Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą

Publikuota: 2019-09-11
Cristiano Ronaldo rungtynėse su Lietuvos rinktine 2019 m. rugsėjo 10 d. vakarą. Luko Balandžio („Scanpix“) nuotr.
Cristiano Ronaldo rungtynėse su Lietuvos rinktine 2019 m. rugsėjo 10 d. vakarą. Luko Balandžio („Scanpix“) nuotr.

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti socialiniuose tinkluose ir ten pasiekusi beveik 2 milijonus vartotojų, žinia apie Vilniaus kvietimą Ronaldo pavakarieniauti pasirodė ir didžiuosiuose tarptautiniuose naujienų portaluose.

Praėjus 48 valandoms nuo kampanijos starto apie ją jau publikuota daugiau nei 70 straipsnių, pasiekiančių milijardinę užsienio žiniasklaidos auditoriją.

Apie Vilniaus pasiūlymą futbolo superžvaigždei parašė didžiosios Vokietijos žiniasklaidos priemonės „Focus“, „Berliner Zeitung“, vienas didžiausių Prancūzijos kanalų „Orange.fr“, šios šalies televizijos „TV5Monde“ portalas, didieji Šveicarijos, Nyderlandų, Belgijos, Austrijos, Graikijos, Rumunijos naujienų kanalai bei tarptautinė sporto žiniasklaida, tarp kurios – JAV sporto naujienų kanalas „SportBible“. Kampanija susidomėjo Portugalijos televizija TVI, išsamią fotografijų galeriją pristatė „Bored Panda“, skaičiuoja idėjos iniciatorė „Go Vilnius“.

Tarptautinis naujienų portalas MSN vakar rašė: „Lietuvos sostinė Vilnius – pirmasis miestas, pasinaudojęs galimybe prisistatyti dviejų futbolo superžvaigždžių Cristiano Ronaldo ir Lionelio Messi vakarienės vieta (...)“.

Specialų vaizdo reportažą apie Vilniaus pasiūlymą sukūręs populiarus Vokietijos sporto kanalas „Sport1“ savo portale rašė: „Cristiano Ronaldo norėtų pavakarieniauti su Lioneliu Messi. Lietuvos sostinės meras pasinaudojo šia proga pateikti neįprastą pasiūlymą. Cristiano Ronaldo atliko aukštą perdavimą, o Lietuvos sostinė Vilnius talentingai jį realizavo“.

„Žinia apie garsiausio pasaulio futbolininko vizitą Vilniuje mums reiškė, kad vieną ar dvi dienas pasaulio sporto mėgėjų ir žiniasklaidos dėmesys bus atkreiptas į Lietuvos sostinę. Pasinaudojome šia proga pristatyti ne tik patį miestą, bet ir geriausius jo restoranus, kurie nusipelnė tarptautinio pripažinimo, – išplatintame pranešime teigia Inga Romanovskienė, „Go Vilnius“ direktorė. – Džiaugiamės ne tik tuo, kad ši žaibiškai sukurta kampanija mobilizavo didžiulės tarptautinės auditorijos dėmesį, bet ir tuo, kad šis Vilniaus žingsnis užsienio žiniasklaidoje buvo pastebėtas kaip sumanus ir savalaikis komunikacinis ėjimas.“

VŽ rašė, kad „Go Vilnius“ komanda pro ausis nepraleido Ronaldo neseniai išsakyto noro pavakarieniauti su ilgamečiu varžovu Lioneliu Messi ir įgyvendino unikalų projektą, sukūrė 3D instaliaciją–kvietimą, o dešimtyje geriausių sostinės restoranų buvo rezervuoti staliukai „Ronaldo ir Messi“ vardu.

„Mums pavyko įgyvendinti viską, ko norėjome. Svajojome, kad pats Ronaldo pasidalintų mūsų žinute, bet tai buvo labiau svajonė nei pamatuotas siekis. Suprantame, kokios žaidimo taisyklės yra tiek didžiajame sporte, tiek mega žvaigždžių dalyvavime rinkodaroje“, – VŽ vakar teigė I. Romanovskienė.

FOTOGALERIJA „Go Vilnius“ futbolo žvaigždę kviečia į TOP10 sostinės restoranų (11 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 4

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio 2

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip...

Rinkodara
2020.01.11
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
Dulkės nuo „Grigeo“ krizės plano nupūstos nebuvo Premium 1

Popieriaus gamybos „Grigeo“, kurios antrinė įmonė Klaipėdoje įtariama nevalytomis nuotekomis ilgą laiką...

Rinkodara
2020.01.10
„Japan Airlines“ per 2020 m. olimpiadą Tokijuje turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų

Skrydžių bendrovė „Japan Airlines“ užsienio turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų į vidinius reisus,...

Paslaugos
2020.01.07
Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia pavadinimą

Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia prekės ženklą ir nuo šiol vadinsis „co:agency“.

Rinkodara
2020.01.06
Influencerių rožinė pasaka bliūkšta – svarbūs parametrai menksta Premium

Nors nuomonės formuotojų rinkodarai socialiniuose tinkluose prekių ženklai vis dar didina išlaidas, tyrimai...

Rinkodara
2020.01.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau