Vilniaus universitetas keičia savo veidą

Publikuota: 2019-02-10
Stop kadras iš klipo, komunikacijos agentūros „Wide Wings“ darbo.
Stop kadras iš klipo, komunikacijos agentūros „Wide Wings“ darbo.

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais metodais ir taikosi į jaunesnę auditoriją.

Greito montažo klipe 440-metį šiemet švęsiantis universitetas pristato vykdomas studijas, mokslines veiklas ir savo bendruomenę. Pasak Ervino Spūdžio, Vilniaus universitetas (VU) viešosios komunikacijos vadovo, sparčiu tempu besikeičiantis universitetas siekia išsivaduoti iš senos ir sustabarėjusios įstaigos reputacijos ir pastaraisiais metais daug dėmesio skiria mokslo ir studijų tarptautiškumui didinti. Taip pat buvo atnaujintos universiteto studijų programos bei prekės ženklas.

„Ilgus metus VU slėpėsi po labai solidžios, autoritetingos ir sunkiai prieinamos institucijos apsiaustu. Tačiau tai yra modernus ir veržlus universitetas, daugelį metų pirmaujantis pagal mokslo ir studijų kokybės rodiklius. Šiandien VU būsimiesiems studentams save pristato šmaikščiai ir šiltai, bet kartu ir parodydamas, kad turime kuo didžiuotis: nuo XVI a. išlikę rūmai, tradicijos ir paveldas čia susitinka su naujausiais technologiniais pasiekimais ir moderniomis laboratorijomis, o visa tai įprasmina išsilavinę ir laisvi žmonės, dirbantys ir besimokantys VU. Jie yra universiteto stiprybė“, – išplatintame pranešime cituojamas p. Spūdys.

Siekiant atskleisti kitą, rečiau matomą ir ne tokią solidžią universiteto pusę, pasitelktas neįprastas formatas – atsisakyta aukštosioms mokykloms visame pasaulyje būdingo ilgo ir nuobodaus istorijos dėstymo, šaipomasi iš klišių, įterpiami netikėti ir kartais net absurdiški vaizdai. Visą įvaizdinį klipą vainikuoja trumpas repas, pristatantis įdomiausius ir smagiausius su universitetu susijusius faktus.

Klipas buvo kuriamas siekiant ne tik pritraukti potencialius studentus, bet ir pristatyti universitetą Lietuvoje viešintiems svečiams ar įvairiuose renginiuose užsienyje. Vaizdo klipą režisavo Saulius Baradinskas, įgyvendino audiovizualinės komunikacijos agentūra „Wide Wings“.

Kartų dilema

Šios komunikacijos pavyzdys – bandymas išsivaduoti iš skirtingų kartų sankirtos abiejose barikadų pusėse.

„X, Y, Z kartos – tema, kuria galima daug kalbėti, netrūksta skirtingų nuomonių, vertinimų“, – kalba Andrius Maziliauskas, vienas „Sales.up“ įkūrėjų, pardavimo ir investicijų pritraukimo profesionalas.

Pasak jo, įmonės darbo kultūra taip pat paremta kartų supratimu, ir nemažą reikšmę visiems procesams turi faktas, kada bendrovė įkurta, kurios kartos atstovas jai vadovauja, kokios amžiaus grupės darbuotojų dauguma arba kas yra jos klientai, vartotojai.

nuotrauka::1left

„Bene geriausiai kartų skirtumus ir nesusikalbėjimą tarp jų šiandien iliustruota aukštojo mokslo įstaigos, dar visai neseniai pačios atsirinkdavusios gabiausius studentus. Tačiau per pastaruosius metus joms teko persiorientuoti ir tapti parduodančiomis organizacijomis.

„Teko susidurti su viena aukštojo mokslo įstaiga, kurioje, pasikeitus situacijai rinkoje, gerokai sumažėjo studentų. Problema buvo ta, kad tie, kurie formuoja mokymo programas, kurie pristato jas, – sidabrinės, arba X, kartos žmonės, o stojantieji – jaunimas, kurie pasaulį mato kitaip. Radome sprendimą, kad patys besimokantys vyresniųjų kursų studentai pristatytų studijų programas, ir tai davė lauktų rezultatų“, – mini p. Maziliauskas.

Pašnekovas pateikia ir priešingą atvejį, kai jauna transporto įstaiga, kurios kolektyvo branduolys buvo Y kartos darbuotojai, pabandė būti progresyvūs ir mesti visus oficialumus, formalumus į šalį, tačiau ilgainiui nebesulaukė jokio atsako į savo užklausas.

„Pasirodo, didžioji dalis jų potencialių partnerių – vyresnės kartos atstovai. Tad turime matyti, į ką kreipiamės, kas yra mūsų partneriai ir koks bendravimo, komunikavimo būdas jiems priimtinesnis. Kita vertus, tie esminiai skirtumai tarp kartų nėra tokie drastiški, labiausiai skiriasi vertybės, interesai, bendravimo kanalai“, – pažymi p. Maziliauskas.

Plačiau skaitykite čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
08:13
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 11

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kritikos strėlės viešiesiems pirkimams: formalus požiūris ar polinkis į „draugystę“ 14

Neseniai Prezidentė teikė siūlymą Viešųjų pirkimų įstatymų pataisoms, uždrausiančioms politinio pasitikėjimo...

Rinkodara
2019.02.07
Sporto klubo reklama įstatymo nepažeidė, bet sukėlė diskusijų 10

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba įvertinusi „Gym Plius“ sporto klubo reklamą, pažeidimų joje nenustatė.

Rinkodara
2019.02.07
„Aprangos“ grupė pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Mažmeninės prekybos drabužiais lyderė Baltijos šalyse „Aprangos“ grupės skelbtą skaitmeninės komunikacijos...

Rinkodara
2019.02.05
Teisinis ginčas dėl „Adrenalino“ baigtas, nuoskaudos – liko 1

Lietuviškos reklamos festivalio „Adrenalinas“ organizatorė Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA...

Rinkodara
2019.02.04
RSVA: rinka atsiriboja nuo „vipcommunications“ veiksmų 5

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) neigiamai vertina veiklą, kuomet ryšių su visuomene agentūra...

Rinkodara
2019.01.30
„Password 2019“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Jau šešioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo.

Rinkodara
2019.01.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau