„Huawei Technologies“ aktyviau dirbs su nuomonės formuotojais 

Publikuota: 2019-04-12
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotrauka.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotrauka.

Telekomunikacijų bendrovė „Huawei Technologies“ pradeda bendradarbiavimą su nuomonės formuotojų rinkodaros paslaugas teikiančia agentūra „Influenceriai.lt“.

Daša Karpilovič, „Huawei“ Baltijos regiono rinkodaros vadovė, sako, kad pastaraisiais metais stebi realią nuomonės formuotojų (angl. influencer), tapusių prekės ženklo ambasadoriais, įtaką „Huawei“ produktų pardavimams, žinomumo didinimui ir produktų įvaizdžio formavimui.

„Socialinių tinklų nuomonės formuotojai tapo ypač svarbia rinkodaros dalimi. Ir ne tik „Huawei“ prekės ženklui – kiekviena B2C kompanija turėtų apsvarstyti galimybę įtraukti nuomonės formuotojus į savo komunikacijos strategiją“, – išplatintame pranešime cituojama p. Karpilovič.

Pasak jos, nuomonės formuotojų rinkodara iš tiesų veikia, tačiau tik tuomet, kai darai tai tinkamai.

„Nebeužtenka tiesiog sumokėti nuomonės formuotojui už produkto reklamą, tikintis pasiekti plačią auditoriją. Prekių ženklai turi elgtis etiškai ir, užuot pirkę nuomonę, jie turi ieškoti tikrų ambasadorių, kurie tiki prekės ženklu ir myli jo produktus. Galiausiai, tikroji galia yra nuomonės lyderio sekėjų rankose, o jie visuomet jaučia, kas yra tikra, o kas paprasčiausiai nupirkta“, – pridurai p. Karpilovič.

„Huawei“ nuomonės formuotojų rinkodaros besiimsianti Lauros Aleksandravičės vadovaujama agentūra „Influenceriai.lt“ neslepia, jog tai – vienas didžiausių agentūros laimėjimų.

„Vertiname „Huawei“ pasitikėjimą ir jau pradėjome darbus su penkiais ambasadoriais Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje“, – kalba p. Aleksandravičė.

„Influenceriai.lt“ dirba su daugiau nei 350 Baltijos šalių nuomonės formuotojų, tarp agentūros klientų yra „Vičiūnų grupė“, „DPD Lietuva“, „BIOK laboratorija“, „Eurovaistine.lt“ ir kiti.

„Huawei Technologies“ komunikacija socialiuose tinkluose rūpinasi agentūra „Socialus marketingas“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Telia Lietuvos“ ir „Fabulos“ draugystė tęsiasi, RSVA asociacija byra 1

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ paskelbtą konkursą laimėjo esami partneriai – integruotos...

Rinkodara
2019.04.25
Iš RSVA šiemet pasitraukė jau antra didelė rinkos žaidėja

Komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ stabdo savo narystę Lietuvos ryšių su...

Rinkodara
2019.04.25
Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 4

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14
Rungiasi efektyviausi komunikacijos projektai

Prasideda paraiškų teikimas į šeštą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2019.04.13
„Huawei Technologies“ aktyviau dirbs su nuomonės formuotojais  8

Telekomunikacijų bendrovė „Huawei Technologies“ pradeda bendradarbiavimą su nuomonės formuotojų rinkodaros...

Rinkodara
2019.04.12
Reklamdavių žinutė „Facebook“: stabdome paskyras ir remsimės influenceriais Premium

Pasaulinis Jungtinės Karalystės (JK) rankų darbo kosmetikos prekės ženklas „Lush“ praneša išjungiantis...

Gazelė
2019.04.11
Po kritikos lavinos „Revolut“ atsisako dviprasmiško šūkio 8

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuolis „Revolut“, reaguodamas į pastaruoju metu jį...

Rinkodara
2019.04.08
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: gražesnių skelbimų nepakanka 4

Susidaro įspūdis, kad patrauklaus darbdavio įvaizdis (angl. employer branding), paskutiniu metu yra...

Rinkodara
2019.04.07
„Radiocentro“ metiniai pardavimai ir pelnas šovė į viršų 7

UAB „Radiocentras“ pajamos per 2018 m. išaugo 67%, grynasis pelnas – septynis kartus, iki 269.474 Eur, rodo...

Rinkodara
2019.04.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau