Rinka svarsto, ar antras didžiausias prekybos tinklas skelbs naują konkursą

Publikuota: 2019-09-06
Andrejus Pometko, prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Andrejus Pometko, prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Šiandien paskelbta, kad Berta Čaikauskaitė, ligšiolinė prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė tampa komunikacijos agentūros „vipcommunications“ vykdančiąja partnere ir pradeda eiti įmonės vadovės pareigas.

Savo ruožtu „vipcommunications“, šių metų pradžioje laimėjusi konkursą, yra prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos partnerė, tad rinkos dalyviai ėmė svarstyti, gal bus skelbiamas naujas konkursas.

VŽ rašė, kad iki tol kelerius metus tinklas dirbo su „INK Agency“ komunikacijos agentūra.

Andrejus Pometko, „Iki“ Rinkodaros departamento vadovas, paklaustas, ar rinka gali laukti naujo konkurso, teigia, kol kas priežasčių tam nematantis.

„Taip, ir patiems mums tai buvo kiek netikėta, tačiau darbus planuojame tęsti ir toliau, esame ta partneryste patenkinti. Didesnio interesų konflikto nematau, pasikeitusi vadovybė tęsti darbų netrukdo“, – įsitikinęs p. Pometko.

Viliasi teigiamo postūmio

VŽ rašė, kad Darius Gudelis, „vipcommunications“ savininkas, atsitraukia nuo aktyvaus agentūros valdymo bei tikisi, kad pokyčiai vadovybėje sustiprins „vipcommunications“ komandą, klientų ratą ir užimamą poziciją Baltijos regiono rinkoje.

Giedrius Galdikas, iki šiol ėjęs „vipcommunications“ direktoriaus pareigas, pagrindinį dėmesį skirs įmonės klientų strateginiam ir krizių valdymo konsultavimui.

2018 m. „vipcommunications“ pajamos siekė 2,8 mln. Eur (per metus augta 18%), o tiesioginės pajamos išaugo iki 1,2 mln. Eur (21%). 2019 m. įmonė planuoja pasiekti 3 mln. Eur apyvartą.

VŽ primena, kad šį pavasarį „vipcommunications“ teko suktis iš nemalonios padėties, kai paaiškėjo agentūros ir iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko bendradarbiavimas. Netrukus bendradarbiavimą su „vipcommunications“ nutraukė telekomunikacijų bendrovė „Tele2“, o „Swedbank“ nebepratęsė sutarties.

[infogram id="6b292c84-b265-4c15-b640-e85e02c56f4b" prefix="8jH" format="interactive" title="Copy: Rinkodara: Komunicijos agentūrų apyvarta"]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 4

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio 2

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip...

Rinkodara
2020.01.11
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
Dulkės nuo „Grigeo“ krizės plano nupūstos nebuvo Premium 1

Popieriaus gamybos „Grigeo“, kurios antrinė įmonė Klaipėdoje įtariama nevalytomis nuotekomis ilgą laiką...

Rinkodara
2020.01.10
„Japan Airlines“ per 2020 m. olimpiadą Tokijuje turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų

Skrydžių bendrovė „Japan Airlines“ užsienio turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų į vidinius reisus,...

Paslaugos
2020.01.07
Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia pavadinimą

Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia prekės ženklą ir nuo šiol vadinsis „co:agency“.

Rinkodara
2020.01.06
Influencerių rožinė pasaka bliūkšta – svarbūs parametrai menksta Premium

Nors nuomonės formuotojų rinkodarai socialiniuose tinkluose prekių ženklai vis dar didina išlaidas, tyrimai...

Rinkodara
2020.01.03
TOP10 rinkodaros ir komunikacijos šūvių per 2019-uosius

Pateikiame dešimties šių metų daugiausiai VŽ skaitytojų dėmesio sulaukusių, labiausiai skaitytų straipsnių...

Rinkodara
2019.12.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau