„Fabula ir partneriai“ skaičiuoja mažesnę apyvartą ir pelną

Publikuota: 2019-05-27
Raminta Rimkienė, ryšių su visuomene agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ vykdomoji direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Raminta Rimkienė, ryšių su visuomene agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ vykdomoji direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

UAB „Fabula ir partneriai“ („Fabula Hill + Knowlton Strategies“) per 2018 m. skaičiuoja 21% mažesnius pardavimus. Komunikacijos agentūros grynasis pelnas per metus sumenko 3 kartus.

„Fabula Hill + Knowlton Strategies“ pardavimų pajamos per 2018 m. siekė 2,1 mln. Eur, kai tuo tarpu 2017 m. buvo 2,7 mln. Eur. Per metus 15% sumenko ir agentūros tiesioginės pajamos, – rodiklis, kurį komunikacijos bendrovės įvardija kaip svarbiausią savo veikloje, – nuo 1,6 mln. Eur iki 1,4 mln. Eur. 2018 m.

„Fabula Hill + Knowlton Strategies“ grynasis pelnas per metus sumenko 3 kartus nuo 159.914 Eur 2017 m. iki 52.888 Eur 2018 m.

Raminta Rimkienė, agentūros vykdomoji direktorė, paklausta apie metinius rodiklius, atsako aptakiai: „Per pastaruosius kelerius metus tradiciniai ryšiai su visuomene transformavosi į integruotą komunikaciją, tačiau ji nepajėgi spręsti šiandieninių prekės ženklų ir reputacijos valdymo iššūkių. Keičiantis rinkai, neišvengiamai turime keistis ir patys, o būdami lyderiais negalime to nedaryti pirmieji. 2018 m. vadinu pasirengiamuoju laikotarpiu tam, kas vyks komunikacijos rinkos ateityje“.

Ji priduria, kad pernai investavo ir maksimalų dėmesį skyrė mokymams bei komandos rinkodaros kompetencijoms ugdyti.

„2018 m. rezultatą lėmė ir nedidelis dėmesys valstybiniam sektoriui – mažesnis prioritetas buvo skirtas dalyvavimui viešuosiuose konkursuose. Taip pat prisidėjo ir nuosekliai augantis komandos atlygis. Esame viena iš didžiausių ir didžiausius atlyginimus mokančių agentūrų Lietuvoje“, – pažymi p. Rimkienė.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Medijoms skiriame daugiau laiko nei miegui

Vidutiniškai šalies gyventojai su medijomis per dieną praleidžia per 7 val., iš šio laiko beveik valandą...

Rinkodara
2019.09.21
Klaipėdoje jungtinei veiklai buriasi rinkodaros, komunikacijos ir medijų specialistai 1

Uostamiestyje veiklai po vienu „Media dia“ vardu buriasi 13 komunikacijos ir rinkodaros specialistų.

Rinkodara
2019.09.21
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 3

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis 14

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita...

Rinkodara
2019.09.11
Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija 17

Prasidėjo „Lietuvos energijos“ įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija – energetikos bendrovė...

Rinkodara
2019.09.10
Rungsis geriausi Baltijos šalių pakuotės dizaino darbai

Lietuvos grafinio dizaino asociacija LGDA produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas jau...

Rinkodara
2019.09.10
„Rimi“, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukė nuo „Maximos“ 5

Prekybos tinklas „Rimi“ keičia ne vienerius metus naudotą šūkį „Tai, ko nori tu“ į „Kiekvieną dieną geriau“...

Rinkodara
2019.09.10
„Go Vilnius“ futbolo žvaigždę Cristiano Ronaldo kviečia į TOP10 sostinės restoranų 15

Lietuva negali pasigirti nei futbolo stadionais nei pergalėmis futbolo aikštėse, tačiau bando sužibėti...

Rinkodara
2019.09.09
Komunikacijos agentūroje „Fabula ir partneriai“ – nauji akcininkai 2

Komunikacijos paslaugų agentūros „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ partnerių komanda pasipildė trimis...

Rinkodara
2019.09.09
Ieškomas personalo specialistas su rinkodaros specializacija 9

Keičiantis verslo aplinkai ir įmonėms susirūpinus darbdavio įvaizdžio vadyba, darbdavio komunikacijos...

Rinkodara
2019.09.08
Kaip įdarbinti „LinkedIn“ savo verslo sėkmei 5

Jei norite padidinti savo prekės ženklo žinomumą, įmonės pardavimus arba išplėsti savo verslo kontaktų ratą,...

Rinkodara
2019.09.08
Rinka svarsto, ar antras didžiausias prekybos tinklas skelbs naują konkursą

Šiandien paskelbta, kad Berta Čaikauskaitė, ligšiolinė prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė tampa...

Rinkodara
2019.09.06
„Lietuvos energija“ tampa „Ignitis“: pamokų semiasi iš telekomunikacijų sektoriaus Premium 19

„Lietuvos energijos“ įmonės keičia pavadinimą ir tampa „Ignitis“ grupės dalimi. Naujasis ženklas turėtų...

Rinkodara
2019.09.06
„vipcommunications“ vadovai atsitraukia, įmonė turi naują partnerę   5

Berta Čaikauskaitė tampa integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ vykdomąja partnere ir...

Rinkodara
2019.09.06
Mažiau plastiko: viešbučiuose nelieka vienkartinių vonios reikmenų buteliukų Premium 4

Didžiausias pasaulyje viešbučių tinklas „Marriott International“ žengia kitos apgyvendinimo paslaugų milžinės...

Paslaugos
2019.09.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau