5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Publikuota: 2019-04-20
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos – ryšių su visuomene agentūros patirtis. Antroje vietoje pagal svarbumą – agentūros reputacija. Šiuos kriterijus, kaip svarbiausius, nurodė 5 iš 10 apklaustų įmonių atstovų.

Paslaugų kaina atsidūrė trečioje vietoje. Beveik 4 iš 10 (38%) apklaustų verslo įmonių atstovų nurodė, kad vienas iš svarbiausių pasirinkimo svertų renkantis strateginį komunikacijos partnerį yra ir ryšių su visuomene agentūros paslaugų kaina, rodo Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) užsakymu „Vilmorus“ atliktas Lietuvos įmonių vadovų bei už komunikaciją ir rinkodarą atsakingų asmenų tyrimas.

„Ryšiai su visuomene šiais laikais, kai informacijos srautas yra toks pašėlęs, padeda įmonei išgyventi konkurencinėje kovoje.

Turint tai galvoje, džiaugiamės, kad komunikacijos partnerius įmonės renkasi jau ne tik pagal kainą, bet pirmiausia – pagal patirtį sprendžiant pavestas užduotis, gerą reputaciją ir kompetencijas liudijantį suteiktų paslaugų portfelį. Tokios tyrime paaiškėjusios verslo atstovų nuostatos leidžia kalbėti apie profesionalų ir dalykišką rinkos dalyvių požiūrį į komunikaciją“, – išplatintame asociacijos pranešime cituojama Romualda Stonkutė, RSVA tarybos pirmininkė.

nuotrauka::1

Ketvirtas kriterijus, svarbus verslo įmonėms renkantis komunikacijos partnerį, yra rekomendacijos iš pažįstamų, gerbiamų asmenų. Tokį rekomendavimo būdą, kaip vieną svarbiausių argumentų, nurodė trečdalis (33%) apklaustų įmonių.

Penktasis atrankos kriterijus rodo, kad ryšių su visuomene agentūroms nevalia būti „batsiuviui be batų“, nes daugiau kaip ketvirtadaliui (26%) apklaustų įmonių yra reikšmingas ryšių su visuomene agentūros žinomumas.

Kiti kriterijai, kuriuos kaip svarbius atsirenkant ryšių su visuomene agentūrą nurodė mažiau negu ketvirtadalis verslo įmonių, – garantijos, kad darbai bus padaryti, kuo greitesni įgyvendinimo terminai, konkretus pasiūlymas ir agentūros skiriamos komandos patirtis.

Tyrimo metu buvo apklaustas 201 didžiausių Lietuvos įmonių atstovas, organizacijoje priimantis su komunikacijos pareigybėmis susijusius sprendimus.

RSVA šiuo metu vienija 9 agentūras: „Ad verum“, „Agency 1323“, „Fabula ir partneriai“, „Gravitas Partners“, „Headline Agency“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „Nova media LT“ ir „PR Service / Edelman Affiliate“.

Ponia Stonkutė primena, kad RSVA yra sukūrusi Kokybės standartą, kuriuo yra vertinama ryšių su visuomene agentūrų veikla.

VŽ primena, kad nuo 2018 m. asociacijos nariams finansų atskaitomybės, skaidrumo ir atsakingumo Kokybės standartai yra privalomi. Kiti rinkos dalyviai gali pasirinkti, į kuriuos iš penkių standarto sertifikatų – Atskaitinga agentūra, Skaidri agentūra, Atsakinga agentūra, Visuomeniška agentūra ar tobulėjanti agentūra – nori pretenduoti.

Šiemet visi penki standarto ženklai suteikti 8 agentūroms, RSVA narėms. Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
10:27
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06
„Vienos kėdės istorija“: neįgyvendinti lūkesčiai ir neplanuota pabaiga

Vilniaus Katedros aikštėje nuo rugsėjo vidurio vyksta paramos fondo „Mamų unija“ projektas „Vienos kėdės...

Rinkodara
2019.11.05
„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija 3

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas...

Rinkodara
2019.11.04
„Iki“ nutraukia sutartį su „vipcommunications“

Prekybos tinklas „Iki“ nutraukia sutartį su integruotos komunikacijos agentūra „VIP Viešosios informacijos...

Rinkodara
2019.10.31
FNTT akiratyje atsidūrusios bendrovės ramina klientus, tačiau tyli apie buvusių ir esamų vadovų veiksmus

Šiandien VŽ paskelbė, kad Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) tiriamoje mokesčių slėpimo...

Finansai
2019.10.30
„Tez Tour“ ir bendrininkams – įtarimai dokumentų klastojimu Premium 3

Viena didžiausių kelionių organizatorių UAB „Tez Tour“, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“, „Aza...

Prekyba
2019.10.30
TOP10 reklamos užsakovų: dauguma kitiems metams piešia nuosaikesnį scenarijų Premium

Per šiuos metus bemaž dešimtadaliu auginę rinkodaros ir komunikacijos biudžetus, didieji reklamos užsakovai...

Rinkodara
2019.10.30
L. Blaževičiūtė: kovoti su „Netflix“ ar „Apple TV+“ galime lokalumu Premium

Nors turinio platformų pasirinkimas auga, televizija taip pat išlaiko žiūrimumo pozicijas, o nepaliaujamai...

Rinkodara
2019.10.28
„Čili Holdings“ turi naują rinkodaros vadovą

„Čili Holdings“ rinkodaros vadovu prieš kelias dienas dirbti pradėjo Andrius Šilovas. Iki tol bendrovės...

Rinkodara
2019.10.28
Agentūra „McCann Vilnius“ keičia pavadinimą 1

Viena seniausių šalies reklamos agentūrų „McCann Vilnius“ keičia pavadinimą ir nuo šiandien tampa „TRUTH“.

Rinkodara
2019.10.28
„Skrendu.lt“ patirtis: kaip dirbti, kai „viskas dega“

Klientai šiandien yra itin reiklūs ir gerai žino savo galimybes bei teises, o turizmo srityje dirbančių...

Prekyba
2019.10.27
J. Valančiūno paramos fondas pratęsė bendradarbiavimą su „Olybet“

Vienas pajėgiausių Lietuvos krepšininkų Jonas Valančiūnas ir toliau bendradarbiaus su „Olybet“. Krepšininkas...

Rinkodara
2019.10.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau