„Epson Europe“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Publikuota: 2019-07-18
Nuotrauka iš „Epson“ tinklapio.
Nuotrauka iš „Epson“ tinklapio.

Spausdintuvų ir projektorių gamintoja „Epson“ pasirinko savo komunikacijos partnerius Baltijos šalims. Jais tapo ryšių su visuomene agentūra „Integrity PR“.

„Iki šiol sėkmingai augome ir plėtėmės visoje Europoje, tačiau matome, kad pernelyg ilgai neišnaudojome Baltijos šalių rinkos potencialo. Nors mūsų produktus Baltijos šalyse galima įsigyti jau seniai, artimiausiais metais planuojame čia labiau sustiprinti savo pozicijas“, – išplatintame pranešime cituojamas Mantas Nemickas, „Epson Europe“ verslo plėtros Baltijos šalims vadovas.

„Epson“ vienija 85 kompanijas visame pasaulyje, kuriose dirba per 81.000 darbuotojų. Per metus „Epson“ sugeneruoja 8,5 mlrd. Eur pajamų ir septintus metus iš eilės patenka į TOP100 pasaulinių inovatorių sąrašą.

Tarp didžiausių „Integrity PR“ klientų yra „Bitė Lietuva“, „Rimi Baltic“, „Swedbank“, „Darnu Group“, „Panorama“ ir t.t.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Top Sport“ registruoja pretenzingąjį reklamos šūkį Premium 8

Lažybų bendrovė „Top Sport“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti jau ne vienus metus...

Rinkodara
2019.08.23
„Lidl“ ir „Maxima“ žengia koja kojon, „Iki“ – šalia Premium

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., reklamos apimtis augo beveik 12%.

Rinkodara
2019.08.21
„Akropolis group“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 2

Prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis group“ komunikacijos partnere pasirinko...

Rinkodara
2019.08.20
„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Rinkodara
2019.08.20
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 3

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2019.08.19
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 11

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
„Tele2“ už suvaldytą krizę „Stevie Awards“ apdovanojimuose pelnė bronzą 3

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pasauliniuose verslo apdovanojimuose „Stevie Awards“ pelnė bronzos...

Rinkodara
2019.08.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau