„Huawei Technologies“ aktyviau dirbs su nuomonės formuotojais 

Publikuota: 2019-04-12
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotrauka.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotrauka.

Telekomunikacijų bendrovė „Huawei Technologies“ pradeda bendradarbiavimą su nuomonės formuotojų rinkodaros paslaugas teikiančia agentūra „Influenceriai.lt“.

Daša Karpilovič, „Huawei“ Baltijos regiono rinkodaros vadovė, sako, kad pastaraisiais metais stebi realią nuomonės formuotojų (angl. influencer), tapusių prekės ženklo ambasadoriais, įtaką „Huawei“ produktų pardavimams, žinomumo didinimui ir produktų įvaizdžio formavimui.

„Socialinių tinklų nuomonės formuotojai tapo ypač svarbia rinkodaros dalimi. Ir ne tik „Huawei“ prekės ženklui – kiekviena B2C kompanija turėtų apsvarstyti galimybę įtraukti nuomonės formuotojus į savo komunikacijos strategiją“, – išplatintame pranešime cituojama p. Karpilovič.

Pasak jos, nuomonės formuotojų rinkodara iš tiesų veikia, tačiau tik tuomet, kai darai tai tinkamai.

„Nebeužtenka tiesiog sumokėti nuomonės formuotojui už produkto reklamą, tikintis pasiekti plačią auditoriją. Prekių ženklai turi elgtis etiškai ir, užuot pirkę nuomonę, jie turi ieškoti tikrų ambasadorių, kurie tiki prekės ženklu ir myli jo produktus. Galiausiai, tikroji galia yra nuomonės lyderio sekėjų rankose, o jie visuomet jaučia, kas yra tikra, o kas paprasčiausiai nupirkta“, – pridurai p. Karpilovič.

„Huawei“ nuomonės formuotojų rinkodaros besiimsianti Lauros Aleksandravičės vadovaujama agentūra „Influenceriai.lt“ neslepia, jog tai – vienas didžiausių agentūros laimėjimų.

„Vertiname „Huawei“ pasitikėjimą ir jau pradėjome darbus su penkiais ambasadoriais Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje“, – kalba p. Aleksandravičė.

„Influenceriai.lt“ dirba su daugiau nei 350 Baltijos šalių nuomonės formuotojų, tarp agentūros klientų yra „Vičiūnų grupė“, „DPD Lietuva“, „BIOK laboratorija“, „Eurovaistine.lt“ ir kiti.

„Huawei Technologies“ komunikacija socialiuose tinkluose rūpinasi agentūra „Socialus marketingas“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12
Žiniasklaida skundžiasi dėl LRT teisių į inauguraciją, LRT stebisi

Komercinė žiniasklaida skundžiasi, kad Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija LRT gavo išimtines teises...

Rinkodara
2019.07.10
Didžiausią šuolį skaičiuoja agentūra „Gravitas Partners“ Premium

Komunikacijos rinka stoviniuoja vietoje: 20-ies didžiausių agentūrų ir metiniai pardavimai, ir tiesioginės...

Rinkodara
2019.07.10
„Tele2“ neplanuoja naujo komunikacijos paslaugų konkurso

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ neseniai nutraukusi bendradarbiavimo sutartį su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.07.09
Komunikacijos verslo pamokos Dubajuje: vien maksimalizmo neužtenka Premium 3

Verslo galimybės Jungtiniuose Arabų Emyratuose – didžiulės, tačiau žengiant čia, tenka prisitaikyti prie...

Rinkodara
2019.06.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau