„Ergo“ komunikacijos vadovė Baltijos šalyse palieka bendrovę

Publikuota: 2018-11-21
Lina Jakučionienė, „Ergo“ Korporatyvinės komunikacijos direktorė Baltijos šalyse palieka savo poziciją. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lina Jakučionienė, „Ergo“ Korporatyvinės komunikacijos direktorė Baltijos šalyse palieka savo poziciją. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Po beveik 10-ties karjeros metų „Ergo“ bendrovėje Korporatyvinės komunikacijos direktorė Baltijos šalyse Lina Jakučionienė nusprendė palikti šią organizaciją.

„Nuo lapkričio 23 d. atsisveikinu su „Ergo“, kurioje išdirbau beveik 10 metų. Per šį laikotarpį įgyvendinta daug sėkmingų korporatyvinės komunikacijos ir socialinės atsakomybės projektų. Drauge su Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje suburta komanda pasiekėme, kad pagal komunikacijos rodiklius „Ergo“ užima lyderiaujančias pozicijas visose Baltijos šalyse. Dabar atėjo metas imtis naujų profesinių iššūkių“, – išplatintame pranešime teigia p. Jakučionienė.

Kol kas „Ergo“ neskelbia, kas pakeis p. Jakučionienę.

Savo ruožtu p. Jakučionienė dar neatvirauja ir apie savo ateities planus, teigdama, kad apie tai anksti kalbėti.

Beveik 19 m. patirtį komunikacijos srityje turinti p. Jakučionienė yra „European Association of Communication Directors” ambasadorė Lietuvai, Lietuvos komunikacijos asociacijos Tarybos pirmininkė, ilgametė komunikacijos projektų konkursų Europoje Vertinimo komisijos narė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  7

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
10 influencerių sąrašas: bandymas užsidėti pliusą, o ne problemos sprendimas Premium 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nuo šio sausio stebi 10-ies nuomonės formuotojų įrašus...

Rinkodara
2019.05.15
„Lidl Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Naujaisiais „Lidl Lietuva“ komunikacijos partneriais tapo agentūra „Gravitas Partners“, kuri bus atsakinga...

Rinkodara
2019.05.13
„Iki“ rinkodaros vadovas: esama situacija – tarsi tyla prieš audrą Premium 2

Svarbiausia užduotis, kurią gavo naujasis „Iki“ rinkodaros vadovas – pasivyti tuos pusantrų metų, kol...

Rinkodara
2019.05.13
I. Šimonytė – lyderė socialinėje erdvėje, S. Skvernelis – tradicinėje žiniasklaidoje 24

Sekmadienį Lietuva iš 9-ių kandidatų rinks prezidentą. Analizuojant pastarojo mėnesio kandidatų į prezidentus...

Rinkodara
2019.05.10
„AltSpace“ šiemet ketina išaugti dvigubai

Prieš metus duris atvėrusios bendradarbystės erdvės „AltSpace“ įkūrėjai šiemet planuoją plėtrą.

Rinkodara
2019.05.06
„Dalinuosi.lt“ pasirinko komunikacijos partnerius 3

Sparčiai auganti daiktų nuomos platforma „Dalinuosi.lt“ pasirinko komunikacijos partnerius – nuo gegužės...

Rinkodara
2019.05.03
Buvusi Vyriausybės atstovė spaudai pasirinko „Adverum“ agentūrą

Prieš kelias savaites iš Vyriausybės atstovės spaudai pareigų pasitraukusi Laima Staknytė-Patinskienė pradėjo...

Rinkodara
2019.04.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau