„Ergo“ komunikacijos vadovė Baltijos šalyse palieka bendrovę

Publikuota: 2018-11-21
Lina Jakučionienė, „Ergo“ Korporatyvinės komunikacijos direktorė Baltijos šalyse palieka savo poziciją. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lina Jakučionienė, „Ergo“ Korporatyvinės komunikacijos direktorė Baltijos šalyse palieka savo poziciją. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Po beveik 10-ties karjeros metų „Ergo“ bendrovėje Korporatyvinės komunikacijos direktorė Baltijos šalyse Lina Jakučionienė nusprendė palikti šią organizaciją.

„Nuo lapkričio 23 d. atsisveikinu su „Ergo“, kurioje išdirbau beveik 10 metų. Per šį laikotarpį įgyvendinta daug sėkmingų korporatyvinės komunikacijos ir socialinės atsakomybės projektų. Drauge su Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje suburta komanda pasiekėme, kad pagal komunikacijos rodiklius „Ergo“ užima lyderiaujančias pozicijas visose Baltijos šalyse. Dabar atėjo metas imtis naujų profesinių iššūkių“, – išplatintame pranešime teigia p. Jakučionienė.

Kol kas „Ergo“ neskelbia, kas pakeis p. Jakučionienę.

Savo ruožtu p. Jakučionienė dar neatvirauja ir apie savo ateities planus, teigdama, kad apie tai anksti kalbėti.

Beveik 19 m. patirtį komunikacijos srityje turinti p. Jakučionienė yra „European Association of Communication Directors” ambasadorė Lietuvai, Lietuvos komunikacijos asociacijos Tarybos pirmininkė, ilgametė komunikacijos projektų konkursų Europoje Vertinimo komisijos narė.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Vilniaus degtinės“ vadovas: dvigubi standartai stipriųjų gėrimų gamintojams ir aludariams

Narkotikų tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymą nutraukti „Čepkelių“ nealkoholinės...

Rinkodara
13:07
Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę 2

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus...

Rinkodara
09:47
Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 7

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Akinių lęšių gamintoja „Bod Lenses“ keičia vizualinį identitetą 2

Penktus metus skaičiuojanti Baltijos regiono akinių lęšių gamybos įmonė „Bod Lenses“ keičia vizualinį stilių.

Rinkodara
2019.10.10
Šiaulių bankas pasirinko socialinių tinklų partnerius 2

Šiaulių bankas stiprina pozicijas socialinėje erdvėje – komunikacijos partneriais pasirinko skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.10
V. Vasiliauskas – naujas nuomonių reitingo lyderis 18

Iš verslo nuomonių lyderių TOP10 per metus pasitraukus keliems garsiems komentatoriams, jame šįkart daug...

Rinkodara
2019.10.10
„Zen PR“ planas – kitąmet kas mėnesį po naują šalį Premium 2

Prieš daugiau nei dvejus metus įkurtas lietuvių startuolis „Zen PR“ peržengia Lietuvos ribas – paslaugas...

Rinkodara
2019.10.10
Kurti miestą be atliekų slovėnams padeda ir išradinga komunikacija Premium 2

Miestas be atliekų (angl. zero waste) gali tapti realybe, pasišovusi įrodyti Slovėnijos sostinė Liubliana.

Paslaugos
2019.10.09
Požiūrio klausimas: „tik“ ar „net“ 40% vartotojų nemėgsta reklamos Premium 7

Nors mėgstame pabrėžti, kad nežiūrime, blokuojame ar ignoruojame reklamą, vis dėlto vartotojų dalis, kuri...

Rinkodara
2019.10.09
Keičiasi lojalumo programa kortelių „Mylimiausia“ turėtojams Premium 8

Nuo šio spalio lojalumo kortelių „Mylimiausia“ turėtojai galės sukauptus eurus išleisti pas skirtingus...

Rinkodara
2019.10.08
„INK agency“ ir „bigNow“ vadovybėje – pokyčiai

Keičiasi dviejų susijusių komunikacijos bendrovių vadovai: UAB „Dideli dideli“, veikiančios su prekės ženklu...

Rinkodara
2019.10.08
Kauno „Žalgiris“ pratęsia partnerystę su vienu iš pagrindinių rėmėjų 6

Kauno krepšinio klubas „Žalgiris“ susitarė dėl partnerystės pratęsimo su lažybų prekės ženklu „OlyBet“, vienu...

Rinkodara
2019.10.07
„Aprangos“ komunikacijos kampanija – su darbuotojais ir nemokamais skėčiais

„Apranga“ tęsia komunikacijos liniją, kurioje pagrindinis dėmesys skiriamas įmonės darbuotojams. Šį kartą...

Rinkodara
2019.10.06
Komunikacijos krizė: kaip suvaldyti 1

Ar turite krizių valdymo planą? Reikia pasirengti blogiausiam, nes krizių kilti gali bet kada – mažiausiai...

Gazelė
2019.10.05
„Lietuvos DNR“ kampanija varžosi tarptautinėje arenoje

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.10.04
Didžiausius atlyginimus mokantys rinkodaros sektoriaus lyderiai Premium 3

Tarp stipriausių reklamos ir ryšių su visuomene bendrovių šiemet pirmojoje pozicijoje – skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.03
TOP10 „Instagram“ nuomonės formuotojų Lietuvoje 15

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausia nuomonės...

Rinkodara
2019.10.02
A. Grigorjevas: vienas prekės ženklas tapo per ankštas Premium 5

Ženklodaros ir strateginių konsultacijų agentūra „Be&Do“ tampa „Synthesis Consulting Group“, kuri nuo šiol...

Rinkodara
2019.10.02
„Good one“ vadovas: krizė išmokė skaičiuoti 9

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ nuosekliai auga nuo pat įsikūrimo prieš dešimtmetį. Šiemet ji...

Rinkodara
2019.09.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau