„Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Publikuota: 2019-01-10
Berta Čaikauskaitė, „Iki“ komunikacijos vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Berta Čaikauskaitė, „Iki“ komunikacijos vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklas „Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius. Jais tapo integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“.

„Naujus komunikacijos partnerius pasirinkome įvertinę jų atliktą išsamią rinkos analizę, taiklias įžvalgas ir siūlymus, kurie leistų auginti mūsų prekybos tinklo komunikacinį pranašumą sparčiai besikeičiančioje aplinkoje“, – išplatintame pranešime teigia Berta Čaikauskaitė, „Iki“ komunikacijos vadovė.

Iki šiol pastaruosius kelerius metus tinklas dirbo „INK Agency“.

Prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje veiklą vykdo 26 metus. Įmonėje dirba daugiau kaip 6.500 darbuotojų komanda, kuri kasdien aptarnauja apie 300.000 pirkėjų.

Tinklui priklauso 230 „Iki“ ir „Iki Express“ parduotuvių visoje Lietuvoje. Per ateinančius dvejus metus „Palink“ planuoja toliau aktyviai plėstis ir stiprinti prekybos tinklo poziciją Lietuvoje – bus atidaryta dar 20 naujų ir rekonstruota apie 50 esamų parduotuvių.

Tryliktus veiklos metus skaičiuojanti integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“ teikia ryšių su visuomene, krizių, korporatyvinės, rinkodaros ir skaitmeninės komunikacijos, renginių organizavimo paslaugas bei kūrybinius sprendimus. Tarp didžiausių agentūros klientų – „Swedbank“, „Lietuvos oro uostai“, „Tele2“, „Švyturys-Utenos alus“, „Tez Tour“, „Electrolux“, „JUNG Vilnius“ ir kiti.

Prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos partneriai – agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ ir „Gravitas“, , „Lidl“ – „Publicum“, „Rimi“ – „Integrity PR“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Merų komunikacija: kaip suveiks „Facebook“ efektas Premium

Šį sekmadienį į lemiamą kovą stos pirmajame savivaldos merų ringe dar neišrinkti kandidatai. Bene daugiausia...

Rinkodara
2019.03.15
„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai...

Rinkodara
2019.03.15
„Danske Bank“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 4

Finansinių paslaugų grupės „Danske Bank“ Lietuvos filialas pasirašė bendradarbiavimo sutartį su integruotos...

Rinkodara
2019.03.15
Nuosavo verslo skonis, arba Paskata tapti geresniu samdomu darbuotoju 7

Sėkmingiausiu sprendimu, o kartu ir didžiausia pamoka karjeroje Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“...

Rinkodara
2019.03.14
Po pažinties „Tesonet“ įkūrė komunikacijos agentūrą Premium 4

Savo vietą po saule Lietuvoje rado dar viena komunikacijos paslaugų agentūra „Blue Oceans PR“. Jos įkūrėjos...

Rinkodara
2019.03.14
Komunikacijos agentūra „Bosanova“ turi naują vadovą 2

Komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovu tapo Vytautas Matulevičius, kartu keičiasi ir bendrovės akcininkų...

Rinkodara
2019.03.07
10 stipriausių rinkodaros vadovų – „Metų CMO“ finalininkai 8

„Metų CMO“ komisija išrinko stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje. Vienas jų pretenduoja tapti...

Rinkodara
2019.03.07
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko komunikacijos partnerius

Didžiausia Baltijos šalyse geležinkelių grupė „Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko naujus komunikacijos...

Rinkodara
2019.03.06
Didžiausius atlyginimus šį sausį mokėjusios komunikacijos agentūros 4

Naujausi „Sodros“ duomenys rodo, kad tarp ryšių su visuomene bendrovių didžiausią atlyginimą šį sausį, kaip...

Rinkodara
2019.03.06
Tarp dalyvių „Password 2019“ – pusšimtis paraiškų 1

Į efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos konkursą „Password 2019“ pateiktos 48 paraiškos. Konkurso...

Rinkodara
2019.03.06
„Deeper“, „Good one“ ir „TeleSoftas“ – FT sąraše tarp sparčiausiai augusių įmonių 1

Didžiosios Britanijos leidinio „Financial Times“ (FT) sudaromame sparčiausiai augančių Europos įmonių TOP1000...

Rinkodara
2019.03.05
Medijų ir komunikacijų lyderiai: 2019-ieji lūžio, integracijos ir asmeninio turinio metai Premium

Rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos sektoriui praėjusieji nebuvo lengvi: įsigaliojo alkoholio reklamos...

Rinkodara
2019.03.05
IKEA įkvėpimo šaltinis – paprastų žmonių namai 1

Prieš ateidami į naują rinką, tarptautiniai tinklai atlieka namų darbus ir gerai išsianalizuoja situaciją...

Rinkodara
2019.03.04
„Keliauk Lietuvoje“ vadovas – apie ambicijas pritraukti 3 mln. užsieniečių, „Real is Beautiful“ likimą ir finansinę nežinomybę Premium 3

Nuo šių metų Lietuvos kaip turizmo krypties reklama užsienyje rūpinasi naujai įsteigta VšĮ „Keliauk...

Paslaugos
2019.03.04
„Sainsbury‘s“ istorija: kaip britų prekybos centras tapo skonio ikona 1

Daugybė prekių ženklų-ikonų gimė ne dėl pribloškiančio kūrybingumo, bet dėl savo tikrosios pozicijos suradimo...

Rinkodara
2019.03.02
Merų komunikacija: vienvaldystė – Kaune, sostinėje – maža intriga Premium 20

Šį sekmadienį finišuoja savivaldos rinkimai. Įvertinus didžiųjų miestų kandidatų į merus komunikaciją,...

Rinkodara
2019.03.01
„Big Mac“ pamokos, kurios prekės ženklams gali kainuoti brangiai Premium 1

Kad verslai neprarastų turimų prekės ženklų, jie turėtų būti naudojami visoms ar bent didžiajai daliai prekių...

Prekyba
2019.02.28
Druskininkų SPA centro „Upa“ valdytoja keičia pavadinimą ir prekės ženklą 1

UAB „MCT“, valdanti Druskininkų poilsio, sveikatinimo ir medicininės reabilitacijos centrą „Upa“, keičia...

Paslaugos
2019.02.28
Kaip prisitaikyti prie vietos rinkos: „Lidl“ ir IKEA patirtys Premium

Šiandien „Lidl“, kaip ir kitas Vokietijos mažų kainų prekybos tinklas „Aldi“, stipriai auga Jungtinės...

Prekyba
2019.02.28
Šiaulių bankas turi naują rinkodaros direktorių 25

Šiaulių banko rinkodaros ir komunikacijos departamento direktoriumi tapo Paulius Pocius, pastarąjį pusmetį...

Rinkodara
2019.02.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau