Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą

Publikuota: 2018-11-13
Ventės rago ornitologinė stotis. Paukštvanagio žiedavimas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ventės rago ornitologinė stotis. Paukštvanagio žiedavimas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų įgyvendinti porą dešimčių e. rinkodaros projektų, skirtų didinti šalies kultūros ir gamtos paveldo lankomumą.

Lėšos skirtos pagal priemonę „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“.

„Priemonė padės savivaldybėms ir asociacijoms patraukliai, pasitelkus elektronines priemones, pristatyti įvairius turizmo maršrutus, kurie dar nėra tokie populiarūs, ir leis pateikti informaciją apie juos taip, kad atitiktų šiuolaikinius keliautojų poreikius. Tikimės, kad naudą pajus ir vietos verslo bendruomenės, kurios prisidės įgyvendinant šiuos projektus“, – pranešime spaudai teigia Virginijus Sinkevičius, ūkio ministras.

Pagal priemonę „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“ iš viso sulaukta 29 paraiškų iš Lietuvos savivaldybių ir asociacijų. Finansavimas skirtas 21 projektui. Didžiausia paraiškos finansavimo suma – 289.025 Eur, mažiausia – 53.795 Eur.

Populiarins gamtą ir kultūrą

nuotrauka::1left

Pasitelkus ES investicijas, bus siekiama elektroninėmis priemonėmis populiarinti Vilniaus ir Kauno žemupio regionų gamtos ir kultūros paveldo objektus, Nemuno žemupio pakrantes,Vidurio ir Rytų Lietuvos kultūros ir gamtos paveldo objektų žinomumą, taip pat kitus mažai lankomus šalies objektus ir išskirtines vietas.

Savivaldybės ir asociacijos planuoja kurti interneto svetaines, optimizuoti paieškos sistemas, sudaryti galimybę susikurti individualizuotą maršrutą ar interaktyviai pažinti objektus, vykdys komunikaciją socialiniuose tinkluose, platins naujienlaiškius, kurs vaizdo reportažus ir virtualios realybės aplinką, skelbs reklamas interneto svetainėse ir kita.

Kas gavo lėšų

nuotrauka::2right

Finansavimą pagal priemonę „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“ gavo Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacija, Turizmo užimtumo skatinimo asociacija, Lietuvos kempingų asociacija, Meno formos asociacija, asociacija „Gamtos parkai“, jaunimo asociacija „Tau penki“, Lietuvos verslo konfederacija, Žydų kultūros paveldo kelio asociacija, Žvejybinių katerių asociacija, asociacija „Europos judėjimas Lietuvoje“, Lietuvos kaimo turizmo asociacija, Turizmo rinkodaros asociacija, Lietuvos pilių ir dvarų asociacija.

Taip pat finansavimą gavo 7 savivaldybių administracijos: Druskininkų, Kauno, Varėnos r., Kaišiadorių r., Trakų r., Anykščių r. ir Šilutės r.

Per 2014–2020 metų laikotarpį pagal priemonę „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“ numatyta investuoti 8,55 mln. Eur ES investicijų. Pirmuoju kvietimu buvo paskirstytas 4,79 mln. Eur finansavimas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  7

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
10 influencerių sąrašas: bandymas užsidėti pliusą, o ne problemos sprendimas Premium 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nuo šio sausio stebi 10-ies nuomonės formuotojų įrašus...

Rinkodara
2019.05.15
„Lidl Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Naujaisiais „Lidl Lietuva“ komunikacijos partneriais tapo agentūra „Gravitas Partners“, kuri bus atsakinga...

Rinkodara
2019.05.13
„Iki“ rinkodaros vadovas: esama situacija – tarsi tyla prieš audrą Premium 2

Svarbiausia užduotis, kurią gavo naujasis „Iki“ rinkodaros vadovas – pasivyti tuos pusantrų metų, kol...

Rinkodara
2019.05.13
I. Šimonytė – lyderė socialinėje erdvėje, S. Skvernelis – tradicinėje žiniasklaidoje 24

Sekmadienį Lietuva iš 9-ių kandidatų rinks prezidentą. Analizuojant pastarojo mėnesio kandidatų į prezidentus...

Rinkodara
2019.05.10
„AltSpace“ šiemet ketina išaugti dvigubai

Prieš metus duris atvėrusios bendradarbystės erdvės „AltSpace“ įkūrėjai šiemet planuoją plėtrą.

Rinkodara
2019.05.06
„Dalinuosi.lt“ pasirinko komunikacijos partnerius 3

Sparčiai auganti daiktų nuomos platforma „Dalinuosi.lt“ pasirinko komunikacijos partnerius – nuo gegužės...

Rinkodara
2019.05.03
Buvusi Vyriausybės atstovė spaudai pasirinko „Adverum“ agentūrą

Prieš kelias savaites iš Vyriausybės atstovės spaudai pareigų pasitraukusi Laima Staknytė-Patinskienė pradėjo...

Rinkodara
2019.04.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau