NMA vadovas: D. Gudelio įmonių pasiūlymai buvo pigiausi

Publikuota: 2019-01-23
„Scanpix“ nuotr.
„Scanpix“ nuotr.

Dariaus Gudelio valdomos ryšių su visuomene agentūros pernai laimėjo tris Nacionalinės mokėjimo agentūros (NMA) pirkimus.

„Jų pasiūlymas buvo ir pigiausias, ir ekonomiškai naudingiausias“, – trečiadienį per opozicinės Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) frakcijos posėdį Seime sakė NMA vadovas Erikas Bėrontas.

NMA pirko viešinimo paslaugas nacionalinėje spaudoje, televizijos laidose, regionų žiniasklaidoje. Pirkimai, anot p. Bėronto, vyko pernai pavasarį, vasarą ir rudenį.

Vykdant du pirkimus, kaip ekspertą NMA buvo pasikvietusi premjero patarėją Tomą Beržinską.

„Į pirkimus tenka kviestis savo srities žinovus. (...) mus, kaip agentūrą, nuolat apkaltina, kad blogai padarėme ar blogai nupirkome, todėl kviečiame ekspertus, kad būtų skaidrumas“, – aiškino NMA direktorius.

Anot jo, T. Beržinsko pakvietimą lėmė jo kvalifikacija.

Konservatorių frakcijos posėdyje dalyvavusi žemės ūkio ministro patarėja viešiesiems ryšiams Vitalija Jankauskaitė-Milčiuvienė tvirtino, kad paprastai dėl ekspertų paskyrimo kreipiamasi į Vyriausybę ir ši deleguoja žmogų.

Naujienų portalas 15min.lt šią savaitę pranešė, kad premjeras Saulius Skvernelis dažnai susitinka su viešųjų ryšių konsultantu p. Gudeliu. Pernai Vyriausybės kanceliarija jam išrašė mažiausiai 19 leidimų patekti į Vyriausybės rūmus.

Ponas Gudelis teigia su p. Skverneliu besidalijantis patirtimi ir žiniomis, bet to nevadina konsultacijomis. Jis yra komunikacijos agentūros „VIP Viešosios informacijos partneriai“ savininkas ir krepšinio klubo „Rytas“ dalininkas. Per praėjusius Seimo rinkimus jo valdoma agentūra turėjo sutartį su Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga, bet po to jokių oficialių sutarčių nesudaryta.

Anot „15min.lt“, p. Gudelio įmonių „VIP Viešosios informacijos partneriai“ ir „MIG marketingo idėjų generatorius“ bendra pernai laimėtų sutarčių vertė siekė daugiau nei 2,5 mln. Eur. Sutartis šios bendrovės sudarė su įvairiomis valstybės institucijomis.

Stambiausią valstybės užsakymą pernai p. Gudelio verslas gavo iš NMA. 2018-ųjų vasarą šios agentūros viešųjų pirkimų ekspertu tapo premjero patarėjas p. Beržinskas. Po kelių mėnesių p. Gudelio įmonė laimėjo du agentūros konkursus. Bendra jų vertė – beveik 900.000 Eur.

Premjero patarėjas, nors buvo kviestas, trečiadienį į TS-LKD frakcijos posėdį neatvyko.

Jis BNS sakė politiniuose spektakliuose nedalyvaujantis.

„Abejones – tikras, o ne tariamas ar suvaidintas – dėl viešųjų pirkimų turi sklaidyti ne politikai, o kompetentingos institucijos. Jei klausimų kils Viešųjų pirkimų tarnybai ar kitoms – visada mielai į juos atsakysiu. Neturiu nei laiko, nei noro dalyvauti politiniame spektaklyje ir bendrauti su žmonėmis, kurių tikslas – „pavirpinti orą“ manipuliacijomis ar interpretacijomis, o ne išgirsti faktus. Jei faktų tikrai nori Gabrielius Landsbergis – asmeniškai kviečiu jį bet kuriuo patogiu metu užsukti į Vyriausybę. Pavaišinsiu kava, papasakosiu apie eksperto pareigas ir funkcijas“, – BNS sakė p. Beržinskas.

Vis tik „15min.lt“ atkreipia dėmesį, kad būtent 2018 m. p. Gudelio bendrovėms buvo rekordiniai ir lyginant su ankstesniais metais, ir su kitais rinkos dalyviais. Skaičiuojama, kad agentūrų laimėtų viešųjų pirkimų suma 2018 m. siekė 2,5 mln. Eur, kai tuo tarpu 2017 m. – 907.000 Eur.

Atlikdamas tyrimą portalas išanalizavo 30-ies komunikacijos įmonių septynerių metų rezultatus viešuosiuose pirkimuose ir rėmėsi Viešųjų pirkimų tarnybos duomenimis.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.
Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14
Rungiasi efektyviausi komunikacijos projektai

Prasideda paraiškų teikimas į šeštą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2019.04.13
„Huawei Technologies“ aktyviau dirbs su nuomonės formuotojais  8

Telekomunikacijų bendrovė „Huawei Technologies“ pradeda bendradarbiavimą su nuomonės formuotojų rinkodaros...

Rinkodara
2019.04.12
Reklamdavių žinutė „Facebook“: stabdome paskyras ir remsimės influenceriais Premium

Pasaulinis Jungtinės Karalystės (JK) rankų darbo kosmetikos prekės ženklas „Lush“ praneša išjungiantis...

Gazelė
2019.04.11
Po kritikos lavinos „Revolut“ atsisako dviprasmiško šūkio 8

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuolis „Revolut“, reaguodamas į pastaruoju metu jį...

Rinkodara
2019.04.08
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: gražesnių skelbimų nepakanka 4

Susidaro įspūdis, kad patrauklaus darbdavio įvaizdis (angl. employer branding), paskutiniu metu yra...

Rinkodara
2019.04.07
„Radiocentro“ metiniai pardavimai ir pelnas šovė į viršų 7

UAB „Radiocentras“ pajamos per 2018 m. išaugo 67%, grynasis pelnas – septynis kartus, iki 269.474 Eur, rodo...

Rinkodara
2019.04.05
„Maximos“ ir „Lidl“ kova dėl kiekvieno kliento kaitina reklamos rinką Premium 5

2018 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 4,3% augimą ir siekė 116 mln. Eur. Pridėjus verslo investicijas į...

Rinkodara
2019.04.03
Kaip veiks neleistino turinio blokavimas internete

Nuo šiandien, balandžio 1-osios įsigalioja nauja Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo redakcija,...

Rinkodara
2019.04.01
„Maximos“ atstovas spaudai tampa „Bankera“ komunikacijos vadovu 11

Prekybos tinklas „Maxima“ šiandien paskelbė ryšių su visuomene atstovo atranką, nes ligšiolinis prekybininkės...

Rinkodara
2019.04.01
Krizė įmonėje: požymiai ir didžiausi priešai

Atsidūrus sudėtingoje situacijoje, verslui svarbu pirmiausia įvertinti, ar tai jau yra krizinė situacija ar...

Rinkodara
2019.04.01
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojai 3

Naujoje mažmeninės prekybos drabužiais bendrovės „Apranga“ reklaminėje kampanijoje – visi modeliai yra...

Rinkodara
2019.03.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau