5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Publikuota: 2019-04-20
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos – ryšių su visuomene agentūros patirtis. Antroje vietoje pagal svarbumą – agentūros reputacija. Šiuos kriterijus, kaip svarbiausius, nurodė 5 iš 10 apklaustų įmonių atstovų.

Paslaugų kaina atsidūrė trečioje vietoje. Beveik 4 iš 10 (38%) apklaustų verslo įmonių atstovų nurodė, kad vienas iš svarbiausių pasirinkimo svertų renkantis strateginį komunikacijos partnerį yra ir ryšių su visuomene agentūros paslaugų kaina, rodo Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) užsakymu „Vilmorus“ atliktas Lietuvos įmonių vadovų bei už komunikaciją ir rinkodarą atsakingų asmenų tyrimas.

„Ryšiai su visuomene šiais laikais, kai informacijos srautas yra toks pašėlęs, padeda įmonei išgyventi konkurencinėje kovoje.

Turint tai galvoje, džiaugiamės, kad komunikacijos partnerius įmonės renkasi jau ne tik pagal kainą, bet pirmiausia – pagal patirtį sprendžiant pavestas užduotis, gerą reputaciją ir kompetencijas liudijantį suteiktų paslaugų portfelį. Tokios tyrime paaiškėjusios verslo atstovų nuostatos leidžia kalbėti apie profesionalų ir dalykišką rinkos dalyvių požiūrį į komunikaciją“, – išplatintame asociacijos pranešime cituojama Romualda Stonkutė, RSVA tarybos pirmininkė.

nuotrauka::1

Ketvirtas kriterijus, svarbus verslo įmonėms renkantis komunikacijos partnerį, yra rekomendacijos iš pažįstamų, gerbiamų asmenų. Tokį rekomendavimo būdą, kaip vieną svarbiausių argumentų, nurodė trečdalis (33%) apklaustų įmonių.

Penktasis atrankos kriterijus rodo, kad ryšių su visuomene agentūroms nevalia būti „batsiuviui be batų“, nes daugiau kaip ketvirtadaliui (26%) apklaustų įmonių yra reikšmingas ryšių su visuomene agentūros žinomumas.

Kiti kriterijai, kuriuos kaip svarbius atsirenkant ryšių su visuomene agentūrą nurodė mažiau negu ketvirtadalis verslo įmonių, – garantijos, kad darbai bus padaryti, kuo greitesni įgyvendinimo terminai, konkretus pasiūlymas ir agentūros skiriamos komandos patirtis.

Tyrimo metu buvo apklaustas 201 didžiausių Lietuvos įmonių atstovas, organizacijoje priimantis su komunikacijos pareigybėmis susijusius sprendimus.

RSVA šiuo metu vienija 9 agentūras: „Ad verum“, „Agency 1323“, „Fabula ir partneriai“, „Gravitas Partners“, „Headline Agency“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „Nova media LT“ ir „PR Service / Edelman Affiliate“.

Ponia Stonkutė primena, kad RSVA yra sukūrusi Kokybės standartą, kuriuo yra vertinama ryšių su visuomene agentūrų veikla.

VŽ primena, kad nuo 2018 m. asociacijos nariams finansų atskaitomybės, skaidrumo ir atsakingumo Kokybės standartai yra privalomi. Kiti rinkos dalyviai gali pasirinkti, į kuriuos iš penkių standarto sertifikatų – Atskaitinga agentūra, Skaidri agentūra, Atsakinga agentūra, Visuomeniška agentūra ar tobulėjanti agentūra – nori pretenduoti.

Šiemet visi penki standarto ženklai suteikti 8 agentūroms, RSVA narėms. Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Reklamos agentūrų metai: šuolis – gamybos įmonėse, iššūkiai – kūrybininkams Premium 1

30-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos agentūrų pardavimai per 2018 m. išaugo daugiau nei dešimtadaliu.

Rinkodara
2019.07.22
Kaip grįžta investicijos į socialinę atsakomybę 4

Lietuvos verslo pasaulyje yra dvi klaidingo mąstymo kryptys, kai pradedama kalba apie socialinę atsakomybę.

Rinkodara
2019.07.21
„Epson Europe“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Spausdintuvų ir projektorių gamintoja „Epson“ pasirinko savo komunikacijos partnerius Baltijos šalims. Jais...

Rinkodara
2019.07.18
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 5

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12
Žiniasklaida skundžiasi dėl LRT teisių į inauguraciją, LRT stebisi

Komercinė žiniasklaida skundžiasi, kad Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija LRT gavo išimtines teises...

Rinkodara
2019.07.10
Didžiausią šuolį skaičiuoja agentūra „Gravitas Partners“ Premium

Komunikacijos rinka stoviniuoja vietoje: 20-ies didžiausių agentūrų ir metiniai pardavimai, ir tiesioginės...

Rinkodara
2019.07.10
„Tele2“ neplanuoja naujo komunikacijos paslaugų konkurso

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ neseniai nutraukusi bendradarbiavimo sutartį su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.07.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau