„Go Vilnius“ futbolo žvaigždę Cristiano Ronaldo kviečia į TOP10 sostinės restoranų

Publikuota: 2019-09-09
Pauliaus Zaborsko nuotr.
Pauliaus Zaborsko nuotr.

Lietuva negali pasigirti nei futbolo stadionais nei pergalėmis futbolo aikštėse, tačiau bando sužibėti originaliais komunikacijos sprendimais – dešimt geriausių Vilniaus restoranų rezervavo staliukus „Ronaldo ir Messi“ vardu, o menininkė Jolita Vaitkutė iš maisto produktų sukūrė daugiau nei aštuonių metrų ilgio sportininkų atvaizdus.

„Daugelis futbolo aistruolių girdėjo Ronaldo neseniai išsakytą norą pavakarieniauti su ilgamečiu varžovu Lioneliu Messi. To nepraleidome pro ausis ir įgyvendinome unikalų projektą, sukūrėme 3D instaliaciją–kvietimą, ir viliamės, kad futbolo žvaigždė apsilankys viename iš 10 geriausių sostinės restoranų, kur jau dabar yra rezervuoti staliukai“, – kalba Inga Romanovskienė, Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovė.

Kvietimą sporto žvaigždėms sukūrė žinoma menininkė Jolita Vaitkutė, iš kiekvienam geram restoranui privalomų atributų (indų, dekoracijų, žalumynų) bei austrių, midijų, kriaušių, vynuogių, sūrių, kavos, figų, desertų, daržovių, lietuviškos ruginės duonos ir kitų gourmet maisto produktų sudėliojusi 8 metrų ilgio ir 3 metrų pločio trimatį jų paveikslą.

nuotrauka::1

Iš 658 detalių per 27 valandas sukurtos instaliacijos nuotrauką miesto vardu ketinama įteikti ir pačiam C. Ronaldo, rašoma agentūros išplatintame pranešime.

Kartu dešimt atrinktų Vilniaus restoranų rezervavo staliukus „Ronaldo ir Messi“ vardu, kviesdami sportininkus atvykti vakarienės bet kuriuo metu.

Prie idėjos prisijungė restoranai „Stebuklai“, „14Horses“, „Telegrafas“, „Da Antonio“, „Meat“, „Sweet Root“, „Užupio picerija“, „Somm“, „Ertlio namas“ ir geriausiu Vilniaus restoranu pernai pripažintas „Džiaugsmas“.

Pasak „Go Vilnius“ vadovės, šiuo veiksmu siekiama ne tik originaliai sutikti Lietuvoje besisvečiuojančius Portugalijos sportininkus, tačiau ir atkreipti tarptautinės bendruomenės dėmesį į pačią Lietuvos sostinę, jos talentingus kūrėjus ir neeilines kulinarines patirtis.

Cristiano Ronaldo ir Portugalijos rinktinė į Lietuvos sostinę atvyko sekmadienį, o antradienį vakare Lietuvos nacionalinė ekipa sužais su portugalais atrankos į 2020-ųjų Europos futbolo čempionatą rungtynes. Svečiai gyvena „Grand Hotel Kempinski Vilnius“ viešbutyje.

Ne pirmas šūvis

Tai ne pirma ryški „Go Vilnius“ kampanija. Pernai daugybės dėmesio sulaukė skandalingoji kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ („Vilnius – Europos G taškas“). Nors vertinimų būta įvairių, kampanija tarptautiniuose kelionių ir turizmo apdovanojimuose „International Travel & Tourism Awards“ pateko tarp penkių finalistų geriausių kelionių krypčių kampanijų kategorijoje.

Maža to, kampanija neliko nepastebėta ir tyrimų bei konsultacijų bendrovės „Brand Finance“, sudarančios kasmetį šalių – 100-o vertingiausių valstybių prekės ženklų – reitingą. Pernyščiame tyrime Lietuvos šalies prekės ženklo vertė skaičiuoja nemenką šuolį – 25%, o tarp priežasčių tyrėjai vardija ir akį traukusią sostinės kampaniją „Vilnius – Europos G taškas“.

FOTOGALERIJA „Go Vilnius“ futbolo žvaigždę kviečia į TOP10 sostinės restoranų (11 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 3

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis 14

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita...

Rinkodara
2019.09.11
Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija 17

Prasidėjo „Lietuvos energijos“ įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija – energetikos bendrovė...

Rinkodara
2019.09.10
Rungsis geriausi Baltijos šalių pakuotės dizaino darbai

Lietuvos grafinio dizaino asociacija LGDA produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas jau...

Rinkodara
2019.09.10
„Rimi“, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukė nuo „Maximos“ 5

Prekybos tinklas „Rimi“ keičia ne vienerius metus naudotą šūkį „Tai, ko nori tu“ į „Kiekvieną dieną geriau“...

Rinkodara
2019.09.10
„Go Vilnius“ futbolo žvaigždę Cristiano Ronaldo kviečia į TOP10 sostinės restoranų 15

Lietuva negali pasigirti nei futbolo stadionais nei pergalėmis futbolo aikštėse, tačiau bando sužibėti...

Rinkodara
2019.09.09
Komunikacijos agentūroje „Fabula ir partneriai“ – nauji akcininkai 2

Komunikacijos paslaugų agentūros „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ partnerių komanda pasipildė trimis...

Rinkodara
2019.09.09
Ieškomas personalo specialistas su rinkodaros specializacija 9

Keičiantis verslo aplinkai ir įmonėms susirūpinus darbdavio įvaizdžio vadyba, darbdavio komunikacijos...

Rinkodara
2019.09.08
Kaip įdarbinti „LinkedIn“ savo verslo sėkmei 5

Jei norite padidinti savo prekės ženklo žinomumą, įmonės pardavimus arba išplėsti savo verslo kontaktų ratą,...

Rinkodara
2019.09.08
Rinka svarsto, ar antras didžiausias prekybos tinklas skelbs naują konkursą

Šiandien paskelbta, kad Berta Čaikauskaitė, ligšiolinė prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė tampa...

Rinkodara
2019.09.06
„Lietuvos energija“ tampa „Ignitis“: pamokų semiasi iš telekomunikacijų sektoriaus Premium 19

„Lietuvos energijos“ įmonės keičia pavadinimą ir tampa „Ignitis“ grupės dalimi. Naujasis ženklas turėtų...

Rinkodara
2019.09.06
„vipcommunications“ vadovai atsitraukia, įmonė turi naują partnerę   5

Berta Čaikauskaitė tampa integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ vykdomąja partnere ir...

Rinkodara
2019.09.06
Mažiau plastiko: viešbučiuose nelieka vienkartinių vonios reikmenų buteliukų Premium 4

Didžiausias pasaulyje viešbučių tinklas „Marriott International“ žengia kitos apgyvendinimo paslaugų milžinės...

Paslaugos
2019.09.04
Į „Eurovaistinę“ grįžta komunikacijos vadovė L. Bielskė 13

Į vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ Komunikacijos vadovės pareigas nuo rugsėjo po motinystės atostogų...

Rinkodara
2019.09.04
„MG Baltic“ byloje apklausiamas M. Katkus: palankus R. Kurlianskio vertinimas buvo svarbus 5

Vilniaus apygardos teisme koncerno „MG Baltic“ politinės korupcijos byloje trečiadienį apklaustas viešųjų...

Rinkodara
2019.09.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau