Iš RSVA šiemet pasitraukė jau antra didelė rinkos žaidėja

Publikuota: 2019-04-25
Raminta Rimkienė, ryšių su visuomene agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ vykdomoji direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Raminta Rimkienė, ryšių su visuomene agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ vykdomoji direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ stabdo savo narystę Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijoje RSVA. Savo ruožtu asociacija apie „Fabulos“ išstojimą iš asociacijos gavo po vakar kilusios diskusijos tarp „Telia“ konkurso dalyvių – komunikacijos agentūrų.

Tokį sprendimą „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ grindžia tuo, kad jau seniai nebėra vien tik ryšių su visuomene agentūra.

„Mūsų veikla aprėpia gerokai platesnes kompetencijos sritis – nuo korporacinės iki skaitmeninės komunikacijos, reklamos ir rinkodaros priėmė įvertinusi pastarojo meto komunikacijos paslaugų rinkos tendencijas ir pačios agentūros bei jos veiklos raidą. Agentūros veikla yra peržengusi ryšių su visuomene ar viešųjų ryšių sampratą“, – taip sprendimą išplatintame pranešime komentuoja Raminta Rimkienė, „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ vykdomoji direktorė.

Romualda Stonkutė, RSVA Tarybos pirmininkė, paklausta apie situaciją teigia, kad žinią RSVA apie „Fabulos“ išstojimą iš asociacijos gavo po vakar kilusios diskusijos tarp „Telia“ konkurso dalyvių.

VŽ primena, kad prieš kelis metus „Telia Lietuva“ konkursas sulaukė nemenko susipriešinimo rinkoje, tačiau galop baigėsi „Fabulos“ pergale. Tuometiniame konkurse, nors buvo kviestos dar penkios agentūros, dalyvavo tik viena, kuri ir tapo nugalėtoja. Plačiau skaitykite čia.

„Fabula Hill+Knowlton Strategies“ tarp asociacijos narių skaičiavo didžiausius pardavimus. Kelios kitos didžiosios komunikacijos agentūros „vipcommunications“ (UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“) ir „Publicum“ iš asociacijos pasitraukė dar prieš kelis metus.

Pirmoji dėl prieš kelis metus vykusio rinkos susipriešinimo po telekomunikacijų bendrovių „Telia Lietuva“ ir „Tele2“ konkursų.

„Publicum“ tokį sprendimą priėmė po asociacijos sprendimo įvesti rinkos veiklos Kokybės standartus.

Šiemet asociaciją paliko ir dar viena iš didesniųjų rinkos žaidėjų – „INK agency“.

Julija Jermakova, „INK agency“ vykdančioji partnerė, tuokart VŽ teigė, kad apie išstojimą iš RSVA pradėjo galvoti jau prieš kurį laiką.

nuotrauka::1left

„Prieš kelerius metus išplėtėme savo veiklą ir nebenorime būti siejami tik su viešųjų ryšių paslaugomis. Šiuo metu, kartu su partneriais iš skaitmeninės kūrybos agentūros „bigNow“, kuriame inovatyvias integruotos komunikacijos paslaugas, kurios skirtos konkrečiai kliento verslo problemai spręsti, pavyzdžiui, patrauklaus darbdavio įvaizdžio kūrimas ir pan. Taip pat didiname komunikacijos paslaugų eksportą – padedame Lietuvos įmonėms ir užsienio kompanijoms komunikuoti Baltijos šalių regione bei kitose Europos rinkose“, – teigė p. Jermakova.

RSVA įkurta 2009 m., ji šiuo metu vienija 8 agentūras: „Ad verum“, „Gravitas Partners“, „Headline Agency“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „PR Service / Edelman Affiliate“, „Trylika-dvidešimt trys“ (Agency 1323),„Nova media LT“.

[infogram id="4590251b-0b32-47f0-aa38-7f83c578d529" prefix="kKc" format="interactive" title="Copy: Komunikacijos agentūros surikiuotos pagal 2016 m. pelningumą"] 

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Trims įmonėms skirtos baudos už vartotojus klaidinusią reklamą

Maisto papildus ir kosmetiką reklamavusios bendrovės „Biopartneris“, „Sandoz Pharmaceuticals“ bei ELDK...

Rinkodara
2019.10.16
TOP10 „YouTube“ influencerių Lietuvoje 7

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausiu nuomonės...

Rinkodara
2019.10.16
Interneto žiniasklaidos asociacijos vadovu tapo A. Marcinkus

Interneto žiniasklaidos asociacijai vadovaus lobistas Arnas Marcinkus, pakeisiantis dešimtmetį asociacijai...

Rinkodara
2019.10.16
Skaudus „Vespa“ gamintojos pralaimėjimas Kinijos konkurentams 7

ES Bendrasis Teismas patvirtino Europos Sąjungos Intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, kuriuo...

Rinkodara
2019.10.14
„Vilniaus degtinės“ vadovas: dvigubi standartai stipriųjų gėrimų gamintojams ir aludariams 7

Narkotikų tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymą nutraukti „Čepkelių“ nealkoholinės...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę 3

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 9

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Akinių lęšių gamintoja „Bod Lenses“ keičia vizualinį identitetą 2

Penktus metus skaičiuojanti Baltijos regiono akinių lęšių gamybos įmonė „Bod Lenses“ keičia vizualinį stilių.

Rinkodara
2019.10.10
Šiaulių bankas pasirinko socialinių tinklų partnerius 3

Šiaulių bankas stiprina pozicijas socialinėje erdvėje – komunikacijos partneriais pasirinko skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.10
V. Vasiliauskas – naujas nuomonių reitingo lyderis 18

Iš verslo nuomonių lyderių TOP10 per metus pasitraukus keliems garsiems komentatoriams, jame šįkart daug...

Rinkodara
2019.10.10
„Zen PR“ planas – kitąmet kas mėnesį po naują šalį Premium 2

Prieš daugiau nei dvejus metus įkurtas lietuvių startuolis „Zen PR“ peržengia Lietuvos ribas – paslaugas...

Rinkodara
2019.10.10
Kurti miestą be atliekų slovėnams padeda ir išradinga komunikacija Premium 2

Miestas be atliekų (angl. zero waste) gali tapti realybe, pasišovusi įrodyti Slovėnijos sostinė Liubliana.

Paslaugos
2019.10.09
Požiūrio klausimas: „tik“ ar „net“ 40% vartotojų nemėgsta reklamos Premium 7

Nors mėgstame pabrėžti, kad nežiūrime, blokuojame ar ignoruojame reklamą, vis dėlto vartotojų dalis, kuri...

Rinkodara
2019.10.09
Keičiasi lojalumo programa kortelių „Mylimiausia“ turėtojams Premium 8

Nuo šio spalio lojalumo kortelių „Mylimiausia“ turėtojai galės sukauptus eurus išleisti pas skirtingus...

Rinkodara
2019.10.08
„INK agency“ ir „bigNow“ vadovybėje – pokyčiai

Keičiasi dviejų susijusių komunikacijos bendrovių vadovai: UAB „Dideli dideli“, veikiančios su prekės ženklu...

Rinkodara
2019.10.08
Kauno „Žalgiris“ pratęsia partnerystę su vienu iš pagrindinių rėmėjų 6

Kauno krepšinio klubas „Žalgiris“ susitarė dėl partnerystės pratęsimo su lažybų prekės ženklu „OlyBet“, vienu...

Rinkodara
2019.10.07
„Aprangos“ komunikacijos kampanija – su darbuotojais ir nemokamais skėčiais

„Apranga“ tęsia komunikacijos liniją, kurioje pagrindinis dėmesys skiriamas įmonės darbuotojams. Šį kartą...

Rinkodara
2019.10.06
Komunikacijos krizė: kaip suvaldyti 1

Ar turite krizių valdymo planą? Reikia pasirengti blogiausiam, nes krizių kilti gali bet kada – mažiausiai...

Gazelė
2019.10.05
„Lietuvos DNR“ kampanija varžosi tarptautinėje arenoje

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.10.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau