„Fabula ir partneriai“ skaičiuoja mažesnę apyvartą ir pelną

Publikuota: 2019-05-27
Raminta Rimkienė, ryšių su visuomene agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ vykdomoji direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Raminta Rimkienė, ryšių su visuomene agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ vykdomoji direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

UAB „Fabula ir partneriai“ („Fabula Hill + Knowlton Strategies“) per 2018 m. skaičiuoja 21% mažesnius pardavimus. Komunikacijos agentūros grynasis pelnas per metus sumenko 3 kartus.

„Fabula Hill + Knowlton Strategies“ pardavimų pajamos per 2018 m. siekė 2,1 mln. Eur, kai tuo tarpu 2017 m. buvo 2,7 mln. Eur. Per metus 15% sumenko ir agentūros tiesioginės pajamos, – rodiklis, kurį komunikacijos bendrovės įvardija kaip svarbiausią savo veikloje, – nuo 1,6 mln. Eur iki 1,4 mln. Eur. 2018 m.

„Fabula Hill + Knowlton Strategies“ grynasis pelnas per metus sumenko 3 kartus nuo 159.914 Eur 2017 m. iki 52.888 Eur 2018 m.

Raminta Rimkienė, agentūros vykdomoji direktorė, paklausta apie metinius rodiklius, atsako aptakiai: „Per pastaruosius kelerius metus tradiciniai ryšiai su visuomene transformavosi į integruotą komunikaciją, tačiau ji nepajėgi spręsti šiandieninių prekės ženklų ir reputacijos valdymo iššūkių. Keičiantis rinkai, neišvengiamai turime keistis ir patys, o būdami lyderiais negalime to nedaryti pirmieji. 2018 m. vadinu pasirengiamuoju laikotarpiu tam, kas vyks komunikacijos rinkos ateityje“.

Ji priduria, kad pernai investavo ir maksimalų dėmesį skyrė mokymams bei komandos rinkodaros kompetencijoms ugdyti.

„2018 m. rezultatą lėmė ir nedidelis dėmesys valstybiniam sektoriui – mažesnis prioritetas buvo skirtas dalyvavimui viešuosiuose konkursuose. Taip pat prisidėjo ir nuosekliai augantis komandos atlygis. Esame viena iš didžiausių ir didžiausius atlyginimus mokančių agentūrų Lietuvoje“, – pažymi p. Rimkienė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
15:25
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 24

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
Naujieji geidžiamiausi darbdaviai: kurių reputacija geriausia  Premium 1

Iš geidžiamiausių darbdavių finalinio dvidešimtuko geriausia reputacija žiniasklaidoje pernai pasižymėjo...

Vadyba
2019.06.12
„Verslo žinių“ planuose – orientacija į skaitmeninę erdvę 13

„Verslo žinių“ pajamos ir grynasis pelnas per 2018 m. sumažėjo. Šiemetiniuose planuose – nauji skaitmeniniai...

Rinkodara
2019.06.11
B. ir M. Obamos kurs tinklalaidę „Spotify“ platformoje 2

Buvęs JAV prezidentas Barackas Obama ir sutuoktinė Michelle su muzikos internetu transliavimo platforma...

Laisvalaikis
2019.06.10
„Integrity PR“ pajamas augino skaitmeninė komunikacija

Komunikacijos agentūros „Integrity PR“ apyvarta pernai augo 50% iki 1,3 mln. Eur, o tiesioginės pajamos – 29%...

Rinkodara
2019.06.04
„INK agency“ pajamos išaugo, pelnas sumenko

Komunikacijos agentūros „INK agency“ apyvarta 2018 m. viršijo 1,42 mln. Eur ir buvo 27% didesnė nei...

Rinkodara
2019.06.04
A. Tapino ir premjero ginčas – ant teismo stalo 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas, išklausęs abiejų pusių – „Laisvės TV“ įkūrėjo, žurnalisto...

Rinkodara
2019.06.03
Skelbtų nuolaidų netaikiusi „Elektromarkt.lt“ klaidino vartotojus

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė „GV Group“ skundą ir pripažino, kad Konkurencijos taryba...

Rinkodara
2019.05.29
A. Baranauskui – „Metų komunikatoriaus“, K. Meidei – „Verslo nuomonės lyderės“ laurai

Komunikacijos renginio „PR Impact Awards 2019“ organizatoriai „Metų komunikatoriaus 2019“ titulą skiria...

Rinkodara
2019.05.29
Agentūra „bigNow“ tiesiogines pajamas išaugino 49% 1

Komunikacijos agentūra „bigNow“ (UAB „Dideli dideli“) 2018 m. tiesiogines pajamas išaugino 49%, iki 240.000...

Rinkodara
2019.05.29
„PR Impact Awards 2019“ finale – 37 komunikacijos projektai

„PR Impact Awards 2019“ komisija iš 83 paraiškų atrinkto 37 stipriausius komunikacijos projektus 12-oje...

Rinkodara
2019.05.28
10 taisyklių, kad komunikacija socialiniuose tinkluose būtų sėkminga Premium 1

Komunikacija socialiniuose tinkluose daugeliui prekės ženklų tampa vis svarbesnė ir išsikovoja riebesnę...

Rinkodara
2019.05.28
„Fabula ir partneriai“ skaičiuoja mažesnę apyvartą ir pelną

UAB „Fabula ir partneriai“ („Fabula Hill + Knowlton Strategies“) per 2018 m. skaičiuoja 21% mažesnius...

Rinkodara
2019.05.27
„Idea prima“ augino ir pajamas, ir pelną 1

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ tiesioginės veiklos pajamos 2018 m. išaugo 52%, o...

Rinkodara
2019.05.27

Verslo žinių pasiūlymai

svg
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau