Iš RSVA šiemet pasitraukė jau antra didelė rinkos žaidėja

Publikuota: 2019-04-25
Atnaujinta 2019-04-25 11:50
Raminta Rimkienė, ryšių su visuomene agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ vykdomoji direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Raminta Rimkienė, ryšių su visuomene agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ vykdomoji direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ stabdo savo narystę Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijoje RSVA. Savo ruožtu asociacija apie „Fabulos“ išstojimą iš asociacijos gavo po vakar kilusios diskusijos tarp „Telia“ konkurso dalyvių – komunikacijos agentūrų.

Tokį sprendimą „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ grindžia tuo, kad jau seniai nebėra vien tik ryšių su visuomene agentūra.

„Mūsų veikla aprėpia gerokai platesnes kompetencijos sritis – nuo korporacinės iki skaitmeninės komunikacijos, reklamos ir rinkodaros priėmė įvertinusi pastarojo meto komunikacijos paslaugų rinkos tendencijas ir pačios agentūros bei jos veiklos raidą. Agentūros veikla yra peržengusi ryšių su visuomene ar viešųjų ryšių sampratą“, – taip sprendimą išplatintame pranešime komentuoja Raminta Rimkienė, „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ vykdomoji direktorė.

Romualda Stonkutė, RSVA Tarybos pirmininkė, paklausta apie situaciją teigia, kad žinią RSVA apie „Fabulos“ išstojimą iš asociacijos gavo po vakar kilusios diskusijos tarp „Telia“ konkurso dalyvių.

VŽ primena, kad prieš kelis metus „Telia Lietuva“ konkursas sulaukė nemenko susipriešinimo rinkoje, tačiau galop baigėsi „Fabulos“ pergale. Tuometiniame konkurse, nors buvo kviestos dar penkios agentūros, dalyvavo tik viena, kuri ir tapo nugalėtoja. Plačiau skaitykite čia.

„Fabula Hill+Knowlton Strategies“ tarp asociacijos narių skaičiavo didžiausius pardavimus. Kelios kitos didžiosios komunikacijos agentūros „vipcommunications“ (UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“) ir „Publicum“ iš asociacijos pasitraukė dar prieš kelis metus.

Pirmoji dėl prieš kelis metus vykusio rinkos susipriešinimo po telekomunikacijų bendrovių „Telia Lietuva“ ir „Tele2“ konkursų.

„Publicum“ tokį sprendimą priėmė po asociacijos sprendimo įvesti rinkos veiklos Kokybės standartus.

Šiemet asociaciją paliko ir dar viena iš didesniųjų rinkos žaidėjų – „INK agency“.

Julija Jermakova, „INK agency“ vykdančioji partnerė, tuokart VŽ teigė, kad apie išstojimą iš RSVA pradėjo galvoti jau prieš kurį laiką.

nuotrauka::1left

„Prieš kelerius metus išplėtėme savo veiklą ir nebenorime būti siejami tik su viešųjų ryšių paslaugomis. Šiuo metu, kartu su partneriais iš skaitmeninės kūrybos agentūros „bigNow“, kuriame inovatyvias integruotos komunikacijos paslaugas, kurios skirtos konkrečiai kliento verslo problemai spręsti, pavyzdžiui, patrauklaus darbdavio įvaizdžio kūrimas ir pan. Taip pat didiname komunikacijos paslaugų eksportą – padedame Lietuvos įmonėms ir užsienio kompanijoms komunikuoti Baltijos šalių regione bei kitose Europos rinkose“, – teigė p. Jermakova.

RSVA įkurta 2009 m., ji šiuo metu vienija 8 agentūras: „Ad verum“, „Gravitas Partners“, „Headline Agency“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „PR Service / Edelman Affiliate“, „Trylika-dvidešimt trys“ (Agency 1323),„Nova media LT“.

[infogram id="4590251b-0b32-47f0-aa38-7f83c578d529" prefix="kKc" format="interactive" title="Copy: Komunikacijos agentūros surikiuotos pagal 2016 m. pelningumą"] 

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  7

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
10 influencerių sąrašas: bandymas užsidėti pliusą, o ne problemos sprendimas Premium 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nuo šio sausio stebi 10-ies nuomonės formuotojų įrašus...

Rinkodara
2019.05.15
„Lidl Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Naujaisiais „Lidl Lietuva“ komunikacijos partneriais tapo agentūra „Gravitas Partners“, kuri bus atsakinga...

Rinkodara
2019.05.13
„Iki“ rinkodaros vadovas: esama situacija – tarsi tyla prieš audrą Premium 2

Svarbiausia užduotis, kurią gavo naujasis „Iki“ rinkodaros vadovas – pasivyti tuos pusantrų metų, kol...

Rinkodara
2019.05.13
I. Šimonytė – lyderė socialinėje erdvėje, S. Skvernelis – tradicinėje žiniasklaidoje 24

Sekmadienį Lietuva iš 9-ių kandidatų rinks prezidentą. Analizuojant pastarojo mėnesio kandidatų į prezidentus...

Rinkodara
2019.05.10
„AltSpace“ šiemet ketina išaugti dvigubai

Prieš metus duris atvėrusios bendradarbystės erdvės „AltSpace“ įkūrėjai šiemet planuoją plėtrą.

Rinkodara
2019.05.06
„Dalinuosi.lt“ pasirinko komunikacijos partnerius 3

Sparčiai auganti daiktų nuomos platforma „Dalinuosi.lt“ pasirinko komunikacijos partnerius – nuo gegužės...

Rinkodara
2019.05.03
Buvusi Vyriausybės atstovė spaudai pasirinko „Adverum“ agentūrą

Prieš kelias savaites iš Vyriausybės atstovės spaudai pareigų pasitraukusi Laima Staknytė-Patinskienė pradėjo...

Rinkodara
2019.04.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau