„Telia Lietuvos“ ir „Fabulos“ draugystė tęsiasi, RSVA asociacija byra

Publikuota: 2019-04-25
VŽ montažas.
VŽ montažas.

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ paskelbtą konkursą laimėjo esami partneriai – integruotos komunikacijos agentūra „Fabula Hill + Knowlton Strategies“, su kuria partnerystė tęsiasi jau pastaruosius 2 m.

„Sėkmę nulėmė geriausias jų pasirodymas konkurse“, – teigia Audrius Stasiulaitis, „Telia“ viešųjų ryšių vadovas. Jis neatvirauja, kiek šiemetiniame konkurse buvo sulaukta dalyvių.

Su „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ („Fabula“) naujai pasirašomos sutarties laikotarpis – 2 m., su galimybe pratęsti dar vieneriems metams.

VŽ primena, kad prieš kelis metus „Telia Lietuva“ konkursas taip pat sulaukė nemenko susipriešinimo rinkoje, tačiau galop baigėsi „Fabulos“ pergale. Tuometiniame konkurse, nors buvo kviestos dar penkios agentūros, dalyvavo tik viena, kuri ir tapo nugalėtoja. Plačiau skaitykite čia.

Šiandien išplatintame pranešime „Fabula“ pranešė besitraukianti iš Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos RSVA.

Agentūra savo sprendimą grindžia tuo, kad jau seniai nebėra vien tik ryšių su visuomene agentūra. Savo ruožtu asociacija RSVA, kaip teigia Romualda Stonkutė, Tarybos vadovė, žinią apie „Fabulos“ išstojimą iš asociacijos gavo po vakar kilusios diskusijos tarp „Telia“ konkurso dalyvių – komunikacijos agentūrų.

Pasitraukė ir kiti

„Fabula Hill+Knowlton Strategies“ tarp asociacijos narių skaičiavo didžiausius pardavimus. Kelios kitos didžiosios komunikacijos agentūros „vipcommunications“ (UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“) ir „Publicum“ iš asociacijos pasitraukė dar prieš kelis metus.

Pirmoji – dėl to paties prieš kelis metus vykusio rinkos susipriešinimo po telekomunikacijų bendrovių „Telia Lietuva“ ir „Tele2“ konkursų.

„Publicum“ tokį sprendimą priėmė po asociacijos sprendimo įvesti rinkos veiklos Kokybės standartus.

Šiemet asociaciją paliko ir dar viena iš didesniųjų rinkos žaidėjų – „INK agency“.

Julija Jermakova, „INK agency“ vykdančioji partnerė, tuokart VŽ teigė, kad apie išstojimą iš RSVA pradėjo galvoti jau prieš kurį laiką.

„Prieš kelerius metus išplėtėme savo veiklą ir nebenorime būti siejami tik su viešųjų ryšių paslaugomis. Šiuo metu, kartu su partneriais iš skaitmeninės kūrybos agentūros „bigNow“, kuriame inovatyvias integruotos komunikacijos paslaugas, kurios skirtos konkrečiai kliento verslo problemai spręsti, pavyzdžiui, patrauklaus darbdavio įvaizdžio kūrimas ir pan. Taip pat didiname komunikacijos paslaugų eksportą – padedame Lietuvos įmonėms ir užsienio kompanijoms komunikuoti Baltijos šalių regione bei kitose Europos rinkose“, – teigė p. Jermakova.

RSVA įkurta 2009 m., ji šiuo metu vienija 8 agentūras: „Ad verum“, „Gravitas Partners“, „Headline Agency“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „PR Service / Edelman Affiliate“, „Trylika-dvidešimt trys“ (Agency 1323),„Nova media LT“.

VŽ primena, kad „Tele2“ komunikacijos partneriai yra „Publicum“ ir „vipcommunications“. „Bitės Lietuva“ – „Integrity PR“.

[infogram id=“4590251b-0b32-47f0-aa38-7f83c578d529“ prefix=“kKc“ format=“interactive“ title=“Copy: Komunikacijos agentūros surikiuotos pagal 2016 m. pelningumą“]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 17

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
10 influencerių sąrašas: bandymas užsidėti pliusą, o ne problemos sprendimas Premium 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nuo šio sausio stebi 10-ies nuomonės formuotojų įrašus...

Rinkodara
2019.05.15
„Lidl Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Naujaisiais „Lidl Lietuva“ komunikacijos partneriais tapo agentūra „Gravitas Partners“, kuri bus atsakinga...

Rinkodara
2019.05.13
„Iki“ rinkodaros vadovas: esama situacija – tarsi tyla prieš audrą Premium 2

Svarbiausia užduotis, kurią gavo naujasis „Iki“ rinkodaros vadovas – pasivyti tuos pusantrų metų, kol...

Rinkodara
2019.05.13
I. Šimonytė – lyderė socialinėje erdvėje, S. Skvernelis – tradicinėje žiniasklaidoje 24

Sekmadienį Lietuva iš 9-ių kandidatų rinks prezidentą. Analizuojant pastarojo mėnesio kandidatų į prezidentus...

Rinkodara
2019.05.10
„AltSpace“ šiemet ketina išaugti dvigubai

Prieš metus duris atvėrusios bendradarbystės erdvės „AltSpace“ įkūrėjai šiemet planuoją plėtrą.

Rinkodara
2019.05.06
„Dalinuosi.lt“ pasirinko komunikacijos partnerius 3

Sparčiai auganti daiktų nuomos platforma „Dalinuosi.lt“ pasirinko komunikacijos partnerius – nuo gegužės...

Rinkodara
2019.05.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau