Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą

Publikuota: 2018-12-10
Paulius Tamulionis, agentūros „Idea prima“ vadovas, komunikacijos konsultantas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Paulius Tamulionis, agentūros „Idea prima“ vadovas, komunikacijos konsultantas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių organizavimo išplėtusi išmanios komunikacijos agentūra „Idea prima“ pakeitė prekės ženklą, kuris labiau atitiks įmonės teikiamų komunikacijos paslaugų spektrą.

„Užbaigėme prieš dvejus metus pradėtą agentūros struktūros pertvarką, stipriai paaugome ir visa tai nuosekliai atvedė prie naujo vizualinio identiteto, geriau atitinkančio tai, kas esame ir kokią vertę kuriame savo klientams“, – išplatintame pranešime teigia Paulius Tamulionis, „Idea prima“ direktorius.

Per pastaruosius metus įmonėje suformuoti keturi kompetencijų centrai: ryšių su žiniasklaida, turinio kūrimo, strateginės, korporatyvinės ar krizių komunikacijos, taip pat ir rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų vadybos bei renginių organizavimo paslaugos.

Naująjį vizualinį identitetą „Idea prima“ kūrė bendradarbiaudama su ženklodaros studija „Godspeed“.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

nuotrauka::1left

„Idea prima“ šiuo metu dirba 31 komunikacijos ir rinkodaros specialistas. Agentūros partneriai – joje dirbantys Paulius Tamulionis, Marius Deksnys bei Linas Damanskis.

Daugiausia „PR Impact Awards“ apdovanojimų už sėkmingus projektus šiemet gavusi „Idea prima“ yra išrinkta ir 2018 m. agentūra.

UAB „Idea prima“ bendros pajamos per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu 2017 m. periodu, išaugo 37% iki 1,25 mln. Eur, tiesioginės veiklos pajamos – 40% iki 520.000 Eur, ikimokestinis pelnas siekė 62.000 Eur (2017 m. – 18.000 Eur).

Agentūra komunikacijos ir rinkodaros paslaugas teikia įmonių grupei SBA, mažmeninės prekybos naftos produktais kompanijai „Circle K Lietuva“, draudimo bendrovei BTA, vaistinių tinklui „Gintarinė vaistinė“, tyrimų bendrovei „Nielsen“, Lietuvos parodų ir kongresų centui „Litexpo“, prekybos centrams „Molas“ bei GO9, taip pat viešojo sektoriaus užsakovams – Vilniaus miesto savivaldybei, Švietimo ir mokslo ministerijai, UAB „Investicijų ir verslo garantijos“, kt.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Skelbia pretendentus į „Metų komunikatoriaus“ titulą

„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso specialiosios nominacijos...

Rinkodara
17:47
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„BPN Intense“ vadovų komandą papildė M. Marčenkovas Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovų komandą papildė klientų vystymo direktorius Marius...

Rinkodara
2022.05.11
Taiklus DFDS rinkodaros šūvis: kaip nišinėje kategorijoje parduoti svajonę Premium

„DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo...

Rinkodara
2022.05.11
Lietuvos banko komunikacijai vadovauja G. Mierkienė

Lietuvos banko (LB) komunikacijos skyriaus vadove nuo pirmadienio dirba Gintarė Mierkienė, iki kovo vidurio...

Rinkodara
2022.05.09
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA aštuntąjį kartą renka Metų rinkodaros vadovą(-ę). Rinkodaros...

Rinkodara
2022.05.09
T. Ramanauskas: emocijos triuškina racionalumą, arba „Naujakalbė“ reklamoje Premium 1

Nėra vienos ir magiškos formulės, kuri lemtų rinkodaros kampanijos efektyvumą, nors nuolat užsiimame...

Rinkodara
2022.05.09
Geriausios reputacijos influenceriai „Instagram“ tinkle Premium

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Instagram“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.08
Kai tenka mokėti didžiausią reputacijos kainą 3

Nors vadovėlių apie krizių valdymą netrūksta, į aštrias situacijas įklimpusių verslų istorijų ir pamokų –...

Nuomonės
2022.05.05
„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija

Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2022“ išrinkta „DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel...

Rinkodara
2022.05.04
Renkamas Metų komunikatorius: savo balsą atiduoti galės ir publika

Konkurso „PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia apie „Metų komunikatoriaus“ rinkimų pradžią ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Password 2022“: efektyviausių rinkodaros kampanijų rinkimai

Šiandien ir rytoj vyksta „Verslo žinių“ organizuojama efektyvumo konferencija „Password“. Jos metu konkurso...

Rinkodara
2022.05.03
M. Katkus apie „Vičiūnus“: tai ne komunikacijos, o lyderystės krizė Premium 35

Tarp didžiausių verslo krizių Lietuvoje neabejotinai atsidūrė ir „Vičiūnų“ grupės elgesys Rusijos karo...

Rinkodara
2022.05.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku