RSVA: rinka atsiriboja nuo „vipcommunications“ veiksmų

Publikuota: 2019-01-30
Atnaujinta 2019-01-30 15:37
Romualda Stonkutė, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos pirmininkė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Romualda Stonkutė, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos pirmininkė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) neigiamai vertina veiklą, kuomet ryšių su visuomene agentūra „vipcommunications“ nedeklaruodama interesų, teikia konsultacijas politinėje veikloje dalyvaujantiems konkuruojantiems asmenims.

Tokią ydingą veikimo praktiką atskleidė viešumoje paskelbta informacija apie agentūros „vipcommunications“ ir jos akcininko Dariaus Gudelio konsultacijas konkuruojantiems šalies politikams, kurie galimai buvo nuteikiami vienas prieš kitą, teigiama asociacijos išplatintame pranešime. VŽ primena, kad naujienų portalas „15min.lt“ pranešė, kad premjeras Saulius Skvernelis dažnai susitinka su viešųjų ryšių konsultantu p. Gudeliu. Pernai Vyriausybės kanceliarija jam išrašė mažiausiai 19 leidimų patekti į Vyriausybės rūmus. Portalas atkreipė dėmesį, kad būtent 2018 m. p. Gudelio bendrovėms buvo rekordiniai ir lyginant su ankstesniais metais, ir su kitais rinkos dalyviais. Skaičiuojama, kad agentūrų laimėtų viešųjų pirkimų suma 2018 m. siekė 2,5 mln. Eur, kai tuo tarpu 2017 m. – 907.000 Eur. Atlikdamas tyrimą portalas išanalizavo 30-ies komunikacijos įmonių septynerių metų rezultatus viešuosiuose pirkimuose ir rėmėsi Viešųjų pirkimų tarnybos duomenimis.

RSVA, remdamasi tarptautine ryšių su visuomene praktika bei veikiančiais etikos standartais, nepritaria bet kokiai interesų konfliktą keliančiai veiklai, kai, atstovaujant klientui, tuo pačiu metu veikiama jo konkurento ar oponento naudai.

Tokia veikla ryšių su visuomene versle laikoma etikos pažeidimu, darančiu reputacinę ir finansinę žalą.

Buvusi RSVA narė agentūra „vipcommunications“ iš asociacijos išstojo prieš kelis metus, rinkoje kilus susipriešinimui, vykstant telekomunikacijų bendrovių konkursams.

RSVA nariai neigiamai vertina „vipcommunications“ veiklos metodus, kurie menkina pasitikėjimą visa ryšių su visuomene rinka, agentūrų teikiamomis paslaugomis, jų kokybe.

Kritiką vadina nepagrįsta

Pono Gudelio įmonė „vipcommunications“ Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos kritiką vadina nepagrįsta ir teigia, kad ši organizacija tapo konkurencinių kovų įrankiu.

Pasak Giedriaus Galdiko, „vipcommunications“ vadovo, viešai išsakytus kaltinimus „galima aiškinti tik veiksmingumo netekusios asociacijos noru priminti apie save“.

„Esame įsitikinę, kad konkurencinių kovų įrankiu tapusi asociacija savo veiksmais daro didelę reputacinę žalą viso sektoriaus įmonėms“, – BNS atsiųstame komentare teigė p. Galdikas.

Jis pabrėžė, kad „vipcommunications“ iš asociacijos pasitraukė po to, kai telekomunikacijų bendrovė „Telia“ paskelbė konkursą, kurio sąlygas atitiko tik „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ – vienintelė konkurso dalyvė.

„Išreiškusi susirūpinimą dėl šio konkurso, RSVA, neturėdama jokio faktinio pagrindo, viešai išreiškė nepagrįstas abejones dėl dar vieno telekomunikacijų įmonės konkurso, kuriame dalyvavo devynios agentūros, o laimėjo „vipcommunications“ ir kita stambi viešųjų ryšių agentūra“, – teigė p. Galdikas.

Jo teigimu, asociacija nesugebėjo atstovauti visos rinkos interesų, dėl to iš didžiųjų komunikacijos agentūrų joje teliko „Fabula Hill+Knowlton Strategies“, priklausanti Mykolui Katkui, Žydrūnui Gaudiešiui, Linai Šliogerienei ir Mindaugui Ardišauskui.

„Esame įsitikinę, kad konkurencinių kovų įrankiu tapusi asociacija savo veiksmais daro didelę reputacinę žalą viso sektoriaus įmonėms“, – teigė p. Galdikas.

Asociacija įkurta 2009 m. ir šiuo metu vienija 9 agentūras („Ad verum“, „Fabula Hill+Knowlton Strategies“, „Gravitas Partners“, „Headline Agency“ , „Idea Prima“, „Integrity PR“, „Nova media“, „PR Service / Edelman Affiliate“, „Trylika-dvidešimt trys“ (Agency 1323).

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2019.02.20
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 11

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kritikos strėlės viešiesiems pirkimams: formalus požiūris ar polinkis į „draugystę“ 14

Neseniai Prezidentė teikė siūlymą Viešųjų pirkimų įstatymų pataisoms, uždrausiančioms politinio pasitikėjimo...

Rinkodara
2019.02.07
Sporto klubo reklama įstatymo nepažeidė, bet sukėlė diskusijų 10

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba įvertinusi „Gym Plius“ sporto klubo reklamą, pažeidimų joje nenustatė.

Rinkodara
2019.02.07
„Aprangos“ grupė pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Mažmeninės prekybos drabužiais lyderė Baltijos šalyse „Aprangos“ grupės skelbtą skaitmeninės komunikacijos...

Rinkodara
2019.02.05
Teisinis ginčas dėl „Adrenalino“ baigtas, nuoskaudos – liko 1

Lietuviškos reklamos festivalio „Adrenalinas“ organizatorė Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA...

Rinkodara
2019.02.04
RSVA: rinka atsiriboja nuo „vipcommunications“ veiksmų 5

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) neigiamai vertina veiklą, kuomet ryšių su visuomene agentūra...

Rinkodara
2019.01.30
„Password 2019“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Jau šešioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo.

Rinkodara
2019.01.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau