Komunikacijos agentūroje „Fabula ir partneriai“ – nauji akcininkai

Publikuota: 2019-09-09
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Komunikacijos paslaugų agentūros „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ partnerių komanda pasipildė trimis ilgamečiais darbuotojais.

Agentūros partneriais tapo Maksimas Reznikovas, komunikacijos konsultantas, projektų direktorius, taip pat Justas Nenėnas, agentūros strateginio planavimo vadovas, abu jie agentūroje dirba nuo 2005 m. Partnere tapo ir „Fabulos“ direktorė Raminta Rimkienė, vadovaujanti agentūrai nuo 2016 m.

VŽ primena, kad neseniai buvo paskelbta, kad iš įmonės partnerių traukiasi ne vienerius metus jai vadovavęs komunikacijos konsultantas Mindaugas Ardišauskas, turėjęs 10% „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ akcijų paketą.

Kaip rodo Registrų centro duomenys, šiuo metu akcininkai pasiskirsto taip: Mykolui Katkui, „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkui priklauso 47,3%, komunikacijos ekspertams Žydrūnui Gaudiešiui – 35,2% ir Linai Šliogerienei – 7,5%, R. Rimkienei – 5%, M. Reznikovui ir J. Nenėnui – po 2,5%.

nuotrauka::1nocrop

„Ilgamečių kolegų tapimas partneriais yra reikšmingas įvykis visai agentūrai. Neabejojame, kad šis žingsnis suteiks dar daugiau energijos „Fabulai“ ir padės toliau likti šalies bei regiono komunikacijos paslaugų rinkos flagmane, kurti inovacijas“, - išplatintame pranešime pažymi M. Katkus.

„Fabula Hill+Knowlton Strategies“ veikia nuo 1999 m., agentūroje dirba daugiau kaip 30 konsultantų ir komunikacijos specialistų.

VŽ rašė, kad pastaruosius kelerius metus pirmoje pozicijoje buvusi „Fabula ir partneriai“, pagal 2018 m. pardavimus nukrito iš pirmos vietos į ketvirtą, pagal tiesiogines pajamas – į antrą.

Agentūros pardavimo pajamos 2018 m. smuktelėjo 21%, tiesioginės pajamos – 15%, o grynasis pelnas – 3 kartus.

Šią vasarą VŽ kalbinta R. Rimkienė, agentūros „Fabula ir partneriai“ vykdomoji direktorė, sumenkusių 2018 m. rodiklių nedramatizuoja ir aiškina, kad pernai agentūra ruošėsi ateities iššūkiams.

„Keičiantis rinkai, neišvengiamai turime keistis ir patys, pernai nemažai investavome ir daug dėmesio skyrėme mokymams bei komandos rinkodaros kompetencijoms ugdyti. Komunikacijos rinka dabar sunkiai atpažįstama, palyginti su ta, kuri buvo dar prieš kelerius metus, – suprasdami komunikacijos svarbą, klientai jai skiria vis daugiau dėmesio, be to, vis daugiau paslaugų nori gauti iš vienų rankų“, – teigė R. Rimkienė.

Kartu ji pabrėžia, kad pirmasis šių metų pusmetis agentūrai yra sėkmingiausias nuo 2016 m.

„Skaičiuojame išaugusias pajamas po laimėtų viešųjų pirkimų konkursų ir krepšelį papildžiusių verslo įmonių – „Baltic Amadeus“, „Girteka“, taip pat pratęsėme sutartis su „Telia“ ir „Maxima“ sutartis. Metų pradžioje išskyrėme tris esmines agentūros veiklos strategines kryptis, kurias kuruoja skirtingi agentūros partneriai: rinkodaros, korporatyvinė ir viešųjų pirkimų. Pirmoji sritis šiuo metu jau sudaro pusę agentūros pajamų per pirmąjį pusmetį“, – skaičiuoja R. Rimkienė.

Plačiau apie komunikacijos agentūrų rezultatus 2018 m. skaitykite čia.

[infogram id="6b292c84-b265-4c15-b640-e85e02c56f4b" prefix="8jH" format="interactive" title="Copy: Rinkodara: Komunicijos agentūrų apyvarta"]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 4

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio 2

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip...

Rinkodara
2020.01.11
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
Dulkės nuo „Grigeo“ krizės plano nupūstos nebuvo Premium 1

Popieriaus gamybos „Grigeo“, kurios antrinė įmonė Klaipėdoje įtariama nevalytomis nuotekomis ilgą laiką...

Rinkodara
2020.01.10
„Japan Airlines“ per 2020 m. olimpiadą Tokijuje turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų

Skrydžių bendrovė „Japan Airlines“ užsienio turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų į vidinius reisus,...

Paslaugos
2020.01.07
Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia pavadinimą

Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia prekės ženklą ir nuo šiol vadinsis „co:agency“.

Rinkodara
2020.01.06
Influencerių rožinė pasaka bliūkšta – svarbūs parametrai menksta Premium

Nors nuomonės formuotojų rinkodarai socialiniuose tinkluose prekių ženklai vis dar didina išlaidas, tyrimai...

Rinkodara
2020.01.03
TOP10 rinkodaros ir komunikacijos šūvių per 2019-uosius

Pateikiame dešimties šių metų daugiausiai VŽ skaitytojų dėmesio sulaukusių, labiausiai skaitytų straipsnių...

Rinkodara
2019.12.31
Kas keitėsi rinkodaros ir medijų teisėje 2019 m.

Tarp svarbiausių įsigaliojusių pokyčių 2019 m. – keitėsi reklamos priežiūros institucija, buvo pakoreguota...

Rinkodara
2019.12.27
Influenceris turi mėgti jus, o ne jūs - jį, arba kodėl kampanijos patiria fiasko 1

Influenceris gali atrodyti, kaip puikus kandidatas jūsų rinkodaros kampanijai – turėti gausybę sekėjų, puikų...

Rinkodara
2019.12.27
Reikšmingiausi įsigijimai ir susijungimai rinkodaros sektoriuje 2019 m. Premium

Per šiuos metus rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos sektoriuose netrūko įsigijimo sandorių bei...

Rinkodara
2019.12.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau