Didžiausius atlyginimus šį sausį mokėjusios komunikacijos agentūros

Publikuota: 2019-03-06
Pinigai, eurai. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Pinigai, eurai. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Naujausi „Sodros“ duomenys rodo, kad tarp ryšių su visuomene bendrovių didžiausią atlyginimą šį sausį, kaip ir ankstesniais metais, mokėjo UAB „Publicum“. Antrąją poziciją išlaiko „Fabula Hill + Knowlton Strategies“, o tolesniame dešimtuke matyti pokyčių.

„Publicum“ šį sausį mokėtas atlyginimas siekia 2.606 Eur, ir palyginti su 2018 m. sausiu, išaugo bemaž 1%.

Antroje vietoje besirikiuojančios didžiausios pagal darbuotojų skaičių ir pardavimus agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ mokėtas atlyginimas šį sausį siekė 2.470 Eur. Atitinkamai jis ūgtelėjo beveik 5%. Abi minėtos agentūros tarp sektoriaus įmonių pirmaujančias pozicijas išlaiko visus pastaruosius kelerius metus.

Į trečią poziciją 2019 m. sausį šoktelėjo „Headline Agency“ (buvusi UAB BVRG). Čia mokėtas atlyginimas, lyginant su 2018 m. padidėjo net 54% iki 2.375 Eur.

Ketvirta – „INK agency“ su 2.062 Eur atlyginimu (augimas – 13,3%). Penkta – „Idea prima“. Čia atlyginimas šį sausį iššaugo bemaž 36% iki 1.808 Eur.

[infogram id="08fd2224-bb80-46e0-acfb-6bb1a6228ee4" prefix="wfp" format="interactive" title="Rinkodara: Komunikacijos agentūrų darbo užmokestis 2019 01"]

VŽ rašė, kad nuo šio sausio pasikeitė darbo užmokesčio apmokestinimas. Algos „ant popieriaus“ tapo didesnės, nes didžioji dalis darbdavio mokesčių buvo perkelta darbuotojui. Darbuotojo bruto darbo užmokestis padidėjo 1,289 karto.

„Sodros“ skelbiamus algų duomenis gali iškreipti išeitinės, priedai prie atlyginimų, darbuotojų skaičiaus pokyčiai. Šie duomenys yra viešinami 3 metus.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14
Rungiasi efektyviausi komunikacijos projektai

Prasideda paraiškų teikimas į šeštą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2019.04.13
„Huawei Technologies“ aktyviau dirbs su nuomonės formuotojais  8

Telekomunikacijų bendrovė „Huawei Technologies“ pradeda bendradarbiavimą su nuomonės formuotojų rinkodaros...

Rinkodara
2019.04.12
Reklamdavių žinutė „Facebook“: stabdome paskyras ir remsimės influenceriais Premium

Pasaulinis Jungtinės Karalystės (JK) rankų darbo kosmetikos prekės ženklas „Lush“ praneša išjungiantis...

Gazelė
2019.04.11
Po kritikos lavinos „Revolut“ atsisako dviprasmiško šūkio 8

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuolis „Revolut“, reaguodamas į pastaruoju metu jį...

Rinkodara
2019.04.08
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: gražesnių skelbimų nepakanka 4

Susidaro įspūdis, kad patrauklaus darbdavio įvaizdis (angl. employer branding), paskutiniu metu yra...

Rinkodara
2019.04.07
„Radiocentro“ metiniai pardavimai ir pelnas šovė į viršų 7

UAB „Radiocentras“ pajamos per 2018 m. išaugo 67%, grynasis pelnas – septynis kartus, iki 269.474 Eur, rodo...

Rinkodara
2019.04.05
„Maximos“ ir „Lidl“ kova dėl kiekvieno kliento kaitina reklamos rinką Premium 5

2018 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 4,3% augimą ir siekė 116 mln. Eur. Pridėjus verslo investicijas į...

Rinkodara
2019.04.03
Kaip veiks neleistino turinio blokavimas internete

Nuo šiandien, balandžio 1-osios įsigalioja nauja Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo redakcija,...

Rinkodara
2019.04.01
„Maximos“ atstovas spaudai tampa „Bankera“ komunikacijos vadovu 11

Prekybos tinklas „Maxima“ šiandien paskelbė ryšių su visuomene atstovo atranką, nes ligšiolinis prekybininkės...

Rinkodara
2019.04.01
Krizė įmonėje: požymiai ir didžiausi priešai

Atsidūrus sudėtingoje situacijoje, verslui svarbu pirmiausia įvertinti, ar tai jau yra krizinė situacija ar...

Rinkodara
2019.04.01
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojai 3

Naujoje mažmeninės prekybos drabužiais bendrovės „Apranga“ reklaminėje kampanijoje – visi modeliai yra...

Rinkodara
2019.03.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau