Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą

Publikuota: 2019-09-11
Cristiano Ronaldo rungtynėse su Lietuvos rinktine 2019 m. rugsėjo 10 d. vakarą. Luko Balandžio („Scanpix“) nuotr.
Cristiano Ronaldo rungtynėse su Lietuvos rinktine 2019 m. rugsėjo 10 d. vakarą. Luko Balandžio („Scanpix“) nuotr.

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti socialiniuose tinkluose ir ten pasiekusi beveik 2 milijonus vartotojų, žinia apie Vilniaus kvietimą Ronaldo pavakarieniauti pasirodė ir didžiuosiuose tarptautiniuose naujienų portaluose.

Praėjus 48 valandoms nuo kampanijos starto apie ją jau publikuota daugiau nei 70 straipsnių, pasiekiančių milijardinę užsienio žiniasklaidos auditoriją.

Apie Vilniaus pasiūlymą futbolo superžvaigždei parašė didžiosios Vokietijos žiniasklaidos priemonės „Focus“, „Berliner Zeitung“, vienas didžiausių Prancūzijos kanalų „Orange.fr“, šios šalies televizijos „TV5Monde“ portalas, didieji Šveicarijos, Nyderlandų, Belgijos, Austrijos, Graikijos, Rumunijos naujienų kanalai bei tarptautinė sporto žiniasklaida, tarp kurios – JAV sporto naujienų kanalas „SportBible“. Kampanija susidomėjo Portugalijos televizija TVI, išsamią fotografijų galeriją pristatė „Bored Panda“, skaičiuoja idėjos iniciatorė „Go Vilnius“.

Tarptautinis naujienų portalas MSN vakar rašė: „Lietuvos sostinė Vilnius – pirmasis miestas, pasinaudojęs galimybe prisistatyti dviejų futbolo superžvaigždžių Cristiano Ronaldo ir Lionelio Messi vakarienės vieta (...)“.

Specialų vaizdo reportažą apie Vilniaus pasiūlymą sukūręs populiarus Vokietijos sporto kanalas „Sport1“ savo portale rašė: „Cristiano Ronaldo norėtų pavakarieniauti su Lioneliu Messi. Lietuvos sostinės meras pasinaudojo šia proga pateikti neįprastą pasiūlymą. Cristiano Ronaldo atliko aukštą perdavimą, o Lietuvos sostinė Vilnius talentingai jį realizavo“.

„Žinia apie garsiausio pasaulio futbolininko vizitą Vilniuje mums reiškė, kad vieną ar dvi dienas pasaulio sporto mėgėjų ir žiniasklaidos dėmesys bus atkreiptas į Lietuvos sostinę. Pasinaudojome šia proga pristatyti ne tik patį miestą, bet ir geriausius jo restoranus, kurie nusipelnė tarptautinio pripažinimo, – išplatintame pranešime teigia Inga Romanovskienė, „Go Vilnius“ direktorė. – Džiaugiamės ne tik tuo, kad ši žaibiškai sukurta kampanija mobilizavo didžiulės tarptautinės auditorijos dėmesį, bet ir tuo, kad šis Vilniaus žingsnis užsienio žiniasklaidoje buvo pastebėtas kaip sumanus ir savalaikis komunikacinis ėjimas.“

VŽ rašė, kad „Go Vilnius“ komanda pro ausis nepraleido Ronaldo neseniai išsakyto noro pavakarieniauti su ilgamečiu varžovu Lioneliu Messi ir įgyvendino unikalų projektą, sukūrė 3D instaliaciją–kvietimą, o dešimtyje geriausių sostinės restoranų buvo rezervuoti staliukai „Ronaldo ir Messi“ vardu.

„Mums pavyko įgyvendinti viską, ko norėjome. Svajojome, kad pats Ronaldo pasidalintų mūsų žinute, bet tai buvo labiau svajonė nei pamatuotas siekis. Suprantame, kokios žaidimo taisyklės yra tiek didžiajame sporte, tiek mega žvaigždžių dalyvavime rinkodaroje“, – VŽ vakar teigė I. Romanovskienė.

FOTOGALERIJA „Go Vilnius“ futbolo žvaigždę kviečia į TOP10 sostinės restoranų (11 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
05:45
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06
„Vienos kėdės istorija“: neįgyvendinti lūkesčiai ir neplanuota pabaiga

Vilniaus Katedros aikštėje nuo rugsėjo vidurio vyksta paramos fondo „Mamų unija“ projektas „Vienos kėdės...

Rinkodara
2019.11.05
„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija 3

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas...

Rinkodara
2019.11.04
„Iki“ nutraukia sutartį su „vipcommunications“

Prekybos tinklas „Iki“ nutraukia sutartį su integruotos komunikacijos agentūra „VIP Viešosios informacijos...

Rinkodara
2019.10.31
FNTT akiratyje atsidūrusios bendrovės ramina klientus, tačiau tyli apie buvusių ir esamų vadovų veiksmus

Šiandien VŽ paskelbė, kad Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) tiriamoje mokesčių slėpimo...

Finansai
2019.10.30
„Tez Tour“ ir bendrininkams – įtarimai dokumentų klastojimu Premium 3

Viena didžiausių kelionių organizatorių UAB „Tez Tour“, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“, „Aza...

Prekyba
2019.10.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau