„INK agency“ pajamos išaugo, pelnas sumenko

Publikuota: 2019-06-04
Julija Jermakova, „INK agency“ vykdančioji partnerė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Julija Jermakova, „INK agency“ vykdančioji partnerė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Komunikacijos agentūros „INK agency“ apyvarta 2018 m. viršijo 1,42 mln. Eur ir buvo 27% didesnė nei užpernai, o grynasis pelnas siekė 44.042 Eur ir buvo daugiau nei 2 kartus mažesnis.

Tiesioginės „INK agency“ agentūros pajamos per metus išaugo 15% ir siekė 923.055 Eur. Šį rodiklį komunikacijos bendrovės įvardija kaip svarbiausią savo veikloje.

VŽ rašė, kad dar spartesnius augimo tempus skaičiuoja „INK agency“ įsteigta skaitmeninė agentūra „bigNow“ (UAB „Dideli dideli“). Jos tiesioginės pajamos per 2018 m. išaugo 49%, iki 240.000 Eur. Bendroji apyvarta augo 24% ir viršijo 320.000 Eur.

Bendrai abiejų agentūrų veiklos apyvarta perkopė 1,7 mln. Eur, atitinkamai tiesioginės pajamos pernai siekė 1,163 mln. Eur.

„Vienas reikšmingiausių pasiekimų praėjusiais metais buvo kartu su „bigNow“ sukurta darbdavio įvaizdžio paslauga „Great@Work”. Jau kurį laiką gilinomės į šią sritį, todėl darbdavio ir vidinė komunikacija tapo viena iš mūsų stiprybių, kuri yra vis labiau vertinama rinkoje. Didelį dėmesį skyrėme ir savo pačių prekės ženklui bei komunikacijai. Pernai pradėjome ruoštis savo prekės ženklo atnaujinimui ir tarptautinėms rinkoms skirto tinklaraščio apie komunikaciją anglų kalba startui. Abu šiuos projektus šiais metais sėkmingai įgyvendinome“, – išplatintame pranešime pažymi Julija Jermakova, „INK agency“ vykdančioji partnerė.

Paklausta apie susitraukusius grynojo pelno rodiklius p. Jermakova pabrėžia, kad praėjusiais metais nudirbo nemažai suplanuotų „namų darbų“, kuriems prireikė daug investicijų.

„Pernai didelių išlaidų pareikalavo „Great@work“ paslaugos išgryninimas ir sukūrimas. Taip pat ruošėmės „INK“ prekės ženklo atnaujinimui, su kuriuo startavome šiemet. Metus vertiname kaip sėkmingus: augo ne tik bendroji apyvarta, bet ir tiesioginės pajamos“, – VŽ teigia p. Jermakova.

Pasak jos, daug pastangų pernai buvo skirta agentūros komunikacijos užsienio rinkose kompetencijos stiprinimui – „INK agency“ ir „bigNow“ įgyvendinamų ir koordinuojamų projektų geografija išsiplėtė ne tik į Baltijos kaimynes, bet ir į Švediją bei Italiją.

„INK agency“ praėjusiais metais išplėtė ir klientų ratą. Agentūra pradėjo bendradarbiauti su „Barclays“ operacijų centru Lietuvoje, „GP Transco“, „Ryanair Engeneering“, „Solid Real Advisors“, prekybos ir pramogų centrais „Ozas“ bei „Kauno Akropolis“, išpardavimų prekės ženklu „Membershop“. Taip pat atnaujino partnerystę su Skandinavijos baldų mažmenininke IKEA.

Naujais laimėjimais išsiskyrė ir pirmoji šių metų pusė: savo partneriais „INK agency“ agentūrą pasirinko finansinių paslaugų grupės „Danske Bank“ Lietuvos filialas, taip pat viena didžiausių lietuviško kapitalo verslo grupių „Maxima Grupė“ ir „Maxima“ valdanti bendrovė „Maxima LT“.

Abiejose agentūrose iš viso dirba 35 komunikacijos specialistai.

„INK agency“ pagal darbuotojams mokamo atlygio dydį komunikacijos rinkoje išlieka pirmajame trejetuke, tokia įmonės politika – uždirbtu pelnu dalintis su darbuotojais, – pasiteisina“, – kalba p. Jermakova.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Idea Prima“ ir „Fabula“ grįžo su tarptautiniais apdovanojimais

Dvi Lietuvos komunikacijos agentūros iš didžiausio Europos ryšių su visuomene apdovanojimų konkurso „European...

Rinkodara
2019.12.02
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
„Go Vilnius“ sostinę reklamuoja pasitelkusi „Tele2“ šventinę reklamą

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ į oficialią miesto komunikaciją įtraukė...

Rinkodara
2019.11.30
Adaptacija reklamose: svarbus ne laiko veiksnys, o aktuali žinutė Premium

Šiemetinė prekybos tinklo „Iki“ kalėdinė reklama – didžiausios prekybininkės akcininkės „Rewe“ 2017 m.

Rinkodara
2019.11.27
R. Berankio pergalė ginče su bendrove „Birštono mineraliniai vandenys“

Kauno apygardos teismas patenkino tenisininko Ričardo Berankio ieškinį ir priteisė jam iš bendrovės „Birštono...

Rinkodara
2019.11.26
Buvęs „Laisvės TV“ vadovas jungiasi prie „Delfi TV“ komandos

„Delfi TV“ plėtros vadovo pareigas nuo kitos savaitės pradeda eiti Mykolas Markauskas, neseniai pasitraukęs...

Rinkodara
2019.11.26
„Iki“ renkasi komunikacijos partnerius 1

Prekybos tinklas „Iki“ per šį gruodį tikisi išsirinkti ir žiniasklaidos planavimo, ir komunikacijos...

Rinkodara
2019.11.26
Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys Premium

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti...

Rinkodara
2019.11.26
Emociškai Lietuva patraukliausia – Lenkijai ir Vokietijai 4

Tik 28% užsieniečių žino apie Lietuvą daugiau nei jos pavadinimas ir geografinė vieta. Lietuva vertinama...

Rinkodara
2019.11.25
Kodėl komunikacijos krizei svarbu ruoštis tada, kai ja net nekvepia

Sukurti ir išvystyti verslą iki tokio lygio, kad jis pradėtų nešti bent menkiausius vaisius, gali užtrukti...

Rinkodara
2019.11.24
Antrus metus iš eilės daugiausiai apdovanojimų susižėrė Naglis Bierancas

„Social Media Fest2019“ išrinkti įtakingiausi metų nuomonių formuotojai, tinklalaidės ir iniaciatyvos...

Rinkodara
2019.11.23
ES valstybės nesutarė dėl  „Skype“ ir „WhatsApp“ reguliavimo

Europos Sąjungos pastangos sukurti lygiateisį žaidimo lauką tarp telekomo operatorių ir tokių skaitmeninės...

Technologijos
2019.11.23
Kviečia teikti paraiškas konkursui „PR Lapės“

Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto organizuojamiems Lietuvos metų geriausių komunikacinių projektų...

Rinkodara
2019.11.23
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą 1

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

Rinkodara
2019.11.22
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau