„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko komunikacijos partnerius

Publikuota: 2019-03-06
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Didžiausia Baltijos šalyse geležinkelių grupė „Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius. Įmonių grupės skelbtą konkursą laimėjo ryšių su visuomene konsultantai „Integrity PR“. Agentūra rūpinsis ir naujai įsteigtų grupės bendrovių komunikacija.

„2019-ieji mums – didelių pokyčių metai. Sėkmingai pradėjome naują pertvarkos programą „LG keičiasi“, stipriname „Lietuvos geležinkelių“ grupę, didiname veiklos efektyvumą. Be to, ši programa apima ir pagrindinių veiklų išgryninimą, kurio metu naujai įsteigtos grupės bendrovės tęs trijų direkcijų – Krovinių vežimo, Keleivių vežimo ir Geležinkelių infrastruktūros – veiklą. Todėl ieškojome komunikacijos partnerių, kurie užtikrintų sklandžią pokyčių, strateginių projektų komunikaciją“, – sako Mantas Dubauskas, AB „Lietuvos geležinkeliai“ komunikacijos vadovas.

Praėjusių metų vasarą „Lietuvos geležinkelių" valdyba patvirtino bendrovės 2030-ųjų augimo strategiją. Joje numatomi ambicingi tikslai – keleivių skaičių padvigubinti nuo 4 mln. iki 8 mln. per metus, o pervežamų krovinių skaičių padidinti trečdaliu, nuo 53 mln. iki 70 mln. tonų. Bendrovės vertė turėtų padvigubėti, o pajamos – išaugti 60%.

Pasak „Integrity PR“ vadovės Daivos Lialytės, atstovauti vieną didžiausių susisiekimo sektoriaus bendrovių – ne tik reikšmingas, bet ir įdomus iššūkis.

„Ypatingai įdomu prie bendrovės komunikacijos prisidėti kertinių permainų laikotarpiu. Pokyčių valdymas – viena iš sričių, kurioje specializuojamės, turime ilgametę patirtį joje sukaupusių profesionalų komandą, kuri ir rūpinsis „Lietuvos geležinkelių“ įvaizdžiu“, – sako p. Lialytė.

„Integrity PR“ yra viena didžiausių ryšių su visuomene bendrovių Lietuvoje, teikianti korporacinės, rinkodaros, integruotos, krizių ir skaitmeninės komunikacijos paslaugas. „Integrity PR“ bendradarbiauja su tarptautiniu komunikacijos įmonių tinklu „Fleishman-Hillard“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 22

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
10 influencerių sąrašas: bandymas užsidėti pliusą, o ne problemos sprendimas Premium 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nuo šio sausio stebi 10-ies nuomonės formuotojų įrašus...

Rinkodara
2019.05.15
„Lidl Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Naujaisiais „Lidl Lietuva“ komunikacijos partneriais tapo agentūra „Gravitas Partners“, kuri bus atsakinga...

Rinkodara
2019.05.13
„Iki“ rinkodaros vadovas: esama situacija – tarsi tyla prieš audrą Premium 2

Svarbiausia užduotis, kurią gavo naujasis „Iki“ rinkodaros vadovas – pasivyti tuos pusantrų metų, kol...

Rinkodara
2019.05.13
I. Šimonytė – lyderė socialinėje erdvėje, S. Skvernelis – tradicinėje žiniasklaidoje 24

Sekmadienį Lietuva iš 9-ių kandidatų rinks prezidentą. Analizuojant pastarojo mėnesio kandidatų į prezidentus...

Rinkodara
2019.05.10
„AltSpace“ šiemet ketina išaugti dvigubai

Prieš metus duris atvėrusios bendradarbystės erdvės „AltSpace“ įkūrėjai šiemet planuoją plėtrą.

Rinkodara
2019.05.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau