„Go Vilnius“ futbolo žvaigždę Cristiano Ronaldo kviečia į TOP10 sostinės restoranų

Publikuota: 2019-09-09
Pauliaus Zaborsko nuotr.
Pauliaus Zaborsko nuotr.

Lietuva negali pasigirti nei futbolo stadionais nei pergalėmis futbolo aikštėse, tačiau bando sužibėti originaliais komunikacijos sprendimais – dešimt geriausių Vilniaus restoranų rezervavo staliukus „Ronaldo ir Messi“ vardu, o menininkė Jolita Vaitkutė iš maisto produktų sukūrė daugiau nei aštuonių metrų ilgio sportininkų atvaizdus.

„Daugelis futbolo aistruolių girdėjo Ronaldo neseniai išsakytą norą pavakarieniauti su ilgamečiu varžovu Lioneliu Messi. To nepraleidome pro ausis ir įgyvendinome unikalų projektą, sukūrėme 3D instaliaciją–kvietimą, ir viliamės, kad futbolo žvaigždė apsilankys viename iš 10 geriausių sostinės restoranų, kur jau dabar yra rezervuoti staliukai“, – kalba Inga Romanovskienė, Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovė.

Kvietimą sporto žvaigždėms sukūrė žinoma menininkė Jolita Vaitkutė, iš kiekvienam geram restoranui privalomų atributų (indų, dekoracijų, žalumynų) bei austrių, midijų, kriaušių, vynuogių, sūrių, kavos, figų, desertų, daržovių, lietuviškos ruginės duonos ir kitų gourmet maisto produktų sudėliojusi 8 metrų ilgio ir 3 metrų pločio trimatį jų paveikslą.

nuotrauka::1

Iš 658 detalių per 27 valandas sukurtos instaliacijos nuotrauką miesto vardu ketinama įteikti ir pačiam C. Ronaldo, rašoma agentūros išplatintame pranešime.

Kartu dešimt atrinktų Vilniaus restoranų rezervavo staliukus „Ronaldo ir Messi“ vardu, kviesdami sportininkus atvykti vakarienės bet kuriuo metu.

Prie idėjos prisijungė restoranai „Stebuklai“, „14Horses“, „Telegrafas“, „Da Antonio“, „Meat“, „Sweet Root“, „Užupio picerija“, „Somm“, „Ertlio namas“ ir geriausiu Vilniaus restoranu pernai pripažintas „Džiaugsmas“.

Pasak „Go Vilnius“ vadovės, šiuo veiksmu siekiama ne tik originaliai sutikti Lietuvoje besisvečiuojančius Portugalijos sportininkus, tačiau ir atkreipti tarptautinės bendruomenės dėmesį į pačią Lietuvos sostinę, jos talentingus kūrėjus ir neeilines kulinarines patirtis.

Cristiano Ronaldo ir Portugalijos rinktinė į Lietuvos sostinę atvyko sekmadienį, o antradienį vakare Lietuvos nacionalinė ekipa sužais su portugalais atrankos į 2020-ųjų Europos futbolo čempionatą rungtynes. Svečiai gyvena „Grand Hotel Kempinski Vilnius“ viešbutyje.

Ne pirmas šūvis

Tai ne pirma ryški „Go Vilnius“ kampanija. Pernai daugybės dėmesio sulaukė skandalingoji kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ („Vilnius – Europos G taškas“). Nors vertinimų būta įvairių, kampanija tarptautiniuose kelionių ir turizmo apdovanojimuose „International Travel & Tourism Awards“ pateko tarp penkių finalistų geriausių kelionių krypčių kampanijų kategorijoje.

Maža to, kampanija neliko nepastebėta ir tyrimų bei konsultacijų bendrovės „Brand Finance“, sudarančios kasmetį šalių – 100-o vertingiausių valstybių prekės ženklų – reitingą. Pernyščiame tyrime Lietuvos šalies prekės ženklo vertė skaičiuoja nemenką šuolį – 25%, o tarp priežasčių tyrėjai vardija ir akį traukusią sostinės kampaniją „Vilnius – Europos G taškas“.

FOTOGALERIJA „Go Vilnius“ futbolo žvaigždę kviečia į TOP10 sostinės restoranų (11 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio 2

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip...

Rinkodara
2020.01.11
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
Dulkės nuo „Grigeo“ krizės plano nupūstos nebuvo Premium 1

Popieriaus gamybos „Grigeo“, kurios antrinė įmonė Klaipėdoje įtariama nevalytomis nuotekomis ilgą laiką...

Rinkodara
2020.01.10
„Japan Airlines“ per 2020 m. olimpiadą Tokijuje turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų

Skrydžių bendrovė „Japan Airlines“ užsienio turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų į vidinius reisus,...

Paslaugos
2020.01.07
Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia pavadinimą

Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia prekės ženklą ir nuo šiol vadinsis „co:agency“.

Rinkodara
2020.01.06
Influencerių rožinė pasaka bliūkšta – svarbūs parametrai menksta Premium

Nors nuomonės formuotojų rinkodarai socialiniuose tinkluose prekių ženklai vis dar didina išlaidas, tyrimai...

Rinkodara
2020.01.03
TOP10 rinkodaros ir komunikacijos šūvių per 2019-uosius

Pateikiame dešimties šių metų daugiausiai VŽ skaitytojų dėmesio sulaukusių, labiausiai skaitytų straipsnių...

Rinkodara
2019.12.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau