Autorių teisių gynėjai tęsia antipiratinę kampaniją

Publikuota: 2019-09-01
Kampanijos nuotrauka.
Kampanijos nuotrauka.

Autorius, atlikėjus ir prodiuserius vienijančios asociacijos LATGA, AGATA ir AVAKA, tęsia pernai pradėtą antipiratinę kampaniją ir pristato vaizdo klipą „Vagie, kepurė dega“.

Socialiniu vaizdo klipu autorių teisių gynėjai griežtina toną, siekdami atkreipti visuomenės dėmesį į vagysčių internete problemą.

Visos trys autorių, atlikėjų bei prodiuserių teises administruojančios ir ginančios asociacijos nuolat vykdo daugybę projektų bei iniciatyvų, nukreiptų prieš internetinį piratavimą. Pavyzdžiui, rengia pamokas ar seminarus autorių teisių tema tiek mokyklose, tiek universitetuose, didina legalaus turinio prieinamumą (AGATA sukūrė lietuviškos muzikos portalą „Pakartot.lt“, AVAKA – lietuviškų filmų svetainę „Kinofondas.lt“.) Lengviau atsikvėpta ir asociacijai LATGA šiemet pramušus ledus bei laimėjus beprecedentę „Linkomanijos“ bylą, rašoma asociacijos išplatintame pranešime.

„Naudojimasis legaliomis muzikos ar filmų platformomis skatina naujo turinio atsiradimą. Puikus pavyzdys yra muzikos kūrinių svetainė „Pakartot.lt“, kurioje dabar galima rasti per 102.000 lietuviškos muzikos įrašų ir virš 10.000 muzikos albumų. Šioje platformoje muzikos klausytis galima legaliai ir nemokamai“, – apie galimybes kalba Domantas Razauskas, Lietuvos gretutinių teisių asociacijos AGATA tarybos pirmininkas.

VŽ primena, kad AGATA, LATGA ir AVAKA dar pernai surėmė pečius ir pradėjo kampaniją su šūkiu „Biškį vagis nebūna“. Dalis šios kampanijos strėlių buvo nukreipta ir į valdininkus, kad šie atkreiptų dėmesį į autorių teisių gynėjų siūlomus įstatymų pakeitimus, kurie pasunkintų gyvenimą interneto piratams ir paskatintų visuomenę dažniau naudotis legaliomis turinio platformomis.

Savo ruožtu 2018 m. lapkričio 8-ąją Seimas priėmė Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo pataisas, įpareigojančias interneto tiekėjus blokuoti neteisėtai kūrinius platinančias svetaines.

„Labai svarbu, kad asociacijos rado bendrą sutarimą ir suvienijo jėgas prieš neteisėtą kūrinių naudojimą internete. Pozityviai vertinu vykstančius procesus ir labai raginu ne tik kūrėjus vienijančias asociacijas, bet ir valstybės institucijas bei verslo įmones prisidėti prie visuomenės švietimo ir pokyčių saugant kūrybą internete“, – sako Darius Vaitiekūnas, audiovizualinių kūrinių autorių teisių asociacijos AVAKA direktorius.

Šių metų pradžioje asociacijos AGATA užsakymu atlikto sociologinio šalies gyventojų nuomonės tyrimo apie muzikos ir filmų vartojimą duomenys rodo, kad rezultatais džiaugtis dar anksti.

Pasak tyrimo, net 40% šalies gyventojų bent retkarčiais naudojasi piratinėmis svetainėmis. Įvardindami pagrindines priežastis, kodėl taip daro, net 34% apklaustųjų teigė manantys, kad prieiga prie kūrybiško turinio turi būti nemokama, o 12% pareiškė nemanantys, kad piratavimas yra vagystė.

„Ir įstatymo pakeitimai, ir laimėta „Linkomanijos“ byla lėmė, kad blokuoti piratines svetaines dabar yra daug paprasčiau. Tačiau visi puikiai suprantame, kad to neužtenka. Juk ne veltui interneto piratai save memuose vaizduoja kaip hidrą, kuriai nukirtus vieną galvą, vietoj jos išauga nauja. Reikia keisti patį piliečių požiūrį, jei mūsų visuomenė nori vadintis sąmoninga, pilietiška, civilizuota, tai ji turi pirmiausia suvokti, kad piratavimas yra tokia pati vagystė kaip ir kitos, o ne ieškoti pasiteisinimų ar blokavimo apėjimų“, – išplatintame pranešime cituojamas prof. Teisutis Makačinas, asociacijos LATGA tarybos prezidentas, kompozitorius.

Iniciatyvos autoriai dar šiemet planuoja daugiau projektų vagysčių internete tematika ir kviečia visus palaikančius Lietuvos kūrėjus bei jų kūrybą naudoti grotažymę #MesNevagiam.

Naujosios kampanijos klipą kūrė asociacijų komunikacijos partneriai – agentūra „Bosanova“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 2

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis 14

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita...

Rinkodara
2019.09.11
Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija 17

Prasidėjo „Lietuvos energijos“ įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija – energetikos bendrovė...

Rinkodara
2019.09.10
Rungsis geriausi Baltijos šalių pakuotės dizaino darbai

Lietuvos grafinio dizaino asociacija LGDA produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas jau...

Rinkodara
2019.09.10
„Rimi“, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukė nuo „Maximos“ 5

Prekybos tinklas „Rimi“ keičia ne vienerius metus naudotą šūkį „Tai, ko nori tu“ į „Kiekvieną dieną geriau“...

Rinkodara
2019.09.10
„Go Vilnius“ futbolo žvaigždę Cristiano Ronaldo kviečia į TOP10 sostinės restoranų 15

Lietuva negali pasigirti nei futbolo stadionais nei pergalėmis futbolo aikštėse, tačiau bando sužibėti...

Rinkodara
2019.09.09
Komunikacijos agentūroje „Fabula ir partneriai“ – nauji akcininkai 2

Komunikacijos paslaugų agentūros „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ partnerių komanda pasipildė trimis...

Rinkodara
2019.09.09
Ieškomas personalo specialistas su rinkodaros specializacija 9

Keičiantis verslo aplinkai ir įmonėms susirūpinus darbdavio įvaizdžio vadyba, darbdavio komunikacijos...

Rinkodara
2019.09.08
Kaip įdarbinti „LinkedIn“ savo verslo sėkmei 5

Jei norite padidinti savo prekės ženklo žinomumą, įmonės pardavimus arba išplėsti savo verslo kontaktų ratą,...

Rinkodara
2019.09.08
Rinka svarsto, ar antras didžiausias prekybos tinklas skelbs naują konkursą

Šiandien paskelbta, kad Berta Čaikauskaitė, ligšiolinė prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė tampa...

Rinkodara
2019.09.06
„Lietuvos energija“ tampa „Ignitis“: pamokų semiasi iš telekomunikacijų sektoriaus Premium 19

„Lietuvos energijos“ įmonės keičia pavadinimą ir tampa „Ignitis“ grupės dalimi. Naujasis ženklas turėtų...

Rinkodara
2019.09.06
„vipcommunications“ vadovai atsitraukia, įmonė turi naują partnerę   5

Berta Čaikauskaitė tampa integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ vykdomąja partnere ir...

Rinkodara
2019.09.06
Mažiau plastiko: viešbučiuose nelieka vienkartinių vonios reikmenų buteliukų Premium 4

Didžiausias pasaulyje viešbučių tinklas „Marriott International“ žengia kitos apgyvendinimo paslaugų milžinės...

Paslaugos
2019.09.04
Į „Eurovaistinę“ grįžta komunikacijos vadovė L. Bielskė 13

Į vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ Komunikacijos vadovės pareigas nuo rugsėjo po motinystės atostogų...

Rinkodara
2019.09.04
„MG Baltic“ byloje apklausiamas M. Katkus: palankus R. Kurlianskio vertinimas buvo svarbus 5

Vilniaus apygardos teisme koncerno „MG Baltic“ politinės korupcijos byloje trečiadienį apklaustas viešųjų...

Rinkodara
2019.09.04
Sostinės „Grey“ restorano valdytoja meta „Brexit“ rinkodaros kortą 2

Dvi maitinimo įstaigas Vilniaus oro uoste bei restoraną „Grey“ sostinės senamiestyje valdanti bendrovė „Juta...

Rinkodara
2019.09.04
Rugsėjį – nemokamas asmens draudimas daugiau nei 320.000 šalies moksleivių

Vienos seniausiai šalyje rengiamų socialinių akcijų „Apsaugok mane“ iniciatorius „Lietuvos draudimas“, kaip...

Rinkodara
2019.09.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau