FNTT tyrimas: teisėsaugos akiratyje – „Lukrecijos reklama“

Publikuota: 2019-02-25
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) Vilniaus apygardos valdyba ir Vilniaus apygardos prokuratūra baigė ikiteisminį tyrimą, kuriame daugiau kaip 300.000 Eur pridėtinės vertės ir pelno mokesčių nemokėjimu, dokumentų klastojimu ir apgaulingu apskaitos tvarkymu įtariamas Vilniuje veikusios reklamos agentūros kontrolinį valdymo paketą turintis direktorius.

Analogiški įtarimai pareikšti ir pačiai reklamos paslaugas teikusiai bendrovei kaip juridiniam asmeniui. VŽ duomenimis, teisėsaugos akiratyje atsidūrė „Lukrecijos reklama“.

FNTT išplatintame pranešime skelbia, kad tyrimo metu surinkta pakankamai duomenų, kad įtariamojo vadovaujama bendrovė 2012–2016 m. su klientais dėl reklamos gamybos, pavyzdžiui, plakatų, skrajučių pagaminimo, buvo sudariusi ne vieną pelningą sutartį.

Reklamos agentūra už suteiktas paslaugas ne tik gavo tūkstantines pajamas, bet ir turėjo prievolę sumokėti privalomus pelno ir pridėtinės vertės mokesčius. Išaiškinta, kad siekdamas išvengti sumokėti minėtus mokesčius bendrovės vadovas susitarė su jokios veiklos nevykdančių bendrovių vadovais, kad bus suklastotos PVM sąskaitos faktūros neva už suteiktas reklamos paslaugas.

FNTT Vilniaus apygardos valdybos tyrėjai nustatė, kad įtraukus suklastotas PVM sąskaitas į reklamos agentūros apskaitą buvo iškreipta reali jos veikla, sumažinti mokėtini mokesčiai.

Tyrimo metu išaiškinta, kad per ketverius metus reklamos agentūra į valstybės biudžetą nesumokėjo daugiau kaip 186.000 Eur pridėtinės vertės ir 122.000 Eur pelno mokesčių.

Atliekant ikiteisminį tyrimą, reklamos agentūros vadovas atlygino valstybei daugiau kaip 300.000 Eur padarytą žalą. Vilniaus apygardos prokuratūros prokurorui surašius kaltinamąjį aktą, baudžiamoji byla buvo perduota Vilniaus miesto apylinkės teismui.

Sostinėje veikusią bendrininkų grupę FNTT Vilniaus apygardos valdybos tyrėjai išaiškino bendradarbiaudami su Valstybine mokesčių inspekcija. Didelės apimties tyrime įtarimai sukčiavimu, apgaulingu apskaitos tvarkymu, dokumentu klastojimu pareikšti dar 11 asmenų.

Tarp įtariamųjų – nusikalstamos grupės organizatorius, kuris už analogiškus finansinius nusikaltimus anksčiau teistas 14 kartų, reklamos ir statybos darbus teikiančių bendrovių vadovai bei realios veiklos nevykdžiusių bendrovių direktoriai – dažniausiai asocialūs asmenys, neturintys darbo ir pajamų šaltinio.

„Rekvizitai.lt“ skelbia, kad bendrovė „Lukrecijos reklama“ – likviduota. Su Mariumi Vaupšu, „Lukrecijos reklamos“ įkūrėju VŽ susisiekti nepavyko.

Ne pirmas nemalonumas

VŽ rašė, kad „Lukrecijos reklama“ nemalonumų pernai turėjo ir dėl sukurto prekės ženklo uostamiesčiui.

Pernai liepos pradžioje pristačius agentūros kurtą Klaipėdos prekės ženklas kilo nemenką ažiotažas: nuo pastabų apie plagijavimą, neskaidrią konkurso eigą iki neprofesionaliai parengto viešumoje pasirodžiusio pristatymo. Savo ruožtu, kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė pranešė jo nenaudosianti, kol jos nebus išsklaidytos, o iniciatyvūs miestiečiai sukūrė platformą, kur galima pateikti savo siūlomą prekės ženklą Klaipėdai. Ši iniciatyva sulaukė nemenko įsitraukimo.

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo vertinimą, nustatė, kad perkančioji organizacija pažeidė skaidrumo ir lygiateisiškumo principus.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Interneto vizija“ simboliškai atnaujino savo prekės ženklą

Svetainių talpinimo ir domenų registravimo paslaugas teikianti bendrovė „Interneto vizija“ atnaujino...

Rinkodara
10:13
„Ignitis grupė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius 2

Energetikos bendrovės „Ignitis grupė“ paskelbtą reklamos kūrybos agentūros konkursą laimėjo agentūra „Milk“.

Rinkodara
08:04
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2020-ieji Premium

Dalijamės lyderiaujančių rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos įmonių vadovų, nuomonės lyderių mintimis...

Rinkodara
05:45
„Financial Times“ skyrė įvertinimą „Go Vilnius“

Vilniui atitenka „Financial Times“ įvertinimas – „Go Vilnius“ pripažinta geriausia miesto verslo plėtros...

Rinkodara
2019.12.10
L. Šiautkulis: jei žinai, kad sprendimas bus sėkmingas, greičiausiai jau pavėlavai

Dėliojant savo verslų ateities scenarijus, nevalia pamiršti, kad jau dabar vartotojas nori viską rinktis...

Rinkodara
2019.12.09
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
„Idea Prima“ ir „Fabula“ grįžo su tarptautiniais apdovanojimais

Dvi Lietuvos komunikacijos agentūros iš didžiausio Europos ryšių su visuomene apdovanojimų konkurso „European...

Rinkodara
2019.12.02
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
„Go Vilnius“ sostinę reklamuoja pasitelkusi „Tele2“ šventinę reklamą

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ į oficialią miesto komunikaciją įtraukė...

Rinkodara
2019.11.30
Adaptacija reklamose: svarbus ne laiko veiksnys, o aktuali žinutė Premium

Šiemetinė prekybos tinklo „Iki“ kalėdinė reklama – didžiausios prekybininkės akcininkės „Rewe“ 2017 m.

Rinkodara
2019.11.27
R. Berankio pergalė ginče su bendrove „Birštono mineraliniai vandenys“

Kauno apygardos teismas patenkino tenisininko Ričardo Berankio ieškinį ir priteisė jam iš bendrovės „Birštono...

Rinkodara
2019.11.26
Buvęs „Laisvės TV“ vadovas jungiasi prie „Delfi TV“ komandos

„Delfi TV“ plėtros vadovo pareigas nuo kitos savaitės pradeda eiti Mykolas Markauskas, neseniai pasitraukęs...

Rinkodara
2019.11.26
„Iki“ renkasi komunikacijos partnerius 1

Prekybos tinklas „Iki“ per šį gruodį tikisi išsirinkti ir žiniasklaidos planavimo, ir komunikacijos...

Rinkodara
2019.11.26
Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys Premium

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti...

Rinkodara
2019.11.26
Emociškai Lietuva patraukliausia – Lenkijai ir Vokietijai 4

Tik 28% užsieniečių žino apie Lietuvą daugiau nei jos pavadinimas ir geografinė vieta. Lietuva vertinama...

Rinkodara
2019.11.25
Kodėl komunikacijos krizei svarbu ruoštis tada, kai ja net nekvepia

Sukurti ir išvystyti verslą iki tokio lygio, kad jis pradėtų nešti bent menkiausius vaisius, gali užtrukti...

Rinkodara
2019.11.24
Antrus metus iš eilės daugiausiai apdovanojimų susižėrė Naglis Bierancas

„Social Media Fest2019“ išrinkti įtakingiausi metų nuomonių formuotojai, tinklalaidės ir iniaciatyvos...

Rinkodara
2019.11.23
ES valstybės nesutarė dėl  „Skype“ ir „WhatsApp“ reguliavimo

Europos Sąjungos pastangos sukurti lygiateisį žaidimo lauką tarp telekomo operatorių ir tokių skaitmeninės...

Technologijos
2019.11.23
Kviečia teikti paraiškas konkursui „PR Lapės“

Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto organizuojamiems Lietuvos metų geriausių komunikacinių projektų...

Rinkodara
2019.11.23
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą 1

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

Rinkodara
2019.11.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau