„Tele2“ už suvaldytą krizę „Stevie Awards“ apdovanojimuose pelnė bronzą

Publikuota: 2019-08-14
Ryčio Galadausko nuotr.
Ryčio Galadausko nuotr.

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pasauliniuose verslo apdovanojimuose „Stevie Awards“ pelnė bronzos statulėlę.

Operatorius „Viešųjų ryšių ir krizės valdymo kampanijos“ kategorijoje buvo įvertintas už praėjusiais metais suvaldytą tarptinklinio ryšio krizę.

„Stevie Awards 2019“ – jau 16 metus iš eilės rengiami apdovanojimai, kuriuos 2002 m. JAV pradėjo „American Business Awards“. Jau po metų jie tapo tarptautiniais, o juose dalyvauti gali bet kuriame sektoriuje veikiančios įmonės ir organizacijos iš viso pasaulio. Nuo 2006-ųjų apdovanojimai gavo „Stevie“ pavadinimą.

Šiemet čia skirtingose kategorijose dėl įvertinimo varžėsi daugiau nei 4.000 organizacijų iš 74 šalių. Viešųjų ryšių kampanijų laimėtojų sąraše, be „Tele2“, atsidūrė ir tokios žinomos bendrovės kaip IBM, „Mastercard“, „Airbnb“, „GlaxoSmithKline“, „Al Jazeera Media Network“, „Ogilvy“ bei kt., rašoma telekomunikacijų bendrovės išplatintame pranešime.

VŽ rašė, kad praėjusį rugpjūtį įvykęs tarptinklinio ryšio gedimas tapo viena didžiausių pastarojo dešimtmečio krizių Lietuvos telekomunikacijų sektoriuje – dėl paslaugos tiekėjo atlikto sistemos atnaujinimo per patį atostogų piką be ryšio liko beveik 40.000 keliaujančių „Tele2“ klientų.

Anot „Tele2“ generalinio direktoriaus Petro Masiulio, krizės visuomet ištinka netikėtai.

„Jų niekas nelaukia, joms pasiruošti sunku ir jų metu niekas negalvoja apie apdovanojimus. Džiaugiamės jį gavę, tačiau krizės savaitgalis buvo daug svarbesnis ne dėl pelnyto įvertinimo, o dėl suteiktų pamokų“, – sako P. Masiulis.

Nepaisant to, jog gedimas įvyko penktadienį, bendrovė visą savaitgalį nuolat teikė informaciją ir komentavo situaciją klientams bei žiniasklaidai. Po krizės nepraėjus nė savaitei, operatorius visiems nesklandumų dėl gedimo patyrusiems klientams skyrė kompensacijas ir ėmėsi tinklo atnaujinimo darbų, užtikrinančių, kad tokie sutrikimai nepasikartotų.

Šią krizę telekomunikacijų bendrovei suvaldyti padėjo strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“. Ji tą patį savaitgalį rūpinosi ir kitų, taip pat paveiktų gedimo, „Tele2“ grupės įmonių Baltijos šalyse komunikacija.

„Tokios situacijos geriausiai patikrina agentūros ir kliento partnerystę – kai sprendimams ne tik aptarti, bet ir priimti nėra laiko, svarbiausiu tampa pasitikėjimas ir komandinis darbas. Džiaugiamės, kad kartu su „Tele2“ pavyko krizinę situaciją paversti pergale“, – sakė Justina Meškauskė, „Publicum“ projektų direktorė.

Apdovanojimai bus įteikti š. m. spalio 19 d. per ceremoniją Austrijos sostinėje Vienoje.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Trims įmonėms skirtos baudos už vartotojus klaidinusią reklamą

Maisto papildus ir kosmetiką reklamavusios bendrovės „Biopartneris“, „Sandoz Pharmaceuticals“ bei ELDK...

Rinkodara
2019.10.16
TOP10 „YouTube“ influencerių Lietuvoje 7

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausiu nuomonės...

Rinkodara
2019.10.16
Interneto žiniasklaidos asociacijos vadovu tapo A. Marcinkus

Interneto žiniasklaidos asociacijai vadovaus lobistas Arnas Marcinkus, pakeisiantis dešimtmetį asociacijai...

Rinkodara
2019.10.16
Skaudus „Vespa“ gamintojos pralaimėjimas Kinijos konkurentams 7

ES Bendrasis Teismas patvirtino Europos Sąjungos Intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, kuriuo...

Rinkodara
2019.10.14
„Vilniaus degtinės“ vadovas: dvigubi standartai stipriųjų gėrimų gamintojams ir aludariams 7

Narkotikų tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymą nutraukti „Čepkelių“ nealkoholinės...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę 3

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 9

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Akinių lęšių gamintoja „Bod Lenses“ keičia vizualinį identitetą 2

Penktus metus skaičiuojanti Baltijos regiono akinių lęšių gamybos įmonė „Bod Lenses“ keičia vizualinį stilių.

Rinkodara
2019.10.10
Šiaulių bankas pasirinko socialinių tinklų partnerius 3

Šiaulių bankas stiprina pozicijas socialinėje erdvėje – komunikacijos partneriais pasirinko skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.10
V. Vasiliauskas – naujas nuomonių reitingo lyderis 18

Iš verslo nuomonių lyderių TOP10 per metus pasitraukus keliems garsiems komentatoriams, jame šįkart daug...

Rinkodara
2019.10.10
„Zen PR“ planas – kitąmet kas mėnesį po naują šalį Premium 2

Prieš daugiau nei dvejus metus įkurtas lietuvių startuolis „Zen PR“ peržengia Lietuvos ribas – paslaugas...

Rinkodara
2019.10.10
Kurti miestą be atliekų slovėnams padeda ir išradinga komunikacija Premium 2

Miestas be atliekų (angl. zero waste) gali tapti realybe, pasišovusi įrodyti Slovėnijos sostinė Liubliana.

Paslaugos
2019.10.09
Požiūrio klausimas: „tik“ ar „net“ 40% vartotojų nemėgsta reklamos Premium 7

Nors mėgstame pabrėžti, kad nežiūrime, blokuojame ar ignoruojame reklamą, vis dėlto vartotojų dalis, kuri...

Rinkodara
2019.10.09
Keičiasi lojalumo programa kortelių „Mylimiausia“ turėtojams Premium 8

Nuo šio spalio lojalumo kortelių „Mylimiausia“ turėtojai galės sukauptus eurus išleisti pas skirtingus...

Rinkodara
2019.10.08
„INK agency“ ir „bigNow“ vadovybėje – pokyčiai

Keičiasi dviejų susijusių komunikacijos bendrovių vadovai: UAB „Dideli dideli“, veikiančios su prekės ženklu...

Rinkodara
2019.10.08
Kauno „Žalgiris“ pratęsia partnerystę su vienu iš pagrindinių rėmėjų 6

Kauno krepšinio klubas „Žalgiris“ susitarė dėl partnerystės pratęsimo su lažybų prekės ženklu „OlyBet“, vienu...

Rinkodara
2019.10.07
„Aprangos“ komunikacijos kampanija – su darbuotojais ir nemokamais skėčiais

„Apranga“ tęsia komunikacijos liniją, kurioje pagrindinis dėmesys skiriamas įmonės darbuotojams. Šį kartą...

Rinkodara
2019.10.06
Komunikacijos krizė: kaip suvaldyti 1

Ar turite krizių valdymo planą? Reikia pasirengti blogiausiam, nes krizių kilti gali bet kada – mažiausiai...

Gazelė
2019.10.05
„Lietuvos DNR“ kampanija varžosi tarptautinėje arenoje

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.10.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau