2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle Facebook svarbiausios yra dvi sritys: privačios žinutės ir Facebook Stories bei vaizdo turinys.
Apie tai, kalbėdamas su investuotojais, pabrėžė šio socialinio tinklo įkūrėjas Markas Zuckerbergas. Tai turėtų svarbiausia žinia ir rinkodaros bei komunikacijos specialistams.
Pasak p. Zuckerbergo, nuo Facebook įkūrimo pradžios žmonėms visada buvo svarbu bendrauti ir dalintis su kitais savo asmeninio gyvenimo akimirkomis. Tačiau naujausi įmonės tyrimai rodo, kad po truputį keičiasi įprotis, kaip mes bendraujame socialiniuose tinkluose.
Anksčiau Facebooke vartotojai buvo labiau linkę kelti turinį viešai, savo paskyroje. Tuo tarpu dabar vis daugiau lankytojų nori privatumo bendrauti privačiau, mažesnėse grupėse, rašydami privačias žinutes.
Tai paaiškinama tuo, kad siauresniame rate žmonės jaučiasi komfortabiliau, yra labiau savimi. Jie žino, kad jų įkeltą žinutę mato mažesnis, artimesnis socialinio tinklo lankytojų ratas.
Šią tendenciją puikiausiai įrodo socialiniame tinkle didėjantis sukurtų mažesnių, specializuotų grupių skaičius ir Facebook Messenger susirašinėjimo programėlės populiarumas.
Išnykstančio turinio
Ponas Zuckerbergas, kalbėdamas apie pasikeitusius bendravimo įpročius, išskyrė, kad dabar žmonės labai vertina, kad į Facebook Stories įkeltas turinys gali išnykti iš socialinio tinklo po 24 val.
Šia funkcija kasdien aktyviai naudojasi 300 mln. žmonių, per dieną įkeliama 1 milijardas turinio, nuotraukų, vaizdo įrašų.
Tikriausiai jau pastebėjote padažnėjusius pranešimus iš Facebook, kad jūsų draugas, pažįstamas ką tik įkėlė į Facebook Stories žinutę.
Taip socialinis tinklas jums rekomenduoja pažiūrėti x naujieną ir jus skatina išbandyti naują funkcionalumą.
Manau, panašių žinučių ir Facebook Stories atnaujinimų 2019 m. bus daugiau. Bus siekiama, kad kuo daugiau žmonių naudotųsi šia paslauga.
Dalis rinkodaros ekspertų prognozuoja, kad 2019 m. žmonės bus labiau linkę turinį žiūrėti ne savo Facebook naujienu sraute, o tiesiog Facebook Stories srityje. Rinkodaros ir komunikacijos specialistams tai yra gera žinutė, nes šiuo metu Facebook Stories erdvėje konkurencija yra mažesnė. Turiu omenyje, kad dabar dėl didelio žinučių srauto Facebook labai filtruoja, ką ir kiek kiekvienas žmogus pamato ant savo sienos.
Priešingai Facebook Stories kur kol kas žinučių yra mažiau. Todėl Facebook Stories funkcionalumas turi didesnę tikimybę, kad jūsų žinutę žmonės matys dažniau.
Taip pat su Facebook Stories galima sukurti labiau įtraukiantį turinį nei su įprasta žinute. Pvz., jūs įkeliate nuotrauką į Facebook Stories, ant jos labai paprastai galite uždėti papildomus efektus, balsavimą, judančius elementus, žmonių emocijas ir pan.
Kalbant apie Facebook Messenger bei bendravimą mažesnėse grupėse, čia Facebook taip pat investuoja ir tobulina funkcijas.
Čia rinkodaros ir komunikacijos specialistams reikėtų būti pasiruošusiems, kad 2019 m. esami ir būsimi klientai tikėsis individualesnio bendravimo ir iš prekių ženklų. Prognozuojama, kad daugiau žmonių norės bendrauti su įmonėmis per Facebook Messenger.
Vaizdo turinio
Facebook statistika rodo, kad šios įmonės ekosistemoje sparčiai auga vaizdo peržiūrų skaičius. Socialinio tinklo komanda investuoja nemažai laiko ir pinigų, kad vartotojui vaizdo įrašų žiūrėjimas jų socialiniame tinkle suteiktų daugiau verčių nei Youtube svetainėje.
Šiais metais Facebook skyrė didelį dėmesį produktui Facebook Watch. Šio funkcionalumo išskirtinumas unikalios laidos, serialai, kuriuos galite pamatyti tik Facebooke. Vien tik JAV per šiuos metus Facebook Watch populiarumas išaugo 3 kartus.
Ar esate girdėję apie Facebook funkciją Watch parties? Šio funkcionalumo esmė, kad x vaizdo įrašą jūs galite žiūrėti tuo pačiu metu kartu su savo Facebook puslapio ar grupės sekėjais.
Įsivaizduokite, kad lyg žiūrite serialą ir drauge su visais kalbatės, aptariate, kokia ir kodėl x scena labiausiai patiko.
Būtent čia slypi kitas Facebook pranašumas. Kartu su kitais žiūrėdami virtualiai vaizdo įrašą jūs turite galimybę susipažinti su naujais žmonėmis, bendrauti, aptarti bendrą temą. Toks vaizdo žiūrėjimas tampa prasmingesnis, naudingesnis.
Toliau sparčiai populiarėja Facebook live funkcija, pristatyta 2016 m. Ji suteikia galimybę kiekvienam paprastai, greitai daryti tiesiogines transliacijas su išmaniuoju telefonu ar kompiuteriu.
Ponas Zuckerbergas planuojama, kad 2019 m. vaizdo turinys padės Facebookui uždirbti ir pritraukti naujų socialinio tinklo lankytojų.
Panašiai kaip ir su Facebook Stories, įmonė stengsis, kad kuo didesnis ratas žmonių pajustų jų vaizdo turinio išskirtinumus.
Manau, kad 2019 m. daugiau žmonių pradės naudotis Facebook Watch, Watch parties bei filmuoti Facebook live.
Tuo tarpu rinkodaros ir komunikacijos specialistai žinodamai tai, galės dažniau pasiekti savo esamą bei naują auditoriją. Tai bus įmanoma pasiekti dėl mažesnės turinio konkurencijos. Jeigu kursite vaizdo turinį didelė tikimybė, kad Facebook jums suteiks didesnį vartotojų pasiekiamumą.
Komentaro autorius Robertas Šapalas, Edgeless, kurianti žaidimus kazino ir kripto industrijai, komunikacijos vadovas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti