Vilniaus universitetas keičia savo veidą

Publikuota: 2019-02-10
Stop kadras iš klipo, komunikacijos agentūros „Wide Wings“ darbo.
Stop kadras iš klipo, komunikacijos agentūros „Wide Wings“ darbo.

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais metodais ir taikosi į jaunesnę auditoriją.

Greito montažo klipe 440-metį šiemet švęsiantis universitetas pristato vykdomas studijas, mokslines veiklas ir savo bendruomenę. Pasak Ervino Spūdžio, Vilniaus universitetas (VU) viešosios komunikacijos vadovo, sparčiu tempu besikeičiantis universitetas siekia išsivaduoti iš senos ir sustabarėjusios įstaigos reputacijos ir pastaraisiais metais daug dėmesio skiria mokslo ir studijų tarptautiškumui didinti. Taip pat buvo atnaujintos universiteto studijų programos bei prekės ženklas.

„Ilgus metus VU slėpėsi po labai solidžios, autoritetingos ir sunkiai prieinamos institucijos apsiaustu. Tačiau tai yra modernus ir veržlus universitetas, daugelį metų pirmaujantis pagal mokslo ir studijų kokybės rodiklius. Šiandien VU būsimiesiems studentams save pristato šmaikščiai ir šiltai, bet kartu ir parodydamas, kad turime kuo didžiuotis: nuo XVI a. išlikę rūmai, tradicijos ir paveldas čia susitinka su naujausiais technologiniais pasiekimais ir moderniomis laboratorijomis, o visa tai įprasmina išsilavinę ir laisvi žmonės, dirbantys ir besimokantys VU. Jie yra universiteto stiprybė“, – išplatintame pranešime cituojamas p. Spūdys.

Siekiant atskleisti kitą, rečiau matomą ir ne tokią solidžią universiteto pusę, pasitelktas neįprastas formatas – atsisakyta aukštosioms mokykloms visame pasaulyje būdingo ilgo ir nuobodaus istorijos dėstymo, šaipomasi iš klišių, įterpiami netikėti ir kartais net absurdiški vaizdai. Visą įvaizdinį klipą vainikuoja trumpas repas, pristatantis įdomiausius ir smagiausius su universitetu susijusius faktus.

Klipas buvo kuriamas siekiant ne tik pritraukti potencialius studentus, bet ir pristatyti universitetą Lietuvoje viešintiems svečiams ar įvairiuose renginiuose užsienyje. Vaizdo klipą režisavo Saulius Baradinskas, įgyvendino audiovizualinės komunikacijos agentūra „Wide Wings“.

Kartų dilema

Šios komunikacijos pavyzdys – bandymas išsivaduoti iš skirtingų kartų sankirtos abiejose barikadų pusėse.

„X, Y, Z kartos – tema, kuria galima daug kalbėti, netrūksta skirtingų nuomonių, vertinimų“, – kalba Andrius Maziliauskas, vienas „Sales.up“ įkūrėjų, pardavimo ir investicijų pritraukimo profesionalas.

Pasak jo, įmonės darbo kultūra taip pat paremta kartų supratimu, ir nemažą reikšmę visiems procesams turi faktas, kada bendrovė įkurta, kurios kartos atstovas jai vadovauja, kokios amžiaus grupės darbuotojų dauguma arba kas yra jos klientai, vartotojai.

nuotrauka::1left

„Bene geriausiai kartų skirtumus ir nesusikalbėjimą tarp jų šiandien iliustruota aukštojo mokslo įstaigos, dar visai neseniai pačios atsirinkdavusios gabiausius studentus. Tačiau per pastaruosius metus joms teko persiorientuoti ir tapti parduodančiomis organizacijomis.

„Teko susidurti su viena aukštojo mokslo įstaiga, kurioje, pasikeitus situacijai rinkoje, gerokai sumažėjo studentų. Problema buvo ta, kad tie, kurie formuoja mokymo programas, kurie pristato jas, – sidabrinės, arba X, kartos žmonės, o stojantieji – jaunimas, kurie pasaulį mato kitaip. Radome sprendimą, kad patys besimokantys vyresniųjų kursų studentai pristatytų studijų programas, ir tai davė lauktų rezultatų“, – mini p. Maziliauskas.

Pašnekovas pateikia ir priešingą atvejį, kai jauna transporto įstaiga, kurios kolektyvo branduolys buvo Y kartos darbuotojai, pabandė būti progresyvūs ir mesti visus oficialumus, formalumus į šalį, tačiau ilgainiui nebesulaukė jokio atsako į savo užklausas.

„Pasirodo, didžioji dalis jų potencialių partnerių – vyresnės kartos atstovai. Tad turime matyti, į ką kreipiamės, kas yra mūsų partneriai ir koks bendravimo, komunikavimo būdas jiems priimtinesnis. Kita vertus, tie esminiai skirtumai tarp kartų nėra tokie drastiški, labiausiai skiriasi vertybės, interesai, bendravimo kanalai“, – pažymi p. Maziliauskas.

Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 3

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12
Žiniasklaida skundžiasi dėl LRT teisių į inauguraciją, LRT stebisi

Komercinė žiniasklaida skundžiasi, kad Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija LRT gavo išimtines teises...

Rinkodara
2019.07.10
Didžiausią šuolį skaičiuoja agentūra „Gravitas Partners“ Premium

Komunikacijos rinka stoviniuoja vietoje: 20-ies didžiausių agentūrų ir metiniai pardavimai, ir tiesioginės...

Rinkodara
2019.07.10
„Tele2“ neplanuoja naujo komunikacijos paslaugų konkurso

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ neseniai nutraukusi bendradarbiavimo sutartį su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.07.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau