„Tele2“ už suvaldytą krizę „Stevie Awards“ apdovanojimuose pelnė bronzą

Publikuota: 2019-08-14
Ryčio Galadausko nuotr.
Ryčio Galadausko nuotr.

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pasauliniuose verslo apdovanojimuose „Stevie Awards“ pelnė bronzos statulėlę.

Operatorius „Viešųjų ryšių ir krizės valdymo kampanijos“ kategorijoje buvo įvertintas už praėjusiais metais suvaldytą tarptinklinio ryšio krizę.

„Stevie Awards 2019“ – jau 16 metus iš eilės rengiami apdovanojimai, kuriuos 2002 m. JAV pradėjo „American Business Awards“. Jau po metų jie tapo tarptautiniais, o juose dalyvauti gali bet kuriame sektoriuje veikiančios įmonės ir organizacijos iš viso pasaulio. Nuo 2006-ųjų apdovanojimai gavo „Stevie“ pavadinimą.

Šiemet čia skirtingose kategorijose dėl įvertinimo varžėsi daugiau nei 4.000 organizacijų iš 74 šalių. Viešųjų ryšių kampanijų laimėtojų sąraše, be „Tele2“, atsidūrė ir tokios žinomos bendrovės kaip IBM, „Mastercard“, „Airbnb“, „GlaxoSmithKline“, „Al Jazeera Media Network“, „Ogilvy“ bei kt., rašoma telekomunikacijų bendrovės išplatintame pranešime.

VŽ rašė, kad praėjusį rugpjūtį įvykęs tarptinklinio ryšio gedimas tapo viena didžiausių pastarojo dešimtmečio krizių Lietuvos telekomunikacijų sektoriuje – dėl paslaugos tiekėjo atlikto sistemos atnaujinimo per patį atostogų piką be ryšio liko beveik 40.000 keliaujančių „Tele2“ klientų.

Anot „Tele2“ generalinio direktoriaus Petro Masiulio, krizės visuomet ištinka netikėtai.

„Jų niekas nelaukia, joms pasiruošti sunku ir jų metu niekas negalvoja apie apdovanojimus. Džiaugiamės jį gavę, tačiau krizės savaitgalis buvo daug svarbesnis ne dėl pelnyto įvertinimo, o dėl suteiktų pamokų“, – sako P. Masiulis.

Nepaisant to, jog gedimas įvyko penktadienį, bendrovė visą savaitgalį nuolat teikė informaciją ir komentavo situaciją klientams bei žiniasklaidai. Po krizės nepraėjus nė savaitei, operatorius visiems nesklandumų dėl gedimo patyrusiems klientams skyrė kompensacijas ir ėmėsi tinklo atnaujinimo darbų, užtikrinančių, kad tokie sutrikimai nepasikartotų.

Šią krizę telekomunikacijų bendrovei suvaldyti padėjo strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“. Ji tą patį savaitgalį rūpinosi ir kitų, taip pat paveiktų gedimo, „Tele2“ grupės įmonių Baltijos šalyse komunikacija.

„Tokios situacijos geriausiai patikrina agentūros ir kliento partnerystę – kai sprendimams ne tik aptarti, bet ir priimti nėra laiko, svarbiausiu tampa pasitikėjimas ir komandinis darbas. Džiaugiamės, kad kartu su „Tele2“ pavyko krizinę situaciją paversti pergale“, – sakė Justina Meškauskė, „Publicum“ projektų direktorė.

Apdovanojimai bus įteikti š. m. spalio 19 d. per ceremoniją Austrijos sostinėje Vienoje.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06
„Vienos kėdės istorija“: neįgyvendinti lūkesčiai ir neplanuota pabaiga

Vilniaus Katedros aikštėje nuo rugsėjo vidurio vyksta paramos fondo „Mamų unija“ projektas „Vienos kėdės...

Rinkodara
2019.11.05
„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija 3

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas...

Rinkodara
2019.11.04
„Iki“ nutraukia sutartį su „vipcommunications“

Prekybos tinklas „Iki“ nutraukia sutartį su integruotos komunikacijos agentūra „VIP Viešosios informacijos...

Rinkodara
2019.10.31
FNTT akiratyje atsidūrusios bendrovės ramina klientus, tačiau tyli apie buvusių ir esamų vadovų veiksmus

Šiandien VŽ paskelbė, kad Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) tiriamoje mokesčių slėpimo...

Finansai
2019.10.30
„Tez Tour“ ir bendrininkams – įtarimai dokumentų klastojimu Premium 3

Viena didžiausių kelionių organizatorių UAB „Tez Tour“, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“, „Aza...

Prekyba
2019.10.30
TOP10 reklamos užsakovų: dauguma kitiems metams piešia nuosaikesnį scenarijų Premium

Per šiuos metus bemaž dešimtadaliu auginę rinkodaros ir komunikacijos biudžetus, didieji reklamos užsakovai...

Rinkodara
2019.10.30
L. Blaževičiūtė: kovoti su „Netflix“ ar „Apple TV+“ galime lokalumu Premium

Nors turinio platformų pasirinkimas auga, televizija taip pat išlaiko žiūrimumo pozicijas, o nepaliaujamai...

Rinkodara
2019.10.28
„Čili Holdings“ turi naują rinkodaros vadovą

„Čili Holdings“ rinkodaros vadovu prieš kelias dienas dirbti pradėjo Andrius Šilovas. Iki tol bendrovės...

Rinkodara
2019.10.28
Agentūra „McCann Vilnius“ keičia pavadinimą 1

Viena seniausių šalies reklamos agentūrų „McCann Vilnius“ keičia pavadinimą ir nuo šiandien tampa „TRUTH“.

Rinkodara
2019.10.28
„Skrendu.lt“ patirtis: kaip dirbti, kai „viskas dega“

Klientai šiandien yra itin reiklūs ir gerai žino savo galimybes bei teises, o turizmo srityje dirbančių...

Prekyba
2019.10.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau