Vilniaus universitetas keičia savo veidą

Publikuota: 2019-02-10
Stop kadras iš klipo, komunikacijos agentūros „Wide Wings“ darbo.
svg svg
Stop kadras iš klipo, komunikacijos agentūros „Wide Wings“ darbo.

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais metodais ir taikosi į jaunesnę auditoriją.

Greito montažo klipe 440-metį šiemet švęsiantis universitetas pristato vykdomas studijas, mokslines veiklas ir savo bendruomenę. Pasak Ervino Spūdžio, Vilniaus universitetas (VU) viešosios komunikacijos vadovo, sparčiu tempu besikeičiantis universitetas siekia išsivaduoti iš senos ir sustabarėjusios įstaigos reputacijos ir pastaraisiais metais daug dėmesio skiria mokslo ir studijų tarptautiškumui didinti. Taip pat buvo atnaujintos universiteto studijų programos bei prekės ženklas.

„Ilgus metus VU slėpėsi po labai solidžios, autoritetingos ir sunkiai prieinamos institucijos apsiaustu. Tačiau tai yra modernus ir veržlus universitetas, daugelį metų pirmaujantis pagal mokslo ir studijų kokybės rodiklius. Šiandien VU būsimiesiems studentams save pristato šmaikščiai ir šiltai, bet kartu ir parodydamas, kad turime kuo didžiuotis: nuo XVI a. išlikę rūmai, tradicijos ir paveldas čia susitinka su naujausiais technologiniais pasiekimais ir moderniomis laboratorijomis, o visa tai įprasmina išsilavinę ir laisvi žmonės, dirbantys ir besimokantys VU. Jie yra universiteto stiprybė“, – išplatintame pranešime cituojamas p. Spūdys.

Siekiant atskleisti kitą, rečiau matomą ir ne tokią solidžią universiteto pusę, pasitelktas neįprastas formatas – atsisakyta aukštosioms mokykloms visame pasaulyje būdingo ilgo ir nuobodaus istorijos dėstymo, šaipomasi iš klišių, įterpiami netikėti ir kartais net absurdiški vaizdai. Visą įvaizdinį klipą vainikuoja trumpas repas, pristatantis įdomiausius ir smagiausius su universitetu susijusius faktus.

Klipas buvo kuriamas siekiant ne tik pritraukti potencialius studentus, bet ir pristatyti universitetą Lietuvoje viešintiems svečiams ar įvairiuose renginiuose užsienyje. Vaizdo klipą režisavo Saulius Baradinskas, įgyvendino audiovizualinės komunikacijos agentūra „Wide Wings“.

Kartų dilema

Šios komunikacijos pavyzdys – bandymas išsivaduoti iš skirtingų kartų sankirtos abiejose barikadų pusėse.

„X, Y, Z kartos – tema, kuria galima daug kalbėti, netrūksta skirtingų nuomonių, vertinimų“, – kalba Andrius Maziliauskas, vienas „Sales.up“ įkūrėjų, pardavimo ir investicijų pritraukimo profesionalas.

Pasak jo, įmonės darbo kultūra taip pat paremta kartų supratimu, ir nemažą reikšmę visiems procesams turi faktas, kada bendrovė įkurta, kurios kartos atstovas jai vadovauja, kokios amžiaus grupės darbuotojų dauguma arba kas yra jos klientai, vartotojai.

nuotrauka::1left

„Bene geriausiai kartų skirtumus ir nesusikalbėjimą tarp jų šiandien iliustruota aukštojo mokslo įstaigos, dar visai neseniai pačios atsirinkdavusios gabiausius studentus. Tačiau per pastaruosius metus joms teko persiorientuoti ir tapti parduodančiomis organizacijomis.

„Teko susidurti su viena aukštojo mokslo įstaiga, kurioje, pasikeitus situacijai rinkoje, gerokai sumažėjo studentų. Problema buvo ta, kad tie, kurie formuoja mokymo programas, kurie pristato jas, – sidabrinės, arba X, kartos žmonės, o stojantieji – jaunimas, kurie pasaulį mato kitaip. Radome sprendimą, kad patys besimokantys vyresniųjų kursų studentai pristatytų studijų programas, ir tai davė lauktų rezultatų“, – mini p. Maziliauskas.

Pašnekovas pateikia ir priešingą atvejį, kai jauna transporto įstaiga, kurios kolektyvo branduolys buvo Y kartos darbuotojai, pabandė būti progresyvūs ir mesti visus oficialumus, formalumus į šalį, tačiau ilgainiui nebesulaukė jokio atsako į savo užklausas.

„Pasirodo, didžioji dalis jų potencialių partnerių – vyresnės kartos atstovai. Tad turime matyti, į ką kreipiamės, kas yra mūsų partneriai ir koks bendravimo, komunikavimo būdas jiems priimtinesnis. Kita vertus, tie esminiai skirtumai tarp kartų nėra tokie drastiški, labiausiai skiriasi vertybės, interesai, bendravimo kanalai“, – pažymi p. Maziliauskas.

Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kauno „Žalgiris“ turi naują narį

Kauno „Žalgirio“ komanda nuo šiol turi virtualų asistentą „Žalgirietį“, kuris atsakinės į sirgalių „Facebook“...

Rinkodara
13:19
Pandemijos akivaizdoje Lietuvoje dominuoja fatalistai 3

„Kas bus, tas bus“, – toks gyventojų požiūris Lietuvoje yra dominuojantis koronaviruso kontekste, rodo...

Rinkodara
2020.10.24
Komunikacijos arkliukas Seimo rinkimuose: dėlioja pliusus ir minusus Premium 1

Po pirmojo turo ryškiausią šuolį vertinant matomumą žiniasklaidoje skaičiuoja Laisvės partijos atstovai, rodo...

Rinkodara
2020.10.22
Ryšių su visuomene agentūrų asociacija keičia pavadinimą

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) plečia veiklos lauką, pakeitė pavadinimą ir tapo Komunikacijos...

Rinkodara
2020.10.22
Nauja realybė – kitokie renginiai arba niša viešbučiams Premium

Koronaviruso pandemija keičia renginius ir konferencijas, didžioji jų dalis persikėlė į internetą, tačiau...

Rinkodara
2020.10.21
Kuria nišinę agentūrą prabangos prekių ženklams 3

Veiklą Lietuvoje pradeda turinio rinkodaros agentūra „Talat studio“, teiksianti komunikacijos paslaugas...

Rinkodara
2020.10.16
Seimo rinkimų antrasis turas: stiprių veidų koziris Premium 1

Nors Seimo rinkimų pirmasis turas ir baigėsi konservatorių pergale, šiandien ir politikai, ir politologai...

Rinkodara
2020.10.15
„Vilniaus vandenys“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo bendrovei „Vilniaus vandenys“ ryšių su visuomene paslaugas teiks...

Rinkodara
2020.10.14
„Facebook“ draus Holokaustą neigiantį turinį

Socialinis tinklas „Facebook“ paskelbė drausiantis skelbti turinį, neigiantį Holokaustą ir iškreipiantį jo...

Rinkodara
2020.10.13
M. Katkus: šiuose rinkimuose įvyko kartų kaita politikoje Premium 30

Ateinančios beveik dvi savaitės partijoms, besivaržančioms dėl didesnio mandatų skaičiaus Seime, bus...

Rinkodara
2020.10.13
Žinių radijas žengia į „Patreon“ platformą

Žinių radijas žengia į sutelktinio finansavimo „Patreon“ platformą, veikiančią mėnesinio prenumeratos...

Rinkodara
2020.10.10
Politikos vaiduokliai rinkimuose – akis bado juodi komunikacijos triukai Premium 6

Likus kelioms dienoms iki rinkimų į Seimą, piliečiams derėtų dar kartą įvertinti savo pasirinkimą ir...

Rinkodara
2020.10.08
Komunikacija verslui aštriais momentais: auksinė 2 savaičių taisyklė Premium 3

Verslui, patekusiam į bylinėjimosi ar krizines situacijas, visada svarbu yra pirmiausia įvertinti: kiek...

Rinkodara
2020.10.07
Pokyčiai „15min“: įkurta profsąjunga, tuščias tyrimų skyrius 14

Portalo „15min“ darbuotojai, kvestionuodami planuojamus pokyčius žiniasklaidos bendrovėje, rugsėjo 25 d.

Rinkodara
2020.10.05
„Yukon“ turi naują komunikacijos vadovą 1

Aukštųjų technologijų srityje veikiančios ir civilinės termovizorinės bei naktinės optikos prietaisų...

Rinkodara
2020.10.02
Nuomonės lyderiai: viršūnėje V. Vasiliauskas, Ž. Mauricas ir I. Ruginienė

Šių metų pirmąjį pusmetį verslo nuomonės lyderiai komunikavo intensyviau – jų pasisakymų padaugėjo 40%.

Rinkodara
2020.10.01
„INK agency“ turi naują vadovę

Integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ direktore tapo ilgametė agentūros darbuotoja Jolita...

Rinkodara
2020.10.01
„Revolut“ turi naują komunikacijos vadovę Baltijos šalyse 5

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų platformos „Revolut“, Lietuvoje turinčios specializuoto banko...

Rinkodara
2020.09.30
TV rinka: į konkurencinę kovą dėl lyderio pozicijų įsitraukė ir LRT Premium

TV3 grupės kanalai pandemiją išgyveno lengviau ir skaičiuoja mažiau praradusi reklamos sekundžių nei LNK.

Rinkodara
2020.09.29
IKEA keičia darbdavio komunikacijos kryptį

IKEA keičia darbdavio komunikaciją – dirbti bendrovėje kvies jos esami darbuotojai.

Rinkodara
2020.09.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus