Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

Publikuota: 2019-05-23
Paulius Tamulionis, agentūros „Idea prima“, pernai tapusios Metų agentūra, vadovas, partneris. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Paulius Tamulionis, agentūros „Idea prima“, pernai tapusios Metų agentūra, vadovas, partneris. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet sulaukta ketvirtadaliu daugiau nei pernai.

Šiemetiniame konkurse ypač aktyvus viešasis sektorius, čia pateikta 16 darbų.

„Tai rodo augantį viešojo sektoriaus profesionalumą, vis didesnį dėmesį, skiriamą komunikacijai, ir drąsius, inovatyvius šio sektoriaus kūrybinius sprendimus“, – komentuoja Romualda Stonkutė, asociacijos RSVA tarybos pirmininkė.

Antra pagal aktyvumą nominacijų kategorija – „Integruota komunikacija“, joje sulaukta 13 paraiškų.

Paraiškas pateikė didžieji prekių ženklai – Lietuvos ir Estijos „Swedbank“, „Bitė Lietuva“, „Maxima LT“, „Rimi Lietuva“, Biok laboratorija, „Vilniaus pergalė“, „Lietuvos paštas“, „Švaros broliai“ ir t.t. Stambiausi viešojo sektoriaus paraiškų teikėjai – LR Vyriausybės kanceliarija, Finansų ministerija, Konkurencijos taryba, Vilniaus universitetas, Kauno technologijos universitetas.

Paraiškos yra perduotos devyniems tarptautinės vertinimo komisijos nariams, Lietuvai komisijoje atstovauja Aurelijus Katkevičius. „Verslo klasės“ redaktorius.

Komisijos atrinkti geriausių projektų trejetukai bus paskelbti gegužės 27 d. Gyvas jų pristatymas vyks renginio „PR Impact Awards 2019“ metu. Daugiausiai apdovanojimų gavusi agentūra pelnys Metų agentūros titulo. VŽ primena, kad pernai šie laurai teko integruotos komunikacijos agentūrai „Idea Prima“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Komunikacijos verslo pamokos Dubajuje: vien maksimalizmo neužtenka Premium 2

Verslo galimybės Jungtiniuose Arabų Emyratuose – didžiulės, tačiau žengiant čia, tenka prisitaikyti prie...

Rinkodara
2019.06.24
„Media bitės“ dalį pelno skirs dividendams Premium

UAB „Media bitės“, leidžiančios žurnalą „Žmonės“, pardavimo pajamos praėjusiais metais sudarė 5,45 mln. Eur.

Rinkodara
2019.06.20
SEB ir „Danske Bank“ patirtys, kaip didinti klientų pasitenkinimą Premium 2

Kelerius metus eksperimentavęs, SEB bankas šiemet visus savo klientų konsultavimo skyrius vertina ne pagal...

Rinkodara
2019.06.18
„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 13

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
2019.06.18
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 25

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
Naujieji geidžiamiausi darbdaviai: kurių reputacija geriausia  Premium 1

Iš geidžiamiausių darbdavių finalinio dvidešimtuko geriausia reputacija žiniasklaidoje pernai pasižymėjo...

Vadyba
2019.06.12
„Verslo žinių“ planuose – orientacija į skaitmeninę erdvę 13

„Verslo žinių“ pajamos ir grynasis pelnas per 2018 m. sumažėjo. Šiemetiniuose planuose – nauji skaitmeniniai...

Rinkodara
2019.06.11
B. ir M. Obamos kurs tinklalaidę „Spotify“ platformoje 2

Buvęs JAV prezidentas Barackas Obama ir sutuoktinė Michelle su muzikos internetu transliavimo platforma...

Laisvalaikis
2019.06.10
„Integrity PR“ pajamas augino skaitmeninė komunikacija

Komunikacijos agentūros „Integrity PR“ apyvarta pernai augo 50% iki 1,3 mln. Eur, o tiesioginės pajamos – 29%...

Rinkodara
2019.06.04
„INK agency“ pajamos išaugo, pelnas sumenko

Komunikacijos agentūros „INK agency“ apyvarta 2018 m. viršijo 1,42 mln. Eur ir buvo 27% didesnė nei...

Rinkodara
2019.06.04

Verslo žinių pasiūlymai

svg
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau