„Go Vilnius“ futbolo žvaigždę Cristiano Ronaldo kviečia į TOP10 sostinės restoranų

Publikuota: 2019-09-09
Pauliaus Zaborsko nuotr.
Pauliaus Zaborsko nuotr.

Lietuva negali pasigirti nei futbolo stadionais nei pergalėmis futbolo aikštėse, tačiau bando sužibėti originaliais komunikacijos sprendimais – dešimt geriausių Vilniaus restoranų rezervavo staliukus „Ronaldo ir Messi“ vardu, o menininkė Jolita Vaitkutė iš maisto produktų sukūrė daugiau nei aštuonių metrų ilgio sportininkų atvaizdus.

„Daugelis futbolo aistruolių girdėjo Ronaldo neseniai išsakytą norą pavakarieniauti su ilgamečiu varžovu Lioneliu Messi. To nepraleidome pro ausis ir įgyvendinome unikalų projektą, sukūrėme 3D instaliaciją–kvietimą, ir viliamės, kad futbolo žvaigždė apsilankys viename iš 10 geriausių sostinės restoranų, kur jau dabar yra rezervuoti staliukai“, – kalba Inga Romanovskienė, Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovė.

Kvietimą sporto žvaigždėms sukūrė žinoma menininkė Jolita Vaitkutė, iš kiekvienam geram restoranui privalomų atributų (indų, dekoracijų, žalumynų) bei austrių, midijų, kriaušių, vynuogių, sūrių, kavos, figų, desertų, daržovių, lietuviškos ruginės duonos ir kitų gourmet maisto produktų sudėliojusi 8 metrų ilgio ir 3 metrų pločio trimatį jų paveikslą.

nuotrauka::1

Iš 658 detalių per 27 valandas sukurtos instaliacijos nuotrauką miesto vardu ketinama įteikti ir pačiam C. Ronaldo, rašoma agentūros išplatintame pranešime.

Kartu dešimt atrinktų Vilniaus restoranų rezervavo staliukus „Ronaldo ir Messi“ vardu, kviesdami sportininkus atvykti vakarienės bet kuriuo metu.

Prie idėjos prisijungė restoranai „Stebuklai“, „14Horses“, „Telegrafas“, „Da Antonio“, „Meat“, „Sweet Root“, „Užupio picerija“, „Somm“, „Ertlio namas“ ir geriausiu Vilniaus restoranu pernai pripažintas „Džiaugsmas“.

Pasak „Go Vilnius“ vadovės, šiuo veiksmu siekiama ne tik originaliai sutikti Lietuvoje besisvečiuojančius Portugalijos sportininkus, tačiau ir atkreipti tarptautinės bendruomenės dėmesį į pačią Lietuvos sostinę, jos talentingus kūrėjus ir neeilines kulinarines patirtis.

Cristiano Ronaldo ir Portugalijos rinktinė į Lietuvos sostinę atvyko sekmadienį, o antradienį vakare Lietuvos nacionalinė ekipa sužais su portugalais atrankos į 2020-ųjų Europos futbolo čempionatą rungtynes. Svečiai gyvena „Grand Hotel Kempinski Vilnius“ viešbutyje.

Ne pirmas šūvis

Tai ne pirma ryški „Go Vilnius“ kampanija. Pernai daugybės dėmesio sulaukė skandalingoji kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ („Vilnius – Europos G taškas“). Nors vertinimų būta įvairių, kampanija tarptautiniuose kelionių ir turizmo apdovanojimuose „International Travel & Tourism Awards“ pateko tarp penkių finalistų geriausių kelionių krypčių kampanijų kategorijoje.

Maža to, kampanija neliko nepastebėta ir tyrimų bei konsultacijų bendrovės „Brand Finance“, sudarančios kasmetį šalių – 100-o vertingiausių valstybių prekės ženklų – reitingą. Pernyščiame tyrime Lietuvos šalies prekės ženklo vertė skaičiuoja nemenką šuolį – 25%, o tarp priežasčių tyrėjai vardija ir akį traukusią sostinės kampaniją „Vilnius – Europos G taškas“.

FOTOGALERIJA „Go Vilnius“ futbolo žvaigždę kviečia į TOP10 sostinės restoranų (11 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06
„Vienos kėdės istorija“: neįgyvendinti lūkesčiai ir neplanuota pabaiga

Vilniaus Katedros aikštėje nuo rugsėjo vidurio vyksta paramos fondo „Mamų unija“ projektas „Vienos kėdės...

Rinkodara
2019.11.05
„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija 3

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas...

Rinkodara
2019.11.04
„Iki“ nutraukia sutartį su „vipcommunications“

Prekybos tinklas „Iki“ nutraukia sutartį su integruotos komunikacijos agentūra „VIP Viešosios informacijos...

Rinkodara
2019.10.31
FNTT akiratyje atsidūrusios bendrovės ramina klientus, tačiau tyli apie buvusių ir esamų vadovų veiksmus

Šiandien VŽ paskelbė, kad Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) tiriamoje mokesčių slėpimo...

Finansai
2019.10.30
„Tez Tour“ ir bendrininkams – įtarimai dokumentų klastojimu Premium 3

Viena didžiausių kelionių organizatorių UAB „Tez Tour“, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“, „Aza...

Prekyba
2019.10.30
TOP10 reklamos užsakovų: dauguma kitiems metams piešia nuosaikesnį scenarijų Premium

Per šiuos metus bemaž dešimtadaliu auginę rinkodaros ir komunikacijos biudžetus, didieji reklamos užsakovai...

Rinkodara
2019.10.30
L. Blaževičiūtė: kovoti su „Netflix“ ar „Apple TV+“ galime lokalumu Premium

Nors turinio platformų pasirinkimas auga, televizija taip pat išlaiko žiūrimumo pozicijas, o nepaliaujamai...

Rinkodara
2019.10.28
„Čili Holdings“ turi naują rinkodaros vadovą

„Čili Holdings“ rinkodaros vadovu prieš kelias dienas dirbti pradėjo Andrius Šilovas. Iki tol bendrovės...

Rinkodara
2019.10.28
Agentūra „McCann Vilnius“ keičia pavadinimą 1

Viena seniausių šalies reklamos agentūrų „McCann Vilnius“ keičia pavadinimą ir nuo šiandien tampa „TRUTH“.

Rinkodara
2019.10.28
„Skrendu.lt“ patirtis: kaip dirbti, kai „viskas dega“

Klientai šiandien yra itin reiklūs ir gerai žino savo galimybes bei teises, o turizmo srityje dirbančių...

Prekyba
2019.10.27
J. Valančiūno paramos fondas pratęsė bendradarbiavimą su „Olybet“

Vienas pajėgiausių Lietuvos krepšininkų Jonas Valančiūnas ir toliau bendradarbiaus su „Olybet“. Krepšininkas...

Rinkodara
2019.10.26
V. Cucėnas traukiasi iš „Vilniaus prekybos“ komunikacijos komandos 1

Iš „Vilniaus prekybos“ komunikacijos komandos traukiasi Vaidotas Cucėnas, jį laikinai keičia Lukas Radžiūnas,...

Rinkodara
2019.10.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau