„Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Publikuota: 2019-01-10
Berta Čaikauskaitė, „Iki“ komunikacijos vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Berta Čaikauskaitė, „Iki“ komunikacijos vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklas „Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius. Jais tapo integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“.

„Naujus komunikacijos partnerius pasirinkome įvertinę jų atliktą išsamią rinkos analizę, taiklias įžvalgas ir siūlymus, kurie leistų auginti mūsų prekybos tinklo komunikacinį pranašumą sparčiai besikeičiančioje aplinkoje“, – išplatintame pranešime teigia Berta Čaikauskaitė, „Iki“ komunikacijos vadovė.

Iki šiol pastaruosius kelerius metus tinklas dirbo „INK Agency“.

Prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje veiklą vykdo 26 metus. Įmonėje dirba daugiau kaip 6.500 darbuotojų komanda, kuri kasdien aptarnauja apie 300.000 pirkėjų.

Tinklui priklauso 230 „Iki“ ir „Iki Express“ parduotuvių visoje Lietuvoje. Per ateinančius dvejus metus „Palink“ planuoja toliau aktyviai plėstis ir stiprinti prekybos tinklo poziciją Lietuvoje – bus atidaryta dar 20 naujų ir rekonstruota apie 50 esamų parduotuvių.

Tryliktus veiklos metus skaičiuojanti integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“ teikia ryšių su visuomene, krizių, korporatyvinės, rinkodaros ir skaitmeninės komunikacijos, renginių organizavimo paslaugas bei kūrybinius sprendimus. Tarp didžiausių agentūros klientų – „Swedbank“, „Lietuvos oro uostai“, „Tele2“, „Švyturys-Utenos alus“, „Tez Tour“, „Electrolux“, „JUNG Vilnius“ ir kiti.

Prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos partneriai – agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ ir „Gravitas“, , „Lidl“ – „Publicum“, „Rimi“ – „Integrity PR“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 24

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
Naujieji geidžiamiausi darbdaviai: kurių reputacija geriausia  Premium 1

Iš geidžiamiausių darbdavių finalinio dvidešimtuko geriausia reputacija žiniasklaidoje pernai pasižymėjo...

Vadyba
2019.06.12
„Verslo žinių“ planuose – orientacija į skaitmeninę erdvę 13

„Verslo žinių“ pajamos ir grynasis pelnas per 2018 m. sumažėjo. Šiemetiniuose planuose – nauji skaitmeniniai...

Rinkodara
2019.06.11
B. ir M. Obamos kurs tinklalaidę „Spotify“ platformoje 2

Buvęs JAV prezidentas Barackas Obama ir sutuoktinė Michelle su muzikos internetu transliavimo platforma...

Laisvalaikis
2019.06.10
„Integrity PR“ pajamas augino skaitmeninė komunikacija

Komunikacijos agentūros „Integrity PR“ apyvarta pernai augo 50% iki 1,3 mln. Eur, o tiesioginės pajamos – 29%...

Rinkodara
2019.06.04
„INK agency“ pajamos išaugo, pelnas sumenko

Komunikacijos agentūros „INK agency“ apyvarta 2018 m. viršijo 1,42 mln. Eur ir buvo 27% didesnė nei...

Rinkodara
2019.06.04
A. Tapino ir premjero ginčas – ant teismo stalo 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas, išklausęs abiejų pusių – „Laisvės TV“ įkūrėjo, žurnalisto...

Rinkodara
2019.06.03
Skelbtų nuolaidų netaikiusi „Elektromarkt.lt“ klaidino vartotojus

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė „GV Group“ skundą ir pripažino, kad Konkurencijos taryba...

Rinkodara
2019.05.29
A. Baranauskui – „Metų komunikatoriaus“, K. Meidei – „Verslo nuomonės lyderės“ laurai

Komunikacijos renginio „PR Impact Awards 2019“ organizatoriai „Metų komunikatoriaus 2019“ titulą skiria...

Rinkodara
2019.05.29
Agentūra „bigNow“ tiesiogines pajamas išaugino 49% 1

Komunikacijos agentūra „bigNow“ (UAB „Dideli dideli“) 2018 m. tiesiogines pajamas išaugino 49%, iki 240.000...

Rinkodara
2019.05.29
„PR Impact Awards 2019“ finale – 37 komunikacijos projektai

„PR Impact Awards 2019“ komisija iš 83 paraiškų atrinkto 37 stipriausius komunikacijos projektus 12-oje...

Rinkodara
2019.05.28
10 taisyklių, kad komunikacija socialiniuose tinkluose būtų sėkminga Premium 1

Komunikacija socialiniuose tinkluose daugeliui prekės ženklų tampa vis svarbesnė ir išsikovoja riebesnę...

Rinkodara
2019.05.28
„Fabula ir partneriai“ skaičiuoja mažesnę apyvartą ir pelną

UAB „Fabula ir partneriai“ („Fabula Hill + Knowlton Strategies“) per 2018 m. skaičiuoja 21% mažesnius...

Rinkodara
2019.05.27
„Idea prima“ augino ir pajamas, ir pelną 1

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ tiesioginės veiklos pajamos 2018 m. išaugo 52%, o...

Rinkodara
2019.05.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau