Vilniaus universitetas keičia savo veidą

Publikuota: 2019-02-10
Stop kadras iš klipo, komunikacijos agentūros „Wide Wings“ darbo.
Stop kadras iš klipo, komunikacijos agentūros „Wide Wings“ darbo.

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais metodais ir taikosi į jaunesnę auditoriją.

Greito montažo klipe 440-metį šiemet švęsiantis universitetas pristato vykdomas studijas, mokslines veiklas ir savo bendruomenę. Pasak Ervino Spūdžio, Vilniaus universitetas (VU) viešosios komunikacijos vadovo, sparčiu tempu besikeičiantis universitetas siekia išsivaduoti iš senos ir sustabarėjusios įstaigos reputacijos ir pastaraisiais metais daug dėmesio skiria mokslo ir studijų tarptautiškumui didinti. Taip pat buvo atnaujintos universiteto studijų programos bei prekės ženklas.

„Ilgus metus VU slėpėsi po labai solidžios, autoritetingos ir sunkiai prieinamos institucijos apsiaustu. Tačiau tai yra modernus ir veržlus universitetas, daugelį metų pirmaujantis pagal mokslo ir studijų kokybės rodiklius. Šiandien VU būsimiesiems studentams save pristato šmaikščiai ir šiltai, bet kartu ir parodydamas, kad turime kuo didžiuotis: nuo XVI a. išlikę rūmai, tradicijos ir paveldas čia susitinka su naujausiais technologiniais pasiekimais ir moderniomis laboratorijomis, o visa tai įprasmina išsilavinę ir laisvi žmonės, dirbantys ir besimokantys VU. Jie yra universiteto stiprybė“, – išplatintame pranešime cituojamas p. Spūdys.

Siekiant atskleisti kitą, rečiau matomą ir ne tokią solidžią universiteto pusę, pasitelktas neįprastas formatas – atsisakyta aukštosioms mokykloms visame pasaulyje būdingo ilgo ir nuobodaus istorijos dėstymo, šaipomasi iš klišių, įterpiami netikėti ir kartais net absurdiški vaizdai. Visą įvaizdinį klipą vainikuoja trumpas repas, pristatantis įdomiausius ir smagiausius su universitetu susijusius faktus.

Klipas buvo kuriamas siekiant ne tik pritraukti potencialius studentus, bet ir pristatyti universitetą Lietuvoje viešintiems svečiams ar įvairiuose renginiuose užsienyje. Vaizdo klipą režisavo Saulius Baradinskas, įgyvendino audiovizualinės komunikacijos agentūra „Wide Wings“.

Kartų dilema

Šios komunikacijos pavyzdys – bandymas išsivaduoti iš skirtingų kartų sankirtos abiejose barikadų pusėse.

„X, Y, Z kartos – tema, kuria galima daug kalbėti, netrūksta skirtingų nuomonių, vertinimų“, – kalba Andrius Maziliauskas, vienas „Sales.up“ įkūrėjų, pardavimo ir investicijų pritraukimo profesionalas.

Pasak jo, įmonės darbo kultūra taip pat paremta kartų supratimu, ir nemažą reikšmę visiems procesams turi faktas, kada bendrovė įkurta, kurios kartos atstovas jai vadovauja, kokios amžiaus grupės darbuotojų dauguma arba kas yra jos klientai, vartotojai.

nuotrauka::1left

„Bene geriausiai kartų skirtumus ir nesusikalbėjimą tarp jų šiandien iliustruota aukštojo mokslo įstaigos, dar visai neseniai pačios atsirinkdavusios gabiausius studentus. Tačiau per pastaruosius metus joms teko persiorientuoti ir tapti parduodančiomis organizacijomis.

„Teko susidurti su viena aukštojo mokslo įstaiga, kurioje, pasikeitus situacijai rinkoje, gerokai sumažėjo studentų. Problema buvo ta, kad tie, kurie formuoja mokymo programas, kurie pristato jas, – sidabrinės, arba X, kartos žmonės, o stojantieji – jaunimas, kurie pasaulį mato kitaip. Radome sprendimą, kad patys besimokantys vyresniųjų kursų studentai pristatytų studijų programas, ir tai davė lauktų rezultatų“, – mini p. Maziliauskas.

Pašnekovas pateikia ir priešingą atvejį, kai jauna transporto įstaiga, kurios kolektyvo branduolys buvo Y kartos darbuotojai, pabandė būti progresyvūs ir mesti visus oficialumus, formalumus į šalį, tačiau ilgainiui nebesulaukė jokio atsako į savo užklausas.

„Pasirodo, didžioji dalis jų potencialių partnerių – vyresnės kartos atstovai. Tad turime matyti, į ką kreipiamės, kas yra mūsų partneriai ir koks bendravimo, komunikavimo būdas jiems priimtinesnis. Kita vertus, tie esminiai skirtumai tarp kartų nėra tokie drastiški, labiausiai skiriasi vertybės, interesai, bendravimo kanalai“, – pažymi p. Maziliauskas.

Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Dažniausiai kalbančių vadovų TOP 10 – trys nauji veidai Premium

Vertinant vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per pirmajį šių metų pusmetį buvo cituojama...

Rinkodara
2019.10.17
Trims įmonėms skirtos baudos už vartotojus klaidinusią reklamą

Maisto papildus ir kosmetiką reklamavusios bendrovės „Biopartneris“, „Sandoz Pharmaceuticals“ bei ELDK...

Rinkodara
2019.10.16
TOP10 „YouTube“ influencerių Lietuvoje 19

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausiu nuomonės...

Rinkodara
2019.10.16
Interneto žiniasklaidos asociacijos vadovu tapo A. Marcinkus

Interneto žiniasklaidos asociacijai vadovaus lobistas Arnas Marcinkus, pakeisiantis dešimtmetį asociacijai...

Rinkodara
2019.10.16
Skaudus „Vespa“ gamintojos pralaimėjimas Kinijos konkurentams 7

ES Bendrasis Teismas patvirtino Europos Sąjungos Intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, kuriuo...

Rinkodara
2019.10.14
„Vilniaus degtinės“ vadovas: dvigubi standartai stipriųjų gėrimų gamintojams ir aludariams 7

Narkotikų tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymą nutraukti „Čepkelių“ nealkoholinės...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę 3

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 9

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Akinių lęšių gamintoja „Bod Lenses“ keičia vizualinį identitetą 2

Penktus metus skaičiuojanti Baltijos regiono akinių lęšių gamybos įmonė „Bod Lenses“ keičia vizualinį stilių.

Rinkodara
2019.10.10
Šiaulių bankas pasirinko socialinių tinklų partnerius 3

Šiaulių bankas stiprina pozicijas socialinėje erdvėje – komunikacijos partneriais pasirinko skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.10
V. Vasiliauskas – naujas nuomonių reitingo lyderis 18

Iš verslo nuomonių lyderių TOP10 per metus pasitraukus keliems garsiems komentatoriams, jame šįkart daug...

Rinkodara
2019.10.10
„Zen PR“ planas – kitąmet kas mėnesį po naują šalį Premium 2

Prieš daugiau nei dvejus metus įkurtas lietuvių startuolis „Zen PR“ peržengia Lietuvos ribas – paslaugas...

Rinkodara
2019.10.10
Kurti miestą be atliekų slovėnams padeda ir išradinga komunikacija Premium 2

Miestas be atliekų (angl. zero waste) gali tapti realybe, pasišovusi įrodyti Slovėnijos sostinė Liubliana.

Paslaugos
2019.10.09
Požiūrio klausimas: „tik“ ar „net“ 40% vartotojų nemėgsta reklamos Premium 7

Nors mėgstame pabrėžti, kad nežiūrime, blokuojame ar ignoruojame reklamą, vis dėlto vartotojų dalis, kuri...

Rinkodara
2019.10.09
Keičiasi lojalumo programa kortelių „Mylimiausia“ turėtojams Premium 8

Nuo šio spalio lojalumo kortelių „Mylimiausia“ turėtojai galės sukauptus eurus išleisti pas skirtingus...

Rinkodara
2019.10.08
„INK agency“ ir „bigNow“ vadovybėje – pokyčiai

Keičiasi dviejų susijusių komunikacijos bendrovių vadovai: UAB „Dideli dideli“, veikiančios su prekės ženklu...

Rinkodara
2019.10.08
Kauno „Žalgiris“ pratęsia partnerystę su vienu iš pagrindinių rėmėjų 6

Kauno krepšinio klubas „Žalgiris“ susitarė dėl partnerystės pratęsimo su lažybų prekės ženklu „OlyBet“, vienu...

Rinkodara
2019.10.07
„Aprangos“ komunikacijos kampanija – su darbuotojais ir nemokamais skėčiais

„Apranga“ tęsia komunikacijos liniją, kurioje pagrindinis dėmesys skiriamas įmonės darbuotojams. Šį kartą...

Rinkodara
2019.10.06
Komunikacijos krizė: kaip suvaldyti 1

Ar turite krizių valdymo planą? Reikia pasirengti blogiausiam, nes krizių kilti gali bet kada – mažiausiai...

Gazelė
2019.10.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau