morris“, „Gridins Group“, „A. Griciaus autotransporto įmonė“, „Viada“, „Technorama“, „Makalius.lt“, „Klaipėdos pienas“ ir t.t.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 7

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Akinių lęšių gamintoja „Bod Lenses“ keičia vizualinį identitetą 2

Penktus metus skaičiuojanti Baltijos regiono akinių lęšių gamybos įmonė „Bod Lenses“ keičia vizualinį stilių.

Rinkodara
2019.10.10
Šiaulių bankas pasirinko socialinių tinklų partnerius 2

Šiaulių bankas stiprina pozicijas socialinėje erdvėje – komunikacijos partneriais pasirinko skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.10
V. Vasiliauskas – naujas nuomonių reitingo lyderis 18

Iš verslo nuomonių lyderių TOP10 per metus pasitraukus keliems garsiems komentatoriams, jame šįkart daug...

Rinkodara
2019.10.10
„Zen PR“ planas – kitąmet kas mėnesį po naują šalį Premium 2

Prieš daugiau nei dvejus metus įkurtas lietuvių startuolis „Zen PR“ peržengia Lietuvos ribas – paslaugas...

Rinkodara
2019.10.10
Kurti miestą be atliekų slovėnams padeda ir išradinga komunikacija Premium 2

Miestas be atliekų (angl. zero waste) gali tapti realybe, pasišovusi įrodyti Slovėnijos sostinė Liubliana.

Paslaugos
2019.10.09
Požiūrio klausimas: „tik“ ar „net“ 40% vartotojų nemėgsta reklamos Premium 7

Nors mėgstame pabrėžti, kad nežiūrime, blokuojame ar ignoruojame reklamą, vis dėlto vartotojų dalis, kuri...

Rinkodara
2019.10.09
Keičiasi lojalumo programa kortelių „Mylimiausia“ turėtojams Premium 8

Nuo šio spalio lojalumo kortelių „Mylimiausia“ turėtojai galės sukauptus eurus išleisti pas skirtingus...

Rinkodara
2019.10.08
„INK agency“ ir „bigNow“ vadovybėje – pokyčiai

Keičiasi dviejų susijusių komunikacijos bendrovių vadovai: UAB „Dideli dideli“, veikiančios su prekės ženklu...

Rinkodara
2019.10.08
Kauno „Žalgiris“ pratęsia partnerystę su vienu iš pagrindinių rėmėjų 6

Kauno krepšinio klubas „Žalgiris“ susitarė dėl partnerystės pratęsimo su lažybų prekės ženklu „OlyBet“, vienu...

Rinkodara
2019.10.07
„Aprangos“ komunikacijos kampanija – su darbuotojais ir nemokamais skėčiais

„Apranga“ tęsia komunikacijos liniją, kurioje pagrindinis dėmesys skiriamas įmonės darbuotojams. Šį kartą...

Rinkodara
2019.10.06
Komunikacijos krizė: kaip suvaldyti 1

Ar turite krizių valdymo planą? Reikia pasirengti blogiausiam, nes krizių kilti gali bet kada – mažiausiai...

Gazelė
2019.10.05
„Lietuvos DNR“ kampanija varžosi tarptautinėje arenoje

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.10.04
Didžiausius atlyginimus mokantys rinkodaros sektoriaus lyderiai Premium 3

Tarp stipriausių reklamos ir ryšių su visuomene bendrovių šiemet pirmojoje pozicijoje – skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.03
TOP10 „Instagram“ nuomonės formuotojų Lietuvoje 15

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausia nuomonės...

Rinkodara
2019.10.02
A. Grigorjevas: vienas prekės ženklas tapo per ankštas Premium 5

Ženklodaros ir strateginių konsultacijų agentūra „Be&Do“ tampa „Synthesis Consulting Group“, kuri nuo šiol...

Rinkodara
2019.10.02
„Good one“ vadovas: krizė išmokė skaičiuoti 9

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ nuosekliai auga nuo pat įsikūrimo prieš dešimtmetį. Šiemet ji...

Rinkodara
2019.09.29
Kinų atsakas – vertikalaus vaizdo serialai 8

Mobiliuoju telefonu nufilmuoti, t. y. vertikalūs, vaizdo įrašai jau seniai įprasti. Dabar didžiosios...

Laisvalaikis
2019.09.28
Kauno „Akropolis“ vėl renkasi ryškesnį komunikacijos braižą 2

Po atnaujinimo vėl visu pajėgumu veikiantis Kauno „Akropolis“ rudenį pasitinka su ryškia kampanija, kuria...

Rinkodara
2019.09.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau