„Telia Lietuvos“ ir „Fabulos“ draugystė tęsiasi, RSVA asociacija byra

Publikuota: 2019-04-25
VŽ montažas.
VŽ montažas.

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ paskelbtą konkursą laimėjo esami partneriai – integruotos komunikacijos agentūra „Fabula Hill + Knowlton Strategies“, su kuria partnerystė tęsiasi jau pastaruosius 2 m.

„Sėkmę nulėmė geriausias jų pasirodymas konkurse“, – teigia Audrius Stasiulaitis, „Telia“ viešųjų ryšių vadovas. Jis neatvirauja, kiek šiemetiniame konkurse buvo sulaukta dalyvių.

Su „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ („Fabula“) naujai pasirašomos sutarties laikotarpis – 2 m., su galimybe pratęsti dar vieneriems metams.

VŽ primena, kad prieš kelis metus „Telia Lietuva“ konkursas taip pat sulaukė nemenko susipriešinimo rinkoje, tačiau galop baigėsi „Fabulos“ pergale. Tuometiniame konkurse, nors buvo kviestos dar penkios agentūros, dalyvavo tik viena, kuri ir tapo nugalėtoja. Plačiau skaitykite čia.

Šiandien išplatintame pranešime „Fabula“ pranešė besitraukianti iš Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos RSVA.

Agentūra savo sprendimą grindžia tuo, kad jau seniai nebėra vien tik ryšių su visuomene agentūra. Savo ruožtu asociacija RSVA, kaip teigia Romualda Stonkutė, Tarybos vadovė, žinią apie „Fabulos“ išstojimą iš asociacijos gavo po vakar kilusios diskusijos tarp „Telia“ konkurso dalyvių – komunikacijos agentūrų.

Pasitraukė ir kiti

„Fabula Hill+Knowlton Strategies“ tarp asociacijos narių skaičiavo didžiausius pardavimus. Kelios kitos didžiosios komunikacijos agentūros „vipcommunications“ (UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“) ir „Publicum“ iš asociacijos pasitraukė dar prieš kelis metus.

Pirmoji – dėl to paties prieš kelis metus vykusio rinkos susipriešinimo po telekomunikacijų bendrovių „Telia Lietuva“ ir „Tele2“ konkursų.

„Publicum“ tokį sprendimą priėmė po asociacijos sprendimo įvesti rinkos veiklos Kokybės standartus.

Šiemet asociaciją paliko ir dar viena iš didesniųjų rinkos žaidėjų – „INK agency“.

Julija Jermakova, „INK agency“ vykdančioji partnerė, tuokart VŽ teigė, kad apie išstojimą iš RSVA pradėjo galvoti jau prieš kurį laiką.

„Prieš kelerius metus išplėtėme savo veiklą ir nebenorime būti siejami tik su viešųjų ryšių paslaugomis. Šiuo metu, kartu su partneriais iš skaitmeninės kūrybos agentūros „bigNow“, kuriame inovatyvias integruotos komunikacijos paslaugas, kurios skirtos konkrečiai kliento verslo problemai spręsti, pavyzdžiui, patrauklaus darbdavio įvaizdžio kūrimas ir pan. Taip pat didiname komunikacijos paslaugų eksportą – padedame Lietuvos įmonėms ir užsienio kompanijoms komunikuoti Baltijos šalių regione bei kitose Europos rinkose“, – teigė p. Jermakova.

RSVA įkurta 2009 m., ji šiuo metu vienija 8 agentūras: „Ad verum“, „Gravitas Partners“, „Headline Agency“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „PR Service / Edelman Affiliate“, „Trylika-dvidešimt trys“ (Agency 1323),„Nova media LT“.

VŽ primena, kad „Tele2“ komunikacijos partneriai yra „Publicum“ ir „vipcommunications“. „Bitės Lietuva“ – „Integrity PR“.

[infogram id=“4590251b-0b32-47f0-aa38-7f83c578d529“ prefix=“kKc“ format=“interactive“ title=“Copy: Komunikacijos agentūros surikiuotos pagal 2016 m. pelningumą“]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06
„Vienos kėdės istorija“: neįgyvendinti lūkesčiai ir neplanuota pabaiga

Vilniaus Katedros aikštėje nuo rugsėjo vidurio vyksta paramos fondo „Mamų unija“ projektas „Vienos kėdės...

Rinkodara
2019.11.05
„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija 3

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas...

Rinkodara
2019.11.04
„Iki“ nutraukia sutartį su „vipcommunications“

Prekybos tinklas „Iki“ nutraukia sutartį su integruotos komunikacijos agentūra „VIP Viešosios informacijos...

Rinkodara
2019.10.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau