„Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Publikuota: 2019-01-10
Berta Čaikauskaitė, „Iki“ komunikacijos vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Berta Čaikauskaitė, „Iki“ komunikacijos vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklas „Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius. Jais tapo integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“.

„Naujus komunikacijos partnerius pasirinkome įvertinę jų atliktą išsamią rinkos analizę, taiklias įžvalgas ir siūlymus, kurie leistų auginti mūsų prekybos tinklo komunikacinį pranašumą sparčiai besikeičiančioje aplinkoje“, – išplatintame pranešime teigia Berta Čaikauskaitė, „Iki“ komunikacijos vadovė.

Iki šiol pastaruosius kelerius metus tinklas dirbo „INK Agency“.

Prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje veiklą vykdo 26 metus. Įmonėje dirba daugiau kaip 6.500 darbuotojų komanda, kuri kasdien aptarnauja apie 300.000 pirkėjų.

Tinklui priklauso 230 „Iki“ ir „Iki Express“ parduotuvių visoje Lietuvoje. Per ateinančius dvejus metus „Palink“ planuoja toliau aktyviai plėstis ir stiprinti prekybos tinklo poziciją Lietuvoje – bus atidaryta dar 20 naujų ir rekonstruota apie 50 esamų parduotuvių.

Tryliktus veiklos metus skaičiuojanti integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“ teikia ryšių su visuomene, krizių, korporatyvinės, rinkodaros ir skaitmeninės komunikacijos, renginių organizavimo paslaugas bei kūrybinius sprendimus. Tarp didžiausių agentūros klientų – „Swedbank“, „Lietuvos oro uostai“, „Tele2“, „Švyturys-Utenos alus“, „Tez Tour“, „Electrolux“, „JUNG Vilnius“ ir kiti.

Prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos partneriai – agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ ir „Gravitas“, , „Lidl“ – „Publicum“, „Rimi“ – „Integrity PR“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Sulaukta mažiau nusiskundimų dėl žalingo turinio internete

Per 2018 m. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) interneto karštąja linija gavo 3.149...

Rinkodara
10:25
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 8

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
2019.01.19
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14
Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją 5

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.01.14
„Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 9

Prekybos tinklas „Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius. Jais tapo integruotos komunikacijos...

Rinkodara
2019.01.10
Dukart daugiau investavo „Bitė“, „Eurovaistinė“ ir Lietuvos draudimas 3

Bendros reklamos apimtys, lyginant 2018 ir 2017 m. vienuolika mėnesių, Lietuvoje augo 14,2%. Didžiausių...

Rinkodara
2019.01.08
Koncerne „Vikonda“ – naujas komunikacijos vadovas 5

Koncerno „Vikonda“ komunikacijos ir rinkodaros direktoriaus pareigas nuo šiandien pradeda eiti Tomas Želionis.

Rinkodara
2019.01.07
Turizmo sektoriuje – nerimas dėl vėluojančios įsisukti „Keliauk Lietuvoje“ Premium 2

Naujai įkurta VšĮ „Keliauk Lietuvoje“, kuri nuo sausio 1 d. tapo atsakinga už visą Lietuvos, kaip turizmo...

Rinkodara
2019.01.07
Rinkodaros sektoriaus metai: pokyčiai, žvaigždės ir skandalai 1

Rinkodaros ir komunikacijos sektoriui 2018 metai nebuvo lengvi: įsigaliojo alkoholio reklamos draudimas,...

Rinkodara
2019.01.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau