FNTT tyrimas: teisėsaugos akiratyje – „Lukrecijos reklama“

Publikuota: 2019-02-25
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) Vilniaus apygardos valdyba ir Vilniaus apygardos prokuratūra baigė ikiteisminį tyrimą, kuriame daugiau kaip 300.000 Eur pridėtinės vertės ir pelno mokesčių nemokėjimu, dokumentų klastojimu ir apgaulingu apskaitos tvarkymu įtariamas Vilniuje veikusios reklamos agentūros kontrolinį valdymo paketą turintis direktorius.

Analogiški įtarimai pareikšti ir pačiai reklamos paslaugas teikusiai bendrovei kaip juridiniam asmeniui. VŽ duomenimis, teisėsaugos akiratyje atsidūrė „Lukrecijos reklama“.

FNTT išplatintame pranešime skelbia, kad tyrimo metu surinkta pakankamai duomenų, kad įtariamojo vadovaujama bendrovė 2012–2016 m. su klientais dėl reklamos gamybos, pavyzdžiui, plakatų, skrajučių pagaminimo, buvo sudariusi ne vieną pelningą sutartį.

Reklamos agentūra už suteiktas paslaugas ne tik gavo tūkstantines pajamas, bet ir turėjo prievolę sumokėti privalomus pelno ir pridėtinės vertės mokesčius. Išaiškinta, kad siekdamas išvengti sumokėti minėtus mokesčius bendrovės vadovas susitarė su jokios veiklos nevykdančių bendrovių vadovais, kad bus suklastotos PVM sąskaitos faktūros neva už suteiktas reklamos paslaugas.

FNTT Vilniaus apygardos valdybos tyrėjai nustatė, kad įtraukus suklastotas PVM sąskaitas į reklamos agentūros apskaitą buvo iškreipta reali jos veikla, sumažinti mokėtini mokesčiai.

Tyrimo metu išaiškinta, kad per ketverius metus reklamos agentūra į valstybės biudžetą nesumokėjo daugiau kaip 186.000 Eur pridėtinės vertės ir 122.000 Eur pelno mokesčių.

Atliekant ikiteisminį tyrimą, reklamos agentūros vadovas atlygino valstybei daugiau kaip 300.000 Eur padarytą žalą. Vilniaus apygardos prokuratūros prokurorui surašius kaltinamąjį aktą, baudžiamoji byla buvo perduota Vilniaus miesto apylinkės teismui.

Sostinėje veikusią bendrininkų grupę FNTT Vilniaus apygardos valdybos tyrėjai išaiškino bendradarbiaudami su Valstybine mokesčių inspekcija. Didelės apimties tyrime įtarimai sukčiavimu, apgaulingu apskaitos tvarkymu, dokumentu klastojimu pareikšti dar 11 asmenų.

Tarp įtariamųjų – nusikalstamos grupės organizatorius, kuris už analogiškus finansinius nusikaltimus anksčiau teistas 14 kartų, reklamos ir statybos darbus teikiančių bendrovių vadovai bei realios veiklos nevykdžiusių bendrovių direktoriai – dažniausiai asocialūs asmenys, neturintys darbo ir pajamų šaltinio.

„Rekvizitai.lt“ skelbia, kad bendrovė „Lukrecijos reklama“ – likviduota. Su Mariumi Vaupšu, „Lukrecijos reklamos“ įkūrėju VŽ susisiekti nepavyko.

Ne pirmas nemalonumas

VŽ rašė, kad „Lukrecijos reklama“ nemalonumų pernai turėjo ir dėl sukurto prekės ženklo uostamiesčiui.

Pernai liepos pradžioje pristačius agentūros kurtą Klaipėdos prekės ženklas kilo nemenką ažiotažas: nuo pastabų apie plagijavimą, neskaidrią konkurso eigą iki neprofesionaliai parengto viešumoje pasirodžiusio pristatymo. Savo ruožtu, kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė pranešė jo nenaudosianti, kol jos nebus išsklaidytos, o iniciatyvūs miestiečiai sukūrė platformą, kur galima pateikti savo siūlomą prekės ženklą Klaipėdai. Ši iniciatyva sulaukė nemenko įsitraukimo.

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo vertinimą, nustatė, kad perkančioji organizacija pažeidė skaidrumo ir lygiateisiškumo principus.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14
Rungiasi efektyviausi komunikacijos projektai

Prasideda paraiškų teikimas į šeštą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2019.04.13
„Huawei Technologies“ aktyviau dirbs su nuomonės formuotojais  8

Telekomunikacijų bendrovė „Huawei Technologies“ pradeda bendradarbiavimą su nuomonės formuotojų rinkodaros...

Rinkodara
2019.04.12
Reklamdavių žinutė „Facebook“: stabdome paskyras ir remsimės influenceriais Premium

Pasaulinis Jungtinės Karalystės (JK) rankų darbo kosmetikos prekės ženklas „Lush“ praneša išjungiantis...

Gazelė
2019.04.11
Po kritikos lavinos „Revolut“ atsisako dviprasmiško šūkio 8

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuolis „Revolut“, reaguodamas į pastaruoju metu jį...

Rinkodara
2019.04.08
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: gražesnių skelbimų nepakanka 4

Susidaro įspūdis, kad patrauklaus darbdavio įvaizdis (angl. employer branding), paskutiniu metu yra...

Rinkodara
2019.04.07
„Radiocentro“ metiniai pardavimai ir pelnas šovė į viršų 7

UAB „Radiocentras“ pajamos per 2018 m. išaugo 67%, grynasis pelnas – septynis kartus, iki 269.474 Eur, rodo...

Rinkodara
2019.04.05
„Maximos“ ir „Lidl“ kova dėl kiekvieno kliento kaitina reklamos rinką Premium 5

2018 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 4,3% augimą ir siekė 116 mln. Eur. Pridėjus verslo investicijas į...

Rinkodara
2019.04.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau