Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus

Publikuota: 2019-02-12
Romualda Stonkutė, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos pirmininkė, agentūros „PR Service/Edelman Affiliate“ direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Romualda Stonkutė, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos pirmininkė, agentūros „PR Service/Edelman Affiliate“ direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet suteikti devynioms agentūroms.

Sertifikatus nuo 2016 m. kasmet teikia RSVA Taryba, atsižvelgdama į nepriklausomų auditorių pateiktas agentūrų veiklos audito išvadas.

„Šiuo standartu siekiame didinti agentūrų veiklos skaidrumą, gerinti jų veiklos kokybę ir skatinti užsakovus atsakingai rinktis komunikacijos partnerius. Jau turime pavydžių, kai standarto sertifikatai įtraukiami į komunikacijos paslaugų įsigijimo konkursų sąlygas. Tai – tarsi teikiamų paslaugų kokybės garantas, užtikrinantis, kad pasirinkti komunikacijos partneriai įsipareigoja ne tik prieš užsakovą, bet ir prieš visą rinką“, – išplatintame pranešime cituojama Romualda Stonkutė, RSVA Tarybos pirmininkė.

Nuo 2018 m. asociacijos nariams finansų atskaitomybės, skaidrumo ir atsakingumo reikalavimai yra privalomi. Kiti rinkos dalyviai gali pasirinkti, į kuriuos iš penkių standarto sertifikatų – Atskaitinga agentūra, Skaidri agentūra, Atsakinga agentūra, Visuomeniška agentūra ar tobulėjanti agentūra – nori pretenduoti.

„Komunikacijos rinka Lietuvoje bręsta, tačiau vis dar matome atvejų, kai šiurkščiai pažeidžiami verslo etikos standartai, kokybine prasme prasilenkiama su tarptautine ryšių su visuomene praktika. Rinkos branda privalo eiti išvien su atsakomybe ir įsipareigojimais“, – priduria p. Stonkutė.

Visi penki standarto ženklai suteikti šioms agentūroms, RSVA narėms:

„Ad verum“

„Fabula ir partneriai“ (Fabula Hill+Knowlton Strategies)

„Gravitas Partners“

„Headline Agency“ (BVRG Burson-Marsteller)

„Idea Prima“

„Integrity PR“

„PR Service / Edelman Affiliate“

„Trylika-dvidešimt trys“ (Agency 1323).

Agentūrai „Nova media LT“ suteikti keturi iš penkių ženklų – visi, išskyrus Tobulėjanti agentūra. Tačiau į šį standartą bendrovė ir nepretendavo, rašoma patikslintame RSVA pranešime.

Arijus Katauskas, komunikacijos agentūros „Nova Media“ vyresnysis partneris, teigia, kad asociacijos išplatinta nepilna ir su dviprasmybėmis informacija kenkia bendrovės reputacijai.

„Trys iš standartų yra privalomi, kiti – pasirinktinai. Į paskutinįjį, Tobulėjančios agentūros standartą, net nepretendavome, nes esame sukūrę visai kitokią darbuotojų tobulinimo sistemą. Tad pasakyti, kad mes negavome šio standarto, tas pats kaip pasakyti, kad mes nelaimėjome varžybų, nors jose net ir nežaidėme“, – stebisi p. Katauskas.

RSVA įkurta 2009 m., ji šiuo metu vienija 9 agentūras.

[infogram id="4590251b-0b32-47f0-aa38-7f83c578d529" prefix="kKc" format="interactive" title="Copy: Komunikacijos agentūros surikiuotos pagal 2016 m. pelningumą"] 

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14
Rungiasi efektyviausi komunikacijos projektai

Prasideda paraiškų teikimas į šeštą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2019.04.13
„Huawei Technologies“ aktyviau dirbs su nuomonės formuotojais  8

Telekomunikacijų bendrovė „Huawei Technologies“ pradeda bendradarbiavimą su nuomonės formuotojų rinkodaros...

Rinkodara
2019.04.12
Reklamdavių žinutė „Facebook“: stabdome paskyras ir remsimės influenceriais Premium

Pasaulinis Jungtinės Karalystės (JK) rankų darbo kosmetikos prekės ženklas „Lush“ praneša išjungiantis...

Gazelė
2019.04.11
Po kritikos lavinos „Revolut“ atsisako dviprasmiško šūkio 8

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuolis „Revolut“, reaguodamas į pastaruoju metu jį...

Rinkodara
2019.04.08
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: gražesnių skelbimų nepakanka 4

Susidaro įspūdis, kad patrauklaus darbdavio įvaizdis (angl. employer branding), paskutiniu metu yra...

Rinkodara
2019.04.07
„Radiocentro“ metiniai pardavimai ir pelnas šovė į viršų 7

UAB „Radiocentras“ pajamos per 2018 m. išaugo 67%, grynasis pelnas – septynis kartus, iki 269.474 Eur, rodo...

Rinkodara
2019.04.05
„Maximos“ ir „Lidl“ kova dėl kiekvieno kliento kaitina reklamos rinką Premium 5

2018 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 4,3% augimą ir siekė 116 mln. Eur. Pridėjus verslo investicijas į...

Rinkodara
2019.04.03
Kaip veiks neleistino turinio blokavimas internete

Nuo šiandien, balandžio 1-osios įsigalioja nauja Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo redakcija,...

Rinkodara
2019.04.01
„Maximos“ atstovas spaudai tampa „Bankera“ komunikacijos vadovu 11

Prekybos tinklas „Maxima“ šiandien paskelbė ryšių su visuomene atstovo atranką, nes ligšiolinis prekybininkės...

Rinkodara
2019.04.01
Krizė įmonėje: požymiai ir didžiausi priešai

Atsidūrus sudėtingoje situacijoje, verslui svarbu pirmiausia įvertinti, ar tai jau yra krizinė situacija ar...

Rinkodara
2019.04.01
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojai 3

Naujoje mažmeninės prekybos drabužiais bendrovės „Apranga“ reklaminėje kampanijoje – visi modeliai yra...

Rinkodara
2019.03.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau