Komunikacijos agentūroje „Fabula ir partneriai“ – nauji akcininkai

Publikuota: 2019-09-09
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Komunikacijos paslaugų agentūros „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ partnerių komanda pasipildė trimis ilgamečiais darbuotojais.

Agentūros partneriais tapo Maksimas Reznikovas, komunikacijos konsultantas, projektų direktorius, taip pat Justas Nenėnas, agentūros strateginio planavimo vadovas, abu jie agentūroje dirba nuo 2005 m. Partnere tapo ir „Fabulos“ direktorė Raminta Rimkienė, vadovaujanti agentūrai nuo 2016 m.

VŽ primena, kad neseniai buvo paskelbta, kad iš įmonės partnerių traukiasi ne vienerius metus jai vadovavęs komunikacijos konsultantas Mindaugas Ardišauskas, turėjęs 10% „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ akcijų paketą.

Kaip rodo Registrų centro duomenys, šiuo metu akcininkai pasiskirsto taip: Mykolui Katkui, „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkui priklauso 47,3%, komunikacijos ekspertams Žydrūnui Gaudiešiui – 35,2% ir Linai Šliogerienei – 7,5%, R. Rimkienei – 5%, M. Reznikovui ir J. Nenėnui – po 2,5%.

nuotrauka::1nocrop

„Ilgamečių kolegų tapimas partneriais yra reikšmingas įvykis visai agentūrai. Neabejojame, kad šis žingsnis suteiks dar daugiau energijos „Fabulai“ ir padės toliau likti šalies bei regiono komunikacijos paslaugų rinkos flagmane, kurti inovacijas“, - išplatintame pranešime pažymi M. Katkus.

„Fabula Hill+Knowlton Strategies“ veikia nuo 1999 m., agentūroje dirba daugiau kaip 30 konsultantų ir komunikacijos specialistų.

VŽ rašė, kad pastaruosius kelerius metus pirmoje pozicijoje buvusi „Fabula ir partneriai“, pagal 2018 m. pardavimus nukrito iš pirmos vietos į ketvirtą, pagal tiesiogines pajamas – į antrą.

Agentūros pardavimo pajamos 2018 m. smuktelėjo 21%, tiesioginės pajamos – 15%, o grynasis pelnas – 3 kartus.

Šią vasarą VŽ kalbinta R. Rimkienė, agentūros „Fabula ir partneriai“ vykdomoji direktorė, sumenkusių 2018 m. rodiklių nedramatizuoja ir aiškina, kad pernai agentūra ruošėsi ateities iššūkiams.

„Keičiantis rinkai, neišvengiamai turime keistis ir patys, pernai nemažai investavome ir daug dėmesio skyrėme mokymams bei komandos rinkodaros kompetencijoms ugdyti. Komunikacijos rinka dabar sunkiai atpažįstama, palyginti su ta, kuri buvo dar prieš kelerius metus, – suprasdami komunikacijos svarbą, klientai jai skiria vis daugiau dėmesio, be to, vis daugiau paslaugų nori gauti iš vienų rankų“, – teigė R. Rimkienė.

Kartu ji pabrėžia, kad pirmasis šių metų pusmetis agentūrai yra sėkmingiausias nuo 2016 m.

„Skaičiuojame išaugusias pajamas po laimėtų viešųjų pirkimų konkursų ir krepšelį papildžiusių verslo įmonių – „Baltic Amadeus“, „Girteka“, taip pat pratęsėme sutartis su „Telia“ ir „Maxima“ sutartis. Metų pradžioje išskyrėme tris esmines agentūros veiklos strategines kryptis, kurias kuruoja skirtingi agentūros partneriai: rinkodaros, korporatyvinė ir viešųjų pirkimų. Pirmoji sritis šiuo metu jau sudaro pusę agentūros pajamų per pirmąjį pusmetį“, – skaičiuoja R. Rimkienė.

Plačiau apie komunikacijos agentūrų rezultatus 2018 m. skaitykite čia.

[infogram id="6b292c84-b265-4c15-b640-e85e02c56f4b" prefix="8jH" format="interactive" title="Copy: Rinkodara: Komunicijos agentūrų apyvarta"]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 3

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis 14

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita...

Rinkodara
2019.09.11
Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija 17

Prasidėjo „Lietuvos energijos“ įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija – energetikos bendrovė...

Rinkodara
2019.09.10
Rungsis geriausi Baltijos šalių pakuotės dizaino darbai

Lietuvos grafinio dizaino asociacija LGDA produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas jau...

Rinkodara
2019.09.10
„Rimi“, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukė nuo „Maximos“ 5

Prekybos tinklas „Rimi“ keičia ne vienerius metus naudotą šūkį „Tai, ko nori tu“ į „Kiekvieną dieną geriau“...

Rinkodara
2019.09.10
„Go Vilnius“ futbolo žvaigždę Cristiano Ronaldo kviečia į TOP10 sostinės restoranų 15

Lietuva negali pasigirti nei futbolo stadionais nei pergalėmis futbolo aikštėse, tačiau bando sužibėti...

Rinkodara
2019.09.09
Komunikacijos agentūroje „Fabula ir partneriai“ – nauji akcininkai 2

Komunikacijos paslaugų agentūros „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ partnerių komanda pasipildė trimis...

Rinkodara
2019.09.09
Ieškomas personalo specialistas su rinkodaros specializacija 9

Keičiantis verslo aplinkai ir įmonėms susirūpinus darbdavio įvaizdžio vadyba, darbdavio komunikacijos...

Rinkodara
2019.09.08
Kaip įdarbinti „LinkedIn“ savo verslo sėkmei 5

Jei norite padidinti savo prekės ženklo žinomumą, įmonės pardavimus arba išplėsti savo verslo kontaktų ratą,...

Rinkodara
2019.09.08
Rinka svarsto, ar antras didžiausias prekybos tinklas skelbs naują konkursą

Šiandien paskelbta, kad Berta Čaikauskaitė, ligšiolinė prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė tampa...

Rinkodara
2019.09.06
„Lietuvos energija“ tampa „Ignitis“: pamokų semiasi iš telekomunikacijų sektoriaus Premium 19

„Lietuvos energijos“ įmonės keičia pavadinimą ir tampa „Ignitis“ grupės dalimi. Naujasis ženklas turėtų...

Rinkodara
2019.09.06
„vipcommunications“ vadovai atsitraukia, įmonė turi naują partnerę   5

Berta Čaikauskaitė tampa integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ vykdomąja partnere ir...

Rinkodara
2019.09.06
Mažiau plastiko: viešbučiuose nelieka vienkartinių vonios reikmenų buteliukų Premium 4

Didžiausias pasaulyje viešbučių tinklas „Marriott International“ žengia kitos apgyvendinimo paslaugų milžinės...

Paslaugos
2019.09.04
Į „Eurovaistinę“ grįžta komunikacijos vadovė L. Bielskė 13

Į vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ Komunikacijos vadovės pareigas nuo rugsėjo po motinystės atostogų...

Rinkodara
2019.09.04
„MG Baltic“ byloje apklausiamas M. Katkus: palankus R. Kurlianskio vertinimas buvo svarbus 5

Vilniaus apygardos teisme koncerno „MG Baltic“ politinės korupcijos byloje trečiadienį apklaustas viešųjų...

Rinkodara
2019.09.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau