„Tele2“ už suvaldytą krizę „Stevie Awards“ apdovanojimuose pelnė bronzą

Publikuota: 2019-08-14
Ryčio Galadausko nuotr.
Ryčio Galadausko nuotr.

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pasauliniuose verslo apdovanojimuose „Stevie Awards“ pelnė bronzos statulėlę.

Operatorius „Viešųjų ryšių ir krizės valdymo kampanijos“ kategorijoje buvo įvertintas už praėjusiais metais suvaldytą tarptinklinio ryšio krizę.

„Stevie Awards 2019“ – jau 16 metus iš eilės rengiami apdovanojimai, kuriuos 2002 m. JAV pradėjo „American Business Awards“. Jau po metų jie tapo tarptautiniais, o juose dalyvauti gali bet kuriame sektoriuje veikiančios įmonės ir organizacijos iš viso pasaulio. Nuo 2006-ųjų apdovanojimai gavo „Stevie“ pavadinimą.

Šiemet čia skirtingose kategorijose dėl įvertinimo varžėsi daugiau nei 4.000 organizacijų iš 74 šalių. Viešųjų ryšių kampanijų laimėtojų sąraše, be „Tele2“, atsidūrė ir tokios žinomos bendrovės kaip IBM, „Mastercard“, „Airbnb“, „GlaxoSmithKline“, „Al Jazeera Media Network“, „Ogilvy“ bei kt., rašoma telekomunikacijų bendrovės išplatintame pranešime.

VŽ rašė, kad praėjusį rugpjūtį įvykęs tarptinklinio ryšio gedimas tapo viena didžiausių pastarojo dešimtmečio krizių Lietuvos telekomunikacijų sektoriuje – dėl paslaugos tiekėjo atlikto sistemos atnaujinimo per patį atostogų piką be ryšio liko beveik 40.000 keliaujančių „Tele2“ klientų.

Anot „Tele2“ generalinio direktoriaus Petro Masiulio, krizės visuomet ištinka netikėtai.

„Jų niekas nelaukia, joms pasiruošti sunku ir jų metu niekas negalvoja apie apdovanojimus. Džiaugiamės jį gavę, tačiau krizės savaitgalis buvo daug svarbesnis ne dėl pelnyto įvertinimo, o dėl suteiktų pamokų“, – sako P. Masiulis.

Nepaisant to, jog gedimas įvyko penktadienį, bendrovė visą savaitgalį nuolat teikė informaciją ir komentavo situaciją klientams bei žiniasklaidai. Po krizės nepraėjus nė savaitei, operatorius visiems nesklandumų dėl gedimo patyrusiems klientams skyrė kompensacijas ir ėmėsi tinklo atnaujinimo darbų, užtikrinančių, kad tokie sutrikimai nepasikartotų.

Šią krizę telekomunikacijų bendrovei suvaldyti padėjo strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“. Ji tą patį savaitgalį rūpinosi ir kitų, taip pat paveiktų gedimo, „Tele2“ grupės įmonių Baltijos šalyse komunikacija.

„Tokios situacijos geriausiai patikrina agentūros ir kliento partnerystę – kai sprendimams ne tik aptarti, bet ir priimti nėra laiko, svarbiausiu tampa pasitikėjimas ir komandinis darbas. Džiaugiamės, kad kartu su „Tele2“ pavyko krizinę situaciją paversti pergale“, – sakė Justina Meškauskė, „Publicum“ projektų direktorė.

Apdovanojimai bus įteikti š. m. spalio 19 d. per ceremoniją Austrijos sostinėje Vienoje.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Lidl“ ir „Maxima“ žengia koja kojon, „Iki“ – šalia Premium

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., reklamos apimtis augo beveik 12%.

Rinkodara
2019.08.21
„Akropolis group“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 2

Prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis group“ komunikacijos partnere pasirinko...

Rinkodara
2019.08.20
„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Rinkodara
2019.08.20
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 3

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2019.08.19
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 11

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
„Tele2“ už suvaldytą krizę „Stevie Awards“ apdovanojimuose pelnė bronzą 3

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pasauliniuose verslo apdovanojimuose „Stevie Awards“ pelnė bronzos...

Rinkodara
2019.08.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau