Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą

Publikuota: 2018-11-13
Ventės rago ornitologinė stotis. Paukštvanagio žiedavimas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Ventės rago ornitologinė stotis. Paukštvanagio žiedavimas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų įgyvendinti porą dešimčių e. rinkodaros projektų, skirtų didinti šalies kultūros ir gamtos paveldo lankomumą.

Lėšos skirtos pagal priemonę „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“.

„Priemonė padės savivaldybėms ir asociacijoms patraukliai, pasitelkus elektronines priemones, pristatyti įvairius turizmo maršrutus, kurie dar nėra tokie populiarūs, ir leis pateikti informaciją apie juos taip, kad atitiktų šiuolaikinius keliautojų poreikius. Tikimės, kad naudą pajus ir vietos verslo bendruomenės, kurios prisidės įgyvendinant šiuos projektus“, – pranešime spaudai teigia Virginijus Sinkevičius, ūkio ministras.

Pagal priemonę „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“ iš viso sulaukta 29 paraiškų iš Lietuvos savivaldybių ir asociacijų. Finansavimas skirtas 21 projektui. Didžiausia paraiškos finansavimo suma – 289.025 Eur, mažiausia – 53.795 Eur.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Populiarins gamtą ir kultūrą

nuotrauka::1left

Pasitelkus ES investicijas, bus siekiama elektroninėmis priemonėmis populiarinti Vilniaus ir Kauno žemupio regionų gamtos ir kultūros paveldo objektus, Nemuno žemupio pakrantes,Vidurio ir Rytų Lietuvos kultūros ir gamtos paveldo objektų žinomumą, taip pat kitus mažai lankomus šalies objektus ir išskirtines vietas.

Savivaldybės ir asociacijos planuoja kurti interneto svetaines, optimizuoti paieškos sistemas, sudaryti galimybę susikurti individualizuotą maršrutą ar interaktyviai pažinti objektus, vykdys komunikaciją socialiniuose tinkluose, platins naujienlaiškius, kurs vaizdo reportažus ir virtualios realybės aplinką, skelbs reklamas interneto svetainėse ir kita.

Kas gavo lėšų

nuotrauka::2right

Finansavimą pagal priemonę „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“ gavo Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacija, Turizmo užimtumo skatinimo asociacija, Lietuvos kempingų asociacija, Meno formos asociacija, asociacija „Gamtos parkai“, jaunimo asociacija „Tau penki“, Lietuvos verslo konfederacija, Žydų kultūros paveldo kelio asociacija, Žvejybinių katerių asociacija, asociacija „Europos judėjimas Lietuvoje“, Lietuvos kaimo turizmo asociacija, Turizmo rinkodaros asociacija, Lietuvos pilių ir dvarų asociacija.

Taip pat finansavimą gavo 7 savivaldybių administracijos: Druskininkų, Kauno, Varėnos r., Kaišiadorių r., Trakų r., Anykščių r. ir Šilutės r.

Per 2014–2020 metų laikotarpį pagal priemonę „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“ numatyta investuoti 8,55 mln. Eur ES investicijų. Pirmuoju kvietimu buvo paskirstytas 4,79 mln. Eur finansavimas.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui pradeda vadovauti G. Valintėlis

Nuo rugpjūčio 5 d. Lietuvos kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui vadovo pareigas perima...

Vadyba
2022.08.05
VŽ klausomiausi podkastai liepą: pokalbiuose – istorikai, verslininkai, politikai

Pateikiame daugiausia „Verslo žinių“ prenumeratorių dėmesio sulaukusių podkastų TOP 10.

Rinkodara
2022.08.01
„Surfshark“ rinkodaros vadovas: kaip nesusimauti ir išlaikyti vartotoją Premium

Ilgametė verslo praktika byloja, kad išlaikyti esamą klientą yra daug pigiau nei pritraukti naują, nepaisant...

Rinkodara
2022.07.24
Vilniaus savivaldybės paskelbtas konkursas – teismų karuselėje Premium

Sostinės savivaldybės birželio 22 d. paskelbtas lauko reklamos stendų konkursas nukeliavo į teismus. Bemaž...

Rinkodara
2022.07.20
Sveikas protas signalizuoja apie recesiją, bet realybė – vis dar šviesi Premium

Po gana kuklių pirmųjų pandemijos metų rezultatų 2021-ieji žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs –...

Rinkodara
2022.07.19
Ekspertai: valdantieji pasyviai komunikavo po EK gairių dėl Kaliningrado pasirodymo

Valdančiųjų komunikacija Europos Komisijai (EK) pateikus gaires dėl Kaliningrado tranzito buvo pasyvi ir...

Verslo aplinka
2022.07.15
„Surfshark“ sėkmės istorija: kaip suprasti, kurių karų geriau nekariauti Premium

Lietuviškam virtualių privačių tinklų (VPN) sprendimų startuoliui „Surfshark“ per pusantrų metų pavyko...

Rinkodara
2022.07.14
M. Katkus – apie „cancel“ kultūrą ir iššūkius verslui Premium 4

Vadinamoji „atšaukimo“ (angl. „cancel culture“) kultūra kaip reiškinys Lietuvoje pirmą kartą pasiekė lygį,...

Rinkodara
2022.07.13
4 darbo dienų savaitė: ne viskas romantiška, bet sniego gniūžtė ridenasi greitai Premium 4

Viešumoje vyraujantį keturių darbo dienų savaitės optimizmą reikėtų vertinti su protinga atsarga – ne visoms...

Rinkodara
2022.07.12
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas: į žaidimų kūrimą neria ir „Louis Vuitton“, bet ar sėkmingai? Premium

Žaidimų rinka pasaulyje kasmet auga maždaug dešimtadaliu, o naujos galimybės išbandyti čia savo jėgas vilioja...

Rinkodara
2022.07.10
R. Urbanas apie „Surfshark“ ir laužomas normas: buvome tarsi „Tele2“ savo segmente Premium

Lietuviškas virtualių privačių tinklų (VPN) sprendimų startuolis „Surfshark“ išaugo ir susijungęs su...

Rinkodara
2022.07.08
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
„JCDecaux Lietuva“ turi naują rinkodaros vadovę

Birželį „JCDecaux Lietuva“ rinkodaros vadovės pareigas pradėjo eiti Jūratė Mizarė. Ji pakeitė Vadimą...

Rinkodara
2022.06.16
Dar vienas G. Žiemelio šūvis: vėl ambicingas krepšinio komandos vardas Premium 3

Verslininko Gedimino Žiemelio bendrovė „Basketball Holding Company“ (BHC) neseniai oficialiai paskelbusi, kad...

Rinkodara
2022.06.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku