FNTT tyrimas: teisėsaugos akiratyje – „Lukrecijos reklama“

Publikuota: 2019-02-25
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) Vilniaus apygardos valdyba ir Vilniaus apygardos prokuratūra baigė ikiteisminį tyrimą, kuriame daugiau kaip 300.000 Eur pridėtinės vertės ir pelno mokesčių nemokėjimu, dokumentų klastojimu ir apgaulingu apskaitos tvarkymu įtariamas Vilniuje veikusios reklamos agentūros kontrolinį valdymo paketą turintis direktorius.

Analogiški įtarimai pareikšti ir pačiai reklamos paslaugas teikusiai bendrovei kaip juridiniam asmeniui. VŽ duomenimis, teisėsaugos akiratyje atsidūrė „Lukrecijos reklama“.

FNTT išplatintame pranešime skelbia, kad tyrimo metu surinkta pakankamai duomenų, kad įtariamojo vadovaujama bendrovė 2012–2016 m. su klientais dėl reklamos gamybos, pavyzdžiui, plakatų, skrajučių pagaminimo, buvo sudariusi ne vieną pelningą sutartį.

Reklamos agentūra už suteiktas paslaugas ne tik gavo tūkstantines pajamas, bet ir turėjo prievolę sumokėti privalomus pelno ir pridėtinės vertės mokesčius. Išaiškinta, kad siekdamas išvengti sumokėti minėtus mokesčius bendrovės vadovas susitarė su jokios veiklos nevykdančių bendrovių vadovais, kad bus suklastotos PVM sąskaitos faktūros neva už suteiktas reklamos paslaugas.

FNTT Vilniaus apygardos valdybos tyrėjai nustatė, kad įtraukus suklastotas PVM sąskaitas į reklamos agentūros apskaitą buvo iškreipta reali jos veikla, sumažinti mokėtini mokesčiai.

Tyrimo metu išaiškinta, kad per ketverius metus reklamos agentūra į valstybės biudžetą nesumokėjo daugiau kaip 186.000 Eur pridėtinės vertės ir 122.000 Eur pelno mokesčių.

Atliekant ikiteisminį tyrimą, reklamos agentūros vadovas atlygino valstybei daugiau kaip 300.000 Eur padarytą žalą. Vilniaus apygardos prokuratūros prokurorui surašius kaltinamąjį aktą, baudžiamoji byla buvo perduota Vilniaus miesto apylinkės teismui.

Sostinėje veikusią bendrininkų grupę FNTT Vilniaus apygardos valdybos tyrėjai išaiškino bendradarbiaudami su Valstybine mokesčių inspekcija. Didelės apimties tyrime įtarimai sukčiavimu, apgaulingu apskaitos tvarkymu, dokumentu klastojimu pareikšti dar 11 asmenų.

Tarp įtariamųjų – nusikalstamos grupės organizatorius, kuris už analogiškus finansinius nusikaltimus anksčiau teistas 14 kartų, reklamos ir statybos darbus teikiančių bendrovių vadovai bei realios veiklos nevykdžiusių bendrovių direktoriai – dažniausiai asocialūs asmenys, neturintys darbo ir pajamų šaltinio.

„Rekvizitai.lt“ skelbia, kad bendrovė „Lukrecijos reklama“ – likviduota. Su Mariumi Vaupšu, „Lukrecijos reklamos“ įkūrėju VŽ susisiekti nepavyko.

Ne pirmas nemalonumas

VŽ rašė, kad „Lukrecijos reklama“ nemalonumų pernai turėjo ir dėl sukurto prekės ženklo uostamiesčiui.

Pernai liepos pradžioje pristačius agentūros kurtą Klaipėdos prekės ženklas kilo nemenką ažiotažas: nuo pastabų apie plagijavimą, neskaidrią konkurso eigą iki neprofesionaliai parengto viešumoje pasirodžiusio pristatymo. Savo ruožtu, kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė pranešė jo nenaudosianti, kol jos nebus išsklaidytos, o iniciatyvūs miestiečiai sukūrė platformą, kur galima pateikti savo siūlomą prekės ženklą Klaipėdai. Ši iniciatyva sulaukė nemenko įsitraukimo.

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo vertinimą, nustatė, kad perkančioji organizacija pažeidė skaidrumo ir lygiateisiškumo principus.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Reklamos agentūrų metai: šuolis – gamybos įmonėse, iššūkiai – kūrybininkams Premium 1

30-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos agentūrų pardavimai per 2018 m. išaugo daugiau nei dešimtadaliu.

Rinkodara
2019.07.22
Kaip grįžta investicijos į socialinę atsakomybę 5

Lietuvos verslo pasaulyje yra dvi klaidingo mąstymo kryptys, kai pradedama kalba apie socialinę atsakomybę.

Rinkodara
2019.07.21
„Epson Europe“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Spausdintuvų ir projektorių gamintoja „Epson“ pasirinko savo komunikacijos partnerius Baltijos šalims. Jais...

Rinkodara
2019.07.18
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 5

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12
Žiniasklaida skundžiasi dėl LRT teisių į inauguraciją, LRT stebisi

Komercinė žiniasklaida skundžiasi, kad Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija LRT gavo išimtines teises...

Rinkodara
2019.07.10
Didžiausią šuolį skaičiuoja agentūra „Gravitas Partners“ Premium

Komunikacijos rinka stoviniuoja vietoje: 20-ies didžiausių agentūrų ir metiniai pardavimai, ir tiesioginės...

Rinkodara
2019.07.10
„Tele2“ neplanuoja naujo komunikacijos paslaugų konkurso

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ neseniai nutraukusi bendradarbiavimo sutartį su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.07.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau