„Huawei Technologies“ aktyviau dirbs su nuomonės formuotojais 

Publikuota: 2019-04-12
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotrauka.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotrauka.

Telekomunikacijų bendrovė „Huawei Technologies“ pradeda bendradarbiavimą su nuomonės formuotojų rinkodaros paslaugas teikiančia agentūra „Influenceriai.lt“.

Daša Karpilovič, „Huawei“ Baltijos regiono rinkodaros vadovė, sako, kad pastaraisiais metais stebi realią nuomonės formuotojų (angl. influencer), tapusių prekės ženklo ambasadoriais, įtaką „Huawei“ produktų pardavimams, žinomumo didinimui ir produktų įvaizdžio formavimui.

„Socialinių tinklų nuomonės formuotojai tapo ypač svarbia rinkodaros dalimi. Ir ne tik „Huawei“ prekės ženklui – kiekviena B2C kompanija turėtų apsvarstyti galimybę įtraukti nuomonės formuotojus į savo komunikacijos strategiją“, – išplatintame pranešime cituojama p. Karpilovič.

Pasak jos, nuomonės formuotojų rinkodara iš tiesų veikia, tačiau tik tuomet, kai darai tai tinkamai.

„Nebeužtenka tiesiog sumokėti nuomonės formuotojui už produkto reklamą, tikintis pasiekti plačią auditoriją. Prekių ženklai turi elgtis etiškai ir, užuot pirkę nuomonę, jie turi ieškoti tikrų ambasadorių, kurie tiki prekės ženklu ir myli jo produktus. Galiausiai, tikroji galia yra nuomonės lyderio sekėjų rankose, o jie visuomet jaučia, kas yra tikra, o kas paprasčiausiai nupirkta“, – pridurai p. Karpilovič.

„Huawei“ nuomonės formuotojų rinkodaros besiimsianti Lauros Aleksandravičės vadovaujama agentūra „Influenceriai.lt“ neslepia, jog tai – vienas didžiausių agentūros laimėjimų.

„Vertiname „Huawei“ pasitikėjimą ir jau pradėjome darbus su penkiais ambasadoriais Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje“, – kalba p. Aleksandravičė.

„Influenceriai.lt“ dirba su daugiau nei 350 Baltijos šalių nuomonės formuotojų, tarp agentūros klientų yra „Vičiūnų grupė“, „DPD Lietuva“, „BIOK laboratorija“, „Eurovaistine.lt“ ir kiti.

„Huawei Technologies“ komunikacija socialiuose tinkluose rūpinasi agentūra „Socialus marketingas“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 18

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
10 influencerių sąrašas: bandymas užsidėti pliusą, o ne problemos sprendimas Premium 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nuo šio sausio stebi 10-ies nuomonės formuotojų įrašus...

Rinkodara
2019.05.15
„Lidl Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Naujaisiais „Lidl Lietuva“ komunikacijos partneriais tapo agentūra „Gravitas Partners“, kuri bus atsakinga...

Rinkodara
2019.05.13
„Iki“ rinkodaros vadovas: esama situacija – tarsi tyla prieš audrą Premium 2

Svarbiausia užduotis, kurią gavo naujasis „Iki“ rinkodaros vadovas – pasivyti tuos pusantrų metų, kol...

Rinkodara
2019.05.13
I. Šimonytė – lyderė socialinėje erdvėje, S. Skvernelis – tradicinėje žiniasklaidoje 24

Sekmadienį Lietuva iš 9-ių kandidatų rinks prezidentą. Analizuojant pastarojo mėnesio kandidatų į prezidentus...

Rinkodara
2019.05.10
„AltSpace“ šiemet ketina išaugti dvigubai

Prieš metus duris atvėrusios bendradarbystės erdvės „AltSpace“ įkūrėjai šiemet planuoją plėtrą.

Rinkodara
2019.05.06
„Dalinuosi.lt“ pasirinko komunikacijos partnerius 3

Sparčiai auganti daiktų nuomos platforma „Dalinuosi.lt“ pasirinko komunikacijos partnerius – nuo gegužės...

Rinkodara
2019.05.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau