Vilniaus universitetas keičia savo veidą

Publikuota: 2019-02-10
Stop kadras iš klipo, komunikacijos agentūros „Wide Wings“ darbo.
Stop kadras iš klipo, komunikacijos agentūros „Wide Wings“ darbo.

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais metodais ir taikosi į jaunesnę auditoriją.

Greito montažo klipe 440-metį šiemet švęsiantis universitetas pristato vykdomas studijas, mokslines veiklas ir savo bendruomenę. Pasak Ervino Spūdžio, Vilniaus universitetas (VU) viešosios komunikacijos vadovo, sparčiu tempu besikeičiantis universitetas siekia išsivaduoti iš senos ir sustabarėjusios įstaigos reputacijos ir pastaraisiais metais daug dėmesio skiria mokslo ir studijų tarptautiškumui didinti. Taip pat buvo atnaujintos universiteto studijų programos bei prekės ženklas.

„Ilgus metus VU slėpėsi po labai solidžios, autoritetingos ir sunkiai prieinamos institucijos apsiaustu. Tačiau tai yra modernus ir veržlus universitetas, daugelį metų pirmaujantis pagal mokslo ir studijų kokybės rodiklius. Šiandien VU būsimiesiems studentams save pristato šmaikščiai ir šiltai, bet kartu ir parodydamas, kad turime kuo didžiuotis: nuo XVI a. išlikę rūmai, tradicijos ir paveldas čia susitinka su naujausiais technologiniais pasiekimais ir moderniomis laboratorijomis, o visa tai įprasmina išsilavinę ir laisvi žmonės, dirbantys ir besimokantys VU. Jie yra universiteto stiprybė“, – išplatintame pranešime cituojamas p. Spūdys.

Siekiant atskleisti kitą, rečiau matomą ir ne tokią solidžią universiteto pusę, pasitelktas neįprastas formatas – atsisakyta aukštosioms mokykloms visame pasaulyje būdingo ilgo ir nuobodaus istorijos dėstymo, šaipomasi iš klišių, įterpiami netikėti ir kartais net absurdiški vaizdai. Visą įvaizdinį klipą vainikuoja trumpas repas, pristatantis įdomiausius ir smagiausius su universitetu susijusius faktus.

Klipas buvo kuriamas siekiant ne tik pritraukti potencialius studentus, bet ir pristatyti universitetą Lietuvoje viešintiems svečiams ar įvairiuose renginiuose užsienyje. Vaizdo klipą režisavo Saulius Baradinskas, įgyvendino audiovizualinės komunikacijos agentūra „Wide Wings“.

Kartų dilema

Šios komunikacijos pavyzdys – bandymas išsivaduoti iš skirtingų kartų sankirtos abiejose barikadų pusėse.

„X, Y, Z kartos – tema, kuria galima daug kalbėti, netrūksta skirtingų nuomonių, vertinimų“, – kalba Andrius Maziliauskas, vienas „Sales.up“ įkūrėjų, pardavimo ir investicijų pritraukimo profesionalas.

Pasak jo, įmonės darbo kultūra taip pat paremta kartų supratimu, ir nemažą reikšmę visiems procesams turi faktas, kada bendrovė įkurta, kurios kartos atstovas jai vadovauja, kokios amžiaus grupės darbuotojų dauguma arba kas yra jos klientai, vartotojai.

nuotrauka::1left

„Bene geriausiai kartų skirtumus ir nesusikalbėjimą tarp jų šiandien iliustruota aukštojo mokslo įstaigos, dar visai neseniai pačios atsirinkdavusios gabiausius studentus. Tačiau per pastaruosius metus joms teko persiorientuoti ir tapti parduodančiomis organizacijomis.

„Teko susidurti su viena aukštojo mokslo įstaiga, kurioje, pasikeitus situacijai rinkoje, gerokai sumažėjo studentų. Problema buvo ta, kad tie, kurie formuoja mokymo programas, kurie pristato jas, – sidabrinės, arba X, kartos žmonės, o stojantieji – jaunimas, kurie pasaulį mato kitaip. Radome sprendimą, kad patys besimokantys vyresniųjų kursų studentai pristatytų studijų programas, ir tai davė lauktų rezultatų“, – mini p. Maziliauskas.

Pašnekovas pateikia ir priešingą atvejį, kai jauna transporto įstaiga, kurios kolektyvo branduolys buvo Y kartos darbuotojai, pabandė būti progresyvūs ir mesti visus oficialumus, formalumus į šalį, tačiau ilgainiui nebesulaukė jokio atsako į savo užklausas.

„Pasirodo, didžioji dalis jų potencialių partnerių – vyresnės kartos atstovai. Tad turime matyti, į ką kreipiamės, kas yra mūsų partneriai ir koks bendravimo, komunikavimo būdas jiems priimtinesnis. Kita vertus, tie esminiai skirtumai tarp kartų nėra tokie drastiški, labiausiai skiriasi vertybės, interesai, bendravimo kanalai“, – pažymi p. Maziliauskas.

Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 2

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis 14

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita...

Rinkodara
2019.09.11
Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija 17

Prasidėjo „Lietuvos energijos“ įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija – energetikos bendrovė...

Rinkodara
2019.09.10
Rungsis geriausi Baltijos šalių pakuotės dizaino darbai

Lietuvos grafinio dizaino asociacija LGDA produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas jau...

Rinkodara
2019.09.10
„Rimi“, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukė nuo „Maximos“ 5

Prekybos tinklas „Rimi“ keičia ne vienerius metus naudotą šūkį „Tai, ko nori tu“ į „Kiekvieną dieną geriau“...

Rinkodara
2019.09.10
„Go Vilnius“ futbolo žvaigždę Cristiano Ronaldo kviečia į TOP10 sostinės restoranų 14

Lietuva negali pasigirti nei futbolo stadionais nei pergalėmis futbolo aikštėse, tačiau bando sužibėti...

Rinkodara
2019.09.09
Komunikacijos agentūroje „Fabula ir partneriai“ – nauji akcininkai 2

Komunikacijos paslaugų agentūros „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ partnerių komanda pasipildė trimis...

Rinkodara
2019.09.09
Ieškomas personalo specialistas su rinkodaros specializacija 9

Keičiantis verslo aplinkai ir įmonėms susirūpinus darbdavio įvaizdžio vadyba, darbdavio komunikacijos...

Rinkodara
2019.09.08
Kaip įdarbinti „LinkedIn“ savo verslo sėkmei 5

Jei norite padidinti savo prekės ženklo žinomumą, įmonės pardavimus arba išplėsti savo verslo kontaktų ratą,...

Rinkodara
2019.09.08
Rinka svarsto, ar antras didžiausias prekybos tinklas skelbs naują konkursą

Šiandien paskelbta, kad Berta Čaikauskaitė, ligšiolinė prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė tampa...

Rinkodara
2019.09.06
„Lietuvos energija“ tampa „Ignitis“: pamokų semiasi iš telekomunikacijų sektoriaus Premium 19

„Lietuvos energijos“ įmonės keičia pavadinimą ir tampa „Ignitis“ grupės dalimi. Naujasis ženklas turėtų...

Rinkodara
2019.09.06
„vipcommunications“ vadovai atsitraukia, įmonė turi naują partnerę   5

Berta Čaikauskaitė tampa integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ vykdomąja partnere ir...

Rinkodara
2019.09.06
Mažiau plastiko: viešbučiuose nelieka vienkartinių vonios reikmenų buteliukų Premium 4

Didžiausias pasaulyje viešbučių tinklas „Marriott International“ žengia kitos apgyvendinimo paslaugų milžinės...

Paslaugos
2019.09.04
Į „Eurovaistinę“ grįžta komunikacijos vadovė L. Bielskė 12

Į vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ Komunikacijos vadovės pareigas nuo rugsėjo po motinystės atostogų...

Rinkodara
2019.09.04
„MG Baltic“ byloje apklausiamas M. Katkus: palankus R. Kurlianskio vertinimas buvo svarbus 5

Vilniaus apygardos teisme koncerno „MG Baltic“ politinės korupcijos byloje trečiadienį apklaustas viešųjų...

Rinkodara
2019.09.04
Sostinės „Grey“ restorano valdytoja meta „Brexit“ rinkodaros kortą 2

Dvi maitinimo įstaigas Vilniaus oro uoste bei restoraną „Grey“ sostinės senamiestyje valdanti bendrovė „Juta...

Rinkodara
2019.09.04
Rugsėjį – nemokamas asmens draudimas daugiau nei 320.000 šalies moksleivių

Vienos seniausiai šalyje rengiamų socialinių akcijų „Apsaugok mane“ iniciatorius „Lietuvos draudimas“, kaip...

Rinkodara
2019.09.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau