NMA vadovas: D. Gudelio įmonių pasiūlymai buvo pigiausi

Publikuota: 2019-01-23
„Scanpix“ nuotr.
„Scanpix“ nuotr.

Dariaus Gudelio valdomos ryšių su visuomene agentūros pernai laimėjo tris Nacionalinės mokėjimo agentūros (NMA) pirkimus.

„Jų pasiūlymas buvo ir pigiausias, ir ekonomiškai naudingiausias“, – trečiadienį per opozicinės Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) frakcijos posėdį Seime sakė NMA vadovas Erikas Bėrontas.

NMA pirko viešinimo paslaugas nacionalinėje spaudoje, televizijos laidose, regionų žiniasklaidoje. Pirkimai, anot p. Bėronto, vyko pernai pavasarį, vasarą ir rudenį.

Vykdant du pirkimus, kaip ekspertą NMA buvo pasikvietusi premjero patarėją Tomą Beržinską.

„Į pirkimus tenka kviestis savo srities žinovus. (...) mus, kaip agentūrą, nuolat apkaltina, kad blogai padarėme ar blogai nupirkome, todėl kviečiame ekspertus, kad būtų skaidrumas“, – aiškino NMA direktorius.

Anot jo, T. Beržinsko pakvietimą lėmė jo kvalifikacija.

Konservatorių frakcijos posėdyje dalyvavusi žemės ūkio ministro patarėja viešiesiems ryšiams Vitalija Jankauskaitė-Milčiuvienė tvirtino, kad paprastai dėl ekspertų paskyrimo kreipiamasi į Vyriausybę ir ši deleguoja žmogų.

Naujienų portalas 15min.lt šią savaitę pranešė, kad premjeras Saulius Skvernelis dažnai susitinka su viešųjų ryšių konsultantu p. Gudeliu. Pernai Vyriausybės kanceliarija jam išrašė mažiausiai 19 leidimų patekti į Vyriausybės rūmus.

Ponas Gudelis teigia su p. Skverneliu besidalijantis patirtimi ir žiniomis, bet to nevadina konsultacijomis. Jis yra komunikacijos agentūros „VIP Viešosios informacijos partneriai“ savininkas ir krepšinio klubo „Rytas“ dalininkas. Per praėjusius Seimo rinkimus jo valdoma agentūra turėjo sutartį su Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga, bet po to jokių oficialių sutarčių nesudaryta.

Anot „15min.lt“, p. Gudelio įmonių „VIP Viešosios informacijos partneriai“ ir „MIG marketingo idėjų generatorius“ bendra pernai laimėtų sutarčių vertė siekė daugiau nei 2,5 mln. Eur. Sutartis šios bendrovės sudarė su įvairiomis valstybės institucijomis.

Stambiausią valstybės užsakymą pernai p. Gudelio verslas gavo iš NMA. 2018-ųjų vasarą šios agentūros viešųjų pirkimų ekspertu tapo premjero patarėjas p. Beržinskas. Po kelių mėnesių p. Gudelio įmonė laimėjo du agentūros konkursus. Bendra jų vertė – beveik 900.000 Eur.

Premjero patarėjas, nors buvo kviestas, trečiadienį į TS-LKD frakcijos posėdį neatvyko.

Jis BNS sakė politiniuose spektakliuose nedalyvaujantis.

„Abejones – tikras, o ne tariamas ar suvaidintas – dėl viešųjų pirkimų turi sklaidyti ne politikai, o kompetentingos institucijos. Jei klausimų kils Viešųjų pirkimų tarnybai ar kitoms – visada mielai į juos atsakysiu. Neturiu nei laiko, nei noro dalyvauti politiniame spektaklyje ir bendrauti su žmonėmis, kurių tikslas – „pavirpinti orą“ manipuliacijomis ar interpretacijomis, o ne išgirsti faktus. Jei faktų tikrai nori Gabrielius Landsbergis – asmeniškai kviečiu jį bet kuriuo patogiu metu užsukti į Vyriausybę. Pavaišinsiu kava, papasakosiu apie eksperto pareigas ir funkcijas“, – BNS sakė p. Beržinskas.

Vis tik „15min.lt“ atkreipia dėmesį, kad būtent 2018 m. p. Gudelio bendrovėms buvo rekordiniai ir lyginant su ankstesniais metais, ir su kitais rinkos dalyviais. Skaičiuojama, kad agentūrų laimėtų viešųjų pirkimų suma 2018 m. siekė 2,5 mln. Eur, kai tuo tarpu 2017 m. – 907.000 Eur.

Atlikdamas tyrimą portalas išanalizavo 30-ies komunikacijos įmonių septynerių metų rezultatus viešuosiuose pirkimuose ir rėmėsi Viešųjų pirkimų tarnybos duomenimis.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

FOMO efektas rinkodaroje atveria naujas galimybes

Įprasta matyti renginių reklamas iki jiems beprasidedant. Tuo tarpu JAV sporto kanalas ESPN nusprendė...

Rinkodara
12:09
„Top Sport“ registruoja pretenzingąjį reklamos šūkį Premium 8

Lažybų bendrovė „Top Sport“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti jau ne vienus metus...

Rinkodara
2019.08.23
„Lidl“ ir „Maxima“ žengia koja kojon, „Iki“ – šalia Premium

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., reklamos apimtis augo beveik 12%.

Rinkodara
2019.08.21
„Akropolis group“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 2

Prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis group“ komunikacijos partnere pasirinko...

Rinkodara
2019.08.20
„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Rinkodara
2019.08.20
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 3

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2019.08.19
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 11

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
„Tele2“ už suvaldytą krizę „Stevie Awards“ apdovanojimuose pelnė bronzą 3

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pasauliniuose verslo apdovanojimuose „Stevie Awards“ pelnė bronzos...

Rinkodara
2019.08.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau