Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus

Publikuota: 2019-02-12
Romualda Stonkutė, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos pirmininkė, agentūros „PR Service/Edelman Affiliate“ direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Romualda Stonkutė, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos pirmininkė, agentūros „PR Service/Edelman Affiliate“ direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet suteikti devynioms agentūroms.

Sertifikatus nuo 2016 m. kasmet teikia RSVA Taryba, atsižvelgdama į nepriklausomų auditorių pateiktas agentūrų veiklos audito išvadas.

„Šiuo standartu siekiame didinti agentūrų veiklos skaidrumą, gerinti jų veiklos kokybę ir skatinti užsakovus atsakingai rinktis komunikacijos partnerius. Jau turime pavydžių, kai standarto sertifikatai įtraukiami į komunikacijos paslaugų įsigijimo konkursų sąlygas. Tai – tarsi teikiamų paslaugų kokybės garantas, užtikrinantis, kad pasirinkti komunikacijos partneriai įsipareigoja ne tik prieš užsakovą, bet ir prieš visą rinką“, – išplatintame pranešime cituojama Romualda Stonkutė, RSVA Tarybos pirmininkė.

Nuo 2018 m. asociacijos nariams finansų atskaitomybės, skaidrumo ir atsakingumo reikalavimai yra privalomi. Kiti rinkos dalyviai gali pasirinkti, į kuriuos iš penkių standarto sertifikatų – Atskaitinga agentūra, Skaidri agentūra, Atsakinga agentūra, Visuomeniška agentūra ar tobulėjanti agentūra – nori pretenduoti.

„Komunikacijos rinka Lietuvoje bręsta, tačiau vis dar matome atvejų, kai šiurkščiai pažeidžiami verslo etikos standartai, kokybine prasme prasilenkiama su tarptautine ryšių su visuomene praktika. Rinkos branda privalo eiti išvien su atsakomybe ir įsipareigojimais“, – priduria p. Stonkutė.

Visi penki standarto ženklai suteikti šioms agentūroms, RSVA narėms:

„Ad verum“

„Fabula ir partneriai“ (Fabula Hill+Knowlton Strategies)

„Gravitas Partners“

„Headline Agency“ (BVRG Burson-Marsteller)

„Idea Prima“

„Integrity PR“

„PR Service / Edelman Affiliate“

„Trylika-dvidešimt trys“ (Agency 1323).

Agentūrai „Nova media LT“ suteikti keturi iš penkių ženklų – visi, išskyrus Tobulėjanti agentūra. Tačiau į šį standartą bendrovė ir nepretendavo, rašoma patikslintame RSVA pranešime.

Arijus Katauskas, komunikacijos agentūros „Nova Media“ vyresnysis partneris, teigia, kad asociacijos išplatinta nepilna ir su dviprasmybėmis informacija kenkia bendrovės reputacijai.

„Trys iš standartų yra privalomi, kiti – pasirinktinai. Į paskutinįjį, Tobulėjančios agentūros standartą, net nepretendavome, nes esame sukūrę visai kitokią darbuotojų tobulinimo sistemą. Tad pasakyti, kad mes negavome šio standarto, tas pats kaip pasakyti, kad mes nelaimėjome varžybų, nors jose net ir nežaidėme“, – stebisi p. Katauskas.

RSVA įkurta 2009 m., ji šiuo metu vienija 9 agentūras.

[infogram id="4590251b-0b32-47f0-aa38-7f83c578d529" prefix="kKc" format="interactive" title="Copy: Komunikacijos agentūros surikiuotos pagal 2016 m. pelningumą"] 

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2019.02.20
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 11

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kritikos strėlės viešiesiems pirkimams: formalus požiūris ar polinkis į „draugystę“ 14

Neseniai Prezidentė teikė siūlymą Viešųjų pirkimų įstatymų pataisoms, uždrausiančioms politinio pasitikėjimo...

Rinkodara
2019.02.07
Sporto klubo reklama įstatymo nepažeidė, bet sukėlė diskusijų 10

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba įvertinusi „Gym Plius“ sporto klubo reklamą, pažeidimų joje nenustatė.

Rinkodara
2019.02.07
„Aprangos“ grupė pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Mažmeninės prekybos drabužiais lyderė Baltijos šalyse „Aprangos“ grupės skelbtą skaitmeninės komunikacijos...

Rinkodara
2019.02.05
Teisinis ginčas dėl „Adrenalino“ baigtas, nuoskaudos – liko 1

Lietuviškos reklamos festivalio „Adrenalinas“ organizatorė Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA...

Rinkodara
2019.02.04
RSVA: rinka atsiriboja nuo „vipcommunications“ veiksmų 5

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) neigiamai vertina veiklą, kuomet ryšių su visuomene agentūra...

Rinkodara
2019.01.30
„Password 2019“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Jau šešioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo.

Rinkodara
2019.01.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau