Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą

Publikuota: 2018-11-13
Ventės rago ornitologinė stotis. Paukštvanagio žiedavimas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ventės rago ornitologinė stotis. Paukštvanagio žiedavimas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų įgyvendinti porą dešimčių e. rinkodaros projektų, skirtų didinti šalies kultūros ir gamtos paveldo lankomumą.

Lėšos skirtos pagal priemonę „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“.

„Priemonė padės savivaldybėms ir asociacijoms patraukliai, pasitelkus elektronines priemones, pristatyti įvairius turizmo maršrutus, kurie dar nėra tokie populiarūs, ir leis pateikti informaciją apie juos taip, kad atitiktų šiuolaikinius keliautojų poreikius. Tikimės, kad naudą pajus ir vietos verslo bendruomenės, kurios prisidės įgyvendinant šiuos projektus“, – pranešime spaudai teigia Virginijus Sinkevičius, ūkio ministras.

Pagal priemonę „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“ iš viso sulaukta 29 paraiškų iš Lietuvos savivaldybių ir asociacijų. Finansavimas skirtas 21 projektui. Didžiausia paraiškos finansavimo suma – 289.025 Eur, mažiausia – 53.795 Eur.

Populiarins gamtą ir kultūrą

nuotrauka::1left

Pasitelkus ES investicijas, bus siekiama elektroninėmis priemonėmis populiarinti Vilniaus ir Kauno žemupio regionų gamtos ir kultūros paveldo objektus, Nemuno žemupio pakrantes,Vidurio ir Rytų Lietuvos kultūros ir gamtos paveldo objektų žinomumą, taip pat kitus mažai lankomus šalies objektus ir išskirtines vietas.

Savivaldybės ir asociacijos planuoja kurti interneto svetaines, optimizuoti paieškos sistemas, sudaryti galimybę susikurti individualizuotą maršrutą ar interaktyviai pažinti objektus, vykdys komunikaciją socialiniuose tinkluose, platins naujienlaiškius, kurs vaizdo reportažus ir virtualios realybės aplinką, skelbs reklamas interneto svetainėse ir kita.

Kas gavo lėšų

nuotrauka::2right

Finansavimą pagal priemonę „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“ gavo Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacija, Turizmo užimtumo skatinimo asociacija, Lietuvos kempingų asociacija, Meno formos asociacija, asociacija „Gamtos parkai“, jaunimo asociacija „Tau penki“, Lietuvos verslo konfederacija, Žydų kultūros paveldo kelio asociacija, Žvejybinių katerių asociacija, asociacija „Europos judėjimas Lietuvoje“, Lietuvos kaimo turizmo asociacija, Turizmo rinkodaros asociacija, Lietuvos pilių ir dvarų asociacija.

Taip pat finansavimą gavo 7 savivaldybių administracijos: Druskininkų, Kauno, Varėnos r., Kaišiadorių r., Trakų r., Anykščių r. ir Šilutės r.

Per 2014–2020 metų laikotarpį pagal priemonę „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“ numatyta investuoti 8,55 mln. Eur ES investicijų. Pirmuoju kvietimu buvo paskirstytas 4,79 mln. Eur finansavimas.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Kodėl darbuotojai netampa įmonės ambasadoriais? Mįslė – ne pasitenkinime

Kaip padaryti, kad socialiniuose tinkluose darbuotojai aktyviau komunikuotų apie organizaciją? Tokį klausimą...

Rinkodara
10:41
Dažniausiai kalbančių vadovų TOP 10 – trys nauji veidai Premium

Vertinant vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per pirmajį šių metų pusmetį buvo cituojama...

Rinkodara
2019.10.17
Trims įmonėms skirtos baudos už vartotojus klaidinusią reklamą

Maisto papildus ir kosmetiką reklamavusios bendrovės „Biopartneris“, „Sandoz Pharmaceuticals“ bei ELDK...

Rinkodara
2019.10.16
TOP10 „YouTube“ influencerių Lietuvoje 19

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausiu nuomonės...

Rinkodara
2019.10.16
Interneto žiniasklaidos asociacijos vadovu tapo A. Marcinkus

Interneto žiniasklaidos asociacijai vadovaus lobistas Arnas Marcinkus, pakeisiantis dešimtmetį asociacijai...

Rinkodara
2019.10.16
Skaudus „Vespa“ gamintojos pralaimėjimas Kinijos konkurentams 7

ES Bendrasis Teismas patvirtino Europos Sąjungos Intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, kuriuo...

Rinkodara
2019.10.14
„Vilniaus degtinės“ vadovas: dvigubi standartai stipriųjų gėrimų gamintojams ir aludariams 7

Narkotikų tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymą nutraukti „Čepkelių“ nealkoholinės...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę 3

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 9

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Akinių lęšių gamintoja „Bod Lenses“ keičia vizualinį identitetą 2

Penktus metus skaičiuojanti Baltijos regiono akinių lęšių gamybos įmonė „Bod Lenses“ keičia vizualinį stilių.

Rinkodara
2019.10.10
Šiaulių bankas pasirinko socialinių tinklų partnerius 3

Šiaulių bankas stiprina pozicijas socialinėje erdvėje – komunikacijos partneriais pasirinko skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.10
V. Vasiliauskas – naujas nuomonių reitingo lyderis 18

Iš verslo nuomonių lyderių TOP10 per metus pasitraukus keliems garsiems komentatoriams, jame šįkart daug...

Rinkodara
2019.10.10
„Zen PR“ planas – kitąmet kas mėnesį po naują šalį Premium 2

Prieš daugiau nei dvejus metus įkurtas lietuvių startuolis „Zen PR“ peržengia Lietuvos ribas – paslaugas...

Rinkodara
2019.10.10
Kurti miestą be atliekų slovėnams padeda ir išradinga komunikacija Premium 2

Miestas be atliekų (angl. zero waste) gali tapti realybe, pasišovusi įrodyti Slovėnijos sostinė Liubliana.

Paslaugos
2019.10.09
Požiūrio klausimas: „tik“ ar „net“ 40% vartotojų nemėgsta reklamos Premium 7

Nors mėgstame pabrėžti, kad nežiūrime, blokuojame ar ignoruojame reklamą, vis dėlto vartotojų dalis, kuri...

Rinkodara
2019.10.09
Keičiasi lojalumo programa kortelių „Mylimiausia“ turėtojams Premium 8

Nuo šio spalio lojalumo kortelių „Mylimiausia“ turėtojai galės sukauptus eurus išleisti pas skirtingus...

Rinkodara
2019.10.08
„INK agency“ ir „bigNow“ vadovybėje – pokyčiai

Keičiasi dviejų susijusių komunikacijos bendrovių vadovai: UAB „Dideli dideli“, veikiančios su prekės ženklu...

Rinkodara
2019.10.08
Kauno „Žalgiris“ pratęsia partnerystę su vienu iš pagrindinių rėmėjų 6

Kauno krepšinio klubas „Žalgiris“ susitarė dėl partnerystės pratęsimo su lažybų prekės ženklu „OlyBet“, vienu...

Rinkodara
2019.10.07
„Aprangos“ komunikacijos kampanija – su darbuotojais ir nemokamais skėčiais

„Apranga“ tęsia komunikacijos liniją, kurioje pagrindinis dėmesys skiriamas įmonės darbuotojams. Šį kartą...

Rinkodara
2019.10.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau