„Tele2“ už suvaldytą krizę „Stevie Awards“ apdovanojimuose pelnė bronzą

Publikuota: 2019-08-14
Ryčio Galadausko nuotr.
Ryčio Galadausko nuotr.

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pasauliniuose verslo apdovanojimuose „Stevie Awards“ pelnė bronzos statulėlę.

Operatorius „Viešųjų ryšių ir krizės valdymo kampanijos“ kategorijoje buvo įvertintas už praėjusiais metais suvaldytą tarptinklinio ryšio krizę.

„Stevie Awards 2019“ – jau 16 metus iš eilės rengiami apdovanojimai, kuriuos 2002 m. JAV pradėjo „American Business Awards“. Jau po metų jie tapo tarptautiniais, o juose dalyvauti gali bet kuriame sektoriuje veikiančios įmonės ir organizacijos iš viso pasaulio. Nuo 2006-ųjų apdovanojimai gavo „Stevie“ pavadinimą.

Šiemet čia skirtingose kategorijose dėl įvertinimo varžėsi daugiau nei 4.000 organizacijų iš 74 šalių. Viešųjų ryšių kampanijų laimėtojų sąraše, be „Tele2“, atsidūrė ir tokios žinomos bendrovės kaip IBM, „Mastercard“, „Airbnb“, „GlaxoSmithKline“, „Al Jazeera Media Network“, „Ogilvy“ bei kt., rašoma telekomunikacijų bendrovės išplatintame pranešime.

VŽ rašė, kad praėjusį rugpjūtį įvykęs tarptinklinio ryšio gedimas tapo viena didžiausių pastarojo dešimtmečio krizių Lietuvos telekomunikacijų sektoriuje – dėl paslaugos tiekėjo atlikto sistemos atnaujinimo per patį atostogų piką be ryšio liko beveik 40.000 keliaujančių „Tele2“ klientų.

Anot „Tele2“ generalinio direktoriaus Petro Masiulio, krizės visuomet ištinka netikėtai.

„Jų niekas nelaukia, joms pasiruošti sunku ir jų metu niekas negalvoja apie apdovanojimus. Džiaugiamės jį gavę, tačiau krizės savaitgalis buvo daug svarbesnis ne dėl pelnyto įvertinimo, o dėl suteiktų pamokų“, – sako P. Masiulis.

Nepaisant to, jog gedimas įvyko penktadienį, bendrovė visą savaitgalį nuolat teikė informaciją ir komentavo situaciją klientams bei žiniasklaidai. Po krizės nepraėjus nė savaitei, operatorius visiems nesklandumų dėl gedimo patyrusiems klientams skyrė kompensacijas ir ėmėsi tinklo atnaujinimo darbų, užtikrinančių, kad tokie sutrikimai nepasikartotų.

Šią krizę telekomunikacijų bendrovei suvaldyti padėjo strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“. Ji tą patį savaitgalį rūpinosi ir kitų, taip pat paveiktų gedimo, „Tele2“ grupės įmonių Baltijos šalyse komunikacija.

„Tokios situacijos geriausiai patikrina agentūros ir kliento partnerystę – kai sprendimams ne tik aptarti, bet ir priimti nėra laiko, svarbiausiu tampa pasitikėjimas ir komandinis darbas. Džiaugiamės, kad kartu su „Tele2“ pavyko krizinę situaciją paversti pergale“, – sakė Justina Meškauskė, „Publicum“ projektų direktorė.

Apdovanojimai bus įteikti š. m. spalio 19 d. per ceremoniją Austrijos sostinėje Vienoje.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio 2

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip...

Rinkodara
2020.01.11
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
Dulkės nuo „Grigeo“ krizės plano nupūstos nebuvo Premium 1

Popieriaus gamybos „Grigeo“, kurios antrinė įmonė Klaipėdoje įtariama nevalytomis nuotekomis ilgą laiką...

Rinkodara
2020.01.10
„Japan Airlines“ per 2020 m. olimpiadą Tokijuje turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų

Skrydžių bendrovė „Japan Airlines“ užsienio turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų į vidinius reisus,...

Paslaugos
2020.01.07
Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia pavadinimą

Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia prekės ženklą ir nuo šiol vadinsis „co:agency“.

Rinkodara
2020.01.06
Influencerių rožinė pasaka bliūkšta – svarbūs parametrai menksta Premium

Nors nuomonės formuotojų rinkodarai socialiniuose tinkluose prekių ženklai vis dar didina išlaidas, tyrimai...

Rinkodara
2020.01.03
TOP10 rinkodaros ir komunikacijos šūvių per 2019-uosius

Pateikiame dešimties šių metų daugiausiai VŽ skaitytojų dėmesio sulaukusių, labiausiai skaitytų straipsnių...

Rinkodara
2019.12.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau