Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą

Publikuota: 2018-12-10
Paulius Tamulionis, agentūros „Idea prima“ vadovas, komunikacijos konsultantas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Paulius Tamulionis, agentūros „Idea prima“ vadovas, komunikacijos konsultantas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių organizavimo išplėtusi išmanios komunikacijos agentūra „Idea prima“ pakeitė prekės ženklą, kuris labiau atitiks įmonės teikiamų komunikacijos paslaugų spektrą.

„Užbaigėme prieš dvejus metus pradėtą agentūros struktūros pertvarką, stipriai paaugome ir visa tai nuosekliai atvedė prie naujo vizualinio identiteto, geriau atitinkančio tai, kas esame ir kokią vertę kuriame savo klientams“, – išplatintame pranešime teigia Paulius Tamulionis, „Idea prima“ direktorius.

Per pastaruosius metus įmonėje suformuoti keturi kompetencijų centrai: ryšių su žiniasklaida, turinio kūrimo, strateginės, korporatyvinės ar krizių komunikacijos, taip pat ir rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų vadybos bei renginių organizavimo paslaugos.

Naująjį vizualinį identitetą „Idea prima“ kūrė bendradarbiaudama su ženklodaros studija „Godspeed“.

nuotrauka::1left

„Idea prima“ šiuo metu dirba 31 komunikacijos ir rinkodaros specialistas. Agentūros partneriai – joje dirbantys Paulius Tamulionis, Marius Deksnys bei Linas Damanskis.

Daugiausia „PR Impact Awards“ apdovanojimų už sėkmingus projektus šiemet gavusi „Idea prima“ yra išrinkta ir 2018 m. agentūra.

UAB „Idea prima“ bendros pajamos per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu 2017 m. periodu, išaugo 37% iki 1,25 mln. Eur, tiesioginės veiklos pajamos – 40% iki 520.000 Eur, ikimokestinis pelnas siekė 62.000 Eur (2017 m. – 18.000 Eur).

Agentūra komunikacijos ir rinkodaros paslaugas teikia įmonių grupei SBA, mažmeninės prekybos naftos produktais kompanijai „Circle K Lietuva“, draudimo bendrovei BTA, vaistinių tinklui „Gintarinė vaistinė“, tyrimų bendrovei „Nielsen“, Lietuvos parodų ir kongresų centui „Litexpo“, prekybos centrams „Molas“ bei GO9, taip pat viešojo sektoriaus užsakovams – Vilniaus miesto savivaldybei, Švietimo ir mokslo ministerijai, UAB „Investicijų ir verslo garantijos“, kt.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14
Rungiasi efektyviausi komunikacijos projektai

Prasideda paraiškų teikimas į šeštą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2019.04.13
„Huawei Technologies“ aktyviau dirbs su nuomonės formuotojais  8

Telekomunikacijų bendrovė „Huawei Technologies“ pradeda bendradarbiavimą su nuomonės formuotojų rinkodaros...

Rinkodara
2019.04.12
Reklamdavių žinutė „Facebook“: stabdome paskyras ir remsimės influenceriais Premium

Pasaulinis Jungtinės Karalystės (JK) rankų darbo kosmetikos prekės ženklas „Lush“ praneša išjungiantis...

Gazelė
2019.04.11
Po kritikos lavinos „Revolut“ atsisako dviprasmiško šūkio 8

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuolis „Revolut“, reaguodamas į pastaruoju metu jį...

Rinkodara
2019.04.08
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: gražesnių skelbimų nepakanka 4

Susidaro įspūdis, kad patrauklaus darbdavio įvaizdis (angl. employer branding), paskutiniu metu yra...

Rinkodara
2019.04.07
„Radiocentro“ metiniai pardavimai ir pelnas šovė į viršų 7

UAB „Radiocentras“ pajamos per 2018 m. išaugo 67%, grynasis pelnas – septynis kartus, iki 269.474 Eur, rodo...

Rinkodara
2019.04.05
„Maximos“ ir „Lidl“ kova dėl kiekvieno kliento kaitina reklamos rinką Premium 5

2018 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 4,3% augimą ir siekė 116 mln. Eur. Pridėjus verslo investicijas į...

Rinkodara
2019.04.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau