„Maximos“ atstovas spaudai tampa „Bankera“ komunikacijos vadovu

Publikuota: 2019-04-01
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklas „Maxima“ šiandien paskelbė ryšių su visuomene atstovo atranką, nes ligšiolinis prekybininkės atstovas spaudai Paulius Stonis nuo balandžio mėnesio nusprendė karjerą tęsti kitoje srityje.

„Dėkojame p. Stoniui už sklandų darbą atstovaujant mūsų prekybos tinklui viešumoje ir linkime sėkmės tolimesnėje karjeroje, o mes ieškome naujo atstovo ryšiams su visuomene“, – išplatintame pranešime cituojama „Maxima LT“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

„Maximos“ tinkle p. Stonis atstovo ryšiams su visuomene pareigas ėjo nuo 2018 balandžio mėnesio, o nuo šiol jis tampa lietuvių vystomo technologijų centro „Bankera“ bei kriptovaliutų keityklos „SpectroCoin“ komunikacijos vadovu.

Darbą verslininkų Vytauto Karalevičiaus, Manto Mockevičiaus ir Justo Dobiliausko įsteigtų fintech bendrovių komandoje p. Stonis pradės nuo rytojaus.

„Per pastaruosius metus sparčiai augo mūsų klientų skaičius ir išsiplėtė teikiamų paslaugų rinka bei geografija. Mūsų vystomų fintech sprendimų paklausos augimas nulėmė ir komandos plėtrą – šiuo metu įmonėse dirba virš 100 žmonių. Tolimesni naujų produktų bei paslaugų plėtros planai mūsų darbuotojų skaičių galimai patrigubins. Spartus augimas lemia ir didesnį efektyvios komunikacijos su visomis suinteresuotomis šalimis poreikį“, – teigia vienas iš „Bankeros“ ir „SpectroCoin“ steigėjų Vytautas Karalevičius.

Strateginės komunikacijos valdymo patirtį p. Stonis įgijo penkis metus dirbamas „Lietuvos energijos“ įmonių grupės korporatyvinės komunikacijos projektų vadovu. Jis taip pat vadovavo vienos pirmųjų Lietuvoje startuolių akseleravimo programos „StartupHighway“ įvedimo į rinką komunikacijai. Taip pat p. Stonis buvo Lietuvos atsakingo verslo asociacijos valdybos nariu.

Kriptovaliutų keitykla „SpectroCoin“ veiklą vykdo nuo 2013 m. ir šiuo metu turi daugiau nei 980.000 klientų visame pasaulyje. Technologijų centras „Bankera“ Lietuvoje veiklą vykdo nuo 2017 m.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14
Rungiasi efektyviausi komunikacijos projektai

Prasideda paraiškų teikimas į šeštą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2019.04.13
„Huawei Technologies“ aktyviau dirbs su nuomonės formuotojais  8

Telekomunikacijų bendrovė „Huawei Technologies“ pradeda bendradarbiavimą su nuomonės formuotojų rinkodaros...

Rinkodara
2019.04.12
Reklamdavių žinutė „Facebook“: stabdome paskyras ir remsimės influenceriais Premium

Pasaulinis Jungtinės Karalystės (JK) rankų darbo kosmetikos prekės ženklas „Lush“ praneša išjungiantis...

Gazelė
2019.04.11
Po kritikos lavinos „Revolut“ atsisako dviprasmiško šūkio 8

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuolis „Revolut“, reaguodamas į pastaruoju metu jį...

Rinkodara
2019.04.08
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: gražesnių skelbimų nepakanka 4

Susidaro įspūdis, kad patrauklaus darbdavio įvaizdis (angl. employer branding), paskutiniu metu yra...

Rinkodara
2019.04.07
„Radiocentro“ metiniai pardavimai ir pelnas šovė į viršų 7

UAB „Radiocentras“ pajamos per 2018 m. išaugo 67%, grynasis pelnas – septynis kartus, iki 269.474 Eur, rodo...

Rinkodara
2019.04.05
„Maximos“ ir „Lidl“ kova dėl kiekvieno kliento kaitina reklamos rinką Premium 5

2018 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 4,3% augimą ir siekė 116 mln. Eur. Pridėjus verslo investicijas į...

Rinkodara
2019.04.03
Kaip veiks neleistino turinio blokavimas internete

Nuo šiandien, balandžio 1-osios įsigalioja nauja Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo redakcija,...

Rinkodara
2019.04.01
„Maximos“ atstovas spaudai tampa „Bankera“ komunikacijos vadovu 11

Prekybos tinklas „Maxima“ šiandien paskelbė ryšių su visuomene atstovo atranką, nes ligšiolinis prekybininkės...

Rinkodara
2019.04.01
Krizė įmonėje: požymiai ir didžiausi priešai

Atsidūrus sudėtingoje situacijoje, verslui svarbu pirmiausia įvertinti, ar tai jau yra krizinė situacija ar...

Rinkodara
2019.04.01
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojai 3

Naujoje mažmeninės prekybos drabužiais bendrovės „Apranga“ reklaminėje kampanijoje – visi modeliai yra...

Rinkodara
2019.03.31
„Bolt“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 3

Tarptautinė pavežėjimo paslaugų platforma „Taxify“ kovo mėnesį paskelbė keičianti pavadinimą į „Bolt“, labiau...

Rinkodara
2019.03.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau